Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaQidaların həzm müddəti...

Sağlam bir həyat üçün yediklərimizin həzm müddətini bilmək əsasdır. Əgər yediyimiz hər hansı bir qidanın həzm müddətini bilsək o zaman yeməkdən sonra planlaşdırdığımız idman hərəkətlərini və ya yatmağı bu müddətə uyğun şəkildə planlaşdırarıq. Beləliklə də həzm və ya digər hər hansı bir sağlamlıq problemi ilə rastlaşma ehtimalımız olmaz.

Bəzi gündəlik istifadə etdiyimiz qidaların həzm müddəti tədqiqatlar nəticəsində aşağıdakı kimi göstərilmişdir.

• Çay, kofe, enerji içkiləri və idmançılar üçün hazırlanmış xüsusi içkilərin həzm müddəti bir saatdır.
• Proteinlə zəngin olan süd, qatıq, ağ çörək, banan, taxıl məhsulları, balıq və düyü kimi qida məhsullarının həzm müddəti iki saatdır.
• Qara çörək, tort, piroq kimi şirniyyat məhsulları, yumurta, Ardı »

Qidalanma və DietaHansı qida məhsulları uşaqlar üçün təhlükəlidir?

Amerikanın Pediatriya Akademiyası uşaqlar üçün təhlükəli olan qidaların siyahısını açıqlayıb. Akademiya aşağıdakı qidalarla bağlı valideynlərə xəbərdarlıq edib. Beləliklə, uşaqlar üçün təhlükəli olan qida maddələri aşağıdakılardır:

1-Hamburger: Hazırlanmasında ən zərərli yağ növü olan doymamış yağlardan istifadə edildiyi üçün hamburger uşaqlarda artıq çəkiyə zəmin yaradır və ürək-damar xəstəlikləri də başda olmaqla bir çox xəstəliyin riskini ciddi şəkildə artırır.
2. Kartof qızartması: İçərisində yüksək miqdarda akrilamid maddəsi olduğuna görə tez-tez istifadə olunduqda damar sərtləşməsi, köklük və xərçəngə səbəb olur.
3. Rəngli qənd: İçində boyaq əmələ gətirən kimyəvi maddələri toplayan qəndlər diş çürüməsi başda olmaqla, köklük, şəkər, ürək-damar xəstəlikləri, xərçəng, yüksək təzyiq, iflic, astma, revmatizm, xroniki yorğunluq sindromu Ardı »

Qidalanma və Dietaİsti çayla xərçəng xəstəliyi arasında əlaqə

İran alimləri iddia ediblər ki, həddindən çox isti çay içmək, qida borusunun xərçəngi riskini artırır.
Britaniya Tibb Jurnalında dərc edilmiş araşdırmaya əsasən, Selsium cədvəli ilə 70 dərəcə və ondan çox temperaturda çay içmək riskin 8 dəfə artmasına səbəb ola bilər.

Ekspertlər deyirlər ki, bu, qeyri-qərb ölkələrində xərçəngin məhz bu növünün niyə daha çox yayıldığını izah edə bilər.
Bir çox qərb ölkələrində çaya süd qatırlar ki, bu da içkinin temperaturunu tələb olunan qədər azaldır.
Qida borusu xərçəngi hər il dünya üzrə yarım milyon insanın ölümünə səbəb olur.

Avropa və Amerikada bu xəstəliyin əsas səbəbinin spirtli içkilər və türün olduğu düşünülürdü. Amma dünyanın Ardı »

Qidalanma və DietaŞabalıd balı təbii antibiotikdir

Türkiyəli arıçıların bol miqdarda çıxardığı və satışa təqdim etdiyi şabalıdı bal, meşəlik bölgələrdə şabalıd ağaclarının sıx olduğu yerlərdə yetişdirilir.
Arılar bu balı yeməli şabalıddan və atşabalıdının çiçəklərindən toplayır. Atşabalıdı çiçəklərindən toplanan bal rəngsiz – sulu olur.
Yeməli şabalıd çiçəyindən toplanan bal isə tutqun rəngli – çox duru və acı olduğuna görə ondan yalnız şirniyyat sənayəsində istifadə edilir.
Bu balın özünə xas dadı, qoxusu və rəngi var. Şabalıdı bal, üst tənəffüs yolları infeksiyalarının müalicəsində təbii antibiotik olaraq istifadə edilir.
Bu təbii antibiotik daha çox mədə və bağırsaq narahatlıqlarında, həzmsizlik kimi problemlərin aradan qaldırılmasında, bədən müqavimətinin artırılmasında istifadə edilir. Ardı »

