Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaMeyvə qəbulunda diqqət edilməli 6 qızıl qayda

Bir yetkin insanın sağlam qidalanması üçün gündə 4-5 boşqab meyvə tərəvəz yeməsi lazım olduğunu qeyd edən həkim Gökhan Özışık, həddindən artıq meyvədən istifadə edənlər üçün diqqət yetirilməsi lazım olan vacib məsələlərə toxunub. İstanbul Memorial Ataşehir Xəstəxanası endokrinoloji şöbəsində fəaliyyət göstərən həkim dos. Gökhan Özışıkın sözlərinə görə həddindən artıq meyvədən istifadə qaraciyər sağlamlığına yaxşı təsir göstərmir. Meyvələrin tərkibində şəkər olması səbəbilə həddindən artıq meyvə qaraciyərin yağlanmasına səbəb olar.
Bu da insulin müqaviməti, yüksək xolesterin və şişkinlik xəstəlikləri kimi bir sıra xəstəliklərə gətirib çıxarar. Çox şəkər isə yaşlanmanı sürətləndirir.
Özışık, həddindən artıq meyvədən istifadə edənlər üçün diqqət yetirilməsi lazım olan vacib məsələləri də Ardı »

Qidalanma və DietaMeyvələrin sirri

Bütün günü yalnız və yalnız meyvə yeyin!
Portağalın xeyri
Payız qış fəslinin ən gözəl meyvələrindən biridir. C vitamini ilə bol olan meyvə qrip xəstəliyinin müalicəsində əvəzedilməz rola malikdir. Tərkibi B vitamini, kalsium, maqnezium ilə zəngindir.
Soyuqdəyməyə və qripə yardım edir.
Öskürəyi azaldır.
Ürək xəstəliklərindən və iflicdən qoruyur.
Bədənin əzik və göyərmiş yerlərinin daha tez sağalmasına kömək edir.
Mədə xərçənginin qarşısını alma təsiri var.
Təzyiqi normallaşdırır.
İçindəki minerallar cildin quruyub, qırışmasının qarşısını alır.
Qaraciyərin davamlı və düzgün işləməsini tənzimləyir.
Həzmi asanlaşdırır.
Damarların kirəclənməsinin qarşısını alır.
Bağırsağı yumşaldır.
Dərini təravətli edir.
Səhər saatlarında qəbul edilən bir stəkan portağal suyu günə gümrah başlamaq və bir çox xəstəliklərdən qorunmaq üçün əla vasitədir.
Heyva
Əsasən ürək, ağciyər, boğaz, mədə, göz, bağırsaq və ağız Ardı »

Qidalanma və Dietaİsti çayla xərçəng xəstəliyi arasında əlaqə

İran alimləri iddia ediblər ki, həddindən çox isti çay içmək, qida borusunun xərçəngi riskini artırır.
Britaniya Tibb Jurnalında dərc edilmiş araşdırmaya əsasən, Selsium cədvəli ilə 70 dərəcə və ondan çox temperaturda çay içmək riskin 8 dəfə artmasına səbəb ola bilər.

Ekspertlər deyirlər ki, bu, qeyri-qərb ölkələrində xərçəngin məhz bu növünün niyə daha çox yayıldığını izah edə bilər.
Bir çox qərb ölkələrində çaya süd qatırlar ki, bu da içkinin temperaturunu tələb olunan qədər azaldır.
Qida borusu xərçəngi hər il dünya üzrə yarım milyon insanın ölümünə səbəb olur.

Avropa və Amerikada bu xəstəliyin əsas səbəbinin spirtli içkilər və türün olduğu düşünülürdü. Amma dünyanın Ardı »

Qidalanma və DietaQatıq hamilə olanlara çox faydalıdı

Məlumata görə qatıq hamilə qadınlara daha çox faydalıdlr. Mütəxəssislərin fikrincə bu məhsul hamiləlik müddətində bolca istifadə edilməlidir.
Ümumiyyətlə qatıq qida məzmunu baxımından əhəmiyyətli zülal qaynaqlarından biridir. Həmçinin qatıqda ana bətnində inkişaf etməkdə olan dölün, sümük və diş köklərinin meydana gəlməsi, böyüməsi üçün lazım olan kalsium var. Xüsusilə hamiləliyin üçüncü ayında bədənin kalsiuma olan ehtiyacı artdığından lazımi kalsium almamış analar, sonrakı illərdə osteoporoz problemi ilə qarşılaşa bilərlər. Kalsium bədənin əzələ, ürək və sinir sistemi funksiyalarının yerinə yetirilməsində, qan laxtalanmasında və bəzi enzimatik fəaliyyətlərdə əhəmiyyətlidir.
Qatıq hamilə olanlarda yüksək təzyiq, astma, böyrək daşının meydana gəlməsi, diş çürüməsi, sümük problemləri və s. xətəliklərin qarşısını almağa kömək Ardı »

