Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qidalanma və DietaQəhvədən düzgün istifadə edin

İçkilərdən qəhvə içkisinin insan sağlamlığı baxımından bəzi faydalarının olduğu bilinsə də, həddindən artıq istifadəsinin zərərli olduğu bildirilir.
Qəhvədən çox, qəhvəyə qoyulan təbii olmayan əlavə məhsulların faydalı olmadığı, süd tozuna qarşı bir sıra mütəxəssislərin isə xəbərdarlıq etdiyi bildirilir.
Qəhvə kremləri və ağardıcılar, südlə uzaqdan yaxından əlaqəsi olmayan qatqı maddələri südə aid dad verməyinə baxmayaraq, həmin məhsullar və ya qatqı maddələri allergiyaya səbəb olur, immunitet sistemini zəiflətdiyi, köklük xəstəliyinə səbəb olduğu, aclıq-toxluq hissi verən hormonlarla təması üzərində iş aparıldığı bildirilir.
Qəhvənin daha çox qadınlara zərər verdiyi, qandakı kalsium miqdarının sidiklə atılmasına səbəb olduğu, xüsusilə qadınlarda sümük əriməsinin sürətləndirdiyi deyilir. Buna görə məsləhət bilinir ki, qəhvəni Ardı »

Qidalanma və DietaÇiy qidalanma bədənin tarazlığını qoruyur

Orqanizmin tarazlığını qoruyan qidalardan biri çiy qidalanmadır. Bura bütün tərəvəzlər, otlar, meyvələr, taxıllar, paxlalılar, meyvə quruları, cücərti, balıq və dəniz bitkiləri aiddir. Həmin qidaların tərkibində müxtəlif ferment, vitamin və minerallar var. Bu qidaların sayəsində çəki vermək asanlaşır. Həzm sistemi ciddi mənada güclənir. Yəni çəki vermək və ya almaq lazım olduqda heç bir problem olmur.
İstilik temperaturuna baxmayaraq bu cür qidalarda fermentlər, vitamin və minerallar itmir. Həmçinin saçları, dırnaqları və dərini gözəlləşdirir, enerji səviyyəsini artırır. Bu qidalar sızanaqlara, göbələklərə və s. narahatlıq yaradan xəstəliklərə qarşı təsirlidir. Ona görə son dövrlərdə daha çox istifadə edilir.
Çiy qidalanmaya yeni başladınızsa nisbəti az artırmaq lazımdır. Ardı »

Qidalanma və DietaMayalı qidalar artıq çəki qazandıra bilər

Artıq çəki problemi yaşayanlara aid daha bir xəbər internetdə yayımlanıb. Xəbərdə bildirilir ki, alergiya testi keçmiş insanlarda mayalı yeməklərə qarşı həssaslıq müşahidə olunur. Mayalı qidalar əsrlərdir istifadə olunmağına baxmayaraq allergiyası olan kəslərdə artıq çəkiyə səbəb olur. Spirtli içkilərin fermentlərində və gündəlik olaraq istifadə etdiyimiz bir çox qidanın içərisində maya olduğu bildirilir. Bu qidalara çörəklər, peçenye unu, pendir, qatıq, kefir, ayran, krem, ət suyu həbləri, hazır salat sousları, tərkibində maya olan içkilər, xəmir məmulatları, peçenye, simit, turşu, sirkə, mayonez, ketçup, üzüm, konserv qidalar, qurudulmuş meyvələr, göbələk və s. məhsulların aid olduğu qeyd olunur.
Mayalı qidalara qarşı həssaslığınız varsa və davamlı olaraq köpmə, Ardı »

Qidalanma və DietaFolqa Metal sancaqlı paket çayları içməyin!

Bu cür çaylar sağlamlıq üçün təhlükəlidir. Çünki belə çaylar isti suya salındıqda və uzun müddət qaldıqda metal sancaq çayın tərkibinə nüfuz edir.
Çayla birlikdə bədənə daxil olan ağır metal ionları isə qaraciyər, beyin, ağciyərdə problemlər yaradır və xərçəng xəstəliyinə səbəb olur.
Xüsusilə, limonlu çay içənlər qətiyyən metal sancaqlı çaylardan istifadə etməməlidirlər. Ona görə ki, limonda turşu olduğundan metalla reaksiyaya girir və orqanizmin daha çox metalla yüklənməsinə gətirib çıxarır. Bu cür çayların əvəzinə lifli, təbii materialdan hazırlanan, iplə və ya yapışdırılaraq bağlanmış paket çaylardan istifadə etmək məsləhət görülür. Əslində bəzi bitkiləri suda qaynadaraq və ya dəmləyərək hazırlamaq bu işin ən müsbət variantıdır.
Konservdə metal dadı Ardı »

Qidalanma və DietaDieta və daha az yemək üçün 7 vacib məsləhət!

