Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqTualetdə çox oturmaq qadınlar üçün təhlükəlidir

Ayaqlarını aşırmaq və tualetdə çox oturmaq qadınlar üçün təhlükəlidir.

Milli.Az xəbər portalı bildirir ki, Mərkəzi Malaziyada Çin təbabətinə əsaslanaraq fəaliyyət göstərən M.J. sağlamlıq mərkəzinin hesabatında, ayaqları bir-birinin üstünə aşırmağın qan laxtalanmasını gecikdirdiyi deyilir. Buna görə bel burxulması, əzələ dartınması, onurğa sütunu fəqərələrinin ayrılması, skleroz və s. kimi ciddi xəstəliklərə səbəb olduğu bildirilib.

16 min 61 nəfər arasında keçirilmiş sorğu nəticəsində modern yaşamağın insan sağlamlığında ciddi problemlər yaratdığı məlum olub.

Bununla yanaşı, tualetdə çox oturmağın ziyanlı tərəfləri də araşdırılıb. Bu məkanda çox oturmağın və kitab oxumağın hemoroid, qəbzlik yaratdığı, bağırsaqların tənbəlləşməsinə səbəb olduğu açıqlaması verilib.
Ardı »

SaglamliqTez yatıb tez qalxmaq piylənməyə təsir edir

Avstraliyalı elm adamları yeniyetmələrdə piylənmə xəstəliyinin qarşısını alan cəhətlərdən danışıb. Erkən yatmaq və qalxmaq kimi vərdişlər bir sıra xəstəliklərə təsir edirmiş. "Amerikan Sleep" jurnalında bildirilir ki, Cənubi Avstraliya Universitetindən Carol Maher 9-16 yaş arasında 2200 uşağı tədqiqatlara cəlb edib. Nəticədə gec yatıb gec qalxanların piylənmə ehtimalının digərlərinə nisbətən 1,5 qat çox olduğu üzə çıxıb. Daha çox televiziya, kompüter qarşısında vaxt keçirənlərdə bu hal müşahidə olunub.
Bəzi alimlər belə fikirləşirlər ki, yuxu beynin yorulması nəticəsində yaranır. Gün ərzində düşündüyümüz bir çox fikirlər beyni oyaq saxlayır. Nəticədə insan gec yatır və gec qalxır. Həmin insanlarda piylənmə və kökəlmə xəstəlikləri olur. Bunu üçün yuxuya getməzdən Ardı »

SaglamliqLüminessent lampa qırıldıqda otağı dərhal havalandırın

Elektrik enerjisinə qənaət etmək məqsədilə lüminessent lampalardan daha çox istifadə edilir. Lakin bilmək lazımdır ki, bu lampalar orqanizm üçün zərərlidir. Lüminessent lampaların içində qaz halında civə olur və qırılarkən həmin zəhərli maddə havaya qarışır. Nüvə tibb eksperti Dr. Cem Xınaçı civə qarışıq hava tənəffüslə orqanizmə daxil olmasın deyə otağı dərhal havalandırmağı, lampa qırıqlarını isə əl dəymədən toplamağı tövsiyə edir.

Lüminessent lampalar 1 metrdən daha yaxın məsafədə ultrabənövşəyi şüalar yayaraq dəriyə və gözlərə mənfi təsir göstərir. Buna görə də həmin lampaların iş masası və yataq otağında istifadəsi məsləhət deyil.

Bu lampalardan yayılan zərərli ultrabənövşəyi şüaların təsirinə məruz qalan insanlarda ekzema və digər xəstəliklər Ardı »

SaglamliqWİ-Fİ insan beyninə və ağaclara zərərlidir

The Daily Mail qəzetinin verdiyi məlumata görə, elm və texnologiya nə qədər irəli getəsə də, insan orqanizmi üçün təhlükəli təsirlər bir o qədər çoxalır.
Bu günlərdə alimlər internet xidmətlərində istifadə olunan "Wi-Fi" simsiz rabitə barədə həyəcan təbili çalmağa başlayıb. Qeyd edək ki, Wi-Fi" simsiz rabitəsinin vətəni sayılan Hollandiyada, alimlər bu sistemin ağaclar üçün mənfi təsir yaratdığını aşkar ediblər. Digər tərəfdən bu sistemin insan orqanizmi üçün də mənfi təsirə malik olduğu üzə çıxıb. Araşdırmalar zamanı məlum olub ki, "Wi-Fi" simsiz rabitə vasitəsilə ayrılan şüalar həm bitkilər, həm də insan beyni üçün təhlükə yaradır.

