Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Ümumi PsixologiyaUşaqları məktəbə necə hazırlamalı?

Artıq övladınızın məktəbə getmək vaxtıdır, lakin o buna hazırdırmı? Əgər həmyaşıdları ilə oynamağa can atırsa, demək, məktəbə getmək istəyir. Bəs siz bu “ayrılığa” necə reaksiya verəcəksiniz, yəni uşağı məktəbə yollamağa qorxmayacaqsınız ki? Çalışın qorxu-hürkünü özünüzdən uzaqlaşdırın. Uşağın məktəbə getmə dönəmində sizə daha çox ehtiyacı var, bu mənada ona dəstək olmağa çalışın. Bəs uşağı məktəbə necə hazırlamalısınız? Uşağı məktəbə yollamazdan əvvəl bir neçə dəfə özünüz də onunla məktəbə gedin. Ona məktəb haqqında danışın, kitablar oxuyun, məktəbdə nələr edəcəyini başa salın, uşaqlarla oynamaq üçün məktəbə aparın. Beləcə, məktəbə ilk başladığı gün məktəbdə tanışını tapa biləcək və təklik qorxusu yaşamayacaq.

Məktəb kitabxanasından kitab götürün, yaxud Ardı »

Ümumi PsixologiyaObsessiv - kompulssiv davranış pozğunluğu.

Bir çox adamın həddindən artıq təmizlik, vasvasılıq, nizamlılıq, əşya və ya pul yığma, simmetriyaya əhəmiyyət vermə, qapını nəzarət etmə kimi müxtəlif takıntıları, lazımsız bildiyi halda etmək məcburiyyətində qaldığı davranış və düşüncələri ola bilər. Əksəriyyət zaman bunlar əhəmiyyətli bir zaman itkisinə və ya ciddi bir çətinliyə səbəb olmazlar. Ancaq bəzi şəxslər həddindən artıq və lazımsız olduğunu bildikləri halda bu davranış və düşüncələrini təkrar-təkrar etməyə davam edərlər. Bu vəziyyət əhəmiyyətli dərəcədə zaman itkisinə gətirib çıxarar, diqqət cəlb edən bir çətinlik verər və adamı məcbur etməyə, həyatla, özü ilə və ətrafı ilə əlaqəsini pozmağa başlayarsa, üzərində dayanmaq və bunun ruhi bir problem ola biləcəyini Ardı »

Ümumi PsixologiyaUşaqlar arasında qısqanclıq

Qısqanclıq həyatın hər dövründə yaşanan bir duyğudur. Qısqanclıq gözlənilən maraq, diqqət, sevgi və şəfqət əksikliyinə verilən təbii bir cavabdır. Uşaqlıqda bu hislər artıq 2 yaşından etibarən baş qaldırır.

Uşaq, hər kəsin özündən daha yaxşı olduğunu və özünün hər kəsdən daha az sevildiyini düşünməyə başlayır. Amma ailəyə ikinci uşaq gəldiyi zaman bu hislər daha da gərginləşir. Ailəyə yeni bir qardaş və ya bacının gəlməsi, bir uşaq üçün qəbul etməsi həqiqətən çox çətin olan bir vəziyyətdir. Uşağın yeni qardaş və ya bacısını qəbul edə bilməsi uşağın yaşı, ailənin uşaqla münasibəti və uşağın şəxsiyyətinin inkişafı və s. bu kimi bir çox faktorlardan asılıdır. Qardaş-bacı Ardı »

Ümumi PsixologiyaBes siz?

1.Pessimist- getmek isteyeni burax getsin. Sene qayıdarsa senindir. Hele de qayıtmasını gözleyirsense heç bir zaman senin olmamışdır.
2.Optimist- getmek isteyeni burax getsin. Üzülme geri dönecekdir.
3.Şübheçi- getmek isteyeni burax getsin. Lakin onu izlemesi üçün birini tap.
4.Qerarlı- getmek isteyeni burax getsin. Geri qayıdarsa senindir, qayıtmazsa get geri qaytar.
5.Ovçu- getmek isteyeni burax getsin. Qayıtmasını gözleme, get ve onu vur.
6.Boşvermiş- getmek isteyeni burax getsin. Dönmezse unut getsin.
7.Sebrli- getmek isteyeni burax getsin. Geri dönene qeder gözle.
8.Paranoyak- o getmeden evvel sen get. Ardı »

Ümumi PsixologiyaQruplar və şəxsiyyətlər

QRUP VƏ ŞƏXSİYYƏTLƏRARASI MÜNASİBƏTLƏR
1. Qrup haqqında anlayış.
2. Qrupun təsnifatı.
3. Psixoloji uyuşma. Qrup təzyiqi fenomeni.
4. Liderlik və rəhbərlik. Liderlik üslubu.
5. Etnik qrup haqqında anlayış.
6. Şəxsiyyətlərarası münasibətlər.

