Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaSoğan yaşlanmanın qarşısını alır

Soğanın insan orqanizminə təsirini öyrənən Amerika və Yaponiya alimləri nəticədən xeyli təəcübləniblər.

«Arqumentı i faktı» qəzetində yer alan məlumata görə, indiyədək bu tərəvəzin insan orqanizminə bir çox xeyiri məlum olsa da, onun qocalma prosesini ləngitdiyini heç kim bilmirdi. Son araşdırma məhz bu nəticəni üzə çıxarıb. Məlum olub ki, soğan beyin hüceyrələrinin «mühafizə»sini gücləndirir, qocalmanı ləngidir.

Bu tərəvəzin daha bir xeyiri qadınlarda süd vəzi xərçəngi riskini azaltmasıdır. Ardı »

Qidalanma və DietaDondurma yeyərkən bunlara diqqət etmək lazımdır

İsti havalarda sərinlənmək üçün istifadə etdiyimiz ləzzətli qidalardan biri dondurmadır. Bu qida süd xoşlamayan uşaqlar üçün də əhəmiyyətlidir.
Lakin, bəzi qaydalar var ki, sağlamlıq baxımından onlara riayət etmək lazımdır. Bir çoxlarının fikrincə dondurma yedikdən sonra üzərindən soyuq su içmək olmaz. Bu sağlamlığa pis təsir göstərir. Boğazın həssaslığını qorumaq üçün dondurma yedikdən sonra üzərinə 1 fincan ilıq su və ya 1 fincan nanə çayı içmək olar. Həmçinin diş sağlamlığını qorumaq üçün ağzı ilıq su ilə yaxalamaq lazımdır.
Bildiyimiz kimi, dondurmanın tərkibində protein, karbohidrat, yağ və faydalı maddələr (vitamin və minerallar) var. Bol südlü sadə dondurma eyni zamanda yaxşı bir kalsium və az da olsa Ardı »

Qidalanma və DietaŞaftalının daha bir faydası

Şaftalı həzmə təsirli olan meyvələrdən biridir. Bədəndəki zəhərli maddələri ifraz etməyə kömək edən şaftalıda su, şəkər və mədən duzlarının olduğu da bildirilir.
Türkiyəli Prof. Dr. Neriman Dinin sözlərindən aydın olur ki, həzm sistemində yaranan çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün daha çox A, B3 və C vitaminlərini saxlayan şaftalıdan istifadə etmək lazımdır. Bu meyvəni xoşlayanlar daha çox ətirlisinə fikir verməlidir.
Çünki, tam yetişmiş şaftalı yumşaq olur. Bu meyvə digər faydaları ilə birlikdə sidik yollarını təmizləməyə və susuzluğa da təsirlidir.
Onuda qeyd etmək lazımdır ki, yeməklərdən sonra içilən bir stəkan şaftalı suyu da həzm problemlərinin yüngülləşməsinə kömək edir. Ardı »

Qidalanma və DietaQida müxtəlifliyi yuxu müddətinə təsir edirmiş

Qidalanma ilə yuxu müddəti əlaqəsini araşdıran Amerikanın bir sıra elm adamları, yemək müxtəlifliyinin ən çox "normal yatanlar" da, ən az isə "çox az yatanlar" da olduğu nəticəsinə gəliblər.
ABŞ-dakı Pensilvaniya Universitetinin elm adamları, iştirakçıların qidalanma şəkli və yuxu müddətini araşdırıb.
Alınan cəmi kalori miqdarının qruplara görə dəyişənlik göstərdiyini ifadə edən bir sıra elm adamları, ən çox kalorini az yatanların aldığını ifadə edib.
Qidalanma müxtəlifliyinin də ən çox "normal yatanlar" da, ən az isə "çox az yatanlar" da olduğu təyin olunub.
Bir sıra araşdırmacıların nəticələrinə görə, çox az yatanlar daha az su içir, az miqdarda qırmızı, narıncı və karbohidratlı qidalar yeyir. Az Ardı »

Qidalanma və DietaYeməkdən sonra bunları etməyin!

Bəzən yeməkdən sonra adət etdiyimiz vərdişlərimiz sağlamlığımızda ciddi fəsadlara yol aça bilər. Yeməkdən sonra edilməməsi gərəkənlərin siyahısını təqdim edirik. Sağlamlığımız naminə əməl etmək lazımdır.

