Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qidalanma və DietaGöz ətrafında olan problemlər və onun müalicəsində qidalanmanın əhəmiyyəti

Türkiyənin sağlamlıq saytlarında göz və onun müalicə yolları haqda məlumatlara tez-tez rast gəlirik.

Bu məlumatların birində günümüzdə aktual mövzulardan biri olan göz ətrafında olan problemlər və onun müalicəsində qidalanmanın əhəmiyyətinə toxunulub.

Bu vacib mövzuda tərkibində antioksidant və sink olan məhsullarla qidalanmaq məsləhət görülüb.
Bütün bunların yanında unudulmaması lazım olan bir başqa faktor isə nizamsız qidalanmanın göz ətrafındakı bənövşəyilikləri artıra bilməsidir.

Antioksidant vitaminlərdən kasıb bir dieta qəbul edilməsi, sinkin qeyri-kafi qəbulu, tərəvəz və meyvənin yetərincə istifadə edilməməsi göz ətrafındakı problemlərə səbəb ola bilər. Günümüzdə aktual mövzulardan biri olan göz ətrafında problemləri həll etmək üçün göz altı bənövşəyiliklərini aradan qaldırmaq üçün balanslı qidalanmaq, Ardı »

Qidalanma və DietaÇərəzin möcüzəvi təsirləri

Günümüzdə insan sağlamlığı üçün vacib sayılan qidalarla yanaşı əyləncə zamanı istifadə etdiyimiz cipsilər, müxtəlif çərəzlər istirahətimizə yeni rənglər əlavə edir.
Hansı çərəzlərin hansı xəstəliyə xeyirli olduğunu bilmək, sağlamlıq üçün möcüzəvi təsirlərini öyrənmək hər kəs üçün maraqlıdır. Bu baxımdan ilk öncə həmin qidalardan uyğun bir şəkildə istifadə önəmlidir. İnsan sağlamlığı üçün faydalı olan çərəzlərə fındığı, fıstığı (Antep), yer fındığını, günəbaxan tumunu, ağ və sarı ləbləbini, qozu, balqabaq tumunu və s. misal göstərmək olar.
Fındıq. Bu çərəzin bədəni qüvvətləndirdiyi bildirilir. Ürək narahatlıqlarının səbəbi kimi tanınan yüksək xolestrolun salınmasında ən əhəmiyyətli köməkçi hesab olunur. Fındıqda insan bədəninə faydalı kalsium, dəmir, karbohidrat, yağ və sink olduğu Ardı »

Qidalanma və DietaQışda bunları yemək üşütməni azaldır

Bu soyuq havalardan bir çoxlarımız soyuqdan titrəməkdən dayana bilmirik.
Amma elə qidalar var ki, onların sayəsində canımızı qızdıra bilərik.

Qırmızı pul bibər: Bədən temperaturunu artırdığından eyni zamanda metabolizmi də sürətləndirir. Tərkibində olan kapsaisin adlı piqment gündəlik sərf olunan enerjinin artırılmasına kömək edir. Amma mədə və sinir sistemi problemleri olanlar onu diqqətli istifadə etməlidirlər.

Zəncəfil: Bədən temperaturunu artırır. Onun qışı rahat keçirmək olar. İmmuniteti sistemini gücləndirir və metabolizmi sürətləndirir.

Qırmızı ət: Bədəndə dəmir mineralları çatışmayanda vücudda qansızlıq əmələ gəlir. Bu da öz növbəsində üşüməni ən çox artıran elementlərdən biridir. Ona görə də orqanizmi gündəlik dəmir mineralı ilə təmin etmək üçün bu cür Ardı »

Qidalanma və DietaUşaqların qidalanmasında vacib olan 10 qida

Qidalı və balanslı qidalanma ilə uşaqlarınızın sağlamlığını qoruya bilərsiniz.

Böyüyən kiçik bədənlərin xüsusi vitamin və minerallara ehtiyacı vardır. Bir çox ləzzətli yeməklər və qidalar uşaqların aktiv yaşam tərzini təmin etməyə kömək edir.

