Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qidalanma və DietaNarın saymaqla bitməyən faydaları

Əsasən Asiya ölkələrində yetişdirilən nar insan sağlamlığı üçün əvəzedilməz meyvələrdəndir. Bəzən narı təbii antibiotik adlandırırlar. Latınca adı Punica Granatum olan narı əsasən tərkibindəki antioksidantlarla orqanizmin müdafiə sistemini gücləndirir. Bir stəkan nar suyunun tərkibində 10 stəkan yaşıl çaya bərabər antioksidant mövcuddur.
Aparılan bəzi tədqiqatlarda nar suyunun qadınlarda dəri xərçənginə kişilərdə isə prostat xəstəliklərinə qarşı qoruyucu təsirə malik olduğu ortaya çıxmışdır.
Narın ən önəmli xüsusiyyətlərindən biri onun ürək damar xəstəliklərinə əsasəndə ürəyə olan faydalarıdır.
Narın insan sağlamlığına olan digər faydaları aşağıdakı kimidir.

• Qan təzyiqini nizamlayır
• İmmunitet sistemini möhkəmləndirir
• Sidik qovuculuq qabilliyəti ilə orqanizmdəki toksiki maddələri xaric edir
• Xolesterolu və qandakı şəkəri nizamlayır artmasına mane olur
Ardı »

Qidalanma və DietaYağlı yemək beyni dağıdır

Yağlı qida insan beynində iştaha cavabdeh olan hüceyrələri dağıdır. Alimlərin fikrincə, məhz bu amil piylənməyə gətirib çıxarır. "The Daily Mail" in verdiyi məlumata görə, artıq çəkili insanlarda məhz bunun arıqlamağa mane olduğu ehtimal edilir.

Vaşinqton Universitetinin diabet və piylənmə araşdırmaları mərkəzinin mütəxəssisləri eksperiment aparıblar. Onlar siçanları tipik yüksək kalorili Amerika yeməkləri ilə qidalandırıblar və 3 gündən sonra gəmiricilərin iki dəfə çox kalori qəbul etməyə başladığını müəyyən ediblər.

Təcrübə zamanı qlizom adlanan baş beynin travma reaksiyası da qeydə alınıb. Qlioz - baş beyin toxumalarının bərpası prosesidir. Bu, bədəndə olan yara sağalandan sonra orada izin qalmasına bənzəyir. Bu cür toxuma artıq sağlam neyronlar kimi Ardı »

Qidalanma və DietaNarahatlıq hallarında doğru seçim

Gün içərisində yaşadığımız çətinlik, yorğunluq, narahatlıq kimi müxtəlif psixoloji halları, seçdiyimiz yeməklərin növ və miqdarlarını da təyin edə bilər.
Bu vəziyyət bəzən iştah itkisinə səbəb olarkən, çox vaxt da səhv və nəzarətsiz qidalanmaya səbəb olmaqdadır. Bu baxımdan aşağıdakı məsləhətlər vacibdr:
Əgər yorğunluq halları olarsa C vitamini alın. Bədənin yorğun olmağı, iştahın azalmasına səbəb olar. Kişilərdə müxtəlif səbəblərdən yemək və ya iştahsızlıq problemləri ola bilər. Diqqət edilmədiyi təqdirdə düşən bədən müqaviməti xəstəliklərin meydana gəlməsinə şərait yaradır. Belə dövrlərdə C vitamini istifadəsinin xüsusilə artırılması lazımdır. Təzə meyvə və tərəvəzlər ən ideal seçimlərdən hesab olunur. Vitamin itkisinə uğramamaları üçün çiy istifadə edilməyi tövsiyə edilir. Suyunu Ardı »

Qidalanma və DietaBu meyvə şirəsində antioksidant daha çoxdur

Aparılan elmi işlərə görə albalı meyvəsinin suyunda antioksidant daha çoxdur. Bu meyvə şirəsi tərkibində olan C vitamininin 60%-ni qoruyur.
Albalı əsl vitamin deposudur. Tərkibindəki A və B vitamini sodium, potasium, kalsium və fosfor mineralları ilə insanı xəstəliklərdən qoruyur.
Damarların sərtləşməsinə mane olur, qan dövranını nizama salıb, iltihablanmanın qarşısını alır.
Albalı suyu xalq arasında zehni açması ilə tanınır, yaddaşı möhkəmləndirmək üçün son dərəcə faydalıdır.
Mütəxəssislər, tələbə və şagirdlərə gündə bir stəkan albalı suyu içməyi məsləhət görür.
Albalının suyunda olan bütün bioaktiv komponentlərin miqdarı və dəyişmələri albalı şirəsini digər meyvə sularından fərqləndirir.
Albalı suyunun tərkibi minerallar və vitaminlər sayəsində bir çox xəstəliyə qarşı qoruma təşkil edir. Qırmızı Ardı »