Qidalanma və DietaDondurma seçimində diqqət

İsti havalarda dondurma seçimi süd və süd məhsulları arasında xüsusi yerlərdən birini tutur. Sərinləmək üçün yediyimiz dondurmanın insan sağlamlığında əhəmiyyətli rolu olduğu bildirilir. Belə ki, dondurmanın tərkibində protein, karbonhidrat, yağ kimi maddələrlə birlikdə A, D, E, C, və B qrupu vitaminlər həmçinin magnezium, fosfor, sodium, potasium, dəmir ve sink kimi minerallar yer almaqdadır. Bu minerallar və vitaminlər əsasən uşaqlar üçün çox yararlıdır. Dondurmanın yalnız isti havalarda deyil müntəzəm istifadəsi uşaqların vitamin çatışmazlığını da aradan qaldıra bilər. Bütün bunlarla yanaşı dondurmanın ziyanları da ola bilər.
Məlumata görə allergiya və asma xəstəliyi olan uşaqlarda qastro-ezofageal reflyuks xəstəliyi görüldüyündən həmin uşaqlarda fərq edilməyən gizli süd Ardı »

Qidalanma və DietaArıqlaya bilməmənin əsl səbəbi...

Əgər arıqlamağa qərar vermisinizsə əvvəlcə sağlamlığınıza diqqət etməlisiniz. Bunun nəticəsində çəkiniz öz-özünə normallaşacaq.

Əslində yedikləriniz və içdiklərinizin sizin üçün faydalı olmadığını bilirsiz. Bu qidalar şəkər tərkibli qidalardır. Şəkərlə dolu qidalar yeyirsiz və nəticədə orqanizminiz bunu həzm etməkdə çətinlik çəkir və yağ kimi depolayır. Bununla yanaşı orqanizminiz toksinlərlə nə edəcəyini bilmədiyi üçün bunu yağ kimi depolayır və bu yağlar selülitə çevrilir.

Belə qidalar orqanizmdə turşuların əmələ gəlməsinə səbəb olur. Həmçinin stres də turşuların miqdarını artırır. Nəticədə orqanizm turşu təbəqəsindən qorunmaq üçün onun üzərini yağla örtür.

Turşulardan qorunmaq üçün orqanizminiz depoladığı yağların əridilməsinə icazə vermir. Mütəmadi olaraq idman etsək belə, turşuların orqanlarımıza zərər verməməsi üçün orqanizm Ardı »

Qidalanma və DietaUşaqlarda boyun artmasına kömək edən qidalar hansılardır?

İnsanların boyunun uzunluğu ümumiyyətlə genetikdir. Ancaq qidalanma da boy üçün əhəmiyyətli faktordur. Boyun uzanmasını təmin edən bir neçə qida nümunəsini sizlərə təqdim edirik:

Süd

Südün digər süd məhsullarından uşağın boyunun uzanmasında xüsusi əhəmiyyəti var. Gün ərzində 2 su stəkanı süd boyu uzatmağı ilə yanaşı, uşağın sümüyünü də gücləndirir. Südün boy uzanmasını daha çox kömək olması üçün gecə yatmamışdan qabaq içilməlidir. Çünki bu zaman içilən süd böyümə hormonunun ifraz olunmasını təmin edir.

Süd məhsulları

Tərkibində kalsium olan bu qrupa qatıq, ayran və pendir daxildir. Xüsusilə qatıq, uşağınız tərəvəz yeyərkən qabında mütləq olmalıdır.
Pendir yeməyən uşaqlarda pendir yeməyə həvəs yaratmaq üçün pendirli çörək və ya qoğal hazırlaya Ardı »

Qidalanma və DietaTələsərək yemək zərərlidir

Düzgün qidalanma insanın sağlamlığı üçün ən vacib amildir. Gündəlik rasionda zülallar, yağlar, karbohidratlar, mineral duzlar və təbii ki, vitaminlər olmalıdır.
Bu üzvi maddələrin hər biri müəyyən miqdarda insan orqanizmi üçün vacib və faydalı hesab olunur.
Səhər, günorta, axşam yeməyindən sonra bir sıra insanlarda aclıq hissləri yarana bilər. Əslində aclıq hissi bəzi hallarda aldadıcı olur.
Buna görə də hər yeyilmiş ərzağın həzm olunması üçün mədəyə müəyyən vaxt tələb olunur.
Bu baxımdan hansı ərzağın hansı müddətə həzm olunduğunu bilmək, ola biləcək narahatçılıqlara kömək edə bilər. Xəstəliyi olan kəslər üçün bu daha vacibdir.
Bu mövzu ilə əlaqədar lazimi proseduralardan əlavə qida qəbul edərkən tələsməyərək Ardı »