Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Ümumi PsixologiyaBəzən...

Bəzən insanlar bütün həyatları boyu axtarırlar, bəzən isə bir günün içində tapırlar...
Bəzən biz gözləyirik, gözləyirik, gözləyirik, bəzən isə kimisə bizi gözləməyə vadar edirik...
Bəzən gülməkdən ağlayırıq, son zamanlar isə ağlamamaq üçün gülürük...
Bəzən qollarımızı geniş açıb küləyə doğru addımlayırıq, bəzən də paltomuza bürünüb şarfımızı bərk-bərk bağlayırıq...
Bəzən üzümüzü günəşin isti şüalarına doğru tutub ona gülümsəyirik, bəzən isə iri eynəklər taxıb nədənsə gizlənməyə və ya nəyisə gizlətməyə çalışırıq...
Bəzən həyatımızda kimisə qarşılayırıq və elə bilirik ki, bu əbədidir, bəzən isə yola salırq və sanırıq ki, belə də olmalıdır...
Bəzən ünsiyyət axtarırıq, ətrafımızı genişləndirirk, harasa, kiməsə tələsirik, bəzən isə sadəcə gözlərimizi yummaq istəyirik, heç nə lazım deyil, yalnız Ardı »

Ümumi Psixologiyaİntellekt (psixologiya)

İntellekt informasiyanın elde edilmesi, onun emal edilmesi ve onun meqsedeyönlü istifadesinden ibaret olan zehni qabiliyyetdir. İntellekt sözü Latın menşelidir: intellectus – başa düşme, intellegere – başa düşmek, inter – arasında, legere – seçmek.
Müxtelif menbelerde intellekt anlayışının terifi

İntellekt anlayışının ümumi qebul olunmuş terifi hele yoxdur. Bu qabiliyyet tedqiqatçılar terefinden ferqli şekilde tesvir ve izah edilir.
Oxford Dictionary of Psychology intelligence meqalesini bele başlayır:”İntellekt koqnitiv (zehni, eqli) qabiliyyetdir.” Lüğet meqaleni Amerika psixoloqu D. Wechslerin 1944-cü ilde intellekte verdiyi terifle davam etdirir: “individualın, meqsedyönlü hereket etmek, rasional düşünmek ve etraf mühitle effektiv reftar etmesinden ibaret mecmu ve ya qlobal qabiliyyetidir
Amerika Ardı »

Ümumi PsixologiyaSimurq elə özünüzsünüz

Simurq qədim İran əfsanələrində baş və bədəni qartala, quyruğu- tovuzquşuya, caynaqları isə şir pəncələrinə bənzər quş kimi təsvir olunur.
Sasanilərin hakimiyyəti dövründə simurq bir çox binalar, qab və paltarların üzərində təsvir olunardı. Deyilənlərə görə, simurq o dövrlərdə Sasani şahlığının rəsmi emblemi olub.
Əttar özünün "Məntiquttəyr" ("Quşların dili") kitabında simurq quşu barədə maraqlı hekayə nəql edir:"Günlərin bir günü quşlar şanapipiyin rəhbərliyi ilə Qaf dağına səfərə çıxırlar. Burada hər növdən olan quş müəyyən sifət və dəstəyə aid olan insanlar kimi təsvir olunur. Yolda çətinlik və maneələr quşları taqətdən salır və onların çoxu yola davam edə bilmir. Şanapipik arxaya baxıb yüzlərlə quşdan cəmi otuzunun qaldığını Ardı »

Ümumi PsixologiyaUşaqların təhsilə münasibətində valideynin rolu

Uşaqlarda təhsilin doğumdan sonra başlamasıyla birlikdə, hər yaşda fərqli motor bacarıqlarının inkişafı psixoloji vəziyyətləri haqqında ipucu verir. Sevgi, şəfqət, empati, eyni zamanda qaydalar, sərhədlər və məsuliyyətləri gözəl bir ailə mühitində nizamlayıb dinc və xoşbəxt böyümələrini təmin etmək, məktəb əvvəli təhsildə faydalı olacaq.

Ana-ata nəzarəti uşağın insanlığını əks etdirir.
Ana-atalar məktəb əvvəli məktəbin və oxumanın uşağa qazancları haqqında nümunələrlə danışa, özlərindən də nümunələr verərək ömür boyu yoldaşlıqlar, xoş xatirələr, əyləncələr, məktəbdə öyrəndiklərini xüsusi həyatda necə tətbiq etmək; məktəbin daha sonrakı peşə və təhsil üçün vacibliyini və qazanclarını izah edərək sevdirə bilirlər.

