beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qış xəstəliklərindən qorunma yolları

Qış xəstəlikləri başlıca qrip və soyuqdəymədir. Həm yoluxuculuğu, həm də hava dəyişmələrinin təsirli olması ilə əlaqədar qış aylarında geniş şəkildə görülməkdədir. Bəs bu qış xəstəliklərinə qarşı tədbir görmək və qorunmaq mümkündürmü?

Bu xəstəliklər ən çox ani istilik dəyişmələrinin olduğu mövsüm keçişlərində və qış aylarında bizi təsiri altına alır. Xüsusilə soyuq havalarda toplu halda olduqda bağlı və yaxşı havalandırılmayan məkanlar viruslara yoluxa bilməniz üçün ən ideal mühit meydana gətirir.

İnfeksiya Xəstəlikləri Mütəxəssisi Dr. Əlif, soyuqlarda xəstəliklərdən qorunmanın və ani hava dəyişmələrinin təsirlərini azaltmanın 12 yolunu belə sıraladı:
Xəstəlik, bağlı və sıxlıq yerlərdə sürətlə yayılır. Bu səbəblə toplu yaşanılan bağlı mühitlərdən uzaq dayanmağa diqqət edin.
Xəstəliyə tutulan kəslərlə yaxın təmasa keçməyin.
Viruslar bulaşdıqları yerlərdə canlı qala bilirlər. Bu səbəblə xüsusi əşyanızı xəstəliyə tutulan tutulanla birlikdə istifadə etməməyə diqqət yetirin.
Viruslar bulaşdıqları yerlərdə canlı qala bilirlər. Bu səbəblə xüsusi əşyanızı xəstəliyə tutulan tutulanla birlikdə istifadə etməməyə diqqət yetirin.
Əlinizin təmizliyinə diqqət yetirin. Əlinizi göz və burnunuzla təmas etdirməyin.
Mövsümə uyğun geyinin. Paltarlarınız nə çox incə, nə də çox qalın olmalı.
Qrip peyvəndini etdirməyə laqeyd yanaşmayın. İndiki vaxtda qrip (influenza) peyvəndləri bu xəstəlikdən qorunmanın ən etibarlı yoludur.
Bol C vitamini alın; C vitamini əvəz edən meyvə və tərəvəzləri yeyin.
Asqırarkən istifadə etdiyiniz dəsmalları təkrar istifadə etməyin.
Soyuq hava ürəyə əlavədən yük mindirər. Ürək xəstəliyi ya da yüksək təzyiqiniz varsa soyuq havada çox çox olmamağa çalışın.
Balanslı bəslənmə bədən istiliyini qorumanıza köməkçi olar. Mövsümə uyğun tərəvəz, meyvə yeməyə çalışın.
İstilik itkisini artırdığına görə spirtli içkilərdən istifadə etməyin. Bunun yerinə isti içkilər için və sağlamlığınız baxımından bir maneə yoxsa içinə şəkər də qoyun.
İdman etmək də bədən müqavimətini artırar. Nizamlı idman edin.


Tarix: 27.12.2012 / 19:09 Müəllif: *_*M_O_N_I_K_A*_* Baxılıb: 405 Bölmə: Saglamliq