Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Ümumi PsixologiyaPsixi hadiselerin tesnifi

Psixi hadiseleri şerti olaraq üç böyük qrupa bölürler:
Psixi prosesler.
Psixi hallar (ve ya psixi haletler, veziyyetler).
Psixi xasseler (ve ya xüsusiyyetler).

Psixi prosesler psixologiya elminin esas kateqoriyalarından biridir. İdrak proseslerine (duyğu, qavrayış, diqqet, hafize, tefekkür, nitq ve texeyyül), iradi proseslere ve emosional proseslere birlikde psixi prosesler deyilir. Başqa sözle, psixi prosesler özleri de üç yarımqrupa bölünür: idrak prosesleri, hissi prosesler, iradi prosesler.

Psixi hadiselerin ikinci qrupunu teşkil eden psixi hallar ve ya veziyyetler da müxtelifdir. Şen ehval, affektler, ehtiraslar, dalğınlıq, inamsızlıq, şübhe ve s. psixi hallara misal ola biler.

Psixi xasseler de psixologiya elmini kateqoriyaları içerisinde mühüm yer tutur. Temperament, Ardı »

Ümumi PsixologiyaEmosional intellekt

Emosional intellekt anlayışı psixologiyaya H. Gardnerin, P. Saloveyin ve J. Mayerin 1980-ci illerde apardıqları tedqiqatlarla daxil oldu. Lakin emosional intellekt nezeriyyesi Daniel Golemanın Emotional Intelligence (1995) adlı kitabının neşrinden sonra populyarlaşdı. Ümumi şekilde emosional intellekti H. Gardnerin nezeriyyesindeki interpersonal ve intrapersonal intellektlerin cemi kimi, başqa sözle, insanın özünü ve başqalarını başa düşmek qabiliyyeti kimi izah etmek olar.

Salovey ve Mayere göre emosional intellekt “özünün ve başqalarının hisslerine ve emosiyalarına diqqet ederek onları bir birinden ferqlendirmek ve bu informasiyadan istifade ederek öz düşüncesini ve hereketlerini idare etmek qabiliyyetidir.
D. Golemana göre emosional intellekte aşağıdakı saheler daxildir:
Özünü derk etme – öz emosiyalarını Ardı »

Ümumi PsixologiyaAtanın uşağı ilə maraqlanmasının uşağa faydaları

Atanın uşağı ilə maraqlanmasının uşağa faydaları

Atası tərəfindən sevildiyini, təsdiqləndiyini hiss edən uşaq öyrənməyə daha meyilli olur.
Zəkası inkişaf edir, sual verməsi, maraqları artır.
Atalar analarla müqayisədə müstəqil olmağa, öz ayaqları üstündə durmağa imkan verirlər.
Uşağın özünə etibarı, problem həll etmə qabiliyyəti artır.
Körpəlikdən gələn ana asılılığından, ananın girdabından uşağı ata çıxarır.
Qayda və sərhədləri tanıma, səhvlərini qəbul etmə artır.
Cinsi rol anlayışı 3 yaşında yetkinləşməyə başlayır, ailə içərisində rolları uşağın erkən öyrənməsi vacibdir. Ana, nənə, bacı arasında sıxışan oğlan uşaqlarında qız şəxsiyyətinə meyl artır.
Qız uşaqları isə oğlanların dünyasını anlamaq üçün ana-atanın bir-biriylə ünsiyyətindən təsirlənir və bu, gələcəkdə kişilərə baxış tərzinə, qarşılıqlı təsir keyfiyyəti və üsuluna təsir qoyur.

Atanın yoxluğunda yaşca böyük kişilərdən, müəllimlərdən Ardı »

Ümumi PsixologiyaBiznesmenlər üçün

Bir şirkətdə Hamı, Biri, Hər Biri və Heç Kim adlı dörd işçi çalışırdı. Yerinə yetiriləsi mühüm bir iş var idi. Hamı inanırdı ki, Biri bu işi yerinə yetirəcək. Əslində işin öhdəsindən Hər Biri də gələ bilərdi, amma Heç Kim yerinə yetirmirdi. Bu vəziyyət Birinin yaman acığına gəldi, çünki bu iş Hamının işi idi. Hamı Hər Birinin bu işi yerinə yetirəcəyini fikirləşirdi, amma Heç Kim Hamının bu işin öhdəsindən gələ bilməyəcəyindən xəbərdar deyildi. Nəticədə Hər Birinin edə biləcəyi bir işi Heç Kim yerinə yetirmədiyi üçün Hamı Birini günahlandırdı...
Yaxşı təşkilatçılıq olmayan yerdə qayda-qanun yox, insanlar hökm edir...

