Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

SaglamliqMobil telefonların insan səhhətinə təsiri tədqiq edilir

Mobil telefonların insan səhhətinə təsirinə dair dünya üzrə ən genişmiqyaslı tədqiqat davam edir.

Alimlər ümid edirlər ki, Avropanın beş ölkəsində cib telefonlarından istifadə edən 250 min adamı bu araşdırmaya cəlb edə biləcəklər. Kosmos adını almış bu layihə 20-30 il davam edəcək.

Hazırda dünyada 6 milyarddan çox cib telefonundan istifadə edilir. İndiyə kimi onların insan səhhətinə təsirinə hər hansı mənfi təsir göstərməsi üzə çıxarılmayıb.

Lakin tədiqaqtçılar hələ də çoxlu qeyri-müəyyənliyin mövcud olduğunu deyirlər. Narahatlıq mövcuddur ki, indiyə kimi aparılmış tədqiqatlar çox qısa müddət əhatə edib.

Buna görə illər uzunu formalaşan xərçəng və digər xəstəliklərin müxtəlif növlərini üzə çıxarmaq mümkün olmayıb. Araşdırmaların əsas hissəsi həmçinin adamların sadəcə Ardı »

SaglamliqBakının təmiz və çirkli çimərliklərinin adları açıqlandı

Respublika Gigiyena və Epidemiologiya Mərkəzi Sanitariya Xidməti insanların bu narahatlığına son qoydu. Qurum Bakı və Abşeron çimərliklərinin hansında çimməyin düzgün olmasına aydınlıq gətirdi. Xidmətin rəhbəri Ziyəddin Kazımov bildirib ki, dəniz suyunda aparılan yoxlamalar başa çatdırılıb.

Onun sözlərinə görə, ötən il respublika sanitar baş həkimin müavini tərəfindən Bakının Qaradağ rayonu ərazisində, Sahil və Səbail rayonu ərazisindəki Şıx çimərliyində vətəndaşların çimməyinin qadağan olunması barədə qərar verilmişdi. Orada bakterioloji çirklənmə normadan dəfələrlə artıq idi. Eyni zamanda yaşayış massivində çirklənmələr müşahidə olunurdu. Bu il təkar aparılan laborator müayinələrin nəticələrinə görə, bütün Abşeron yarımadasında yerləşən çimərliklərin dəniz suyunun keyfiyyət göstəriciləri norma daxilindədir. Yalnız Şıx və Sahil çimərliyində, Ardı »

SaglamliqSağlam bədən üçün fiziki hərəkətlər

Əlbəttə ki, gözəl bədən quruluşuna sahib olmaq üçün əzələləri mütəmadi olaraq məşq etdirmək lazımdır. Onlar möhkəm olduqda bədən quruluşu da gözəl olur. Fiziki aktivlik müntəzəm şəkildə olmalıdır. Bunun üçün üzgüçülüyə, trenajor və ya fitnes zalına getmək, hər gün piyada gəzmək, qaçmaq lazımdır. Bir çox qadınların fitnes və aerobika qruplarında məşğul olmaq üçün imkanları və vaxtları olmur. Ancaq onlar bunu evdə etməklə də uyğun nəticəni ala bilərlər.Bu hərəkətlər kompleksi bütün əsas əzələ qruplarının işlədilməsi üçün tərtib edilmişdir. Onu müntəzəm olaraq, heç olmasa həftədə 3 dəfə olmaqla, 40-60 dəqiqə ərzində yerinə yetirmək lazımdır. Hərəkətləri düzgün yerinə yetirin, bu halda bir müddətdən sonra bədən Ardı »

SaglamliqArıqlama dərmanı barədə xəbərdarlıq

İnternet və Çin tibb dükanlarından arıqlamaq üçün bitkilərdən düzəldilmiş dərmanı alan adamlara onların təhlükəsi barədə xəbərdarlıq edilib.
Britaniyadakı Dərman və Səhiyyə məhsullarının Nizamlama Agentliyi Herbal Flos Lonicerae bu barədə xəbərdarlıq verib.

Herbal Xenicol adı ilə satılan dərmanı qəbul edənlər dərhal bunu dayandırmalı və həkimlə məsləhətləşməlidir.
Xəbərdarlıq həmin dərmanın fəsadları nəticəsində bir şəxsin xəstəxanaya aparılmasından sonra verilib.

