Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

KilselerNestorianlıq

Nəsranilik—Xristianlıqda bidət bir məzhəb sayılır.Mündəricat [gizlə]
1 Tarixi
2 İstinadlar
3 Həmçinin bax
4 Xarici keçidlər

[redaktə]
Tarixi

Bu məzhəb bəzən Kəldanilik də adlanır. Yəqin bu termin Xalkedon sözündən yaranıb.

Xalkedon – pravoslavlığa meylli, yunanpərəst, gürcüpərəst bir dini təriqət idi. Onlar da pravoslavlar kimi müqəddəs üç uqnumun vəhdətində təzahür edən vahid allaha etiqad edirdilər. Təriqətin əsasını Nestor Kesariya (müasir Qeysəriyyə, Kayseri) şəhərində 428-ci ildə qoymuşdur. Ardı »

KilselerMüqəddəs Ruh

Müqəddəs Ruh və ya Rəbbin Ruhu, Allahın Ruhu - xristianlıqda Üç üqnumun üçüncü Sifəti.

Bibliyanın ilk sətirlərində Allahın Ruhu ifadəsinə rast gəlinir. Tövratın birinci hissəsi olan Yaradılış Kitabı belə başlanır:

“Başlanğıcda Allah göyləri və yeri yaratdı. Yer quruluşsuz və boş idi. Dərin sular üzərində qaranlıq var idi. Allahın Ruhu suların üzərində dolaşırdı. Allah dedi: «Qoy işıq olsun». İşıq oldu”.[1]

Xristian inancına görə, Ata Allah hər şeyin mənbəyi, Oğul Allah İlahi Kəlam olaraq hər şeyi var edən Şəxsdir, Allahın Ruhu isə Kainatın mövcudluğunu davam etdirir, həyatla təmin edir. Buna görə də Müqəddəs Ruh şəxssiz qüvvə deyil, İlahi Şəxs kimi qəbul olunur.Mündəricat [gizlə]
1 Müqəddəs Ardı »

Kilseler“Adam” məfhumu

Bibliya antropologiyasında korporativ yaxud toplu şəxs konsepsiyasının xüsusi yeri vardır. Əhdi-Ətiqdə bir nəfər çox vaxt qrup, tayfa, xalq mənasında işlənir. Bu yolla xalqların, millətlərin, bütün bəşəriyyətin vəhdətinə iman ifadə olunur.

Adəm (ibranicə אדם “adam”) təkcə tarixi bir şəxsiyyət deyil, bütün bəşəriyyəti təmsil edən “adam” olaraq başa düşülə bilir. İbrani dilində “Adəm” və “adam” eyni sözdür. "Adam" sözü Əhdi-Ətiqdə çox vaxt toplu isim olaraq işlənir. Buna misallar:

“Sonra Allah dedi: «Öz surətimizə və bənzərimizə görə insanı (ibranicə אדם adam) yaradaq. Qoy o (ibranicə əvəzlik yoxdur), dənizdəki heyvanlara, göydəki quşlara, yerdəki heyvanlara, bütün yer üzünə və yerdə sürünən canlıların hamısına hökmranlıq etsin (ibranicə וירדו ve-yiredu Ardı »

KilselerSəlib yürüşləri

Səlib yürüşləri və ya xaç yürüşləri (lat. Expeditio sacra, ərəb. الحملات الصليبي‎‎,fr. Croisades,ing. Crusades, isp. Cruzadas) — Qərbi Avropa ölkələrinin Fələstini və başqa əraziləri istila etmək məqsədilə XI-XII əsrlərdə Yaxın Şərqə hərbi səfərlərinin ümumiləşdirilmiş adı.Mündəricat [gizlə]
1 Səbəbi
2 Başlanması
3 İlk Səlib Yürüşü
3.1 I Səlib Yürüşü
4 Sonrakı yürüş
5 II Səlib Yürüşü
6 Qüdsün Səlahəddin Tərəfindən geri alınması
7 III Səlib Yürüşü
8 IV Səlib Yürüşü
9 Uşaq Səlib Yürüşü
10 V Səlib Yürüşü
11 VI Səlib Yürüşü
12 VII Səlib Yürüşü
13 VIII Səlib Yürüşü
13.1 Qəti məğlubiyyət
14 Nəticə
15 Xarici keçidlər

[redaktə]
Səbəbi

Daha əvvəlki əsrlərdə Roma İmperiyasını yox edərək, Qərbi Avropanı istila etmiş və burada bir neçə krallıq quraraq, mərkəzi Ardı »

KilselerXaç daşları və xaçkarların fərqi

Alban xaçdaşlarının obrazları bir çox əsrlər ərzində, əvvəlcə dini somvolika stellalarının obrazlarında üzvi şəkildə çarpazlaşmış iki, sonralar isə üç dinin təsiri altında təşəkkül etmişdir. Xaçdaşların bütün özümlülüyü, orijinallığı və xaçkarlardan əsaslı fərqi də bundan irəli gəlir. Hərçənd ki, hər ikisi xristian dininə etiqad edən xalqların xatirə abidələridir[6].

