Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Maraqlı melumatlarTAYYİB

ət-Tayyib - Əbu Hureyrə (r.a) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (s.a.v) buyurdu: «Şübhəsiz ki, Allah Tayyibdir (pak və nöqsansızdır) və Tayyib olandan başqasını da qəbul etməz. Allah Peyğəmbərlərinə əmr etdiyi şeyin eynisini möminlərə də əmr etmişdi. Allah buyurur: «Ey Peyğəmbərlər! təmiz və halal nemətlərdən yeyin və yaxşı işlər görün» (əl-Muminun 51). Yenə Allah buyurur: «Ey iman gətirənlər! Sizə verdiyimiz ruzilərin təmiz və halalından yeyin». (əl-Bəqərə172)»
(Müslim “Kitabu Zəkat” 3/85, H. 1015. ) Ardı »

Maraqlı melumatlarCƏNNƏT VƏ CƏHƏNNƏM

Cənnət və Cəhənnəmin insanların əbədiyyən qalmaq üçün girəcəkləri yer olduqları yerdir. Cənnət və Cəhənnəm yaradılmışdır. İndi də vardır. Əbədiyyən yox olmazlar.

Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm – gecə namazına qalxdıqda bu duanı deyərdi: «Həmd yalnız sənədir. Haqq olan sənsən. Sənin vədin də haqdır. Sənə qovuşmaq da haqdır. Sözün də haqdır. Cənnət də haqdır. Cəhənnəm atəşi də haqdır. Bütün peyğəmbərlər də haqdır. Məhəmməd də haqdır. Qiyamət də haqdır». Ubadə b. Samit – radıyallahu anhu – rəvayət edir ki, Rəsulullah – sallallahu aleyhi və səlləm – buyurdu: «Kim şəhadət etsə ki, Allahdan başqa haqq ilah yoxdur, Məhəmməd onun qulu və Rəsuludur, İsa – Ardı »

Maraqlı melumatlar***SaLaVaTiN_MeNaSi***

Salavat, lüğətdə dua
mənasındadır. Namaz da dua
olduğu üçün "Salat" adlanır.
Hal-hazırda insanlar arasında
salavatı iki şeyə aid edirlər.
Biri salam və məxsus duadır
ki, Həzrət Məhəmmədə (s)
aiddir. İkinci salavat isə
namazdır. Bəzilərinin fikrincə
"salavat" "tabeçilik"
sözündən ayrılıb tabeçilik
mənasına gəlir. Yəni namaz
Allaha tabe olmaqdır. Bəziləri
deyirlər: "Salavat" "silə"
sözündən götürülüb. yəni
həqiqi namaz odur ki, namaz
halında insan xalqdan ayrılıb
xaliqə birləşir və namaz qılan
bəndənin öz məbuduna
yaxınlaşmasına vasitə olur.
Bu zaman salavat ümmətin
Məhəmməd (s)-lə birləşməsi
mənasına gəlir.
Bəziləri Allah Təala
tərəfindən salavatı beş
mənada izah ediblər; rəhmət,
məğfirət, səna, təmizlənmə
və kəramət.
Hərf elminin alimlərindən
bəziləri deyirlər: "Salavat
aşaöıdakı tərkibə malikdir:
Salavatdakı "Sad" hərfi -
"Səməd", "Lam" hərfi -
"Lətif", "Bab" hərfi" -
"Vahid", "Ha" hərfi isə -
"Hadi" kəlməsindəndir ki,
bunların hamısı Allahın
adlarındandır.
Bəziləri deyir: "Salavat təslim
olmaq mənasındandır, yəni
özünü o kəsə Ardı »

Maraqlı melumatlarİbn Abbasın Xəvariclərlə Mübahisəsi:

Abdullah İbn Abbas t deyir: hərurilər (xəvariclər) zühur etdikdə altı min idilər. Mən Əliyə t: "Ya Əmirəl Muminin sən namazı bir az gecikdir mən onlarla söhbət edim!" –dedim.
O, "mən sənin üçün təhlükədən qorxuram!" – dedi. Mən: Sən heç narahat olma deyərək, ən gözəl paltarımı geyinib yola düşdüm və onların toplandıqları evə gəldim. Onlar günorta istirahətində idilər. Onlardan daha şiddətli ibadətə həris olanını görməmişdim. Əlləri dəvə dizi kimi idi (Çox ibadət etməkdən qabar atmışdı), üzlərində səcdənin əlaməti görsənir, əyinlərində yuyulmuş paltarlar var idi. Üzləri yuxusuzluqdan zəifləmişdi. Yanlarına gəlincə dedilər:
- Bu geyindiyin paltar nədir?
- Məni bununla təqsirkar sayırsızmı? Mən Rəsulallahın e əynində Ardı »

