Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaQaz və köp yaradan qidalar

Bədəndə bir qayda olaraq qazın meydana gəlməsi normal bir vəziyyət olsa da, bu qazın bədəndən çıxmaması, bağırsaqlarda yığılması və köp yaratması olduqca narahat edici bir vəziyyət hesab olunur.
Süd məhsulları, paxlalılar, köklü qidalar, şirinləşdirici qidalar, qızartmalar, saqqız, bəzi meyvələr (banan, ərik və s.) insan orqanizmində qaz və köp yarada bilir.
Süd məhsulları - süd, pendir, qatıq, kərə yağı kimi tərkibində laktoza ilə zəngin olan məhsullar qaz yaradır. Südün qaz yaratmaması üçün onu qızdırıb içmək məsləhət görülür. Eyni zamanda südə kakao əlavə etmək də qaz problemini azaltmağa köməkçi olur. Bunun yanında aşağı laktozlu süd məhsulları seçməyə diqqət göstərmək də vacibdir.
Paxlalılar -noxud, paxla, Ardı »

Qidalanma və DietaBəhməz körpə beyninin enerji qaynağı olan qlükoza ilə zəngindir

Üzüm, əncir və tut kimi meyvələrin əzilərək qaynadılması ilə hazırlanan bəhməzdən milli mətbəximizlə yanaşı, xalq təbabətində də istifadə olunur.
Bu şəfalı qida məhsulu insanların gündəlik kalsium, dəmir, kalium və maqnezium ehtiyaclarının böyük bir qismini ödəmək gücündədir. İki yemək qaşığı bəhməzin insan bədəni üçün çox qiymətli olan 2 milliqram dəmir, 80 milliqram kalsium verdiyi bildirilir. Gündəlik vitamin ehtiyacının isə 20 faizini ödəyir.
Bəhməzin 100 qramında təxminən 400 milliqram kalsium, 10 milliqram dəmir vardır. Hətta bəhməzin dəmir baxımından baldan da zəngin olduğu bildirilir.
Araşdırmalara görə, 200 qram bəhməz kalori baxımından 1150 qr südə, 300 qr çörəyə, 390 qr ətə bərabərdir.
Bəhməz enerji ehtiyacını da Ardı »

Qidalanma və DietaÇeynəmənin həzmdə rolu

Bildiyimiz kimi, bədənimiz yeməklərin mədədə parçalanmasına köməkçi olmaq üçün həzm fermentləri ifraz edir və beləcə qəbul olunan qidaları enerjiyə çevirir.
Yeməklərin tələsik qəbulu isə həzmsizlik, qəbizlik və digər həzm problemlərinə imkan yaradır.
Sağlam bir həzm üçün qidanı düzgün çeynəmək vacibdir. Çeynəmə zamanı böyük parçalar daha kiçik hissəciklər halına gəlir və həzm prosesi asanlaşır.
Əks alda enerji səviyyəsində düşmə olur.
Onuda qeyd etmək lazımdır ki, kifayət qədər parçalanmamış yeməklər yoğun bağırsaqda bakteriyaların həddindən artıq çoxalmasına səbəb olur.
Misal olaraq, çoxlu ət yemək mədədə yalançı «toxluq» hissi yaratmaqla qan damarlarında korluq yaradır. Bununla da yoğun bağırsağa düşmüş ətin böyük hissəsi qana sorula bilmir və nəticədə uzun müddət Ardı »

Qidalanma və DietaNevrotik Anoreksiya

Nevrotik Anoreksiya (Anorxia Nervoza) diaqnozu ən çox (90%) gənc xanımlarda (15-25 yaş arası) qoyulur və psixoloji pozğunluq hesab edilir. Xəstəliyin əsasında xanimların zərif görünmə istəyi durur. Bu məqsədlə onlar qidalanmanı azaldır, ifrat idmanla məşğul olur və hətta maye itirmək üçün sidikqovuculardan, süni qusma və ishal yaratma kimi vasitələrdən istifadə edirlər. Bəzən xanimların bu istəyi uğursuzluqla nəticələnir və bir müddət sonra onlarda iştahasızlıq, qidalanma fobiyası (qorxusu) yaranır.

Bu xəstəlik zəmanəmizin xəstəliyi olsa da ilk dəfə ədəbiyyatlarda 1874-cü ildə təsvir edilmişdir. İnkişaf etmiş ölkələrdə rast gəlmə tezliyi qadınlar arasında 0,3-1%, kişilər arasında 0,1%-dir. Psixatrik xəstəliklər arasında ən çox ölüm göstəricisi nevrotik anoreksiyanın payına düşür Ardı »

Qidalanma və DietaQidaların həzm müddəti

Sağlam bir həyat üçün yediklərimizin həzm müddətini bilmək əsasdır. Əgər yediyimiz hər hansı bir qidanın həzm müddətini bilsək o zaman yeməkdən sonra planlaşdırdığımız idman hərəkətlərini və ya yatmağı bu müddətə uyğun şəkildə planlaşdırarıq. Beləliklə də həzm və ya digər hər hansı bir sağlamlıq problemi ilə rastlaşma ehtimalımız olmaz.