Qidalanma və DietaKökəlmək istəyənlərin diqqətinə

Günümüzdə bəzi insanlar var ki, onlar arıq olduğundan normal çəkiyə malik olmaq üçün kökəlmək istəyirlər.
Çəki almaq ən az kilo vermək qədər səy istəyir və tələb etdiyi xərc əlbəttə daha çoxdur. Bunun üçün müxtəlif üsullar mövcuddur.
Çəki almaq üçün 1 su stəkanı südü, bir yumurta və bir az bal və ya bəhməz ilə qarışdırb mikserdən keçirməklə gündə 1-2 dəfə içmək lazımdır.
Fındıq, qoz, quru üzüm kimi kalorisi yüksək qidaların istifadəsi də uyğun görülür. Tez bir zamanda kökəlmək üçün yatmazdan qabaq 1 stəkan
zeytun yağı içməyin faydalı olduğu və 1 ayda 10 kg çəki qazandırdığı bildirilir. Bu məsələdə sağlam qidalanmaq olduqca vacibdir.
Çəki almaq üçün Ardı »

Qidalanma və DietaUşaqların qidalanmasında vacib olan 10 qida

Qidalı və balanslı qidalanma ilə uşaqlarınızın sağlamlığını qoruya bilərsiniz.

Böyüyən kiçik bədənlərin xüsusi vitamin və minerallara ehtiyacı vardır. Bir çox ləzzətli yeməklər və qidalar uşaqların aktiv yaşam tərzini təmin etməyə kömək edir.

Uşaqların qidalanmasında önəmli yer tutan 10 vacib qidaya şirin kartof, gül kələmi (Gül kələmi - Bu bitki C vitamini bazasıdır. Bir stəkan süddən daha çox kalsiuma malikdir. Ürək xəstəliklərinin qarşısını alır, xərçənglə mübarizədə, immunitetin güclənməsinə kömək edir) buğdalı qidalar, pendir, qatıq, balıq, qaragilə, süd, yumurta, mal əti daxildir. Ardı »

Qidalanma və DietaDoğru qidalanaraq xəstəlikləri yenin!

Doğru və düzgün qidalanaraq xəstəliklərə qalib gəlmək və ya həmin xəstəliklərin yaranma riskini azaltmaq mümkündür. Günümüzdə bəzi xəstəliklər var ki, həmin xəstəliklər bir çox yaş qrupunda nadir hallarda baş vermir.
Həmin xəstəliklərdən şəkərli diabet, ürək-damar, böyrək xəstəlikləri, sümük əriməsi xəstəliklərinin müalicəsi müasir dövrümüzdə öz aktuallığı ilə fərqlənir.
Bu baxımdan xəstəliyə görə qidalanma siyahısının tərtibi və hansı xəstəliklərə hansı qidaların xeyirli olduğunu bilmək vacibdir.
Diabet. Bu xəstəliyin tibbi qidalanma proqramı, dərman, insulin və idmanla birlikdə müalicə edildiyi bildirilir. Diabet xəstələrindən, qana sürətli qarışma xüsusiyyəti olan şəkər, bal, bəhməz, şirniyyat kimi qidalardan uzaq durmaları tövsiyyə olunur.
Diabet xəstələri elə qidalar qəbul etməlidirlər ki, insanın Ardı »

Qidalanma və DietaBəzi qidalar günəşin zərərli təsirinə qarşı faydalıdır

Müasir dövrdə günəşin zərərli şüalarına qarşı qorunmağın müxtəlif yolları vardır. Təyin olunmuş vaxtlarda günəşə çıxmaq, yüksək qoruma faktorlu kremlərdən və eynəklərdən istifadə əhəmiyyətlidir. Xüsusən yay aylarında qida rasionuna ciddi fikir vermək də vacibdir. Məlumata görə bəzi qidalar dərini ultra bənövşəyi şüalara qarşı qoruyur. Həmin qidalara omega 3, pomidor, bitter şokoladı, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, yaşıl çay və çiyələk aid edilir.
Omega-3 zəngin qida olmaqla bərabər hüceyrəyə dəyən zərəri önləyən xüsusiyyəti vardır.
Tərkibində likopen maddəsi və antioksidant olan pomidor UV şüaları səbəbindən dəridə meydana gələ biləcək ziyanı önləyir.
Bitter şokoladının tərkibində olan falvonoidlər dərini qoruyucu xüsusiyyəti baxımından əhəmiyyətlidir və sağlamlıq üçün önəmlidir.
Dəri altı Ardı »