Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaQidanı az çeynəmək diabetə səbəb olur

Qidanın diqqətlə və uzun müddət çeynənməsi nəinki təkcə həzm problemlərindən, eləcə də diabetdən qaçmağa imkan verir. Rusiya KİV-inin verdiyi məlumata görə, bu barədə "The Daily Mail" xəbər verir.
Amma böyük tikələr udaraq sürətlə yeməyə üstünlük verənlər artıq çəki və diabetlə daha tez-tez üzləşirlər.
Litvalı mütəxəssislər 702 nəfərin vəziyyətini araşdırmaqla bu qanunauyğunluğu aşkara çıxarıblar. Onlardan 234 nəfərə diabet diaqnozu qoyulub. Araşdırmanın bütün iştirakçılarından həyat tərzi barədə sual vərəqəsini doldurmaq və çəkisini ölçmək tələb olunub. Alimlər həm də könüllülərin hansı sürətlə yemək yedikləri ilə maraqlanıblar.

Nəticələr birmənalı olub. Belə ki, əgər insan sürətlə yeyirsə, o, 2-ci tip diabet risk qrupuna düşür. Litvanın Tibb Universiteti ekspertlərinin sözlərinə Ardı »

Qidalanma və DietaHədsiz çox miqdarda maye qəbul edilməsi ölümlə nəticələnə bilər

Xalq arasında belə bir fikir var: çox su içmək faydalıdır. Lakin AzərTAc "Zee News" nəşrinə istinadla xəbər verir ki, bəzi hadisələr bu fikrin doğru olmasına şübhə yaradır.
Bu nəşrdə dərc edilmiş məqalənin müəllifi doktor Ceyms Vinqer məktəb futbol komandalarının iştirakçıları arasında baş verən iki ölüm hadisəsindən danışıb.
O bildirib ki, bir oğlan məşq zamanı təqribən 15 litr su və idman içkiləri qəbul edib. İdmançı evdə huşunu itirib və təcili yardım onun həyatını xilas edə bilməyib.
İkinci hadisə isə idmançı düz idman meydanında güclü qıcolma və qusma nəticəsində dünyasını dəyişib.
Hədsiz çox miqdarda maye qəbulu fiziki yüklənmələrin təsiri altında əmələ gələn hiponatriemiya xəstəliyinə tutulmaq qorxusu yaradır.
Qanda Ardı »

Qidalanma və DietaPaxlanın inanılmaz faydası

Vitamin və zülal baxımından zəngin olan "təzə paxla" insan orqanizmi üçün olduqca faydalıdır. Paxla tənəffüs yolu xəstəliklərinə, öskürəyə, sidik yollarını təmizləməyə, böyrəkdə olan problemlərə və həzmi asanlaşdırmağa kömək edir.
Məlumatlarda bildirilir ki, bu məhsulun yeni bir faydası ortaya çıxıb. Türkiyənin Ahi Evran Universitetində fəaliyyət göstərən Dos. Seher Yıldız, paxlanın xərçəng hüceyrələri kimi bildirilən xəstəliyin yayılmasına maneə törətdiyini ifadə edib. Onun sözlərindən aydın olur ki, paxlanın quruluşunda olan maddələr, həmin hüceyrələrin yayılmasını önləyir.
Lif, vitamin, mineral, dəmir, kalsium və zülal baxımından zəngin olan paxla tərkibində xolesterol olmadığından bir çox xəstəliklərə də faydalıdır.
Həmin xəstəliklərə ürək-damar xəstəliyi, ürək döyüntüsü, qaraciyər çatmazlığı, böyrək daşları kimi Ardı »

Qidalanma və DietaÇəki artıran 5 qidalanma səhvi

Sağlam qidalanma haqqında bir çox yazı yazılır. Bu baxımdan məsləhətdir ki, həmin mövzuda ən yaxşısı mütəxəssislərdən yardım alasınız.
Türkiyədə pəhriz sahəsində fəaliyyət göstərdiyi bildirilən Dr. Mehmet Öz çəki artıran 5 qidalanma səhvi haqqında danışıb. Onun sözlərinə görə:
- Tərkibində süni dadlandırıcı olan qazlı içkilərdən uzaq durmaq lazımdır. Əgər qazlı içkiləri sevirsinizsə limonlu mineral suları seçim edə bilərsiniz.
Cola, Sprite kimi şəkərli və qazlı içkilərdən istifadə etmək olmaz.
- Pəhriz saxlayarkən hər şeyin fərqində olmaq vacibdir. Fikir verilmədən azaldılan kalori çəki almanızı təmin edər. Bu baxımdan həftədə yarım kilo vermək istəyirsinizsə həftəlik 3 min 500 kalori xərcləməyiniz lazımdır.
- Yağlı souslar artıq çəkiyə Ardı »

Qidalanma və DietaQidaların həzm müddəti...

