Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Islamda 4 esas qayda

الق�?اعد الأربع
للشيج الإسلام محمد عبد ال�?هاب
رحمه الله تعالى
١١١٥ - ١٢٠٦ﻫ

شرح
معالي الشيخ الدكت�?ر
صالح بن ف�?زان عبد الله الف�?زان
Dörd qayda
جمع �? ترتيب
محتاج إلى رحمة الله
رشاد أب�? محمد

بسم الله الرحمن الرحيم
إن الحمد لله نحمده �? نستعينه، �? نستغفره، �? نع�?ذ بالله من شر�?ر أنفسنا �? من سيئات أعمالنا، من يهده الله فلا مضل له، �? من يضلل فلا هادي له، �? أشهد أن
لا إله إلا الله �?حده لا شريك له, �? أشهد أن محمداً عبده �? رس�?له
أما بعد:
فإنَّ أصدقَ الحديثِ كتاب الله، �? أحسن الهَديِ هَديٌ محمدٍ صلى الله عليه �? سلم، �? شَرَّ الأم�?ر محدثاتُها، �? كلِّ محدثةٍ بدعة، �? كلِّ بدعةٍ ضلالة، �? كلِّ ضلالةٍ في النار.
أما بعد

1429 il Zül Qada ayın 3-günü

بسم الله الرحمن الرحيم

أسأل الله الكريم ربِّ العرش العظيم أن يت�?لاَّك في الدنيا �? الآخرة، �? أن يجعلك مباركاً أينما كنت، �? أن يجعلك ممَّن إذا أُععطي شكر، �? إذا ابتُلي صبر، �? إذا أذنب استغفر، فإن هؤلاء الثلاث عن�?ان السعادة.

Allaha, Böyük Ərşin Rəbbinə dua edirəm ki, səni bu dünyada və əxirətdə Özünə yaxın etsin, harda olursan ol, səni bərəkətli etsin, və onlardan etsin ki, verəndə şükr edir, imtahana çekəndə isə, səbr edir, və qünah işlədəndə bağışlamaq diləyir.

اعلم – أرشدك الله لطاعته
أن الحنيفية ملة إبراهيم أن تعبد الله �?حده مُخلصاً له الدين. كما قال تعالى:
(�? ما خَلَقتُ الجِنَّ �? الإنسَ إلاَّ لِيَعبُد�?نِ) الذاريات 56

Bil ki, Allah Özünə taət ilə düz yola yönəldir. İbrahimin qövmi Tək Allaha ixlasla ibadət edirdi, din Ona məxsusdur, necə ki, Allah deyir (Zəriyət, 56):
Mən cinləri və insanları yalnız Mənə ibadət etmək üçün yaratdım!
فإذا عرفت أن الله خلقك لعبادته، فاعلم أن العبادة لا تسمى عبادة إلاّ مع الت�?حيد. كما أن الصلاة لا تسمى صلاة إلاّ مع الطهارة. فإذا دخل الشرك في العبادة فسدت، كالحدث إذا دخل في الطهارة.
Biləndən sonra ki Allah səni Özünə ibadət üçün yaradıb, bil ki ibadət tövhidsiz ibadət adlanılmır. Necə ki namaz dəstamazsız namaz adlana bilməz. Əgər şirk ibadətə daxil olursa, onu batil edir, necə ki nəcəs təharəti batil edir.

فإذا عرفت أن الشرك إذا خالط العبادة أفسدها �? أحبط العمل �? صار صاحبه من الخالدين في النار عرفت أن أهم ما عليك معرفة ذلك، لعلَّ الله أن يُخلصك من هذه الشبكة، �? هي الشرك بالله. الذي قال تعالى فيه:
(إنَّ اللهَ لا يَغفِر أن يُشرَكَ به �? يَغفِر ما د�?نَ ذَلِك لِمَن يشآءُ) النساء 48
Biləndən sonra ki şirk ibadətə qatışırsa onu batil edir, bu əməli heçə çıxardır və sahibi oda (cəhənnəmə) əbədi olaraq daxil olur. İndi bildin ki, bu ən əhəmiyyətli bilikdir sənin üçün. Ümüd Allaha ki səni bu tordan (şirk) xilas etsin, necə ki bu ayadə Uca Allah buyurub (Nisə, 48):

Həqiqətən, Allah Özünə şərik qoşanları əvf etməz, amma istədiyi şəxsin bundan başqa olan günahlarını bağışlar.

