Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qidalanma və DietaKofe və çay ana bətnində körpənin çəkisini azaldır

Orqanizmi gümrah və enerjili saxlayan qəhvə və çayın tərkibində kofein olduğundan ciddi zərərlər də verə bilər.

Xüsusən də, hamilə qadınların həddən çox kofein qəbul etməsi dölün çəkisinə mənfi təsir göstərir.

Kofein çay və qəhvə vasitəsilə orqanizmə daha sürətlə nüfuz etdiyindən körpənin ana bətnində inkişafı zəifləyir, gündə 200 milliqram qəbul edilən kofein
körpənin çəkisinin 60-70 qram azalmasına səbəb olur. Ardı »

Qidalanma və DietaAvokado iştahı azaldır

Günorta yeməyində "yarım avokado" dadmaq toxluq hissini artırır.
Bu baxımdan avokado artıq çəkisi olanlara daha çox faydalıdır. Lif və vitaminlə zəngin olan bu meyvə günorta yeməyindən 3 saat sonra insanda toxluq hissi yaradır və alınan kalori, karbohidrat miqdarını artır. Həmçinin qanda olan şəkəri yüksəltməyə kömək edir.
Məlumata görə ABŞ-ın Loma Linda Universitetinin elm adamları bu istiqamətdə tədqiqatlar aparıblar. Nəticədə müəyyən edilib ki, bu meyvədən dadanlar 40 faiz az qida qəbul edib. Tədqiqata imza atanlardan Dr. Joan Sabat artıq çəkisi olanlarda toxluq hissinin olması üçün bunun əhəmiyyətli olduğunu bildirib.
Çünki, toxluq hissi olduqda az miqdarda qəlyanaltı etmək olur. Buda artıq çəkiyə kömək edir.
Tədqiqatın nəticələri ''Nutrition Ardı »

Qidalanma və DietaBayram günlərində sağlam qidalanın

Bir neçə gündən sonra müsəlmanların ən müqəddəs bayramlarından biri olan Qurban bayramı qeyd ediləcək. Bayramın ilk gününden etibarən qonaqlıqlar, bayram səfərlərini nəzərə alsaq deyə bilərik ki, bu ərəfədə qidalanma şəkli və normaları az da olsa dəyişəcək. Ən böyük dəyişiklik isə qırmızı ət istifadəsindəki dəyişiklikdir. İstirahət günlərində qidalanma rejimindəki kəskin dəyişiklər sağlamlığada təsirsiz ötüşmür.

Bayramı sağlam başa vurmaq üçün bir neçə asan məsləhətə əməl etmək olar. 1-ci addım olaraq qurban almamışdan öncə onun həkim nəzarətindən keçirildiyindən əmin olun. Sağlam heyvan almaq və onu sanitar normalar daxilində kəsmək sizin və ailənizin sağlamlığı üçün çox önəmlidir.

Qaraciyərdə zərərli maddələr çox olduğu üçün onu yeməmək məsləhət görülür. Ardı »

Qidalanma və DietaBahar yorğunluğu üçün süd

Yaz aylarında bəzi insanlarda müxtəlif səbəblərdən yorğunluq halları, konsentrasiya əskikliyi yaranır. Bura insanın yaşlanması, ekoloji faktorlar, mövsümi dəyişikliklərlə əlaqədar yaranan maddi və mənəvi sıxıntılar, ətraf mühitdə olan çatışmazlıqlar da təsir edir.
Məlumata görə bu cür halların aradan qaldırılmasında təsirli vasitələrdən biri düzgün və enerjili qidalanmadır.
Bədən müqavimətini artırmaq, yorğunluq və konsentrasiya əskikliyini tamamlamaq, enerjili olmaq üçün süd içkisi də əhəmiyyətlidir.
Bir sıra mütəxəssislər bildiriblər ki, hər gün nizamlı olaraq içilən 2 stəkan süd bahar yorğunluğunu aradan qaldırmağa kömək edir.
Bu daha çox depressiya və stress keçirənlərə yaxşı təsir göstərir, onların rahatlamasını təmin edir.
Bildiyimiz kimi, yorğunluq halları həyat keyfiyyətinə də təsir göstərir.
Bu baxımdan elm Ardı »

Qidalanma və DietaUşaqlar gün ərzində nə qədər süd içməlidirlər?

