Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqBel və boyun ağrıları üçün məsləhətlər

Bel ve boyun ağrıları insanların günlük həyatına təsir göstərir.
Buda müalicə edilmədikdə müxtəlif problemlərə səbəb olur.
Yaş irəlilədikcə degeneratif onurğa xəstəlikləri olaraq bilinən bir qrup xəstəliklər meydana gəlir. Onurğada kirəçlənmə, oynaq xəstəlikləri sinirlərə təsir göstərir.
Bu cür xəstəliklərdə diz və baldırlarda müxtəlif oynaq problemləri olur. Bunun üçün aşağıdakı məsləhətlərə əməl etmək lazımdır:
- düzgün həyat tərzinə fikir vermək, orqanizmə zərər verən işlərdən uzaq olmaq;
- yatarkən yüksək yastıqlardan istifadə etmək. İstifadə etdiyiniz yastığın incə və sərt olmasına diqqətli olmaq. Yatarkən yastığın baş və çiyin arasını tutmaq vacibdir.
- yataraq televiziya izləmək olmaz. İstifadə etdiyiniz divan və ya kreslonun ortopedik olması, qol ağrılarına fayda verməsi lazımdır.
- gündəlik həyatda Ardı »

SaglamliqGərəksiz yerə vitamin qəbulu yanlışdır

Uşaqlara gərəksiz yerə vitamin vermənin səhv olduğu bildirilir. Sağlam, yaxşı qida ilə təmin olunan uşaqda vitamin əksikliyi olmaz, bu səbəbdən gərəksiz vitamin istifadəsində yağda əriyən vitaminlər (A, D, E, K) bədəndə yığılır və xəstəliyə səbəb ola bilər.
Məlumata görə gərəksiz istifadə edilən vitamin damar sərtliyi əmələ gətirir.

Vitaminlərin əksəriyyəti reseptsiz və şüursuz şəkildə istifadə edildiyini ifadə edən bir sıra mütəxəssislər, gərəksiz vitamin qəbulunun damar sərtliyi riskini artırdığını bildirirlər.
Məlumatda oda bildirilir ki, aparılan araşdırmalar cəmiyyətdə ən çox A, C və E vitaminini istifadə olunduğunu üzə çıxarıb. Ardı »

SaglamliqYuxu problemləri olanların diqqətinə

Axşam rahat yata bilmək üçün bir sıra qaydalara əməl etmək vacibdir. İlk öncə hər sabah müəyyən etdiyiniz vaxtlarda qalxmaq tələb olunur.
Bu prosesin sabit bir şəkildə getməyində fayda var. Axşam üstü saat 17.00-dan sonra kofe, kola, şokalad kimi içki və qidalardan uzaq olmaq, tərkibində kofein olan məhsullardan istifadə uyğun görülmür. Axşam gec yatma problemi olmaması üçün axşam yeməkləri erkən saatlarda yeyilməlidir.
Əgər yatma vaxtında yuxuya gedə bilmirsinizsə yataqda 20 dəqiqədən artıq qalmaq düzgün hesab olunmur.
Bu müddəti aşmaq isə yuxusuzluq vaxtının artmasına səbəb olur. Bu baxımdan yataqdan qalxıb bir kitab oxumaq bu problemi həll etməyə müsbət təsir göstərər.
Bundan başqa rahatlaşdıran Ardı »

SaglamliqMusiqi dinləyərkən bunlara diqqət etmək vacibdir!

Musiq ruhun qidasıdır deyiblər. Lakin müxtəlif internet mənbələrində qeyd olunur ki, bəzi adamlar musiqinin müalicəvi təsirinə inanmırlar. Son zamanlarda isə məlum olmuşdur ki, musiqi nəinki insanları müalicə еdir, o, hətta bitkilərin boy atıb inkişafına da kömək еdir. Məlumatlarda oda qeyd olunub ki, Amerika alimləri aşkar ediblər ki, mütəmadi çalınan klassik musiqi (mozart, şopеn, bеthovеn və b.) bitkinin böyüməsini və inkişafını müəyyən qədər tеzləşdirir, başqa sözlə musiqi və canlı təbiət məhvumlarının yaranmasına səbəb olur. Lakin bir məsələ günümüzdə həmişə öz aktuallığı ilə fərqlənib. Bu məsələ hər şeydə olduğu kimi, qədərindən çox istifadənin zərərli olmasıdır. Musiqi dinləmək üçün qulaqlıqdan həddindən artıq istifadə sağlamlığa Ardı »

