Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Ümumi PsixologiyaFəaliyyətin əsas növləri

İnsan fəaliyyətini nəzərdən keçirdikdə onun məxtəlif və çoxsaylı olduğunu görürük. Adətən insanlar həyatları boyu öz tələbatlarını ödəmək üçün məxtəlif fəaliyyət növlərindən istifadə edirlər. Bunlardan bəziləri ötəri, dəyişkən, digərləri isə uzun müddətli, insanın bütün həyatı boyu onun tələbatlarını ödəyəcək fəaliyyət kimi özünü göstərir. Demək olar ki, istisnasız olaraq bütün insanların hamısı üçün xas olan fəaliyyət növlərini əsas fəaliyyət növləri adlandırırlar. İnsanın bütün həyatı boyu istifadə etdiyi bu cür əsas fəaliyyət növlərinə oyun, təlim və əmək fəaliyyətini aid edirlər. Fəaliyyətin bu növlərindən biri müəyyən yaş dövründə aparıcı fəaliyyət, digərləri isə köməkçi, yardımçı fəaliyyət kimi özünü göstərir. Belə ki, məktəbəqədər yaş dövründə oyun aparıcı Ardı »

Ümumi PsixologiyaOxuduğunu bil, bildiyini anla, anladığını yaşa...

Hələ uşaqlıq illərindən bəri həmişə bir şeyi müşahidə eləmişəm ki, biz ya hansısa imtahan üçün oxuyuruq, ya da elə-belə vaxt öldürmək üçün.

Ona görə də çox zaman oxuduqlarımızı elə çöldən alıb, çöldən də yola salırıq. Bəlkə də, bəzi kitabları bizə tələbəlik illərində məcburi oxutduqları üçün bizdə oxu, oyrən, dərk et belə vərdiş yaranır. Amma iş orasındadır ki, Şərqin tanınmış mütəfəkkirlərini də elə həmin münasibətlə, həmin düşüncə ilə vərəqləyirik. Aşura günü baş yarmaq, zəncir vurmaq çoxumuz üçün adi haldır. Hamımız da özümüzü İmam Hüseyn aşiqi hesab eləyirik. Amma həyatımıza baxanda tamam fərqli mənzərə görürük. Çünki insan sevdiyinə bənzəməyə çalışar, sevdiyini də gərək yaxşı Ardı »

Ümumi PsixologiyaDüşüncələrimizə diqqət yetirək!

Amerikada,Texas əyalətində qalan bir ailənin 11 yaşlı övladı televizorda futbol seyr edən atasının diqqətini özünə cəlb etmək istəyir. Və oyuncaqlarını ona göstərmək istəyir. “ Get başımdan ” - deyən atasının sözündən pis olan uşaq öz otağına gedir. Və bir az sonra yenidən atasının yanına gəldiyi zaman, atası daha da hirslənir. Və “ niyə gedib özünü vurmursan? ” – deyir. Uşaq otaqdan çıxır və silah səsi eşidilir, uşaq özünü qətlə yetirir...

düşünmək


Digər bir həyat hekayəsinə nəzər salaq. Türkiyədə tətilə gedən cavan bir oğlan yolda qəza keçirmiş ,lazımsız,atılmış bir maşın gördükdə ağlına dostları ilə zarafat etmək gəlir. O maşının içərisinə daxil olub , arxa Ardı »

Ümumi PsixologiyaAilə münasibətlərinin pozulmasının uşaq psixikasına təsiri

Bir çox hallarda ailədə münaqişəli vəziyyət yaranır, bir-birini sevən iki insan müəyyən bir məqamda əks mövqelərdə olurlar. Bəzən bu məqamlar artmağa başlayır və nəticədə daimi xarakter alır. Bunları nə ilə izah etmək olar? Ailədə ixtilafların olması zəruridirmi? Görəsən elə ailə varmı, orada ixtilaf olmasın?

Birgə ailə həyatı zamanı fərqli ziddiyyətlər və ya problemlər yarana bilər. Bunlar iki fərqli insanların xarakterləri arasında formalaşan uyuşma üçün normal vəziyyətdir. Adətən belə hallar geyim tərzinin seçilməsində, ayrı mənzildə yaşamaq qərarında, uşağın təlim-tərbiyəsi zamanı, xanımın işə düzəlməsi istəyi ilə əlaqədar yaranır və onların həlli müəyyən ixtilaflarla bitir. Bu mənada el-oba içərisində deyirlər ki, söz- söhbətsiz ev olmaz.

