Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Sultan Cahangir bəy

Həyatı[redaktə]
Cəlaləddin Əli bəyin oğludur. Qara Yuluq Osman bəyin ölümündən sonra düyərlilər Misir məmluk sultanın əmri ilə Amid yörəsinə hücum еtdilər. Bu hücumundan xəbər tutan Əli bəyin oğlu Cahangir bəy Amiddən çıxaraq düyərlilərin üstünə yürüdü. Gənc şahzadə təcrübəli adamlardan düşmən üstünə "Hazırlıqsız gеtmək olmaz" şəklində tövsiyyələrinə qulaq asmadı. Buna görə də ağır bir vuruşmada ağqoyunlulardan çox adam qırıldı. Cahangir bəy isə bəzi yaxınları ilə birgə əsir düşdü. Göycə Musa bəy Düyərli Cahangir bəyi qandalladıb, Qahirəyə göndərdi. Cahangir bəy 840-cı ilin 17 məhərrəmində (1 avqust, 1436-cı il) Qahirəyə gətirildi. Ancaq sultan Bars bəy ağqoyunlu şahzadəsinə şəfqət göstərdi və atası tərəfindən sədaqətinin təminatı olaraq Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Haqverdiyevlər

Soyun yaranması[redaktə]
Mirzə Haqverdi bəy Qarabağın tanınmış mülkədarlarından biri idi. Şuşa şəhərində imarətin, çox sayda rəiyyətin, Kəbirli mahalında Mirzəhaqverdilər adlı оbanın, Mərzili, Avşar оbalarının bir hissəsinin, Vərəndə mahalında Ağbulaq adlı kəndin sahibi idi.

Оnun adı ilə bağlı Kəbirli mahalında "Mirzəhaqverdi kəhrizi" adlı yurd yeri var idi.Mirzə Haqverdi bəy 1806-cı ildə İbrahimxəlil xanla bərabər gülləbоran edildi. Mirzə Haqverdi bəyin nəslinin nümayəndələri Haqverdiyev sоyadını daşıyırlar. Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Ömər bəy Nəfi Yaradıcılığı

Tuti-i möcizə-guyəm ne dəsem laf degil
Çərh ilə söyləşəməm ayinəsi saf degil.

Ehl-i dildir diyemem sinesi saf olmayana
Ehl-i dil birbirini bilməmək insaf değil.

Yine endişe bilir kadr-i dür-i güftarım
Rüzigar isə dəni dəhr isə sarraf değil.

Girdi miftah-ı dər-i genc-i ma'ani əlimə
Aləmə bez-i güher eyləsəm itlaf değil.

Levh-i mahfüz-ı suhandir dil-i pak-i Nəf'i
Tab-ı yaran kimi dükkançe-i sahhaf değil. Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Qarabayramlı tayfası

Qarabayramlı tayfası — Hacısamlı camaatının qoludur. Qarabağ xanlığının Qaraçorlu mahalında qərar tutmuşdular. Qarabayramlı tayfası indiki Laçın rayonundakı Şəlvə, Qabaqtəpə-Daşlı, Kalafalıq-Daşlı, Canıbəyli, Narışlar, Vəlibəyli, Budaqdərə, İmanlar, Hacıxanlar, Qovuşuq, Dambulaq-Seyidlər, Кaha, Pircahan, Alpout,Qoşasu, Alıqulular kəndlərini yaratmışdılar. Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Uluqbəy Həyatı

Onun adını bütovlükdə Sultan Al əüd dövlə Uluq bəy Gurkan kimi yazırlar. Əmir Teymurun oğlu Sultan Şahruxun 1394-cü ilin martın 22-də, yəni xalqımız üçün əziz bir gündə, Novruz bayramında Azərbaycanın Sultaniyyə şəhərində doğulan ilk oğluna Muhamməd Torağay adı qoyurlar.

Hökmdar nəslindən olan gənci də qısaca olaraq Turğay Mirzə deyə çağırılır. Sarayda hər cür qayğı ilə əhatə olan Turğay Mirzəni gələcəyin hökmdarı kimi tərbiyə etməyə çalışırlar. Lakin yaşıdlarından dərin zəkası, məntiqi, iti hafizəsilə seçildiyinə görə elmə və sənətə daha çox meyl edir. Yeniyetməliyindən şeirlər yazır, Qurani-Kərimi əzbərdən bilən hafiz kimi tanınır. Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Vəlibəyovlar

Soyun yaranması[redaktə]
Sоyun ulu babası Hacı Vəli bəy Kəbirlidir. Hacı Vəli bəy XVIII əsrin sоnunda, XIX əsrin başlanğıcında yaşamış, Ibrahimxəlil xana xidmət etmişdir. Adı ilə adlanan Hacıvəlilər оbasını idarə edirdi.

Hacı Vəli bəyin törəmələri Vəlibəyоv sоyadını daşıyırlar.

Hacı Vəli bəy Səlbi xanımla ailə qurmuşdu. Haqverdi bəy, Şıxhəsən bəy, Məmmədbağır bəy, Qasım bəy adlı оğulları vardı. Ardı »

Azərbaycanla bağlı tayfa və qəbilələr‎Şadlı eli

Elin tarixi[redaktə]
Prof. F. Cəlilov qeyd edir ki, Şadılı tayfalarından bəhs edən tarixi qaynaqlar həm məkan, həm də zaman baxımından olduqca genişdir. Belə ki, ilk dəfə şumer mətnində şad sözü, Asur və Urartu qaynağında görünən şad, şadılı sözləri məkan baxımından Urmu gölü hövzəsi və İrəvan mahalına aiddirsə, sonrakı tarixi mənbələrdə şad sözünə Orxon abidələrində və Çin qaynaqlarında rast gəlmək olur. Monqol baş komandanının 1221-ci ildə Yantszı (müasir Pekin) qərargahına gələn Çjao Xun adlı çin elçisinin "Monqol-tatarların bütöv təsviri" (Men-da Bey-lu) adlı əsəri bu cümlələrlə başlanır:

"Tatarlar ilk dəfə kidan torpaqlarının quzey-batısında yerləşən ərazilərdə yüksəldilər. Tatarlar şato budun konfederasiyasından qopan ayrıca boylardır. Bu səbəbdən Ardı »