Sevgi varmı? → Hercek Sevdam O Benim
gerçek sevdam o benim
19-02-2005 tarihiydi.hayattan hiçbi beklentim kalmamış kendimi uçurum kenarında hissettiğim birgündü,sevdiğimi buldum.
arkadaşımla beraber alışveriş merkezine yemek yemege gidecektik,hava buz gibiydi ve bulundugumuz yerde taksi otobüs geçmiyordu.kaderim değişecek ya o yüzden normalde dakika başına taksi geçenn bi yerdi ama ogün yoktu.karnımız acıkmış evin anahtarı yok neyapacagımızı şaşırmış bi vazıyetteydik.bi araba yaklaştı hayatımda ilk defa tanımadıgım birinsanın arabasına binecektim soguktan donmak üzere oldugumuz için bindik.ve gidecegimiz yere vardık,arabasına bindiğim şahıs yani benim 3 senelik sevdiğim nişanlım numaramı istedi benden,tanımıyorum diye korktum ama içimdeki sesi dinleyip verdim.hiç umudum yoktu aramasından yana ama aradan yarım saat geçmedi ve aradı.arkadaşıyla beraber yanımıza geldi Ardı »