Məsələnin Ardı »

Ümumi PsixologiyaYaddaşın zeiflemesi günümüzde çox yayılmış problem

Yaddaşın zeiflemesi günümüzde çox yayılmış problemlerdendir. Gergin iş qrafiki, informasiya çoxluğu, gece heyatı, düzgün balanslaşdırılmamış qidalanma beynin fealiyyetine de öz tesirini gösterir. Yaşlılarda yaddaşın pozulması çox zaman bir sıra xesteliklerin (beyin damarlarının aterosklerozu, qocalıq ağıl zeifliyi, Alsqeymer xesteliyi ve s.) neticesi olur. Müalice de bu yönümde aparılmalıdır. Cavan şexslerde ise yaddaş pozğunluğu yorğunluğun, qeyri-düzgün heyat terzinin, hedden artıq informasiya yüklenmesinin neticesidir. Bundan başqa bir şeyi yadda saxlayarken onu düzgün, ne ilese elaqelendirib(assosiativ) yadda saxlamaq lazımdır. Hedden artıq ezberçilik düzgün deyil. Bes yaddaşı nece yaxşılaşdırmalı? Öncelikle rejime riayet etmek, vaxtlı-vaxtında yatıb durmaq, zehni işle fiziki işi növbeleşdirmek, vaxtlı-vaxtında istirahet etmek lazımdır. Qidalanarken Ardı »

Ümumi PsixologiyaSaç düzümü insanın ruh halı haqqında məlumat verir

Xüsusilə qadınların saç modeli seçərkən tərəddüd etdiyini söyləyirlər. Saç şəklinə görə insanları analiz etmək olar.

Dağınıq Saç: Qadınlarda dağınıq saç modeli özündən əmin, azadlığına düşkün bir qadını əks etdirir.

Qısa Saçlar: Qısa saçı, daha kişiyə xas quruluşdakı qadınlar istifadə edirlər.

Arxadan Bağlanan Saç: Qadının sevincini göstərir. Bu model, bəzən maraq gözlənildiyini də izah edə bilər.

Topuz Modeli: ağırlığını hiss etdirməyə, zadəganlığını göstərmək, olduğu mühitin əhəmiyyətini vurğulamaq istəyən qadınlar tərəfindən seçilir. Arxa toppuz və ön qismindəki bir miqdar dağınıq saç şəkli isə ümumiyyətlə büro kimi bağlı mühitlərdə çalışan qadınların modelidir. Ən rahat saç tipidir.

Fenli Saçlar: Tez-tez fen saçlarını fenləyən qadınlar, həyatının Ardı »

Ümumi PsixologiyaDanışıqlarda təşəbbüsü necə ələ almalı

Bir sıra problemlər mövcuddur ki, insanlara danışıqlar zamanı arzuolunan nəticəni əldə etməyə mane olur:
• insanlar çox vaxt anlaşılmaz danışırlar.
• İnsanlar çox vaxt müsahiblərinin sözünə diqqət yetirmirlər.
• İnsanlar çox vaxt deyiləni olduğu kimi başa düşmürlər.
Bu ona görə baş verir ki, informasiyanın ötürülməsi və qəbul edilməsi prosesi çox mürəkkəb olub bir çox detallardan asılıdır: bu, həm informasiya mübadiləsində iştirak edən insanlardır, həm də onun keçdiyi kanallardır.
İnformasiya mübadiləsinin mühüm addımı informasiya məsələsidir. Danışıqlar üzrə tərəfdaşınızın situasiyaya baxışları haqqında məlumat alarkən, siz onun mühüm və kritik hesab etdiyi problemlərin həlli üçün zəmin hazırlayırsınız.
danışıqlar (business-negotiations)Bunu, müştərinin biznesi nə dərəcə də bilməsi və sizin onun məqsədlərinə marağınızı Ardı »

Ümumi PsixologiyaHədəf və məqsəd

İki uşaq evlərinin arxasında böyük bir quyu qazmağı qərara aldılar. Qazmağa başlayan kimi, başqa iki uşaq onlara tamaşa etməyə gəldilər. Bir qədər tamaşa etmişdilər ki:

— Nə etmək istəyirsiniz? — deyə «qonaqlardan» biri maraqla soruşdu.

— Dünyanın mərkəzindən keçən bir quyu qazmaq istəyirik, — deyə uşaqlardan biri həyəcanla cavabEarthworm verdi.

Bunu eşidən «qonaqlar» qəhqəhə ilə gülməyə başladılar və belə bir şeyin qeyri-mümkün olduğunu dedilər.

Uzun bir səssizlikdən sonra uşaqlardan biri quyudan içi hörümçək, soxulcan və başqa həşəratlarla dolu şüşə bir qab gətirdi və bu şüşə qabı bayaqdan onlara istehza ilə baxan «qonaqlara» göstərdi. Sonra da özündən arxayın bir şəkildə:

— Düzdür, axıra qədər qaza Ardı »