Sağlam bir həyat üçün yediklərimizin həzm müddətini bilmək əsasdır. Əgər yediyimiz hər hansı bir qidanın həzm müddətini bilsək o zaman yeməkdən sonra planlaşdırdığımız idman hərəkətlərini və ya yatmağı bu müddətə uyğun şəkildə planlaşdırarıq. Beləliklə də həzm və ya digər hər hansı bir sağlamlıq problemi ilə rastlaşma ehtimalımız olmaz.

Bəzi gündəlik istifadə etdiyimiz qidaların həzm müddəti tədqiqatlar nəticəsində aşağıdakı kimi göstərilmişdir.

• Çay, kofe, enerji içkiləri və idmançılar üçün hazırlanmış xüsusi içkilərin həzm müddəti bir saatdır.
• Proteinlə zəngin olan süd, qatıq, ağ çörək, banan, taxıl məhsulları, balıq və düyü kimi qida məhsullarının həzm müddəti iki saatdır.
• Qara çörək, tort, piroq kimi şirniyyat məhsulları, yumurta, Ardı »

Qidalanma və DietaNizamlı olaraq səhər yeməyi yeyən uşaqlar daha ağıllı olurlar

Aparılan bir araşdırmada bildirilir ki, nizamlı olaraq səhər yeməyi yeyən uşaqlar daha ağıllı olurlar.
ABŞ-ın Pensilvaniya Universitetindən olan bir sıra elm adamları, Çində 6 yaşındakı 1269 uşağın IQ səviyyəsini və nizamlı nahar edib etmədiklərini araşdırıb.

Nahar etməyən uşaqların, hər zaman ya da çox vaxt nahar edənlərə görə, danışma bacarıqlarının 5.58, müvəffəqiyyət səviyyəsinin 2.50 və IQ səviyyəsinin 4.6 bal aşağı olduğunu müşahidə ediblər.

Araşdırmaya imza atanlardan Cianghong Liu, uşaqlıq dövründən qidalanma vərdişinin və həyat tərzinin təyin olunmağa başlanan kritik bir dövr olduğunu və uzun müddət sağlamlığa təsir göstərdiyini vurğulayıb.

6 yaşda uşağın zehni bacarığının sürətlə inkişaf etdiyini ifadə edən bir sıra elm Ardı »

Qidalanma və DietaÇoxlu meyvə yeyənlərin diqqətinə

Məlumata görə Türkiyədə Erciye universiteti tibb fakültəsinin baş dietoloqu kimi fəaliyyət göstərən Sunay Kütük, çox meyvə istifadəsinin doğru olmadığını ifadə edib.
Yay mövsümündə bədənin su ehtiyacının qarşılanması üçün meyvə qəbulunun faydalı olmasına baxmayaraq həddindən artıq istifadə düzgün deyildir.
Onun sözlərinə görə yay dövründə dəyişən qidalanma vərdişləri sayəsində çoxlu meyvə qəbulu artıq çəkinin formalaşmasına səbəb olur.
Karbohidrat və şəkər baxımından zəngin olan meyvələrin qəbulundan sonra hərəkətsiz qaldıqda yağa çevrilir. Bu da həddindən artıq çəkini özü ilə gətirir.
Eyni şəkildə yayda gecə saatlarında yemək yeyilməsi də artıq çəkiyə təsir edir. Yatmazdan ən az iki saat əvvəl kalorisi aşağı olan qidalar istifadə edilməlidir.
Yeməkdən sonra Ardı »

Qidalanma və DietaKofe sağlamlığın rəhnidir

ABŞ-ın Beynəlxalq Xərçəng Tədqiqatları İnstitutunun əməkdaşlarının apardığı araşdırmalara görə gündə 2 və ya 3 fincan kofe içmək insanı bəzi xəstəliklərdən qoruyur.
766 qaraciyər xəstəsi üzərində 4 il aparılan araşdırma zamanı müəyyən olunmuşdur ki, gün ərzində 2-3 fincan kofe içənlərin Hepatit C və digər bir sıra qaraciyər xəstəliklərinə tutulma risqi içməyənlərə nisbətən 53% azdır.
Dünya Sağlıq Təşkilatının verdiyi statistikaya görə dünyada hər il 3-4 milyon insan Hepatit C xəstəliyinə yoluxur və bu yoluxmaların 70% qaraciyər serrozu və ya xərcəngi ilə nəticələnir.
Tədqiqatçılar bu statistikanın olduqca ciddi bir rəqəm olduğunu və kofedən istifadə etməyin faydalı olacağını vurğulayırlar. Ardı »