SaglamliqDəmir əksikliyi zəkaya təsir edir

Dəmir elementi, insan sağlamlığı üçün olduqca vacibdir. Məlumatlara görə dəmir əksikliyi zəkaya təsir edir və intellekt geriliyinə yol açır.
Hemoqlobinin təməl quruluşunu meydana gətirən bu elementin çatışmazlığı qanazlığı da yaradır. Bu baxımdan hamilə qadınlar, əmizdirən analar, uşaqlar, böyümə çağında olanlar və gənc qızlar risk qrupları arasında iştirak edir.
Dəmir əksikliyi əlamətlərindən yorğunluğun öndə gəldiyini ifadə edən mütəxəssislər, davamlı görülən halsızlıq, iştahsızlıq, tez yorulma, baş ağrısı, narahatlıqları kimi əlamətlərin əsas olduğunu söyləyirlər. Dırnaqlarda asan sınmalar və dırnaq uzanmasında olan qabarıq xətlər, çuxurlaşma, dildə yanma, udma çətinliyi kimi xüsusi əlamətlər dəmir əksikliyindən xəbər verir. Bu baxımdan lazımi dəmir mineralını təmin etmək üçün müalicə prosedurlarından Ardı »

SaglamliqDörd saat az yatmaq qocalmaya səbəb olur

İnternetdə yayılan məlumata görə aparılan bir sıra araşdırmalar nəticəsində insanların gündəlik yuxu müddətində bir əsrdə dörd saat azalma müşahidə olunub.
Gündə yeddi saatdan az yatmaq, dəridə və daxili orqanlarda yaşlanmağa səbəb olaraq ömrün qısalmasına şərait yaradır.
Gündüz yuxusu və ya günorta yuxusu, insan sağlamlığı üçün vacib amillərdən biri hesab olunur.
Gündüzlər həmişə eyni saatda 15 dəqiqə yatmaq, həm iş məhsuldarlığına müsbət təsir göstərir, həm də gecənin iki saatlıq yuxusuna ekvivalent sayılan istirahətə imkan verir.
Lazımi yuxu almamaq gündəlik həyatda müxtəlif ciddi problemlər yarada bilər. İş həyatı və şəxsi həyatda müxtəlif problemlərin səbəbi hesab olunan yuxusuzluğun sıx rast gəlinən simptomlarına aşağıdakılar da aid edilir:

Ardı »

SaglamliqKondisionerlər xəstəlik saçırmı?

Yay və qış aylarında mütəmadi olaraq istifadə etdiyimiz hava kondisonerlərinin bəzən insan sağlamlığı üçün təhlükəli xəstəliyə yol açdığı məlum oldu.
Belə ki, vaxtında təmizlənməyən kondisionerlərin istifadə olunduğu mühütdə yaranan mikroorqanizimlər astma, bəzi allergiya xəstəlikləri və s. kimi xəstəliklərə yol açır. Bunlarla yanaşı kondisonerlərin ağ ciyər və digər sistem xəstəliklərinə səbəb olduğu da müəyyən olunmuşdur. Yaxşı təmizlənməyən kondisonerlərdə yaranan və “Legionella pneumophilia” adı verilən bakteryanın sətəlcəmə yol açdığı bildirilir.
Kondisionerlər vastəsi ilə yaşadığımız mühütin temperaturunu qıssa bir zamanda artırıb azaltmaq isə bəzi əzələ tutulmaları və ağrılarına gətirib çıxarır. Ardı »

SaglamliqMeyvəli gözəllik kokteylləri

[color=#6a60ec]Yayın son günlərini yaşadığımızı nəzərə alsaq, vitaminlərlə zənginlənməyin, cavanlaşmağın tam zamanıdır. Cavanlaşmanı həm orqanizmimizin daxilində, həm də xaricində aparmaq lazımdır. Sizlərə buna nail olmaq üçün bir neçə kokteyllərin hazırlanma qaydalarını göstərəcəyik…



İçki “Malinka”

Bunun üçün sizə tələb olunur:
½ stəkan malina şirəsi
1 stəkan qaymaq
1 çay qaçığı bal

İstifadə qaydası olduqca sadədir. Bunların hər birni qarışdırmaq və bir stəkan içmək lazımdır. Qalan kokteyli üzünüzə sürtə bilərsiz. Cuna vasitəsi ilə üzünüzdə 20 dəqiqə saxlasanız, dəriniz yumuşalacaq. Proseduru mütamadi yerinə yetirsəniz, üzünüzün xüsusi parlaqlığına nail ola bilərsiz.



İçki “Bağımız”

Bunun üçün sizə lazımdır:

Qara qarağatın 5 yarpağı, 5 albalı yarpağı, 4 malina yarpağı, 2 alma və Ardı »