Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaSadə pəhriz içkiləri

Pəhriz saxlamaq bir o qədər asan deyil. Bunun üçün güclü iradə sahibi olmaq lazımdır. Bu sahədə çətinliyi olanlar pəhriz içkilərindən başlaya bilərlər.
Sadə pəhriz üsullarından biri olan maye qəbulu pəhriz saxlayanlar üçün vacibdir. Pəhriz içkilərinə yağlılığı çox olmayan süd, adi və mineral sular, tərəvəz suları, kofe və çay kimi içkilər daxildir:
Süd
Südün tərkibində zülal olduğundan toxluq hissini təmin edir və maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə faydalııdr. Süddə olan kalsium mineralının nizamlı alınması göbək ətrafında meydana gələn artıq yağlanmalara təsir göstərir.
Tam yağlı südlərə görə daha az kalorisi olan südün tərkibində doymuş yağ və xolesterol var. Gündə 2 stəkan süd içmək sümük sağlamlığına faydalıdırdır.
Yağlılığı çox olmayan süd Ardı »

Qidalanma və DietaQış mövsümündə qidalanma

Harran Universitetinin Tibb Fakültəsinin pəhriz mütəxəssisi Məryəm Yılmaz qış mövsümündə bəzi insanların hərəkət etmə və digər fəaliyyətlərinin aşağı düşdüyünü qeyd edərək qidalama movzusunda bir sıra təkliflər verib. Mütəxəssis bu fəsildə daha çox C vitamini ilə zəngin qidaların və quru meyvələrin yeyilməsini uyğun görür.
C vitamini dediyimiz zaman ağlımıza dərhal naringi, portağal, kivi, qreypfrut kimi meyvələr gəlir. Həqiqətən bu tərz qidaları gündəlik həyatımızda çoxlu istifadə edilməlidir. Bu meyvələr həmdə qışın ən çox yeyilən meyvələri hesab olunur. Naringinin tərkibində antioksidant olduğundan damarlar, xüsusən də kapilyarlar güclənir. Bu meyvənin suyu ürəyin zərər görməsinin qarşısını alır və bədəndə olan əzik nahiyələrin sağalmasına kömək edir. Qış Ardı »

Qidalanma və DietaAlma qabığı arıqlamağa kömək edir

Alma qabığı arıqlamağa kömək edir. ABŞ tədqiqatçıları araşdırma nəticəsində bu qənaətə gəliblər. Rusiya mətbuatının verdiyi məlumata görə, alma qabığında aşkar olunan elementlər sağlamlıqla bağlı ciddi təhlükə yaradan əzələlərdə piy qatının yığılmasının qarşısını alır.

Alma qabığında olan sirkə turşusu bədən əzələlərini tənzimləyir, artıq yağları əridir. Tədqiqatçılardan birinin açıqlamasına görə, onların siçanlar üzərində apardıqları ilkin təcrübələri göstərir ki, alma qabığında olan sirkə turşusu yağı əritməklə yanaşı həm də gələcəkdə yarana biləcək piylənmənin də qarşısını alır. Ardı »

Qidalanma və DietaQovun, qarpız və üzümü birlikdə yeməyin

Qovun, qarpız, üzüm kimi meyvələri qarışdıraraq istehlak etmə ishala səbəb olur.
Daxili Xəstəliklər Mütəxəssisi Dr. Murad Soysal, yaz ayının qovun, qarpız, üzüm kimi meyvələri qarışdıraraq istehlak etmənin ishala səbəb olduğunu bildirib.
Tibbdə "qastroenterit" olaraq adlandırılan qida zəhərlənməsində isə ürək bulanma, qusma, ishal, qarın ağrısı baş verir. Qastroenteritdə, mədə və bağırsaq hərəkətləri pozulur, ağızdan alınan yeməklərin həzm sistemini sürətli və əriməmiş tərk etmələri nəticəsində ishal ortaya çıxır.
Bəzi yeməkləri az miqdarda istehlak etmək problemi meydana gətirməsə də çox miqdarda yemək ishala səbəb olur: təzə ərik (ərik suyu), üzüm (üzüm suyu), ərik, albalı, qovun, qarpız.