ذلك بمعرفة أرنع ق�?اعد ذكرها الله تعالى في كتابه

Bunlar dörd qaydadır ki Allah Subhanə və Taələ kitabında sadalayıb.

القاعدة الأ�?لى: أن تعلم أن الكفار الذين قاتلهم رس�?ل الله صلى الله عليه �? سلم مقر�?ن بأن الله تعالى ه�? الخالق المُدبر، �? أن ذلك اَم يدخلهم في الإسلام، �? الدليل ق�?له تعالى:
(قُل مَن يَرزُقُكم من السماءِ �? الأرضِ أمَّن يَملِكُ السَّمع �? الأبصَرَ �? من يُخرِجُ الحَيَّ من المَيِّت �? يُخرِجُ المَيِّت من لحيَّ �? من يُدَبِّر الأمرَ فَسَيَق�?ل�?ن الله فقل أفلا تَتَّق�?ن) ي�?نس 31
Birinci qayda: bilirsən ki, kafirlər hansıları ki Peyğəmbər (Allahın ona salavatı və salamı olsun) öldürürdü qərarlı idilər ki, Allah Yaradandır, işləri Düzüb Qoşandır və bunula belə daxil olmadılar islama. Dəlil Alahın kələmi (Yunus, 31)

(Ya Rəsulum!) De: “Sizə göydən və yerdən kim ruzi verir? Qulaqlara və gözlərə sahib olan (onları yaradan) kimdir? Ölüdən diri, diridən ölü çıxardan kimdir? Hər işi düzüb qoşan (səhmana salan) kimdir? Onlar: “Allahdır!” – deyəcəklər. De: “Bəs onda Allahdan qorxmursunuz?”

القاعدة الثانية: أنهم يق�?ل�?ن: ما دع�?ناهم �? ت�?جهنا غليهم إلاَّ لطلب القربة �? الشفاعة.
فدليل القربة: ق�?له تعالى: (�? الذين اتَّخَذ�?ا من د�?نه أ�?لياءَ ما نعبدهم إلاَّ لِيُقَرِّبُنآ إلى اللهِ زُلفىإنَّ للهَ يحكُمُ بينَهُم في ما هم فيه يختَلِف�?ن إنَّ الله لا يَهدى من ه�? كَذِبٌ كََفَّار) الزمر 3

İkinci qayda: həqiqətən, onlar deyirdilər: biz onlara (salehlərə, mələklərə) dua edirik və diqqətimizi onlara yetirirk yaxınlıq və şəfaət (havadarlıq, himaya) tələbi ilə (Allahın yanında). Onlara yaxinlıq haqqda Allah belə deyib (Zumər, 3)

Allahı qoyub özlərinə Ondan başqa dost tutanlar : “Biz onlara yalnız bizi Allaha yaxınlaşdırmaq üçün ibadət edirik!” (deyirlər). Şübhəsiz ki, Allah ixtilafda olduqları məsələlər barəsində (qiyamət günü) onların arasında hökm edəcəkdir. Allah yalançı, kafir olan kimsəni doğru yola müvəffəq etməz!

فدليل الشفاعة: ق�?له تعالى: (�? يعبُدُ�?ن من دُ�?ن اللهِ ما لا يضُرُّهم �? لا ينفَعُهم �? يق�?ل�?ن هَؤلآء شُفَعَؤُنا عند الله) ين�?س 18

Şəfaət (havadarlıq, himaya) axtarmaqın dəlili budur (Yunus, 18)
Onlar Allahı qoyub özlərinə nə bir xeyir, nə də bir zərər verə bilən kimsələrə ibadət edir və: “Bunlar Allah yanında bizdən ötrü şəfaət edənlərdir!” – deyirlər.