Bəzi gündəlik istifadə etdiyimiz qidaların həzm müddəti tədqiqatlar nəticəsində aşağıdakı kimi göstərilmişdir.

• Çay, kofe, enerji içkiləri və idmançılar üçün hazırlanmış xüsusi içkilərin həzm müddəti bir saatdır.
• Proteinlə zəngin olan süd, qatıq, ağ çörək, banan, taxıl məhsulları, balıq və düyü kimi qida məhsullarının həzm müddəti iki saatdır.
• Qara çörək, tort, piroq kimi şirniyyat məhsulları, yumurta, Ardı »

Qidalanma və DietaÇərəzlərin ürəyə faydası var

Çərəzlərdən, xüsusilə onun qoz, fındıq və ya müxtəlif növlərindən istifadə ürəyə kömək edir.
Balanslı bir qidalanma kimi badam və çərəzlər xolesterola qarşı faydalıdır. Sağlam qidalanma növlərindən hesab olunan çərəzlər öldürücü ürək böhranlarına gətirib çıxaran qan laxtasının meydana gəlməsinə maneə törədir. Ayrıca ürək damarı olan çəpərlərin sağlam bir şəkildə qalmasına köməkçi olur.
İdeal bir şəkildə istifadə edildikdə və yararlandıqda, ət, yumurta və süd məhsullarının yerinə həmin doymuş yağları çərəzlərdən almaq olar.
Gündə təxminən 40-50 qram (bir ovuc) qoz, fındıq, fıstıq və badam istifadəsi ürək xəstəliyinə olan riski azaldır.
Hindistan qozu əslində bir meyvə olmasına baxmayaraq bəzilərinə görə bir fındıq növü olaraq qəbul Ardı »

Qidalanma və DietaBu məhsullar çəki azaltmağa kömək edir

Bəzi qidaların özəlliyi onların çəki azalmasına kömək etməsidir. Arıqlamağa kömək edən 7 məhsulun adını təqdim edirik.

Qara lobya
Bu məhsul lif və proteinlə zəngindir. Lakin buna baxmayaraq tərkibində yağ yoxdur. Onun tərkibində flavonoid var. Bu maddənin qarın bölgəsindəki yağ yandırılmasını sürətləndirir.

Partlayan qarğıdalı
Nə qədər yağlı və duzlu olsa da partlamış qarğıdalı arıqlamağa kömək edir. Taxıllar tərkibindəki zəngin minerallar və faydalı maddələrə görə, sağlamlıq üçün vacibdir.

Alma sirkəsi
Alma sirkəsi yağ yandırmaqda populyardır. Amma həddindən artıq istifadəsi məd də problem yarada bilər. Salat souslarında istifadəsi məsləhətdir.

Çərəzlər
Çərəzlərin tərkibindəki yağlar doymamış yağlardır. Bunun üçün də çəki artımına yol açmırlar. Əksinə piylənmənin qarşısını alır və yağ toplanmasına mane olur.

Soyuq kartof
Soyuq Ardı »

Qidalanma və DietaUşaqların beyin inkişafı üçün süd əhəmiyyətlidir...

Qış fəslində maddələr mübadiləsini tənzimləmək üçün gündəlik kalori ehtiyacı önəmlidir. Maddələr mübadiləsinin düzgün və keyfiyyətli olması qidalanmadan, vitamin, kalsium ehtiyacının təmin olunmasından və idmandan aslıdır.
Sinklə zəngin olan qidalar da qida rasionuna əlavə oluna bilər.
Tədqiqatlara görə maddələr mübadiləsini faydalı qidalardan və meyvələrdən əlavə acı bibər, balıq, yaşıl çay, süd və süd məhsulları, zülallı qidalar da sürətləndirir.
Acı bibər
Məlumata görə acı bibər növlərindən "jalapeno" tərkibində olan kimyəvi birləşmələrə görə ürək ritminə və maddələr mübadiləsinə faydalıdır.
Xüsusən tərkibində ədviyyat olan acı yeməklər, 3 saat ərzində maddələr mübadiləsinin 25% artmasına səbəb olur.
Balıq
Hər orqanizm, böyümə, inkişaf, istilik, hərəkət və s. fəaliyyətləri davam etdirə bilməsi üçün Ardı »