Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Maraqlı melumatlarDünyanın bütün mülkü özünə verilən müsəlman

“(Ya Rəsulum!) Səndən Zülqərneyn barəsində soruşarlar. De: “Onun barəsində sizə bir hekayət (bəzi xəbərlər) söyləyəcəyəm!. Biz onu yer üzərində möhkəmləndirib qüvvətləndirdik və hər şey verdik (hər şeyin yolunu ona öyrətdik)” (Kəhf surəsi 83-84).

Alimlər deyirlər ki, bu adam, yəni Zulqərneyn saleh bir insan olub. Dünyada hökmran olub. Dünyanın bütün mülkü onun əlində olub. Bu vaxta qədər dünyanın bütün mülkü həm müsəlmanlardan, həm də kafirlərdən ikisinə verilib. Yəni, dünyanın bütün mülkü yalnız və yalnız iki müsəlmana və iki kafirə verilib.
Dünyanın bütün mülkü özünə verilən müsəlmanlardan biri Davudun oğlu Süleyman əleyhumussəlam (yəni hər ikisinə, həm Davuda, həm də Süleymana salam olsun), digəri isə Ardı »

Maraqlı melumatlarQIZIL KÜPƏSİ

Qədim zamanlarda bir kişi birindən torpaq sahəsi satın alır. Aldığı ərazidə bir qızıl küpəsi tapır və aldığı adama:
– Qızıllarını götür, mən səndən torpağ aldım, qızılları yox, – deyir. Torpağı satan da:
– Mən sənə torpaqla yanaşı onun içindəkiləri də satmışam, – deyə qızılları götürmür. Beləliklə, hər ikisi barələrində düzgün hökm çıxarılması üçün qazinin yanına gəlirlər. Qazi:
– Sizin övladınız varmı? – deyə soruşur. Onlardan biri:
– Mənim bir oğlum var, – deyir. O birisi də:
– Mənim də bir kənizim var, – deyə cavab verir. Bundan sonra qazi:
– Oğlanla qızı evləndirin, qızılları da özünüzə xərcləyin, – deyərək hökm verir. Hər iki iddiaçı bu hökmlə razılaşır. Ardı »

Maraqlı melumatlarQəbiristanlıqda camaat şəklində (ölü üçün) dua etmək

Sual:Qəbiristanlıqda dünyasını dəyişmiş insan üçün dəstə şəklində dua etməyin və amin deməyin hökmü nədir?

Cavab: Cənazənin ardınca gedən insanların meyiti basdırdıqdan sonra qəbirin bir kənarında durub və fərdi olaraq ölən üçün rəhmət, bağışlanma və (qəbirdəki suallara cavab verməsi üçün) sabitlik istəməsi sünnətdir. Dəstə, camaat şəklində dua etmək və orada olanların duasından sonra amin söyləməyə gəldikdə isə bu sünnətdən deyildir.
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm belə deyərdi: “Qardaşınız üçün bağışlanma diləyin və Allahdan onun sabit olmasını istəyin. Çünki indi o (qəbirdə) sorğu-sual olunur”. Ardı »

Maraqlı melumatlarMominlere Umumi Ve Qiyabi Dua

Mü'minlere Umûmî ve Gıyabî Duâ



"Duanın efdali, kulun: "Ey Rabbim, Muhammed ümmetinin cümlesine umûmî bir rahmet ile rahmet eyle!" demesidir.

"Duanın efdali dünyâ ve âhirette Rabbinden afv ve afiyet istemendir. Çünkü bu ikisi dünyâda sana verilir, sonra âhirette de verilirse muhakkak felah bulursun."(1)

"Kulun "Ey Rabbim, Ümmet-i Muhammed'in cümlesine umûmî bir rahmetle merhamet et" diye dua etmesinden daha sevimli bir dua yoktur Allah katında" (2)

"Beni, bütün mü'minleri ve mü'mineleri mağfiret et ey Rabbim" diyen kimseye her bir mü'minin hasenesinden nasîb verilir." (3)

" Kişinin, kardeşine onun gıyabında ettiği dua müstecâbdır. Kulun başucunda vazîfeli melek bekler ve duasına âmin der. Kul kardeşine her bir hayır Ardı »

Maraqlı melumatlarNamazin Bezi Emellerinin Felsefesi.