Kapsullarda indiyə kimi naməlum olan farmaseptik maddənin olduğu bildirilir.
Fəsadların səbəblərini müəyyən etmək üçün testlər aparılmaqdadır. Ardı »

SaglamliqÇox televiziyaya baxmaq kişilərə ziyan vurur

ABŞ-ın bir sıra elm adamları açıqladığı məlumata görə 18 ilə 22 yaşları arasındakı 189 insan üzərində tədqiqat apararaq, idman, qidalanma və televiziya vərdişləri ilə sperma istehsalı arasındakı əlaqəni araşdırıb.

"British Journal of Sports Medicine" adlı tibb jurnalında nəşr olunan araşdırmanın nəticələrinə görə isə çox çox oturub televiziya izləyən kişilər, digər həmcinslərinə müqayisədə daha az sperma çıxarır.

Həftədə 20 saat ya da daha çox müddət televiziya izləyən kişilər, çox az ya da heç televiziya izləməyən kişilərlə müqayisədə ortalama olaraq 44 faiz daha az spermaya sahib olurlar.

Mütəmadi olaraq idmanla məşğul olan kişilərin sperma sayı, idmanla məşğul olmayanlara nisbətən 73 faiz daha çoxdur. Ardı »

SaglamliqBeyninizi qorumağın 10 yolu

İsti yay günlərində sağlamlıqla bağlı problemlərin yaranması qaçınılmazdır. Məsələn, təzyiq düşür, maye çatışmazlığı bir sıra fəsadlar yaradır, halsızlıq, yorğunluq müşahidə edilir, iflic riski artır.
Bəs yay aylarında, əsasən də başımızı, beynimizi istidən qorumaq üçün nə etməliyik?
Beyni qorumağın 10 sadə yolunu təqdim edir.
Saat 11:00-dan 16:00-a kimi açıq havada olmayın.
Çölə çıxanda mütləq başınızı bağlayın
Bol-bol su için
Daha yüngül yeməklər yeyin
Gecələr yatdığınız məkanı sərin, havalı və səssiz edin. Azı 7 saat yatın
Spirtli içkidən uzaq durun
Qapalı məkanlarda istirahət edin
Günün sərin saatlarında azı 30 dəqiqə açıq havada gəzin
Başınız hərlənsə, ürəyiniz bulansa həkimə müraciət edin
Təzyiq, ürək dərmanı atmamışdan öncə mütləq təzyiqinizi ölçdürün. Ardı »

SaglamliqÇox oturmaq şəkər və ürək xəstəlikləri riskini artırır

İngiltərədə edilən bir tədqiqat, çox oturmanın şəkər və ürək xəstəlikləri riskini artırdığını müəyyən edib.
Leicester və Loughborough universitetlərinin jurnalında dərc olunan araşdırmaya görə, uzun müddət hərəkətsiz qalan insanlar, iş çıxışı idman salonuna ya da hovuza gedərək məşq etsələr belə hərəkətsiz qaldıqları müddətin mənfi təsirini tam olaraq ortadan qaldıra bilmirlər. Yəni, gün ərzində 30 dəqiqə məşq edən bir adam, sağlam bir həyatı olduğuna özünü inandırır. Lakin bu heç də həmin problemləri həll etmir. Deməli idman saatları bir qədər çox olmalıdır ki, hərəkətsiz və fəaliyyətsiz keçən müddətin mənfi təsirləri aradan qalxsın.
Uzun müddət oturanların, oturmayanlara görə şəkər və ürək narahatlığı keçirmə riskinin daha çox olduğunu Ardı »

SaglamliqMaddələr mübadiləsinin qış fəslində tənzimlənməsi

Hər orqanizm, böyümə, inkişaf, istilik, hərəkət və s. fəaliyyətləri davam etdirə bilmək üçün xarici ətrafdan bəzi maddələr və enerji qəbul edir.
Məlumata görə assimilyasiya prosesində reallaşan kimyəvi reaksiyalar birbaşa maddələr mübadiləsi ilə əlaqədardır. Maddələr mübadiləsini sürətləndirmək daha çox artıq çəkisi olanlara lazımdır. Bildiyimiz kimi, bu işdə idmanla məşğul olmaq, bol miqdarda maye qəbul etmək, su içmək, düzgün qidalanmaq vacibdir.
Maddələr mübadiləsinin düzgün və keyfiyyətli olması üçün ilk öncə bədənin vitamin və kalsiuma olan ehtiyacı təmin olunsa yaxşıdır.
Qış fəslində maddələr mübadiləsini tənzimləmək üçün gündəlik kalori ehtiyacı önəmlidir. Çünki, bədən aclıq rejimində olarsa maddələr mübadiləsi yavaşlayır.
Aşağıdakılara diqqət yetirmək də vacibdir:
Böyrəklərdə problem yoxdursa pəhrizə zülal qidalar Ardı »