Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqSağlam və xoşbəxt olmağın yolu

Xoşbəxt olmaq həqiqətən bəziləri üçün çox asan bəziləri üçün isə çətindir. Bəziləri üçün isə nəfəs almaq özü bir xoşbəxtlik sayılır. Təbii ki, bu sırf sağlamlıq baxımından deyilir. Bunun üçün mənəvi cəhətdən zəngin və elmli olmaq tələb olunur. Sağlam və mənalı həyata qovuşmağın əsas sirlərindən biri düzgün tərtib olunmuş gündəlik rejimə riayət etmək, həmin rejimdə isə qidalanma rasionu ilə bərabər, idmanda nəzərdə tutduğunuz nəticələr üçün plan hazırlamaqdır. Ora həyatınızın ən yüksək mərhələsində duran istəyinizi, bunun üçün nə etməli olduğunuzu və bütün bunların nə qədər vaxt alacağını yazın. Sonra hər gün yazdıqlarınızın üzərində işləyin. Misal üçün əgər artıq çəki probleminiz varsa, siz 5 Ardı »

SaglamliqSelülit ilə mübarizə

Xanımların çoxu selülitdən şikayətçi olurlar. Bu problemin yaşı olmadığı üçün, hər kəsin bu məsləhətlərdən bir pay götürəcəyinə inanırıq.


Pis vərdişlərindən azad olun. Siqaret çəkirsiniz isə, dərhal atın. Nikotin C vitaminini məhv edir.

Pivə, müxtəlif alkoqol içkilər xanıma yaraşmaz. Onlar selülitin yaranmasına səbəb olurlar. Sizə bu lazımdı?

Selülitlə mübarizədə qidalanma əsas yer tutur. Qida rəngarəng və əsasəndə meyvə-tərəvəzlərə əsaslanmış olmalıdır. Çox yağlı yeməklər piy hüceyrələrinin yaranmasına səbəb olur.

Acı və şoraba sevənlər diqqət! Bunlarla çox qidalanma, orqanizmə artıq natriyin düşməsi ilə nəticələnir. Hüceyrələrdə su yığılır. Natriyi neytrallaşdırmaq üçün kaliy gəbul edin. Kaliy çörəkdə, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlərdə, lobyalılarda, süddə, banan və apelsində vardır.

Duzdan və acı əlavələrdən az Ardı »

SaglamliqXroniki yorğunluğa C vitamini

Hava dəyişmələri ilə əlaqədar bəzi insanlarda xroniki yorğunluq sindromu yaranır.
Buda özlüyündə immunitet sisteminin qismən zəifləməsinə və insanın özünü xəstə hiss etməsinə səbəb olur.
Bunun müalicəsi üçün hər mövsümdə C vitamini istifadə etmək olar.
Bu vitaminin orqanizimdə yetərli olmaması diş əti, saç və dəri problemlərinə, oynaq və əzələ ağrılarına, nəfəs darlığına, immunitet zəifəməsinə səbəb olur.
Bu baxımdan yuxusuzluq sindromu olanlara, ağır idman məşqləri edənlərə, siqaret və spirtli içkiləri tərgitməyənlərə, hamiləlik zamanı doğum həblərinə üstünlük verənlərə, infeksion xəstəliklər keçirənlərə məsləhətlidir.
C vitaminini soyuducuda saxlamaq, dərin donduruculara fikir vermək lazımdır.
Onuda qeyd etmək lazımdır ki, bu vitamin istifadə müddətinə qədər lazımi temperaturda saxlanılmalıdır. Suda əriyən bir vitamin Ardı »

SaglamliqBakteriyasız yaşamaq qeyri-mümkündür

Dərimizdə və orqanlarımızda milyonlarla bakteriyalar yaşayır. Əslində yaşamaq üçün zəruri ehtiyaclardan hesab olunan düzgün qidalanmaya və s. ehtiyac duyuruq. Həzm sistemimizdə olan bəzi bakteriyalar bədənimiz tərəfindən həzm olunmayan qidaların da sorulmasını təmin edir. Məsələn bitki lifləri bu qidalara nümunədir.

Bakteriyalar orqanizm üçün həyati əhəmiyyət daşıyan biotin və K vitaminini də təmin edir. Edilən bir araşdırma nəticəsində bakteriyasız təcrübələrin normal təcrübələrə görə daha pis bir həyat sürdüyünü və qısa müddətdə öldüyünü göstərir.