1-ci sual. Ayrıca götürülmüş hər bir adamın şəxsiyyət kimi səciyyəsi, psixologiyası və davranışı sosial mühitdən çox asılıdır. Sosial mühit isə yalnız ayn-ayn adamlardan deyil, kiçik və böyük qruplardan Ardı »

Ümumi PsixologiyaDuyğular

Duyğu bir psixi proses olmaq etibarilə cisimlərin, hadisələrin bilavasitə duyğu üzvlərimizə təsiri zamanı yaranır. Duyğu üzvlərimizə təsir edən nə varsa bunların hamısı qıcıqlandırıcı adlanır. Qıcıqlandırıcıların yaratdığı oyanma hissi sinirlər vasitəsi ilə beynə nəql olunur və nəticədə biz cisimlərin rəngini, dadını, ətrini, səsini, temperaturunu və s. keyfiyyətini hiss edirik.
Beləliklə də duyğular obyektiv reallığın hissi inikası olub, hal - hazırda hiss üzvlərimizə təsir edən cisim və hadisələrin ayrı-ayrı xassələrinin, əlamətlərinin beynində inikasından ibarət olan sadə psixi prosesə deyilir. Duyğuları xarakterizə edən əsas cəhət onun predmet və hadisələrin ayrı- ayrı əlamətlərinin inikasından ibarət olmasıdır.
Məsələn, bal arısı əlimizi sancır. Bu halda biz onun uçuşu Ardı »

Ümumi PsixologiyaƏşyaların insanlara təsiri

İnsan təbiətə bağlı olduğu üçün, təbiətdəki bütün canlı varlıqlar orqanizmə öz təsirini göstərir.
Həmçinin bunlardan hazırlanmış əşyalar da insana təsir etməkdən yan qaçmır.

Tozağacı – yorğunluğu, sarsıntını götürür, daim damarların tonusunu artırır.
Palıd – ürək-damar xəstəlikləri zamanı kömək edir.
Söyüd – sakitləşdirir.
Ağcaqovaq – ağrını kəsir.
Qovaq – qıcıqlanmanı aradan qaldırır.

Metal əşyaları da tilsimlərə müəyyən hərəkət istiqamətlərini şamil edirlər.
Qurğuşun – yıxılmalardan, sınıqlardan, təhlükəli doğuşlardan qoruyur.
Qalay – qara ciyər xəstəliklərindən, ağciyər soyuqdəyməsindən müdafiyə edir.
Dəmir – yara-xoralardan qoruyur.
Qızıl – sonsuz xoşbəxtlik vəd edir.
Mis – zəhərlənmədən, eləcədə milanxoliyadan ( həssaslıqdan) xilas edir.
Gümüş – hər hansı bir mənfi təsirdən, ruhi xəstəlikdən müdafiyə edir. Ardı »

Ümumi PsixologiyaHentinqton xoreyası

Xəstəlik 1872-ci ildə G.S.Hentinqton tərəfindən təsvir edilmiş və onun adı ilə adlandırılmışdır. Beynin atrofiyası nəticəsində əmələ gələn bu xəstəliyin irsi amillərlə bağlılığı artıq sübut olunmuşdur. Xəstəliyin irsi təbiətini sübut edən tutarlı faktlardan biri onun tək yumurtalı əkizlər arasında 100% rast gəlinməsidir.

Hentinqton xoreyası, adətən, 45-47 yaşlarda, lakin bir sıra hallarda daha tez (hətta 10-12 yaşlarda) meydana çıxa bilər. Xəstəliyin daha gec, məsələn, 60 yaşlarda da ilk dəfə təsadüf etməsi mümkündür. Kişilər və qadınlar bu xəstəliyə eyni bərabərdə tutulurlar.

Xəstəliyin xarakter əlamətlərindən biri söhbət və gərginlik zamanı güclənən xoreyayabənzər hiperkinezlərin və psevdoaffektiv reaksiyaların baş verməsidir. Digər nevroloji əlamətlərdən əzələ tonusunun enməsi, göz qapaqlarının ptozu Ardı »