Uşaqların qidalanmasında önəmli yer tutan 10 vacib qidaya şirin kartof, gül kələmi (Gül kələmi - Bu bitki C vitamini bazasıdır. Bir stəkan süddən daha çox kalsiuma malikdir. Ürək xəstəliklərinin qarşısını alır, xərçənglə mübarizədə, immunitetin güclənməsinə kömək edir) buğdalı qidalar, pendir, qatıq, balıq, qaragilə, süd, yumurta, mal əti daxildir. Ardı »

Qidalanma və DietaGöyərti xərçəngin qarşısını alır

Göyərti xoşlayan insanlarda onkoloji xəstəliklərin yaranması riski xeyli azalır.
Rusiya mətbuatının verdiyi məlumata görə, Avstraliya alimləri şüyüd, cəfəri, göy soğan və digər göyərtilərin insan orqanizminə xeyrini üzə çıxarıb.
Məlum olub ki, həftədə ən azı 3 dəfə göyərti yeyən insanlarda xüsusilə dəri xərçənginin əmələ gəlmə riski düz 55% azalır.
Alimlər bunu göyərtidə böyük həcmdə A, C və E vitaminlərinin, həmçinin digər xeyirli maddələrin olması ilə izah edir. Ardı »

Qidalanma və DietaNecə və nə cür qidalanmaq lazımdır?

Sağlamlığı qoruyan əsas şərtlərdən biri də tam dəyərli qidalanmadır. Hələ qədimdə mülayim qidalanma sağlamlığın qorunmasında vacib amil hesab olunub.
Düzgün qidalanma insanların həyat və fəaliyyətinə təsir edən əsas faktordur. Piylənmə, düzgün seçilməyən qidanın insan orqanizmində yaratdığı fəsadlar, bəzi yemək və içkilərin çox istifadəsindən yaranan xəstəliklər, ekoloji təmiz olmayan məhsullardan istifadə ilə yanaşı, son zamanlar doğru olmayan qidalanma müxtəlif problemlərə səbəb olur. Bu baxımdan qidalanmada uyğun bir şəkildə qida rasionu tərtib edilməli və həmin qida rasionuna əməl edilməlidir.
Sağlam qidalanmaq üçün etməniz lazım olan ilk addım yeməklərin kalorilərini öyrənmək də ola bilər. Ardı »

Qidalanma və DietaÇərəzlərin ürəyə faydası var

Çərəzlərdən, xüsusilə onun qoz, fındıq və ya müxtəlif növlərindən istifadə ürəyə kömək edir.
Balanslı bir qidalanma kimi badam və çərəzlər xolesterola qarşı faydalıdır. Sağlam qidalanma növlərindən hesab olunan çərəzlər öldürücü ürək böhranlarına gətirib çıxaran qan laxtasının meydana gəlməsinə maneə törədir. Ayrıca ürək damarı olan çəpərlərin sağlam bir şəkildə qalmasına köməkçi olur.
İdeal bir şəkildə istifadə edildikdə və yararlandıqda, ət, yumurta və süd məhsullarının yerinə həmin doymuş yağları çərəzlərdən almaq olar.
Gündə təxminən 40-50 qram (bir ovuc) qoz, fındıq, fıstıq və badam istifadəsi ürək xəstəliyinə olan riski azaldır.
Hindistan qozu əslində bir meyvə olmasına baxmayaraq bəzilərinə görə bir fındıq növü olaraq qəbul Ardı »

Qidalanma və DietaBu qidalarla səhər yeməyi yemək məsləhət görülmür

Dieotoloqlar səhər yeməyində hansı qidaları insanlara məsləhət görmürlər?
Bəzi alimlərin fikrinə görə günə erkən başlarkən qəbul olunan qidaların heçdə hamısı orqanizm üçün tam faydalı və xeyrli hesab olunmur.
Xüsusilə, yoqurtu səhər acqarına qəbul etdikdə bunun orqanizmə faydası çox olmayacaq. Bu səbəbdən səhərlər qəbul olunacaq qidaların faydalılığına diqqət yetirmək vacibdir. Meddaily jurnalı yazır ki bu məhsul acqarına əhəmiyyətsizdir. Banan, xurma və hətta pomidor hardasa zərərli hesab olunur. Onların tərkibində bəzi maddələr var ki, həmin maddələr səhərlər maqnezium-kalsium balansına təsir göstərir.
Ümumiyyətlə, tərəvəz və acqarına portağal kimi meyvələrin qəbulu xəstə insanlarda müxtəlif xoraların sağalmamasına və allergiyaya səbəb ola bilər.
Konservləşdirilmiş qida, və soyuq Ardı »