Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqGündən qorunun!

Respublika ərazisində isti hava şəraiti gözlənilir. İyun ayının son günlərində respublika ərazisində isti və əsasən yağmursuz hava şəraiti ehtimal edilir ki, bu da ümumən taxılın və bağlarda meyvələrin yığımına, çoxillik otların biçininə hətta aqrotexniki işlərin görülməsinə müsbət təsir edəcək. Bununla yanaşı isti hava şəraiti suvarılan əkinçilik zonasında olan tarlalarda və bağlarda suvarmaların aparılmasında ehtiyac yaradacaq, dəmyə zonasında isə torpaqda məhsuldar rütubət ehtiyatlarının azalmasına gətirib çıxara bilər.
Bakıda və Abşeron yarımadasında iyunun 29-da hava şəraitinin əsasən yağmursuz keçəcəyi gözlənilir. Şimal-qərb küləyi gündüz cənub küləyi əsəcək. Havanın temperaturunun gecə 19-24, gündüz 30-35 dərəcə isti olacağı gözlənir.
Abşeron çimərliklərində dəniz suyunun temperaturu Sumqayıt, Novxanı, Pirşağı, Ardı »

SaglamliqEnerjini yüksəltməyin sadə həlli

Tətildən sonra uşaqların təhsil dövründə üzləşdiyi çətinliklər, artan iş tempi, qısalan gün və soyuyan havaların olması enerjinin azalmasına, ruh halının pisləşməsinə təsir göstərir.
Bu baxımdan mütəxəssislər, gün ərzində enerjini sadə yollarla yüksəltmək üçün nanə yağı və lavanda yağı iyləməyi məsləhət görürlər.
İki yağ qarışığının gün içərisində qısa və davamlı olaraq iylənməsi enerjinin yenilənməsinə kömək edərək, performansı artırır.
Bədəni enerji dəstəyi ilə təmin etmək üçün bütün yaş qruplarında immunitet sisteminin dəstəklənməsi üçün 'beta-glukan' daşıyan məhsulların əczaxanalardan təmin edilməsi uyğun görülür. Gənclər üçün vitamin və mineral dəstəyinin alınması yetərli hesab olunur.
Təməl tətbiqlərin xaricində bitki çayları ilə sağlamlığın dəstəklənməsi də təklif edilir. Xüsusilə soyuq qəbulunluğu Ardı »

SaglamliqOturaq iş yalnız artıq çəki yaratmır....

Alimlərin son araşdırmaları göstərib ki, ardıcıl olaraq 10 il oturaq rejimdə işləmək xərçəng xəstəliyinin yaranmasına səbəb ola bilər.
Belə insanlarda bağırsaq xərçənginin yaranma riski xeyli yüksəkdir.

Mütəxəssislər bildirir ki, belə insanların xərçəngdən qorunmasına hətta fitnes də kömək etmir.
Hər gün 8 saat oturaq işlə məşğul olmaq istənilən halda bu xəstəliyə tutulma riskini artırır.

Araşdırma göstərib ki, "ofis qurbanları" nın sayı ildən-ilə artır. Yalnız Britaniyada hər il oturaq işlə məşğul olduğu üçün 40 min insan xərçəng xəstəliyinə tutulur,
onlardan 16 mini dünyasını dəyişir. Ardı »

SaglamliqYay dövründə orucla bağlı həkim məsləhətləri

Artıq məlum olduğu kimi, bu ilki mübarək Ramazan ayı yay mövsümünə təsadüf etmişdir. Nəticədə oruc tutma müddəti 16-17 saata qədər davam edir. Bununla əlaqədar olaraq həkimlərin bir neçə özəl məsləhətləri vardır.

Həkimlərin xüsusi tövsiyəsi olmuşdur ki, bu müdət ərzində bədənin tələb etdiyi minimum su balansının qorunması üçün imsakdan yarım saat öncə və iftardan bir saat sonra çoxlu maye qəbul edilsin. O cümlədən, həkimlər məsləhət görür ki, çox tünd çaydan, kofedən və kakaodan çəkinmə məqsədəuyğundur.