Ana-ata idarəsi; sərhədləri tanıma və qaydaları öyrənmənin təməlidir. Burada ola biləcək axsaqlıqlar asılı, təcavüzkar, Ardı »

Ümumi PsixologiyaKörpəlik və erkən uşaqlıq dövrünün xüsusiyyətləri

Yeni doğulmuş uşaq. Uşaq anadan olarkən yal­nız bir neçə: qida, müdafiə, tutmaq, robinzon, babin və s. kimi şərtsiz refleksə malik olur. Bunlar ətraf aləmlə ilkin əla­qə yaratmaq imkanı verir. İkinci həftənin axırla­rında uşaqda ilk şərti refleks yaranmağa başlayır. Üçüncü ayın sonunda bütün analizatorlar üzrə şərti refleksin yaranması uşağın ətraf mühitlə əlaqə­sini bir növ asanlaşdırır.
Anadan olandan bir yaşa qədər olan dövrü çox vaxt iki yarımdövrə bölürlər: çağalıq dövrü (iki aya qədər olan dövr) və körpəlik dövrü (2 aydan bir yaşa qədər olan dövr). Bu dövrdə sensor və hərəki funksi­yalar, nitqə yiyələnməyə hazırlıq böyüklərlə bilava­sitə qarşılıqlı təsir prosesində intensiv imkan­ları əldə edir. Körpəlik Ardı »

Ümumi PsixologiyaYol bilmək, yol tapmaq

Hədəflərimizi bilmək kifayət deyil. İnsanların çoxu burada ilişər. Hədəfi və tapıldığı yer arasında itər. Halbuki doğru olan HƏDƏF təyin etmək və ona gedən doğru yolu, yolları və vasitələri, tapmaqdır. Bu ən az hədəfin özü qədər əhəmiyyətlidir.

Şagirdlər, pis vərdişlərindən xilas olmağa çalışanlar, çəki artırmaq ya da azaltmaq istəyənlər, həyatını nizama qoymaq istəyənlər, işini inkişaf etdirmək istəyənlər və sairə hamı həmişə burada ilişir deyə düşünürəm. Haqsız da deyiləm. Yalnız Hədəf deyil, eyni zamanda düzgün yol tapmağı da bilmək lazımdır ki, düzgün istiqamətdə olub olmadığınız bilinsin. Və müdaxilə edildiyi zaman, yol bağlandığında nə edilə biləcəyini biləsiniz.

Sadə, diqqətə çarpan bir yol tətbiq oluna Ardı »

Ümumi PsixologiyaKleptomaniya-ogrulug

Kleptomaniya psixoloji xestelikdir. Ele insanlar var ki, her hansı bir eşyaya ehtiyacı olmadığı ve ya onu ala bilecek qeder maddi veziyyeti yaxşı olduğu bir halda, oğurluq ederek o eşyaya sahib olurlar. Bu insanları kliptoman adlandırmaq olar. Kliptomaniya önceden planlaşdırılmış ve ya kimdense qisas almaq meqsedi ile edilmiş bir hereket deyildir. Çünki kleptoman etdiyi hereketin yalnış ve uyğunsuz olduğunu bile – bile oğurluq edir. Onlar sanki oğurluq etmekden zövq alır ve bu hereketlerile daxili rahatlıq tapırlar. Bezen onlar oğurladıqları eşyadan heç istifade etmeden, onu tullayırlar. Bele insanlar oğurluq etmek üçün heç vaxt başqalarından yardım istemirler.

Kleptomaniya uşaq yaşlarından üze çıxan psixoloji narahatçılıqdır. Ardı »

Ümumi PsixologiyaTənqid etmək taktikası

Qarşıdakının sizin tənqidləri sağlam şəkildə həzm etməsini istəyirsinizmi? Heç bir inciklik olmadan sizi dinləməsini və eşitməsini təmin etmək istəyənlər buyurun oxuyun. Tənqid etməyin 10 üsulu.

1. Baş vermiş hadisəni tənqid et , onu törədəni yox.

Qarşıdakı insan anlamalıdır ki, heç də o, pis və bacarıqsız adam deyil. “ Sən həmişə beləsən”, “ Səndən başqa şey heç gözləmirdim” kəlmələrini unudun.

2. Sözü təklikdə deyin.

Unutmayın ki, adam yanında qarşıdakının səhvini deyiriksə o, pərt olur. Nəticədə də inciklik , qanqaraçlıq baş verir. Ona görə də sözünüzün kəsəri olsun deyə sözünüzü vaxtında , düzgün zamanda və uyğun şəraitdə- təklikdə deyin.



3. Konkret ol.

Fikrini konkret çatdır. Uzunçuluq etdikdə məsələnin məğzi Ardı »