Maraqlı melumatlarTövbə Yalnız Dildə Olmur

TÖVBƏ YALNIZ DİLDƏ OLMUR

Tövbə tək tələffüz deyil. Yalnızca dilin və səs tellərinin iştirakıyla müəyyən ləfzin meydana gəlməsi deyil. Başqa sözlə, təkcə zahiri təzahürlərlə kifayətlənmir tövbə. Allah o gündən saxlasın insanı ki, dinin, inancın təqdim etdikləri tövsiyələri zahirdə göstərməklə kifayətlənsin, əməlində təzahür etməsin. Allah eləməsin ki, İslam insan üçün bir terminoloji dil olaraq kifayətləndirilsin. Yalnız sözdə, danışıqda müəyyən istilahlarla təzahür etsin insanın inancı.

Şübhəsizdir ki, insanda yalnız məlumatların olması kifayət etmir. İnsan bilgiləri əmələn yaşatmalıdır. Bilgilər, məlumatlar insanın əməllərində təzahür tapdıqda bunların mənası var.

Tövbə də elədir. Dillə iqrar etməklə iş bitmir. İnsanın ruhiyyəsində iz buraxmalıdır onun tövbəsi. Bir yeni təravətlilik, bir yeni nəfəs Ardı »

Maraqlı melumatlarİXLASLA EDILMIŞ ƏMƏLIN SAVABI INSANI ÖLÜMDƏN QURTARAR

Bir gün Həzrət Mühəmməd Peyğəmbər (s) Allahın razılığına qazanmaq naminə edilmiş ixlaslı (səmimi) əməlin insana faydası barədə aşağıdakı rəvayəti öz səhabələrinə danışdı: Keçmiş zamanlarda Bəni-Israil qövmündən üç nəfər səyahətə çıxmışdı.



Onlar yolüstü bir dağın mağarasına çəkilib ibadət etməyə başladılar. Qəfildən zəlzələ qopdu, iri bir qaya parçası dağdan qopub aşağı diyirləndi və mağaranın girişini bağladı. Mağaradakılar başa düşdülər ki, yalnız Allaha sığınıb Ona təvəkkül etməklə xilas ola bilərlər. Çünki qaya parçasını yerindən tərpətmək onların qüvvəsi xaricində idi. Qərara gəldilər ki, onların hər biri ömrü boyu yalnız Allah naminə etdiyi heç olmasa bir əməli yada salıb danışsın. Bəlkə Allah-təala həmin əməlin xatirinə onlara Ardı »

Maraqlı melumatlarGecə namazı arasında su içmək olarmı?

sual-
salam Yashar muellim. Yene de sualim gece namazina aid olacaq. Gece namazinin her
iki ruketlerini bitirdikde 1 qeder fasile vermek olar? meselen su icmek ucun?
Gece namazinin her iki ruketlerinin arasinda, yeni birinden o birisine kecdikde
oxumusham ki 3 defe esselat demek lazimdi. Dogurdan da beledi?

cavab-
va aleykum salam.
Əlbəttə ki olar.
Amma salavat deyiləməsini eşitməişəm. Ardı »

Maraqlı melumatlarAxirətdə Allahı görmək barəsində

Allah Təala Quranda qiyamət gününü xatırladanda belə buyurur: «O gün neçə-neçə üzlər sevinib güləcək, Öz Rəbbinə baxacaqdır!» (Əl Qiyamə surəsi, 22-23)

Baxmaq sözünü üzlər sözünə aid elədi. Üzdə görməyi bacaran da gözlərdir. Ayədə Allahın gözlə görülə bilməsinə dəlil var. Ancaq Allahı görməyimiz Onu əhatə etməyimiz demək deyil. Çünki Allah belə buyurur: «Onların elmi isə Onu (Allahın zatını) əhatə edib qavraya bilməz!» (Taha surəsi, 110) Və əgər Allahı elmimiz ilə əhatə etməyimiz mümkün deyilsə, elmi əhatə etmək, gözlə əhatə etməkdən daha genişdir. Allahı gözlə görüb əhatə etməyimiz mümkün deyil. Buna dəlil Allahın bu ayəsidir : «Gözlər Onu (görüb) dərk etməz. O, gözləri dərk Ardı »