Soysalın verdiyi məlumata görə alma, armud, şaftalıdan bir dənə, qarpız qovunda bir Ardı »

Qidalanma və DietaXiyarın faydaları haqqında

Alimlər gündəlik həyatda fərqində olmadan yediyimiz tərəvəz olan xiyarın faydalarını araşdırıblar.
Məlumatına görə, bu barədə araşdırmanın nəticələri "New York Times" qəzetində nəşr olunub.

Sən demə xiyar sadəcə bir tərəvəz və ərzaq məhsulu deyilmiş.

1. Xiyarın tərkibində gündəlik ehtiyacımız olan bir çox vitamin var. Belə ki, bir ədəd xiyarda B1, B2, B3, B5, B6, C vitaminləri, həmçinin kalsium, dəmir, maqnezium, fosfor, potasium, sink və fol turşusu var.

2. Günortadan sonra yorğunluq hissetdiyinizdə çayı, qəhvəni, soyuq içkiləri bir tərəfə atın və 1 xiyar yeyin. Xiyar əla B vitamini və karbohidrat mənbəyidir. Yeyilən bir xiyar isə az vaxt ərzində yorğunluğunuzu çıxaracaq.

3. Duşdan sonra Ardı »

Qidalanma və DietaQatıq hüceyrələri gücləndirir

Qatıq, xəstəlik və infeksiya ilə mübarizədə rol oynayan T hüceyrələrini daha güclü və aktiv bir hala gətirdiyi, içindəki dost bakteriyaların isə mikroblarla döyüşərək immunitet sistemini gücləndirdiyi bildirilir. Qatığın insan sağlamlığı baxımından müxtəlif faydaları vardır.

Vyana Universiteti tərəfindən qatığın immunitet sistemi üzərinə təsiri ilə əlaqədar aparıldığı bildirilən bir araşdırmada, gün ərzində 3-4 boşqab qatıq yeməyin, immunitet sistemi üçün əhəmiyyət daşıdığı qeyd olunur.

Qatığın həzm baxımından kalsium və protein miqdarını yüksəltdiyi də bildirilir. Daha çox isə evdə mayalanmış qatıqdan istifadənin uyğun olduğu göstərilir. Ardı »

Qidalanma və DietaKofeinli qəhvə görmə qabiliyyətini zəiflədir

ABŞ-ın Alabama Universitetinin Göz Elmi Mərkəzinin mütəxəssisləri kofeinli qəhvənin gözə ziyanını araşdırıblar. Elmi Mərkəzin həkimləri kofeinli qəhvənin çox istehlak olunmasının görmə qabiliyyətini zəiflətdiyini aşkar ediblər.

ABŞ-lı mütəxəssislərin araşdırmasına görə, kofeinli qəhvəni çox içənlərdə eksfoliativ qlaukoma növü göz təzyiqini artırır.

80 mini qadın olmaqla 120 min nəfər arasında aparılan araşdırmada hər hansı göz xəstəliyi olmayan və 40 yaşdan az olan insanlar iştirak ediblər.
İştirakçıların qəhvə aludəçilikləri və göz təzyiqi ilə göz təbəqələrindəki dəyişikliklər araşdırılıb.

Araşdırmada gündə 3 fincan və daha çox kofeinli qəhvə istehlak edənlərdə göz təbəqəsini mühafizə edən bağların zəifləməsi və göz təzyiqinin artması məlum olub.

Çay, isti şokolad və ya qazlı sular kimi tərkibində Ardı »

Qidalanma və DietaŞokoladlı süd enerji mənbəydir

Adətən idmandan sonra proteinli enerji içkilərindən istifadə edən insanlara həkimlər südlü şokoladı məsləhət görür.
James Madison Universitetində aparılan tədqiqatlarda şokoladlı südün enerji içkilərindən daha təsirli olduğu ortaya çıxdı. Təcrübə zamanı universitetdən 13 idmanla məşğul olan oğlan seçildi və iki qrupa ayrıldı bir həftə ərzində bir qrupa hər gün idmandan sonra südlü şokolad ikinci qruba isə yüksək karbonhidratlı enerji içkisi verildi.
İkinci həftədə isə südlü şokolad içənlərin əzələlərində digərlərinə nisbətən inkişafın daha çox olduğu müəyyən olunmuşdur.
Südün tərkibindəki kalsium, potasium və magnezium kimi minerallar əzələlərin inkişafında və bərpasında mühüm rol oynayır. Ardı »