Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Saglamliqİsti yay havalarında rahat yatmaq üçün məsləhətlər

Məlumata görə yaxşı bir yuxu ürəyin dərmanıdır.
Yay aylarında bir çox insanda baş verən yuxusuzluq problemləri üçün sadə proseduraların tətbiqi belə yetərlidir. İmkan daxilində bədən istiliyini aşağı salmaq, günlük rejimə riayət etmək, enerji xərcləmək isti havalarda yaşanan yuxu problemlərini asan yollarından biridir. Həmçinin ayaqları sərin saxlamq da təsirlidir.
Bunun üçün bədən istiliyi enənədək ayaqları soyuq bir suda bir müddət gözlətmək lazımdır. İsti havalar üçün ən təsirli yollardan biri sərin su ilə duş almaqdır.
Bu rahatlanmağa və bədəni möhkəmləndirməyə də kömək edir.
Bəzilərinə görə rahat yuxu üçün yataq ölçülərinə də fikir vermək olar. Bunun üçün yataq ölçüləri ən azı 180×240 sm ölçülərində olmalıdır. Həmçinin Ardı »

SaglamliqHəyat boyu sağlam olmağın yolları

Bildiyimiz kimi, bədən, zehin, ruh arasındakı əlaqə bilik və fəaliyyət çoxluğuna əsaslanmalıdır. Bunun üçün zərərli vərdişləri tərgitmək, düzgün həyat tərzi seçmək, savadlı və işgüzar olmaq, idmana fikir vermək yetərlidir.
Çünki, sağlam həyat sağlam düşüncədən aslıdır. Düşüncəsi sağlam olanlar həm cəmiyyətə həm də özlərinə yaxşılıq etmiş olurlar.
Başqa sözlə insanın zəkalı və işgüzar olması həyat keyfiyyətini və sağlamlığı birə beş artırır.
Mütəmadi fiziki fəaliyyətlər isə ürək döyüntüsünün və kardio-vaskulyar xəstəliklərin riskini azaldır, sümük kütləsini çoxaldır, osteoporoz xəstəliyinin qarşısını alır.
İdman zehni və bədəni birləşdirərək, stress səviyyəsini azaldır. Buda sağlam yaşamağa kömək edir. Məşqlər bilinən faydaları ilə bərabər orqanizmdə libidonun yüksək səviyyədə olmasını təmin edən hormonları Ardı »

SaglamliqPsixoterapevt

Psixoterapiya - xəstənin psixikasına məqsədyönlü, planlı təsirdir. Onun məqsədi xəstənin bədənində gedən prosesləri onun sağalması üçün dəyişdirilməsidir. Psixoterapiya dərman terapiyası, cərrahi müdaxilə, müalicəvi idman, pəhriz qidalanma və s. yanaşı müalicəvi prosesin elementlərindən biridir. Sinir-psixi əsasda yaranmış xəstəliklərin müalicəsində əsas müalicə üsuludur, digər xəstəliklər zamanı isə yardımçı üsuldur. Mütəxəssislərin fikrincə, terapevtdən və digər həkimlərdən müalicə alan xəstələrin də psixoterapevtə ehtiyacı var. Ona görə də psixoterapiya həkim ixtisası içərisində ən geniş fəaliyyət göstərən həkim olmalıdır. Psixoterapiya həkim ixtisası kimi 1985-ci ildə təsdiq olunmuşdur: həkim-psixoterapevtlərin geniş miqyasda hazırlanması indiyə kimi qaydaya salınmamışdır, hətta iri şəhərlərdə psixoterapevtlər tək-tükdür. Qərbi Avropada onlar həkimlərin ümumi sayının 30 Ardı »

SaglamliqStress illə mübarizə aparmağın 10 qaydası

[color=#b53dd2]Aşağıdakı 10 praktik tövsiyyəyə əməl etməklə stresə asanlıqla qalib gəlmək olar:
1. Düzgün nəfəs almağı bacarmalısınız. Düzgün nəfəs, ağır, dərin və səssiz olmalıdır. Nəfəsinizi verdikdə gərginliyiniz aradan qalxar və rahatlandığınızı hiss edərsiniz. Nəfəsi burundan alın, ağızdan verin.
2. Gündə 10-15 dəqiqə davamlı şəkildə fiziki hərəkətlə məşğul olmaq da stersdən azad olmağa kömək edir.
3. İdeal çəkinizi saxlayın, həddindən artıq yağ, şəkər və duzdan uzaq durun. Yeməklərinizi kiçik loxmalarla yavaş-yavaş və çeynəyərək yeyin. Çoxlu su için.
4. Axşam eyni saatda yatıb, səhər eyni saatda durmağı vərdiş halına salın.
5. Yerinizə yatmaq üçün uzanın, sıxıntı, kədər, uğursuzluq və ya səhvləri çarpayınızda düşünüb Ardı »

SaglamliqFəsli yorğunluq

[color=#fe5e5e]Hava dəyişməsindən ötəri bədənimiz fiziki dəyişikliklərə adaptasiya olmağa çalışarkən, zehinimiz də bənzər bir iş içində olur.Aşağıdakı vəziyyətlərdə mütəxəssisə müraciət edin:



— Daha əvvəl edə bildiyiniz işləri etməkdə çətinlik çəkirsinizsə.