الشفاعة شفاعتان: شفاعة منفية �? شفاعة مثبتة.
فاشفاعة المَنفية: ما كانت تطلب من غير الله فيما لا يقدر عليه إلاَّ لله، �? الدليل ق�?له تعالى: (يأيُّها الذين ءامَن�?ا أنفِق�?ا مِمَّا رَزَقنَكم مِن قَبلِ أن يأتِيَ ي�?مٌ لآَّ بيْعٌ فيه �? لا خٌلَّة �? لا شَفَعَة �? الكفر�?ن هم الظَّلِم�?ن) البقرة 254
Şəfaət iki cür olur: rədd edilmiş və təsdiq edilmiş.
Rədd edilmiş o şəfaətdir ki onu şəfaətçi olmaqa qadir olmayandan, Allahdan başqa kimsədən diləyirsən və buna dəlil aşağıdaki ayədir (Baqara, 254):

Ey iman gətirənlər! Alış-verişin, dostluğun və şəfaətin mümkün olmayacağı gün (qiyamət günü) gəlməmişdən əvvəl sizə verdiyimiz ruzidən paylayın! Kafirlər isə zülm edənlərdir!

فاشفاعة المُثَبِّتة: التي تطلب من الله
�? الشافع مكرِّم بالشفاعة �? المَشف�?ع له ه�? من رضي الله ق�?له �? عمله بعد الإذن، كما قال تعالى: (من ذا الذي يَشفَع عنده إلاَّ بإذنه) البقرة 255

Təsdiq edilmiş şəfaət Allahdan tələb olunan şəfaətdir. Və şəfaətçi hörmətli olmalıdır və kimə səfa dilənir Allah onlardan, onların sözlərindən, əməllərindən razı olmalıdır. Və bu səfaət yalnız Allahın izni ilə olur (qiyamət günü).

Allahın izni olmadan (qiyamətdə) Onun yanında (hüzurunda) kim şəfaət (bu və ya digər şəxsin günahlarının bağışlanmasını xahiş) edə bilər?

القاعدة الثالثة: أن النبِي صلى الله عليه �? سلم ظهر على أناس متفرقين في عباداتِهم: منهم من يعبد الملائكة، �? منهم من يعبد الأنبياء �? الصالحين، �? منهم من يعبد الأحجار �? الأشجار، �? منهم من يعبد الشمس �? القمر، �? قاتلهم رس�?ل الله صلى الله عليه �? سلم جميعاً �? لم يفرق بينهم.
�? الدليل: ق�?له تعالى (�? قَتِل�?هم حتَّى لاَ تَك�?ن فِتنَة �? يَك�?ن الدين للهِ) ال بقرة 193

Üçüncü qayda: peyğəmbər (Allahın ona salavatı və salamı olsun) cür bə cür ibadətlərə bölünmüş insanları izhar etdi, onlardan mələklərə ibadət edən kim, peyğəmbərlərə və salehlərə ibadət edən kim, daşlara və ağaclara, günəşə və aya. Hamısını öldürürdü fərq qoymadan. Buna dəlil Baqara surəsi, 193
Fitnə (müşriklərin fitnəsi) aradan qalxana qədər və din (ibadət) ancaq Allaha məxsus olana qədər onları öldürün
القاعدة الرابعة: أن مشركي زماننا أغلظ شركاً من الأ�?لين، لأن الأ�?لين يشرك�?ن في الرجاء �? يُخلص�?ن في الشدة، �? مشرك�?ن زمننا شركهم دائم في الرجاء �? الشدة، �? الدليل ق�?مه تعالى:
(فإذا رَكِب�?ا في الفُلكِ دَعَ�?ا اللهَ مُخلِصين لَه الدين فلمَّا نجَّهم إلى البَرِّ إذا هُم يُشرِك�?ن) العنكب�?ت 65


Tarix: 03.12.2014 / 15:11 Müəllif: Aziza Baxılıb: 179 Bölmə: Maraqlı melumatlar
loading...