Məlumat üçün bildirək ki, "WiFi" - kompüterlərin şəbəkəyə birləşdirilməsi Ardı »

SaglamliqUşaq əmizdirən qadın pəhriz saxlaya bilərmi?

[color=#039b80]Hamiləlik zamanı qadınların həddən artıq kilo almaları, doğuşdan sonra onları narahat edən ən böyük problemə çevrilir.

Bəzi xanımlar düşünürlər ki, uşaq dünyaya gətirəndən sonra, körpəsinə ana südü verdiyi üçün anaların pəhriz saxlamaları doğru deyil.

Mütəxəssislərin verdikləri bəzi məsləhətlərə əməl edərək yenicə ana olmuş qadınlar pəhriz saxlaya biləcəklər. Pəhriz üzrə ekspert olan Selahettin Dönmez, uşaq əmizdirmənin ananın sağlamlığı üçün çox faydalı olduğunu deyib və əlavə edib ki, nə qədər ana övladını ana südü ilə qidalandırırsa onun enerjiyə, zülala, vitamin və minerallara ehtiyacı daha da artır.

Uşaq ana südü vasitəsilə enerjinin böyük bir qismini anasından aldığı üçün də, yenicə ana olmuş qadın nisbətən arıqlmağa başlayır.

Ilk olaraq, Ardı »

Saglamliqİsti havadan özünüzü qoruyun

Havanın temperaturu artdıqca sərinləşdirici içkilərə ehtiyac da çoxalır.

Mütəxəssislər isti yay günlərinin davam edəcəyini nəzərə alıb orqanizmdə hərarətə müqavimət göstərən meyvə-tərəvəz, içkilər tövsiyə edirlər.

Bu işdə su və isti çayın da rolu böyükdür. Lakin acqarına çox su içmək də mədə üçün faydalı deyil.

Qarpızın 150 qramı orqanizmin birgünlük maqnezium ehtiyacını ödəyir, su ilə zəngin olduğundan qanı təmizləyir.

Albalı, alma və portağal şirəsi hərarəti 1 saatadək aşağı salır.

Dondurma qısamüddətli olsa da, orqanizmə sərinləşdirici təsir göstərir. Ardı »

SaglamliqYay sizi xəstə etməsin: 7 məsləhət

Artıq yaydır və qarşıda bizi qızmar günlər gözləyir. Oxucularımıza qızmar günəş altında sağlamlığa ziyan vurmamaq üçün 7 məsləhət təqdim edirik.

1. Daima yanınızda qazsız su olsun. Yaxşı olar ki, 1 litr suyun içərisinə bir limon sıxasınız. C vitamini damarları möhkəmləndirir və spazmı aradan qaldırır.
2. Metroya, avtobusa minəndə, mütləq özünüzlə yelpik götürün.
3. Günəş altında başı açıq gəzmək olmaz. Baş örtüyü yaşından, cinsindən asılı olmayaraq hamı üçün vacibdir.
4. Əgər kondisioner sistemi olmayan maşından istifadə edirsinizsə, minməmişdən öncə bir necə dəqiqə qapıları açıq qoyub salonu havalandırın.
5. Sintetikadan qaçın. Yayda pambıq, kətan və sairə təbii materiallardan olan yüngül geyimlər geyinin.
6. Qızarmış, Ardı »

SaglamliqGünəş şüalarından qorunmanın yolları

Bildiyimiz kimi qarşıdan isti yay günləri gəlir, insanlar bəzən işləri ilə əlaqədar olaraq saatlarla günün altında qalırlar ki, bu zaman da günəş şualarının bir çox fəsadları ilə qarşılaşırlar. Bu fəsadlardan ən birincisi demek olar ki, günəş şualarının dəri xərçənginə səbəb olmasıdır.

Bəs günəş şuasından necə qorunmaq olar?

Mütəxəsislər əsasən məsləhət görürlər ki, günəşin pik vaxtı (saat 12-00 dan 4-00 kimi) mumkun olduqca az çölə çıxmaq və ya çıxarkən şlyapalardan, ultrabənövşəyi şüalardan qoruyan günəş eynəklərindən və qolları və ayaqları örtən geyimlərdən istifadə etmək lazımdır.
Bütün bunlarla yanaşı günəşdən qorunma kremlərindən də istifadə etmək məsləhətdir. Kremin istifadə qaydası belədir təqribən çölə çıxmamışdan 30 dəqiqə əvvəl bu Ardı »