1.Namaz qılarkən bilərəkdən və ya səhvən niyyət, təkbirətul-ehram, rüku, səcdələr və rükudan qabaq dayanmağı artıq və ya əskik yerinə yetirmək namazı batil edir. Və belə bir halda namazı yenidən qılmaq vacibdir. Bu beş şey namazın rükn və sütunu adlanır.
2.Namaz qılarkən aram durmaq, həmçinin namazın qiraəti əsnasında bədənin sakit qalması vacibdir.
3.Kişilərə Sübh, Məğrib və Işa namazlarının Fatihə və surəsini uca səslə oxumaq, habelə Zöhr və Əsr namazlarının Fatihə və surəsini isə asta oxumaq vacibdir. Bütün vacib namazların təsbihatının asta oxunması da vacib sayılır. Namazın sair tilavətlərində isə namaz qılan şəxs ixtiyar sahibidir və qadınlara namazları uca səslə oxumaq olmaz. Uca səs dedikdə, adi danışıq kimi tilavət etmək, asta dedikdə isə özün və ya sənə daha yaxın olandan başqa bir şəxsin sənin nə dediyini başa düşməməsi halı nəzərdə tutulur.
4.Uca səslə qiraət olan yerdə unudaraq asta səslə və ya asta səslə qiraət olan yerdə səhvən uca səslə qılınması namazı batil etməz və onun davamını düzgün halda yerinə yetirmək lazmdır və belə bir halda qılınmış namaz düzgün sayılır.
5.Namaz qiraətinin ərəb dilində düzgün oxunması vacibdir. Öz qiraətində şəkk edən isə düzgün qiraət edən şəxsə müraciət etməli və səhvlərinə düzəliş verməlidir.
6.Namazın Fatihə, surə, rüku, səcdələr, təşəhhüd və salamının qiraətlərini «qürbətən iləllah» niyyəti ilə bir və ya bir neçə dəfə təkrar etmək caizdir.
7.Səcdə halında alın qoyulan şeyin torpaq, qum, daş, kəsək, odun, ağacyarpağı və s. bu kimi yer və ya yerdən bitən şey olması lazımdır. Səcdə etmək üçün daha üstün şey torpaq və xüsusilə müqəddəs Məkkə və Mədinə şəhərlərinin torpağı və ya peyğəmbərlər və imamların məzarının türbətidir. Torpaqdan namaz qılmaq üçün xırda şəkildə möhür düzəltmək də caizdir. Necə ki, Kərbəla və Xorasanda namaz qılmaq üçün təmiz və pak türbətdən götürərək müxtəlif ölçülərdə möhür düzəldilir.
8.Qəsbi paltarlarla namaz qılmaq olmaz. Belə ki, o paltarın oğurlanması və ya qəsbi pul ilə alınması arasında heç bir fərq yoxdur. Həmçinin əti haram olan heyvanın dərisi və tükündən olan əşyaların üstündə namaz qılmaq olmaz və belə hallarda namaz batil sayılır.
Kişinin qızıldan düzəldilmiş üzük və eynək kimi əşyalardan istifadə edən halda qıldığı namazı da düzgün deyildir. Amma cibdə qızıl və ya ipək olan halda namaz qılmağın heç bir eybi yoxdur.
9.Hər hansı bir paltarın ipəkdən olub-olmaması, habelə müəyyən bir əşyanın qızıl olub-olmaması barədə şəkk etdikdə, onlardan namazda istifadə etmək caizdir.
10.Səhvən qızıldan olan bir şeylə namaz qıldıqda, namaz batil olmaz və düzgün sayılır.
11.Dəstəmaz batil olduqda, qiblədən döndükdə, namaz əsnasında bilərəkdən gülüb və ya danışdıqda, həmçinin namazın batil olmasına səbəb olan hökmlərdən boyun qaçırdıqda namaz batil olar və belə bir halda namazı yenidən qılmaq lazımdır.
12.Səfərə çıxdıqda, həmçinin düşmən və ya ayrı bir şeydən qorxan hallarda dörd rəkətli namazlar sübh namazı kimi iki rəkətli qılınmalıdır.
13.Namazda çoxlu şəkk edib, vəsvəsəyə düşən şəxsin öz şəkk və vəsvəsəsinə əhəmiyyət verməyib namazının düzgün olmasını qəbul etməsi vacibdir.
14.Namazın bir hissəsindən ayrı bir hissəsinə keçdikdən sonra keçən hissə barədə şəkk etdikdə, o hissənin düzgün əncam verilməsini qəbul etmək lazımdır. Buna misal olaraq, rükuya əyildikdən sonra, bir qədər əvvəl oxuduğu surənin düzgün oxunub-oxunmaması barədə və yaxud rükudan qalxdıqdan sonra onun düzgün olub-olmaması barədə şəkk etməyi qeyd etmək olar.
15.Namaz sona çatdıqdan sonra onun düzgün qılınması barədə şəkk etdikdə, namazın düzgün olduğunu qəbul etməli və şəkkə əhəmiyyət verilməməlidir.
16.Sübh və ya Məğrib namazlarında, həmçinin Zöhr, Əsr və Işa namazlarının birinci və ikinci rəkətlərində şəkk etdikdə namaz batil olur və onu yenidən qılmaq lazımdır.
17.Dörd rəkətli namazda şəkk edərək üç və ya dörd rəkət qıldığını güman etdikdə, niyyətini dörd rəkət üzərində quraraq namazını bitirməli və namazdan sonra ayağa qalxaraq belə niyyət etməlisən: «Bir rəkət ehtiyat namazı qılıram vacib qürbətən iləllah» Daha sonra yalnız həmd surəsini ahəstə oxuyub rüku və səcdələri yerinə yetirir, həmçinin təşəhhüd və salam oxumaqla namazı bitirirsən. Beləliklə də namazın düzgün sayılır.
Tarix: 04.06.2013 / 20:21 Müəllif: *_*M_O_N_I_K_A*_* Baxılıb: 178 Bölmə: Maraqlı melumatlar