Qidalanma və DietaAvokado iştahı azaldır

Günorta yeməyində "yarım avokado" dadmaq toxluq hissini artırır.
Bu baxımdan avokado artıq çəkisi olanlara daha çox faydalıdır. Lif və vitaminlə zəngin olan bu meyvə günorta yeməyindən 3 saat sonra insanda toxluq hissi yaradır və alınan kalori, karbohidrat miqdarını artır. Həmçinin qanda olan şəkəri yüksəltməyə kömək edir.
Məlumata görə ABŞ-ın Loma Linda Universitetinin elm adamları bu istiqamətdə tədqiqatlar aparıblar. Nəticədə müəyyən edilib ki, bu meyvədən dadanlar 40 faiz az qida qəbul edib. Tədqiqata imza atanlardan Dr. Joan Sabat artıq çəkisi olanlarda toxluq hissinin olması üçün bunun əhəmiyyətli olduğunu bildirib.
Çünki, toxluq hissi olduqda az miqdarda qəlyanaltı etmək olur. Buda artıq çəkiyə kömək edir.
Tədqiqatın nəticələri ''Nutrition Ardı »

Qidalanma və DietaSüdün faydaları

Südün yaşından asılı olmayan bütün insanların orqanizminə çox böyük xeyri var. Onu heç bir zaman 47 dərəcə tempraturdan yuxarı qaldırmaq olmaz, çünki 54 dərəcədə bütün onun tərkibindəki fermentlər məhv olur. Ona görə də heç vaxt pasterizə süd qəbul etmək məsləhət görülmür. Bu baxımdan deyilənə əməl etmək və düzgün qidalanmaq vacibdir. Ümumiyyətlə, düzgün qidalanma dedikdə, insanın böyüməsi, inkişafı, sağlamlığı və uzun müddət yaşaması üçün ehtiyac duyulan su, enerji və qida elementlərinin (karbonhidrat, zülal, yağ, vitamin və mineralların) məcmusunu başa düşürük. Məlumdur ki, vücudun ehtiyac duyduğu ən önəmli qidalardan biri süd və süd məhsullarıdır. Süd, tərkibi zülal, yağ, vitaminlə (C vitamini xaric) və Ardı »

Qidalanma və DietaSarıkök beyinə xeyirdir

Amerikalı alimlər, xərçəng və qaraciyər xəstəliklərinə qədər bir çox xəstəliklərə faydalı olan sarıkökün iflic xəstələrinə də ümid olacağını bildirib.

İtaliyanın La Stampa qəzetinin xəbərinə görə, Los Angelesdəki Cedars-Sinai tibb mərkəzinin alimləri, sarıkökün tərkibində olan kurkumin piqmentinin iflic keçirən xəstələrin beyin hüceyrələrinin yenilənməsinə kömək edə biləcəyini müşahidə edib.

Hal hazırda heyvanlar üzərində aparılan araşdırmada iştirak edən Paul Lapchak, əldə etdikləri nəticələrin müsbət olduğunu bildirib.
Xüsusilə iflic xəstəliklərində istifadə ediləcək yeni dərmanı hazırlayacaqlarını deyib.
Paul Lapchak, bu dərmanın iflicin zərər verdiyi beyin hüceyrələrini əvvəlki halına gətirəcəyini söyləyib. Ardı »

Qidalanma və DietaYağları bu qidalar əridir

Bədənin ehtiyac duyduğu vitamin və minerallar alınmadığı təqdirdə maddələr mübadiləsinin sürəti düşər və immunitet sistemi zəifləməyə başlayır.
Ac qaldıqda isə əzələ itkiləri və müxtəlif xəstəliklər ola bilər. Bu baxımdan sağlam qidalanmaq vacibdir. Sağlam qidalanma üsullarından biri yağ əridən qidalardan istifadədir. Həmin qidalara meyvə və tərəvəz məhsulları da aiddir. Yağ əridən qidalar toxluq hissi yaratmaqla, maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə kömək edir. Daha çox artıq çəki problemi olanlar və pəhriz saxlayanlar üçün məsləhətdir.
Qreypfurt, qaragilə, qırmızı bibər, kətan toxumu, yulaf, yumurta, yaşıl çay da yağ əridən qidalardan hesab olunur.
Qreypfrut
Məlumata görə 1 ədəd qreypfrutun tərkibində təxminən 40 mq C vitamini olur. Buda immunitet sistemini gücləndirməklə, insulin Ardı »