Dietada olduğunuz müddətdə daha az qida qəbul edirsiniz. Bu halda sözügedən prosesi ac qalmaqla əlaqələndirmək düzgün deyildir.

Ac qalmaqla hansısa gözəl nəticə almağınız uzun sürməyəcək və itirdiyiniz artıq çəki yenidən özünüzə qayıdacaq.

Bu səbəbdən qəbul edəcəyiniz yemək porsunu azaltmağınız sizləri artıq çəkidən azad edəcək. Gəlin dieta və az yemək üçün 7 vacib məsləhətə baxaq:

1. Həftəyə başlamamışdan qabaq özünüzə həftəlik qida qəbulu siyahısı hazırlayın və yemək yeməmişdən qabaq həmin siyahını yoxlayın ki, artıq çəki gətirən qidalar qəbul etməyəsiniz.
2. Yeməkdə kiçik boşqablardan istifadə məsləhət görülür ki, bu avtomatik olaraq yemək porsunu azaltmağa və yemək qabaqlarına gələndə özlərini idarə və adaptasiya edə bilməyənlərə olduqça Ardı »

Qidalanma və DietaHər gün qoz yemək insanı cavanlaşdırar

Tərkibində zülal, minerallar, sink, kalsiyum, vitamin, antioksidant və maqnezium olan qoz, fındıq və badam insan sağlamlığı üçün çox faydalıdır. Bu quru meyvələrin orqanizmdə yağın miqdarını artırdığı, amma bu yağların tərkibində digər yağlardan fərli olaraq xolestrol olmadığı üçün orqanizmdəki xolestrenin aşağı düşməsinə də kömək etdiyi bildirilib. Hər gün 25-30 qram fındıq yemək gündəlik e vitamini ethiyacını 100 faiz ödəyir.

Fındıq bədənə güc və enerji verir, soyuqdəymə, ağciyər xəstəliklərində faydalıdır. Zehni, fiziki yorğunluğu aradan qaldırır. Bundan başqa bu dadlı meyvə xolestroleni salır, ürəyin ritmini tənzimləməyə kömək edir. Müntəzəm olaraq hər gün fındıq yemək infarkt riskini azaldır. Qanazlığına, sümüklərin inkişafına kömək edir. Fındığı heç də Ardı »

Qidalanma və DietaRamazan ayında qidalanma

Ramazan ayı insanlara Allahı sevmək prinsiplərini öyrədərək oruc tutan hər kəsə öz iradə qüvvələrini, dözümlüyünü yoxlamaq imkanı verir.
Həmçinin onları gözütoxluğa, təmizliyə və vicdanlı olmağa yönəldir. Məhz, bu ayda oruc tutanların sağlam bir şəkildə qidalanması olduqca vacibdir.
İftarda orucu açarkən diqqət yetirməniz lazım olan bəzi nöqtələr var. Belə ki, Ramazan bayramı yay dövründə olacağından 17-18 saatlıq oruc tutmaq maddələr mübadiləsinin yavaşlamasına səbəb olur. Bundan əlavə orqanizmə yağın asan yığılmasına və həzmsizliyə gətirib çıxarır. Bu baxımdan iftarda oruc açarkən diqqət yetirilməsi lazım olan bəzi məsələlər var:

• İmsaka şübhəsiz qalxmaq lazımdır. Çünki, aclıq müddəti uzanar və maddələr mübadiləsi yavaşlayar və bədən normaldan daha az Ardı »

Qidalanma və DietaKökəlmək üçün nə etmək lazımdır?

Bu gün insanlar daha çox artıq çəkidən əziyyət çəkir. Bunun üçün də daima pəhriz axtarışındadırlar. Ancaq zəif olub, heç cür çəkisini artıra bilməyənlər də var. İnsanın kökəlməməsinin bir neçə səbəbi var. Əgər insanın istifadə etdiyi enerji, qazandığından çoxdursa, əgər siqaret çəkirs,ə (yeməklərin dadını və qoxusunu ala bilmir nəticədə iştahsızlıq yaranır), əgər bağırsaqlarında qurd varsa, stress, depresiya, xəstəlikdən əziyyət çəkirsə kökəlmək çətinləşir. İştahsızlıq yarandığı təqdirə insan ac olsa da beyninə toxluq siqnalları göndərilir.

Sağlam şəkildə kökəlmək üçün:

Kökəlmək üçün nizamsız qida qəbuluna başlamaq lazım deyil. Bu zaman yalnız qarında şişlik meydana gələcək.
Hər gün 3 əsas, 3 ara yemək yeyin. Yeməkləri ötürməyin.
Yeməkdən öncə idman edin, Ardı »