Südün yaşından asılı olmayan bütün insanların orqanizminə çox böyük xeyri var. Valideynlərin həkimlərə ən çox soruşduğu sullardan biri də "Uşaqlarıma nə qədər süd içirməliyəm" sualıdır. Bu sul da bir çox həkimlər tərəfindən "Gündə iki stəkan" olaraq cavablandırılıb.
Kanadadakı Michael xəstəxanasından həkim Jonathon Maguire və qrupu, inək südündəki D vitaminini və dəmirin təsirini tədqiq etmək üçün 1300-dən çox uşağın (2-5 yaş arası) iştirakı ilə tədqiqat aparıb. Valideynlər ümumiyyətlə uşaqlarının nə qədər süd içdiyini elm adamlarına bildirərkən elm adamları da qan təhlilinə əsaslanaraq nə qədər D vitamininə və dəmirə ehtiyac səviyyəsini müəyyən ediblər. Həkim Maguire, gündə 2 stəkan südün uşaqların kafi nisbətdə D vitamini Ardı »

Qidalanma və DietaArtıq çəki problemləri olanların diqqətinə

Artıq çəkidən azad olmaq istəyənlər səhər yeməyində pəhriz saxlasalar daha yaxşı olar. Belə ki, bir sıra araşdırmalara görə kiçik səhər yeməyi yeyən insanların artıq çəki problemləri az müşahidə olunub.
Gün ərzində fiziki fəallığı çoxaltmaq, idmanla məşğul olmaq, evdə daha çox hərəkət etmək, lazımi işlərlə məşğul olmaq artıq çəki probleminin həllinə kömək edir.
Bundan əlavə aşağıdakı məsləhətlərə də əməl etmək olar:

1. Kola, hazır meyvə şirələri, qazlı, turşu tərkibli içkilər əvəzinə mineral sular, təzə sıxılmış meyvə şirələri, süd məhsullarından hazırlanan içkilər için.
2. Yeməyi siqnalverici qazanlarda bişirin. Bu qazanlar həm sağlamlıq üçün, həm də praktiki baxımdan yararlıdır.
4. Xörəklərə mümkün qədər az duz səpin, yağını Ardı »

Qidalanma və DietaGümrahlığa faydası olan qidalar

Məlumata görə bəzi qidalar insanların özünü gümrah hissetməsinə səbəb olur.
Hollandiyanın Leiden Universitetinin elm adamları tədqiqtlar zamanı yumurtada olan "triptofan" maddəsinin faydalı olduğunu müəyyən ediblər.
Tədqiqatda iştirakçılar müxtəlif oyunlara da cəlb edilib. Oyun boyunca iştirakçılara tərkibində "triptofan" olan portağal suyu verilib. Nəticədə iştirakçıların bir çoxunda gümrahlıq və özünəgüvən hissləri müşahidə edilib. Tədqiqatı aparan elm adamları qırmızı ət məhsullarında, kəsmikdə, ispanaqda, hind toyuğunda, qabıqlı yemişdə, ton balığı kimi qidalarda triptofan olduğunu bildiriblər. Bundan əlavə onlar yeyilən qidalar ilə düşüncə arasında ortaq cəhətləri də müəyyən ediblər.
Məlumatlardan aydın olur ki, tərkibi "triptofan" olan qidalar insanlara gümrahlıqla bərabər güclü sağlamlıq da bəxş edir.
Araşdırmanın nəticələri " Psychological Science" Ardı »

Qidalanma və DietaBanan insult riskini azaldır

Alimlər təcrübə nəticəsində belə qənaətə gəliblər.
Gündə 3 ədəd banan yemək insult riskini azaldır. "Daily Mail" qəzetinin verdiyi məlumata görə, bu qənaətə ingilis və italiyalı alimlər gəliblər. Alimlər bananın tərkibində olan kaliumun insan orqanizmində qan təzyiqinin artmasına mane olduğunu müəyyənləşdiriblər.

Jurnal həmçinin Amerika Kardioloqları Kollecinin 200 mindən çox insanın üzərində apardığı 11 beynəlxalq təcrübənin nəticəsini hesabatında dərc edib. Hesabatda alimlər insult riskini 21 faiz azaltmaq üçün insan orqanizminə gün ərzində 1600 milli qram kaliumun daxil olmasının vacibliyini vurğulayıblar. Bir bananda isə 500 milli qram kalium mövcuddur ki, bu da orqanizmdə su balansını qoruyaraq ürək ritmini normallaşdırmağa kömək edir. İnsan orqanizmində kalium metalının çatışmaması Ardı »