Yeməkdən dərhal sonra meyvə yemək mədənin hava ilə dolmasına səbəb ola bilər. Daha yaxşı olar ki, meyvəni yeməkdən 1 saat sonra yeyin.
Bu həzm üçün daha faydalı olacaq.

Yeməkdən dərhal sonra içilən çay qidanın həzmini çətinləşdirir, proteinlərin orqanizmdə sovrulmamasına, vitaminlər tam yararlana bilməməyimizə səbəb olur.
Xüsusilə qan azlığı olanlar buna diqqət etməlidirlər. Çay üçün ən doğru zaman yeməkdən bir saat sonradır.

Yeməkdən sonra edilən gəzinti, yediyimiz yeməyin heç bir faydasının qalmamasına yol açır. Gəzintini 1-2 saat sonraya saxlasınız yaxşı olar.

Qida qəbulundan Ardı »

Qidalanma və DietaKokos yaddaşı qaytarmağa kömək edir

Tədqiqatçıların sözlərinə görə, kokos yağının analizi keton kimi tanınan birləşmələri aşkara çıxarıb. Həmin birləşmələrin beyni qidalandırdıqları güman edilir. Doğrudur, mütəxəssislər nəticələrin hələ ilkin olduğunu qeyd edirlər. Lakin bir məsələ dəqiqdir ki, qısamüddətli olsa da demensiyalı xəstələrin vəziyyəti yaxşılaşır.

Dietoloq Piter Klifton bildirir ki, onların Altsheymer xəstəliyindən əziyyət çəkən adamlarla apardıqları araşdırmalar göstərib ki, kokos yağı adamlara onların kim olduqlarını xatırlamaq və əslində normal nitqi saxlamaq imkanı verir. Bu müvəqqəti effekt olsa da valehedicidir.

Alimlər əhvalı yaxşılaşdırmaq üçün hər gün cəmi 30 qram kokos yağı qəbul etməyi tövsiyə edirlər. Digər araşdırmanın nəticələri isə göstərir ki, kokosun tərkibində olan yağlar qara ciyəri toksinlərdən qoruyur, ağciyərlərə, Ardı »

Qidalanma və Dieta2014 ci ilin ən faydalı tərəvəzləri hansılardır?

Pomidor 2012-ci ilin ən faydalı qidası seçilib. Bunu uzun müddətli araşdırmalardan sonra amerikalı alimlər müəyyən ediblər. Xarici mətbuatın verdiyi məlumata görə, siyahıya tərkibində daha çox antioksidant olan pomidorlar liderlik edir.

Tərkibində qlükoza, fruktoza, yod, marqanez, sink, natrium, A, B, B2, B6, K, PP, E vitaminləri olan tomat sousları insana güc verir və orqanizmin saat kimi işləməsinə kömək edir.

İkinci C vitamini ilə zəngin yerdə şirin istiot gəlir. Üçüncü isə vitamin və mineral kompleksləri ilə bol olan giləmeyvələrdir. Siyahının növbəti yerlərində qeyd edilənlər isə aşağıdakılardır.

4. Soya fındığı
5. Təbii yoqurt
6. İspanaq
7. Brokolli
8. Zeytun yağı
9. Yağsız ət
10. Qızıl balıq

Adətən bayramlarda ziyan çəkən ciyər üçün ən Ardı »

Qidalanma və DietaBuzlu kofe insanı kökəldir

Dünya Xərçəng Araşdırma Fondu (DXAF) adlı xərçənglə mübarizə qrumu isti yay günlərində populyarlaşan və həddən artıq istifadə olunan buzlu kofelərin sağlamlığımıza mənfi təsir etdiyini iddia edir.
Belə ki, yeməkdən sonra içdiyimiz buzlu kofedə 561 kalori mövcuddur ki, bu miqdar da bir qadının gündəlik kalori ehtiyacından 4 dəfə çoxdur. Şəkər, yağlı süd və qaymaqla hazırlanan bu qidanı bir kalori mənbəyi adlandırsaq yanılmarıq.
Xərçənglə mübarizə fondunun rəhbərliyi kökələn insanların xərçəngə tutulma risqinin yüksək olduğunu bunun üçün də insanların diqqətli olmasının vacibliyini və əgər insanlar normal çəkilərini keçməzlərsə xərçəngin qarşısını daha asanlıqla almağın mümkün olduğunu vurğulamışdır. Ardı »