— Qərar vermə və plan etmək baxımından çətinlik çəkəcək qədər zehni qarışıqlıq varsa.
— Münasibətlərə mənfi təsir edəcək ölçüdə əsəbilik və küsəyənlik yaşayırsınızsa.
— Həddindən artıq yorğunluq hiss edirsinizsə.
— Yuxuya meyl, səhərlər oyana bilməmək.
— İctimai fəaliyyətlərdən qaçmaq.
— Cinsi istəkdə nəzərə çarpan azalma.
— Həddindən artıq unutqanlıq, konsentrasiya aşağılığı.
— Nəzərə çarpan kilo dəyişiklikləri.

Təkliflər:

1. İş çoxluğu isə, tempi salın, monotonluq varsa həyatınızı rəngləndirəcək fərqli məşğuliyyətlər tapın.
2. Fiziki Ardı »

SaglamliqDoğuşdan sonra öz sağlamlığınızın qeydinə qalın

Doğuşdan sonra ananın bədənində, emosional vəziyyətində yaranan dəyişikliklərlə yanaşı həyatında da ciddi yeniliklər baş verir. Körpəyə lazımi qədər qayğı göstərdiyi halda özünün sağlamlığını ailəsinin rahatlığı naminə ikinci dərəcəli ünsürlərə aid etməyə başlayır. Qeyd etmək lazımdır ki, sizin ailəniz üçün mühüm olmağınız və ailənizin sizə ehtiyacları danılmazdır. Lakin sağlamlığınız və əhvalınız qaydada olmazsa ailəniz də qaydada olmayacaqdır. Məhz bu səbəbdən özünüzə diqqətli yanaşın. Doğuşdan sonra ilk həftələr bunu etməyiniz isə daha mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Dünyaya gətirdiyiniz körpənin sizə ehtiyacı çoxdur. Məsləhətlərimizə riayət edərək daha tez və asan bərpa olarsınız.
Dəstək və kömək: ehtiyacınız olduğu halda yaxılarınızdan, ailə üzvlərinizdən və dostlarınızdan kömək istəməkdən Ardı »

SaglamliqArıqlamağa nədən başlamaq lazımdır?

[color=#6a60ec]Köklük nəinki təkcə sağlamlığa pis təsir edir, eyni zamanda, bədəni ağırlaşdırır, hərəkətlərin əlaqəsini və yüngüllüyünü azaldır. Dahasonra statistik məlumatlarda göstərilir ki, köklük 5% xəstəlik (məsələn, hormonların pozulması), qalan 95% qidanın düzgün qurulmamasının nəticəsidir. Hətta irsi köklük, müəyyən qida payına olan vərdişin nəsildən-nəsilə keçməsindən yaranır. Hələ südəmər dövrdə bəzi analar uşaqlarını artıq yedizdirməyə başlayırlar. Beləliklə, analar və nənələr sevimli balalarının “tez böyüməsini” istədiklərindən, onları həddən artıq yeməyə öyrəşdirir, mədələrini “genəldirlər”.

Piylənmə – piy toxumasının yığılması nəticəsində bədən kütləsinin (çəkisinin) artması deməkdir. Piylənmə çox vaxt orqanizmin ehtiyacından artıq olan ifrat kalorili yemək nəticəsində əmələ gəlir. Bu, o demək deyildir ki, hər kök adam “qarınqulu”dur. Ardı »

SaglamliqMasajın böyüklərə və körpələrə faydası

Təbabətdə masaja belə tərif verilir: əl və bəzən xüsusi cihazlar vasitəsilə orqanizmin xarici səthinə edilən məqsədəuyğun mexaniki təsirə masaj deyilir.
Təbabətdə masaj iki cür aparılır. Bunlardan biri yüngül masaj, ikincisi isə güclü masajdır. Yüngül masajın təsirindən beyin qabığında tormozlayıcı proseslər qüvvətləndiyindən əməliyyatdan sonra insanda yatmaq meyli oyanır. Güclü masaj nəticəsində isə dəridə hissi sinirlərin oyanması zəifləyir və bir sıra xəstəliklərdə ağrıların azalmasına və təmamilə yox olmasına səbəb olur. Yerli və reflektor təsirlər nəticəsində masaj qan və limfa dövranını sürətləndirir.
Ümumi masaj orqanizmdə oksidləşmə prosesini gücləndirir, daxili üzvlərin funksional qabilliyyətini artırır.
Masajın faydaları haqda isə kitablardan, jurnallardan və müxtəlif KİV-dən məlumatlara malik olmuşuq.
Onuda Ardı »