İki sahibkar bir kitabdan oxuduqları proqnoza Ardı »

Ümumi PsixologiyaƏşyaların insanlara təsiri

İnsan təbiətə bağlı olduğu üçün, təbiətdəki bütün canlı varlıqlar orqanizmə öz təsirini göstərir.
Həmçinin bunlardan hazırlanmış əşyalar da insana təsir etməkdən yan qaçmır.

Tozağacı – yorğunluğu, sarsıntını götürür, daim damarların tonusunu artırır.
Palıd – ürək-damar xəstəlikləri zamanı kömək edir.
Söyüd – sakitləşdirir.
Ağcaqovaq – ağrını kəsir.
Qovaq – qıcıqlanmanı aradan qaldırır.

Metal əşyaları da tilsimlərə müəyyən hərəkət istiqamətlərini şamil edirlər.
Qurğuşun – yıxılmalardan, sınıqlardan, təhlükəli doğuşlardan qoruyur.
Qalay – qara ciyər xəstəliklərindən, ağciyər soyuqdəyməsindən müdafiyə edir.
Dəmir – yara-xoralardan qoruyur.
Qızıl – sonsuz xoşbəxtlik vəd edir.
Mis – zəhərlənmədən, eləcədə milanxoliyadan ( həssaslıqdan) xilas edir.
Gümüş – hər hansı bir mənfi təsirdən, ruhi xəstəlikdən müdafiyə edir. Ardı »

Ümumi Psixologiya“Filankəsin balası” sindromu

“Filankəsin balası” sindromu

Yeniyetməlik dövrünə qədər bu kəlmənin yalnız və yalnız öz valideynlərimə məxsus olduğunu və ancaq onların işlətdiyini düşünürdüm. Sonralar dostlarımın da, çevrəmdəki həmyaşıdlarımın da öz ailələrində həmin sözlərin təzyiqinə məruz qaldıqlarını gördüm. Ona görə də bu "filankəsin balası” deyiminə "filankəsin balası” sindromu adını versək lap yerinə düşər. Daha sonralar isə valideynlərim bu sindromun tarixi haqqında mənə açıqlama verdilər. Özlərinin də "filankəsin balası” sindromunun təsiri altında altında böyüdüklərini etiraf etdilər.

Belə nəticəyə gəldim ki valideynlərimiz babalarımızdan, babalarımız ulu babalarımızdan, ulu babalarımız azıx babalarımızdan, azıx babalarımız da başıbatmış babalarımızdan bu sözləri eşidə-eşidə gəlmişlər. Bu cəhətdən ancaq Habil ilə Qabilin bəxti gətirmişdi. Çünki, zavvalı Adəm və Ardı »

Ümumi PsixologiyaUşaqlarda saç kəsdirmə qorxusu

Saç kəsdirmək uşaqlarda spesefik bir fobiyadır.

Bəzi insanların saç kəsdirmək kimi qorxuları əvvəlki təcrübədən qaynaqlanır. Daha doğrusu bu qorxu pis bir tərcübə ilə bağlı olur və nəticədə fobiya halna gələ bilir. Uşaqları məcburi şəkildə stola otuzdurub ağlaya-ağlaya saçlarını kəsdirmək çox yalnış bir hərəkətdir. Çünki uşaqlar bu zaman saç kəsdirmək prosesinə daha çox nifrət edir. Ümumiyyətlə uşaqları nəyəsə məcbur etmək və hansısa işi zorla gördürmək olmaz.

Xüsusilə də ilk dəfə saç kəsdirən uşaqlara qarşı ehtiyatlı davranmaq lazımdır. Saç kəsən alətlər uşaqları qorxuda və ağlamağa məcbur edə bilər. Həmin alətləri gördükdə uşaqlar qəribə bir sıxıntı keçirir. Valideynlərin “Qorxma heç nə olmayacaq Ardı »

Ümumi PsixologiyaÜnsiyyət haqqında anlayış

Ünsiyyətin tərifi, məzmunu, məqsəd və vəzifələri. İnsanlar birgə yaşayış və birgə fəaliyyət zamanı daima bir-biri ilə informasiya mübadiləsi aparır, bir-birinə qarşılıqlı təsir göstərir və ya bir-birini qavrayır və anlayırlar. Başqa sözlə ünsiyyətə girirlər. İnsanın hər cür fəaliyyətində ünsiyyət zəruri şərt kimi özünü göstərir. Ünsiyyət olmadan insanların birgə fəaliyyəti həyata keçirməsi mümkün deyildir.

Ünsiyyət insanlar arasında təmasın yaranması və inkişafı prosesi kimi meydana çıxır. Heç bir insan birliyi oradakı adamlar arasında təmas yaradılmadan birgə fəaliyyəti həyata keçirə bilməz və onların arasında qarşılıqlı anlama baş verməz. Ünsiyyət insanlar arasında birgə fəaliyyət təlabatından doğan təmasın çoxplanlı inkişaf prosesidir. Başqa sözlə, insanların öz Ardı »