Sevgi varmı? → Xeyallarmin Wahzadesi 43..Manyak Wowu
Orxan: Deyesen goruseceyin
kimdise, seni cox sevindirdi
Gulnar:Hemde cox...
Orxan:Hmmm... Mende yavas-
yavas qalxim, sonra yene
goruserik deyerek yerinden
durdu
Gulnar Orxanla sagollasdiqdan
sonra yerine eyleserek ozunden
razi bir uz ifadesiyle etrafa
baxdi.Qelebe qazanacagini ozunu
o qeder inandirmisdiki,coxdandir
Gulnar bele xosbext deyildi. 15
deqiqe sonra Nurayin gelmesi ile
Gulnar oturdugu yerden
gulumseyerek qalxib, Nurayla
salamlasdi: Salam,teklifimi qebul
edeceyinizi bilirdim
-Salam ,mene teklifiniz nedir ,
Bilmek isterdim
Gulnar:Kecen gun sene
dedim.Sevinc ve Muradi ayirmaga
komek edeceksen deyib,
cantasindan Orxanin verdiyi pulu
cixardib, masanin uzerine qoyur :
Evezinde bu pul senin olacaq
- Murad bey Sevinc xanimi cox
sevir. Onlara ayira bilmerik biz..
- Pulu istemirsense , mene komek
elemiyeceksense men gedirem…
Nuray Biraz sakit durduqdan
sonra: Men size nece komek ede
bilerem ?
Gulnar gulumseyib cantaasindan
dermani cixarir: Al bu dermani
deyerek dermani masanin uzerine
qoyur.Nuray dermana baxaraq
bir Ardı »