Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Saglamliqİstirahət günü dincəlməyənlər kökəlir

İstirahət günü yetərincə dincəlməyən adamların orqanizmində kökəlmə və piylənmə başlaya bilər.
Rejimdəki hər saat izafi çəki riskini 33 faiz artırır.

Almaniyanın Münhen Universiteti nəzdindəki Tibbi Psixologiya İnstitutunun professoru Till Renebberqin dediyinə görə, həftəsonları çoxları zəngli saatı unudur və daha gec yatır. Nəticədə yuxunun "narahat vaxtı" artır.

WebMD bildirir ki, rejimdəki mənfi dəyişikliklər kofein, spirtli içkilər, tütün və depressiya ilə də birbaşa bağlıdır. Belə nəticələr 65 min insanın səhhətinin araşdırıldığı tədqiqat zamanı əldə olunub.

Adi günlərlə istirahət günlərindəki yuxu sürəyi arasında daha çox fərq edən insanların praktiki olaraq hamısında izafi çəki problemi var.
Üstəlik, yuxu zamanı onların orqanizmlərində "yanan" kalorilər azalıb, metabolizm zəifləyib. Ardı »

SaglamliqArtıq çəki ilə sağlam olmaq mümkündürmü?

Artıq çəkidən azad olmaq üçün müxtəlif pəhrizlər saxlanılır və ya çox ağır məşq proqramları tətbiq olunur. Amma qan damarlarınız sağlamdırsa, orqanlarınızda piylənma yoxdursa, artıq çəkiniz olsa belə pəhriz saxlamadan da sağlam olmaq və sağlam yaşamaq mümkündür. Məlumata görə artıq çəkili olmaq heç də pis bir şey deyil. Hətta bəzi xəstəliklərdən insanı qoruyur.
Məlumatda oda bildirilir ki, metabolik ya da funksional olaraq yaranan problemlərin aradan qaldırılması mümkündür.
Həm də artıq çəki vermədən. Metabolik və funksional vəziyyətin ölçüsünün bir neçə testlə aparıldığı da qeyd edilir.
Ürək damar funksiyasını, əzələ güc qüvvət vəziyyətini, ağciyər funksiyasını ölçən testlərin olduğu da bildirilir.
Bəzi insanlar var ki, Ardı »

Saglamliqİsti havalarda avtomobil idarə edənlər diqqət!

Uzun və davamlı səfərlərdə xüsusilə isti yay günlərində sürücülər ehtiyatlı olmalı, təhlükəsizlik qaydalarına mütləq əməl etməlidirlər.
Bu qəzanın baş verməməsi və sağlamlıq baxımdan olduqca vacibdir.
Havalar isinən zaman tətil səyahətləri başladığından şəhərlərarası yollarda sıxlıq olur. Bu baxımdan isti havalardan təsirlənməmək üçün yola səhər erkən saatlarda çıxmaq və 2 saatdan bir 15 dəqiqə fasilə etmək məsləhətdir. Maşında olan kondisionerdən istifadə edərkən istiqamətin sinəyə yox, şüşələrə doğru olmasına diqqət yetirin.
Hər yarım saatdan bir avtomobilin salonu havalandırmaqla istifadə edilməlidir. Bu səyahətdə xəstələnməyin qarşısını alır.
Avtomobili idarə edən sürücülər yola çıxmazdan əvvəl rahat və əlverişli ayaqqabılar seçməlidirlər.
Avtomobilin pedalını idarə etməyə çətinlik törədən ayaqqabılardan istifadə edilməməlidir. Ardı »

SaglamliqXanıma lazım olan 8 əsas vitamin

[color=#c238dd]Hər kəsə məlumdur ki, gözəl və sağlam görünmək üçün insana vitaminlər lazımdı. Vitamin çatışmamazlığı orqanizmin zəifləməsinə, xroniki xəstəliklərin yaranmasına, tez qocalmaya gətirib çıxarda bilər. Xanım orqanizmi daha düzgün qayğı və qidalanma tələb edir.

