Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqÇox hərəkətsiz qalmaq ömrü qısaldır

Araşdırmada ABŞ, Kanada, Avstraliya və Şotlandiyada son illərdə hərəkətsiz həyat tərzi ilə əlaqədar dərc olunan 5 məqalənin nəticələri qiymətləndirilib. Əldə olunan nəticə gündə 3 saatdan az oturmağın insan ömrünü təxminən 2 il uzada biləcəyini göstərir.

Tədqiqatda iştirak edənlər 3 saatdan az, 3-6 saat və 6 saatdan çox hərəkətsiz qalma ilə televiziya izləmə müddətlərinə görə (2 saatdan az, 2-4 saat və 4 saatdan çox) təsnifləşdiriliblər.

2005-2006-cı illərdə 18 yaşdan yuxarı amerikalıların qatıldığı və daha sonra 2009-2010-cu illərdə təkrarlanan araşdırmalar televiziya qarşısında keçirilən müddətin gündə 2 saata endirilməsinin ömrü 1 il 3 ay uzada biləcəyini göstərir.

ABŞ Xərçəng Birliyi tərəfindən həyata keçirilən və 123 216 adamın Ardı »

SaglamliqQan vermənin orqanizmə nə kimi xeyri var

Qan verən insanın bilməsi vacib olan şərtlər vardır. Qan verən insanda qan hüceyrələrinin təzələnməsinə, qandakı yağın miqdarının azalmasına, baş ağrıları, stress, yüksək qan-damar təzyiqi, yorğunluq kimi narahatlıqların azalmasına yaxşı təsir edər. Hər dəfə qan verildikdə qan analizi edilir.
Qan verən insanda ürək xəstəliklərinin baş vermə riski 90% aşagı düşür. Hər dəfə qan verildikdə qan analizi edilir. Qəza nəticəsində yaralanan birinin, müxtəlif xastəliklərdən əziyyət çəkən bir körpənin, qan vurulmazsa öləcək bir xəstənin sizin verdiyiniz qanla həyata qayıtmasıyla sizə verdiyi mənəvi rahatlıq isə ölçüsüzdür.

Kimlər qan verə bilər?

18 - 65 yaşları arasında olan hər sağlam insan qan verə bilər. Qan vermə müddəti kişilərdə Ardı »

Saglamliqİlin soyuq fəslində necə arıqlamaq olar?

[color=#173bd3]Hava soyuq olan zaman düzgün qidalanma məsələləri və idmanla məşğul olmaq istəyi zəifləyir. Əlbətdəki yaz-yay aylarında arıqlamaq daha asandır.

Soyuq fəsildə hava daha tez qaralır, hərəkət fəaliyyətiniz azalır. Hava soyuq olan zaman bir çox insanlar depressiyaya və melanxoliyaya tutulurlar.

Soyuqlama, xəstəliklər başlayır. O zaman pəhriz heç yada düşmür. Ümumiyyətlə soyuq aylarda orqanizm piy yığmağa başlayır.

Formda qalmaq üçün bir neçə məsləhət veririk:

1. İsti geyinməyə çalışın! İngilis atalar sözünə əsasən “Pis hava yoxdur, pis geyim var.”

2. İsinəndə şirin çay ilə yox, isti şorbalarla isinin. Sobada bişmiş tərəvəzlər yeyin. Həmçinin boranı, kələm, kartof yeməyə üstünlük verin. Çay, kofe içdiyiniz zaman, şirniyyatlardan uzaq durun.

3. Daha çox hərəkət Ardı »

SaglamliqKondisionerlərdə olan təhlükə

Məlumata görə yay aylarında tez-tez istifadə etdiyimiz kondisionerlər orqanizmi zəif olan insanlarda sətəlcəm kimi xəstəliklərə səbəb olur.
Tənəffüs orqanı xəstəlikləri üzrə mütəxəssis Prof. Dr. Metintaşın, müsahibəsindən aydın olur ki, xüsusilə yay aylarında sərinləmək istəyən sürücülər yüksək temperaturda kondisionerlərdən istifadə edərkən ehtiyyatlı olmalıdır. Soyuqlama-cərəyanında çox qalmamalıdırlar.
Prof. Dr. Metintaş, bu vəziyyətin soyuqlama sonrası sinusitə səbəb olacağını da bildirib.
Yaxşı təmizlənməmiş kondisionerlərdə ətraf mühitə yayılan xlamidya, mikoplaza kimi mikroorqanizmlər "atipik sətəlcəm" adı verilən bir xəstəliyə səbəb olur.
Bu xəstəliyin isə insanlarda ishal, ürək bulanması, qarın ağrısı, oynaq ağrısı kimi hallar yaratdığı bildirilir.
Xəstələrdə 5-6 gündən sonra öskürək, tənəffüs çətinliyi kimi narahatlıqlar da olur.
Bu baxımdan kondisionerlər nizamlı olaraq təmizlənməli Ardı »