Alban qəbir, xatirə və sərhəd stellalarının, xaçdaşlarının yaranmasında, mütəxəssislərin qeyd etdiyi kimi, üzərində dünyanın quruluşu haqqında təsəvvürlər və bütpərəstlik simvolikasının təsvirləri qalmış xristianlıqdan əvvəlki stellalar müəyyən rol oynamışlar. Əvvəllər günəş, məhsuldarlıq, həyat ağacı simvolu olan xaç onların yeni xristian dininə aid olduğunu təsdiq edir.

Azərbaycan respublikasında Culfa rayonu ərazisində Cuğa alban məzarlığında müxtəlif dövrlərə aid Ardı »

Kilselerİskəndəriyyəli Afanasi

İskəndəriyyəli Afanasi və ya Böyük Afanasi — Kilsə atalarından biri, erkən dövr xristian din xadimi, İsgəndəriyyə yepiskopu.Mündəricat [gizlə]
1 Həyatı
2 Yepiskop fəaliyyəti
3 Mübarizəsi
4 Yaradıcılığı

[redaktə]
Həyatı

O, 297-ci ildə İskəndəriyyədə dünyaya gəlmişdir. Ailəsi və gənclik illəri haqqında demək olar ki, məlumat yoxdur. Sadəcə bəzi mənbələrdə İskəndəriyyə yepiskopu Aleksandrın tələbəsi olduğu qeyd edilmişdir. 325-ci ildə Nikeya şəhərində keçirilmiş Kilsə Məclisində iştirak etmişdir.

Bu dövrlərdə rəsmi kilsə ilə arrian məzhəbinin nümayəndələri arasında gərgin mübarizə getdiyindən Nikeya Məclisinin qərarı ilə həmin məzhəbin yaradıcısı Arius bidətçi elan edilərək, sürgün olunmuşdu. Həmin ərəfədə Aleksandr vəfat etdiyindən İskəndəriyyə yepiskopluğu vəzifəsinə Afanasi yiyələnmişdir.
[redaktə]
Yepiskop fəaliyyəti

Afanasinin yepiskopluğunun ilk dövrü nisbətən sakit məcrada keçmişdir. Ardı »

KilselerBakı Erməni Kilsəsi

Bakı Erməni Kilsəsi (erm. Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչի Եկեղեցի,) - Bakı şəhərində yaşayan erməni icmasına məxsus olmuş kilsə. Kilsə 1887-ci ildə inşa olunub. Binanın arxitektoru məşhur rəssam Otto Qustavoviçin qardaşı, Bakı quberniyasının və şəhərin arxitektoru K.Qippius olub. Qippius ilk dəfə Tallində müqəddəs Karl kilsəsinin layihəsini verib. Bakıda erməni kilsəsi onun ikinci işi hesab edilir. 1903-cü ildə erməni kilsəsinin həyətində kilsə məktəbi və kitabxana da inşa edilib. Kilsə 1990-cı ildə fəaliyyətini dayandırıb. Kilsə 2002-ci ildə Prezident Administrasiyasının tabeçiliyinə verilib və onun bazasında administrasiyanın İşlər İdarəsinin kitabxanasının yaradılması barədə qərar çıxarılıb.[1] Hal-hazırda Azərbaycan dövlətinin mühafizəsindədir. Ardı »

KilselerXII Piy

XII Piy (Eucenio Paçelli; 2 mart 1876, Roma - 9 oktyabr 1958) - Roma Papası (1938-58). Sələfin antikommunist siyasətini gücləndirdi. 1949 il "Munificentissimus Deus" apostol konstitusiyasında Bakirə Məryəmin meracı haqqında ehkam təsis etdi. "Divino Afflante Spiritu" (1943) və "Humani Generis" (1950) ensiklikalarında Bibliya mətnlərinin daha diqqətli yozmaları haqqında arzu irəli sürmüşdür. 1899 ildə keşiş, sonra kanonik hüququ və kilsə diplomatiyası professoru olmuşdur. 1904 ildən sonra arxiyepiskop Pyetro Qasparriyə kanonik hüququnun yeni kodifikasiyasında kömək etmişdir (1917 ildə dərc olunmuşdur). 1914 ildə Qasparrini fövqəladə kilsə işləri papa departamentinin katibi vəzifəsində əvəz etmiş, Bavariyaya apostol nunsisi, 1920 ildə isə Almaniyaya birinci papa nunsisi təyin Ardı »