Bununla yanaşı, obaşdan zamanı göyərtinin, meyvənin yeyilməsi məsləhətə uyğundur. Və bu gün ərzində insan bədənində mayenin qorunmasına köməkedici amillərdəndir. Həmçinin, həkimlərin yay mövsümü zamanı tövsiyəsi budur ki, Ardı »

SaglamliqBel və boyun ağrıları üçün manipulyasiya

Daha çox iş masası və kompüterdə vaxt keçirənlərdə ergonomik rahatsızlıqlar, bel və boyun ağrıları olur.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, həmçinin bədən şəklinə uyğun olmayan yastıqlar və yataqlar da bel-boyun ağrıları yaradır və onurğanı məcbur edir. Bu ağrılar yük qaldırmaqdan, ani və səhv hərəkətlərdən, həddindən artıq çəkiyə sahib olmaqdan, fiziki döyüş növləri ilə məşğul olmaqdan və bir çox səbəbdən meydana gəlir. Xronikiləşən bu ağrılar onurğada ciddi problemlər yaradır, zamanla bel və boyun yırtıqlarına səbəb olur. Bu baxımdan doğru yataq və yastıq seçimi bel, boyun sağlamlığı üçün əhəmiyyətlidir. Daha çox bədən tipinə uyğun, tam ortopedik ya da yarı ortopedik yataqlar seçilməlidir. Xüsusilə başın yatağa və Ardı »

SaglamliqSizi yuxusuz qoyan faktorlar

Yuxu keyfiyyətinə müxtəlif ağrılar, depressiya halları, əlavə iş vaxtları, hormonal dəyişmələr, xəstəliklər, səyahət zamanı olan "jet-lag" (Saat fərqi olan ölkələrə tez-tez səyahətlər edirsinizsə yuxusuzluq qaçılmazdır), yuxu nizamsızlığı, dərman istifadəsi və s. faktorlar təsir edir.
Bildiyimiz kimi, xroniki və ya sadə ağrılar insanı yuxusuz buraxmaq üçün yetərlidir. Edilən araşdırmalar nəticəsində baş, boyun, kürək, əzələ və oynaq ağrıları yaşayanların eyni zamanda yuxu problemi yaşadıqları müəyyən edilib.
Yuxu keyfiyyətini salan faktorlar arasında nəfəs nizamsızlığı yaradan xorlamada iştirak etməkdədir. Xorlama probleminizi aradan qaldırmaq üçün mütəxəssis bir həkimə müraciət edərək müayinə olmalı və müalicə variantlarını sınayaraq yuxu probleminizə son qoya bilərsiz.
Menopauza, hamiləlik və ya regl dövrlərində Ardı »

Saglamliqİştahanı necə aldatmaq olar?

[color=#a476af]Deyirlər kişinin qəlbinə yol onun mədəsindən keçir. Çox təəsüflər olsun ki, bu yol həmdə kökəlmək üçündə açıqdı.

Sizə orqanizmə əziyyət vermədən, necə az kaloriy qəbul etməyi anladacıq.

Küçə “fast fudu” – tələdir, siz tez yeyib doyduğunuz kimi, həmdə tez kökəlirsiniz. Bir xot-doq bir pəhriz naharında olan kaloriy ilə eyni həcmli kaloriyə malikdir.

Qida gəbulu aralarında sizi narahat edən iştahanı, gavalı qurusunun yavaş yavaş yeyilməsi öldürə bilər.

Kök gəmirməyə çalışın ya da quru (isladılmamış) meyvələrdən yeyin. Bu zaman siz nahar yeməyinə qədər dözmüş olarsız.

Qazsız mineral su da aclığın öldürülməsi üçün yaxşı vasitədir. Bir neçə badə su sizə nahara qədər səbr etməyinizə kömək olar. Həmçinin yağsız pendirdən Ardı »

SaglamliqMineral suların daha bir faydası

Qış mövsümünün gəlməsi ilə birlikdə bəzi hallarda qripə tutulma halları olur. Xüsusilə gərgin iş rejimi olanlarda və qidalanmasına diqqət edə bilməyənlərdə immunitet zəifləyir və qış xəstəlikləri (soyuq qəbulnluğu, qrip və s.) yaranır. Sağlamlığa faydası olan C vitaminli təbii meyvə aromalı mineral sular, 2 stəkan təzə sıxılmış portağal suyunda olan vitaminlərlə eyni təsir göstərə bilər. Qripə qarşı olduqca təsirlidir.

Xüsusi ilə qeyd etmək lazımdır ki, hüceyrələrin sağlam ola bilməsi və funksiyalarının yerinə yetirməsi üçün minerallara ehtiyacı olur. Qanın formalaşması, sağlam sinir funksiyaları və digər bir çox fəaliyyətlər sayəsində bədənimiz minerallardan istifadə edir. Vitaminlər kimi, minerallar də bədənin enerji çıxarma, böyümə və yaxşılaşma kimi Ardı »