SaglamliqUnutqanlığın ən böyük səbəbi

İnsan orqanizmində B12 vitamininin əskik olması iş və şəxsi həyata mənfi təsir göstərir.
Özünü davamlı yorğun hiss etmə B12 vitamininin əskikliyində ən çox rastlaşılan əlamət hesab olunur. Yuxusuzluq və yorğunluq unutqanlığın səbəblərindən biridir. Digər qarşıya çıxan əlamətlərə isə unutqanlıq, qan azlığı, konsentrasiya problemləri, depressiya, qəbizlik, ürək bulanması, köpmə, əl və ayaqlarda üşümə və s. aid edilir.
Bu problemin həlli zamanı ilk öncə düzgün qidalanmaya fikir vermək lazımdır.
Heyvan mənşəli qidalar B12 vitamini ilə zəngindir. Bura qırmızı ət, toyuq, balıq, dəniz məhsulları, yumurta, pendir, süd, qatıq gündəlik qida rasionunda uyğun miqdarda iştirak etməlidir.
Bişirmə üsulları qidalardakı B12 miqdarını azalda bilər. Ət bişirərkən qızartma və Ardı »

SaglamliqDüz qarın üçün tövsiyələr

[color=#b53dd2]Dümdüz, qüsursuz qarın istəyirsinizmi, xanımlar?

Çox güman ki, düşünmədən bu suala “hə” cavabını verdiniz. O zaman buyurun aşağıdakı məsləhətlərə birlikdə nəzər salaq. Mütəxəssislər tərəfindən təklif edilən bu tövsiyələr sizin qarnınızı incəldərək istədiyiniz görkəmə düşməyinizə kömək edəcək.

İncə belə sahib olmanın yolu təbii ki, idmandan keçir. Dümdüz bir qarına sahib olmaq və göbək ətrafı yağlardan azad olmaq üçün idman etmək birinci şərtdir.

Gündəlik rasionunuza yaşıl çayı mütləq daxil edin. Yaşıl çay bel hissəsində piyləri əritmək qabiliyyətinə malikdir.
Qəlyanaltıda ananas suyu içmək çox faydalıdır.
Yeməkləri yaxşıca çeynədikdən sonra udun.
Toyuq, qırmızı ət və yumurta kimi zülallı ərzaqlarla qidalanın.
Duzdan isə mümkün qədər az istifaə edin.
Stressdən uzaq olun. Stressli həyat çox Ardı »

SaglamliqHamam duşlarında yatan təhlükə“Proceedings of the National Academy of Sciences" jurnalında dərc olun

“Proceedings of the National Academy of Sciences" jurnalında dərc olunan bir xəbərə görə ABŞ-ın Colorada Universitetinin əməkdaşlarının 9 şəhərdə 50 müxtəlif duş başlığını araşdırması nəticəsində duş başlıqlarında yüksək miqdarda insan sağlığı üçün zərərli mikrobakteriyalar olduğu müəyyən olunmuşdur.
Yüksək miqdarda mikrobakteriya ilə zəngin duşlardan immunitet sistemi zəif olan hamilə qadınların, yaşlı və ya hər hansı bir xəstəlikdən əziyyət çəkən insanların istifadə etməsi müxtəlif xəstəliklərə səbəb olur.
Həmçinin dəmir duş başlıqlarının metallara nisbətən daha az bakteriya saxladığı müəyyən olunmuşdur.
Araşdırmanın rəhbəri Norman Pace duşun altına girmədən öncə suyu bir neçə saniyə axıtmalı və bundan sonra duşun altına girməyin məsləhətli olduğunu bildirmişdir. Ardı »

SaglamliqC vitaminini dərmanlardan deyil qidalardan alın

C vitamini olan dərmanlardan istifadə böyrəkdə olan daşların meydana gəlmə riskini artırdığı bildirilir.
İsveçdəki Karolinska İnstitutunun bir sıra elm adamlarının apardığı araşdırmada, nizamlı olaraq C vitamini həbi istifadə edən kişilərdə böyrək daşının meydana gəlmə riskinin daha çox olduğu göstərilib. Verilən məlumata görə 11 il davam edən araşdırmaya 23 min 355 adam qatılıb.
Gündə 1000 mg C vitamini möhkəmlətməsi aparmaq istəyən şəxslərdə böyrək daşının meydana gəlmə riski, C vitamini istifadə etməyənlərə görə iki qat çox olduğu qeyd olunur.
Daimi olaraq multivitamin istifadə edən insanlarda isə böyrək daşı riski ilə vitamin istifadəsi arasında əlaqə deyilənə görə müəyyən olunmayıb.
Tərkibində C vitamini olan qidaların Ardı »