Xanıma mütləq olan 8 vitaminlər bunlardır:
A vitamin.
A vitamininə çevrilən beta-karotin sümüklərin və yumuşaq hüceyrələrin sağlam qalmasına kömək edir. Bu həmçinin dəri, diş və göz sağlamlığına da müsbət təsir edir. A vitamini immun sistemini və görmə qabiliyyətini qoruyur.
A vitamini ilə bol olan məhsullar: süd, yumurta sarısı, yarpaqlı tərəvəzlər, kök, qarpız, yemiş, apelsin və quava.
B6 vitamin.
Bu vitamin piridoksin kimi də məşhurdur. B6 vitamini immun sisteminin güclənməsində əvvəzsiz əhəmiyyətə malikdir. Ardı »

SaglamliqQazlı içkilər qaraciyər serrozuna səbəb ola bilər

İsveçin Linkopinq Universiteti Xəstəxanasının Qaraciyər Xəstəlikləri şöbəsinin həkimi Sterigois Kechaigias apardığı araşdırmalarda qazlı içkilərin təkibindəki fruktoza qaraciyərin yağlanmasına səbəb olduğunu bunun isə qaraciyər serrozu və ya xərçəngi ilə nəticələndiyini müəyyən etdiyini bildirib.
S. Kechaigias həmçinin qazlı içkilərin diabet, diş çürüməsi, sümük və sinir sistemi xəstəlikləri və nəhayət həzm kimi bir sıra problemlərə də yol açdığını bildirmişdir. Ardı »

SaglamliqYuxu pozğunluğu

Alimlər müəyyən etmişlər ki, yuxunun kifayət qədər olmaması insanların ömrünə təsir edir. Normadan az yatanlar daha çoxdur. Doğrudur, belə insanların intellekti daha yüksək olur. Lakin intellekt yüksək olsa belə 5-6 saat gündəlik yuxu yaşlı insan üçün kifayət etmir. Adətən yaz-yay günlərində sutkanın çox hissəsi işıqlı olduğu halda insan daha az yatır, qışda isə əksinə, yuxunun müddəti artır.
Yuxu pozğunluğunu somnologiya elmi öyrənir. Somnoloqların fikrincə, yer kürəsi əhalisinin 8-18%-i müxtəlif cür yuxu pozğunluğundan əziyyət çəkirlər. İri şəhərlərdə əhalinin 40%-i bu problemlə üzləşir.
Daha tez-tez rast gəlinən yuxu pozğunluqları hansılardır?

İlk növbədə yuxsuzluq. Onun əsas səbəbi isə stress və nevrozlardır. Kişilərə nisbətən qadınlar yaşlı dövrdə Ardı »

SaglamliqBoyun, kürək və bel ağrıları zamanı

Boyun və onurğa sistemini həddən çox yüklənmədən qorumaq üçün uzun müddət eyni vəziyyətdə masa arxasında oturmayın.Tez-tez başınızı geriyə doğru hərəkət etdirin. Bunu gündə təqribən 5-6 dəfə təkrarlayın.

Başınızı divanın kənarına dayayaraq yatmayın. Boynunuzu ortopedik yastıqla dəstəkləyərək yatın.
Çiyninizi və kürəyinizi ağrılardan qorumaq üçün düz dayanmağa çalışın. Əgər oturaq işdə çalışırsınızsa, mütləq bel boşluğunu bel yastığı ilə dəstəkləyin. 2 saatdan bir oturduğunuz yerdən qalxıb, çiyin və kürək hərəkətləri edin. Çiyinləriniz üzərində çox ağırlıq qaldırmayın. Hər gün kürək əzələlərini gücləndirən hərəkətlər edin. 2-3 fərqli hərəkəti 50-60 dəfə təkrarlayın.
Belinizin sağlamlığını qorumaq üçün masa arxasında uzun müddət oturmayın. 2 saatdan bir ara verərək, ayağa Ardı »

SaglamliqMasajın böyüklərə və körpələrə faydası

Təbabətdə masaja belə tərif verilir: əl və bəzən xüsusi cihazlar vasitəsilə orqanizmin xarici səthinə edilən məqsədəuyğun mexaniki təsirə masaj deyilir.
Təbabətdə masaj iki cür aparılır. Bunlardan biri yüngül masaj, ikincisi isə güclü masajdır. Yüngül masajın təsirindən beyin qabığında tormozlayıcı proseslər qüvvətləndiyindən əməliyyatdan sonra insanda yatmaq meyli oyanır. Güclü masaj nəticəsində isə dəridə hissi sinirlərin oyanması zəifləyir və bir sıra xəstəliklərdə ağrıların azalmasına və təmamilə yox olmasına səbəb olur. Yerli və reflektor təsirlər nəticəsində masaj qan və limfa dövranını sürətləndirir.
Ümumi masaj orqanizmdə oksidləşmə prosesini gücləndirir, daxili üzvlərin funksional qabilliyyətini artırır.
Masajın faydaları haqda isə kitablardan, jurnallardan və müxtəlif KİV-dən məlumatlara malik olmuşuq.
Onuda Ardı »