Bir nefer Eli(e.s.)dan soruwdu.tekbiretul ehram deyen zaman elleri yuxari qaldirmagin menasi nedir?
Imam buyurdu menasi budur ki Allah boyukdur yeganedir hec bir oxwari yoxdur zahiri idrak ve hiss orqanlari ile derk olunmaz.
Soruwdu: ruku halinda boynu (yuxari)dartmagin mensi nedir?
Imam dedi:-menasi budur ki Allaha iman getirdim hetta boynumu vursalar bele.
Soruwdu:birinci secdenin menasi nedir?
Dedi-menasi budur ki "Perverdigara sen bizi torpaqdan yaratmisan" bawi secdeden qaldirmagin menasi budur ki Perverdigara sen bizi torpaqdan cixartmisan,ikinci secdenin menasi budur ki Perverdigara sen bizi torpaga qaytaracaqsan ,bawi secdeden qaldirmagin menasi Perverdigara sen bir daha bizi Qiyamet gunude yerden cixaracaqsan"
kiwi soruwdu:tewehhud deyen zaman sag ayagi Ardı »

Maraqlı melumatlarMÜSİBƏT BAŞ VERDİKDƏ ONUN NƏTİCƏSİNİN ARADAN QALDIRILMASI ÜÇÜN GÖRÜLƏN TƏDBİRLƏR

1. Allah-taala buyurur: «Yer üzündə baş verən və sizin öz başınıza gələn elə bir müsibət yoxdur ki, Biz onu yaratmamışdan əvvəl o, bir kitabda [lövhi məhfuzda] yazılmamış olsun. Bu, Allah üçün asandır! Bu sizin əlinizdən çıxana kədərlənməməyiniz üçündür. Allah özünü bəyənən, özü ilə fəxr edən heç bir kəsi sevməz!»
(əl-Hədid, 22, 23)

2. Allah-taala buyurur: «Allahın izni olmadıqca [heç kəsə] heç bir müsibət üz verməz. Kim Allaha iman gətirsə, Allah onun qəlbini haqqa doğru yönəldər və o, dünyada baş verən hər şeyin Allahın əzəli hökmü və izni ilə olduğunu bilər. Allah hər şeyi [keçmişi, indini və gələcəyi] biləndir!»
(ət-Təğabun, 11)
3. Allahın elçisi buyurmuşdur: «Başına Ardı »

Maraqlı melumatlar(Tərbiyədə cəzanın yeri)

Bir çoxlarının fikirləşdiyi kimi tərbiyə; döymək, söymək, şiddət və təhqir deyildir. Tərbiyə, ancaq yeni yetişməkdə olan gəncin mümkün olan kamala çatdırılmasıdır. ..
Üstəlik dinimiz kiçik uşağa məsuliyyət yükləməmişdir. Cəzaya meyl etdirməyi dayaqdan başqasıyla düzəlməyəcək insanların müalicəsində tərbiyəçiyə köməkçi bir səbəb kimi görmüşdür... Bu da ancaq, Məhəmməd peyğəmbərin (s.ə.s) hədisində də göründüyü kimi təmyiz yaşından sonra üçün lazımdır: “Yeddi yaşındakı Uşağınıza namazı əmr edin. On yaşında əgər qılmasa döyün”.(Əbu Davud, Hədis ? 418, Əhməd)
Bu hədisdən, uşağı namaza vərdiş etdirmək üçün on yaşından əvvəl döyməyin doğru olmadığını başa düşürük.
(Tərcüməçidən: Ən gözəli o olardı ki, biz uşaqlarımızı döyməklə tərbiyə etməyək. Burada da elə başa düşülməsin Ardı »

Maraqlı melumatlarƏSMƏUL HUSNƏ (ƏN GÖZƏL İSİMLƏR) -CƏBBAR

əl-Cəbbar – Cəbr kökündən gəlməkdədir. Hər hansı bir şeyi islah etmək, düzəltmək deməkdir. Bir kimsəni fəqirlikdən qurtararaq zənginləşdirmək və ya qırılan sümükləri düzəltməkdir. «O, özündən başqa heç bir ilah olmayan, gizlini də, aşkarı da bilən Allahdır. Cəbbardır (hökmünə məcbur edəndir)». (əl-Həşr 22-24).

əl-Accac öz şerində deyir: «Allah dini tamamladı və o, dində tamamlandı»(İbn Mənzur «Lisanul Arab» Cə-Bə-Rə maddəsi.)
Əf-Alə vəznində işlədilən hökmüranlıq, məcbur etmək: Əcbərtuhu Alə Kəzə – onu belə etməyə məcbur etdim. İmam Şafii  deyir ki: «Sultan onu məcbur etdi». Əl çatılmaz, yüksək, əl çatmayan xurma ağacına Nəhlətun Cəbbar deyilir. «Ya Musa! Orada nəhəng adamlar vardır». (əl-Maidə 22). Bir kimsə Ardı »