Digər tərəfdən milyonlarca olan bakteriyaların 200 dənəsi dərimizin sağlam olmasına köməkçi olur. İmmunitet sistemini də dəstəkləyən bakteriyalar insan həyatı üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir.
Bədənimizdəki faydalı və zərərli bakteriyaların tarazlığı pozularsa Ardı »

SaglamliqDöş xərçəngindən qorunmanın yolu

Sızma zeytunyağında xərçəng əleyhinə kimyəvi maddələrin olduğunu müəyyən edən İspaniyalı tədqiqatçılar, bu maddələrin döş xərçənginə tutulma riskini azaltdığını bildiriblər.

Temperaturdan və digər kimyəvi maddələrdən istifadə etmədən yalnız zeytunun əzilməsiylə əldə edilən sızma zeytunyağı təbii, bitki tərkibli kimyəvi maddələrdən ibarətdir. Tədqiqatçılar bu üsulla əldə edilən zeytunyağını laboratoryada döş xərçəngi hüceyrələrinə qarşı tətbiq edərək müsbət nəticələr əldə ediblər. Bitki mənşəli kimyəvi maddə olan polifenoldan (bitki mənşəli antioksidan) ibarət olan bu yağın döş xərçəngini əmələ gətirən HER2 geninin inkişafına mane olduğu məlum olub.

BMC Xərçəng jurnalının son sayında nəşr olunan araşdırmada, Catalan Onkoloji İnstitutunun professoru Javier Menendez, zeytunyağı ilə zəngin olan Aralıq dənizi ölkələrinə məxsus qidaların Ardı »

SaglamliqPəhriz saxlamadan arıqlamağın yolları

İlk öncə artıq çəki problemləri olanlardan bu problemin həlli üçün iradəli və sakit olmaları tələb olunur. Çünkü, yeməklər beynimizin kimyasına da müsbət təsir edər və kiçik bir çeynəmə hərəkəti belə xoşbəxtlik hormonunuzu yüksəldir. Bununla da ağrınız və depresiyanız aradan qalxmış olar. Bu baxımdan yeməklər və duyğular ayrılmaz bir cütlük hesab olunur. Həmçinin əsəblərinə hakim olmayanların bəzilərində və zəif iradə sahiblərində aclıq hissləri güclü olur. Buda nəfsi ilə bacara bilməyənlər üçün son nəticədə kökəlmə və şişkinlik xəstəlikləri ilə bərabər, artıq çəki probleminin həll olunmamasına gətirib çıxarır. Ekspertlər hesab edirlər ki, stresə təsir edən amilləri aradan qaldırdıqdan əlavə yemək ehtirası olanlar səhər, günorta, Ardı »

SaglamliqUşağınız dırnağını yeyirsə...

[color=#173bd3]Dırnaq yemə vərdişi özünü daha çox daxildə baş verən bir gərginliyin xaricdə əks etməsi kimi göstərir. Bəzən isə bu vərdiş uşağın ətrafındakı hər hansı fərdi model kimi qəbul etməsi nəticəsində ortaya çıxır. Hər şeydən əvvəl deyək ki, bu vərdiş 3 - 4 yaşlarından müşahidə olunmur, hətta müşahidə olunsa belə, qısamüddətli xarakter daşıdığı üçün ciddi bir problem kimi qəbul edilmir. Bir davranış pozğunluğu kimi isə dırnaq yemə vərdişi əsasən 3 - 4 yaşlarından sonra müşahidə edilir.
Bu cür vərdişin ortaya çıxması üçün əsas səbəb stresdir. Böyüklər üçün olduğu kimi, uşaqlar üçün də stres mənbəyi müxtəlifdir. Məsələn, qardaş və ya bacı qısqanclığı, ifrat Ardı »

SaglamliqKonsentrasiyanı artıran sadə üsullar

Müasir dövrümüzdə konsentrasiya və unutqanlığın həll üsulları çoxdur. Onlardan başlıcası diaqnoza uyğun müalicədir. Lakin, günümüzdə elə insanlar var ki, müxtəlif səbəblərdən ünvanı, telefon nömrələrini, xüsusi günləri, dost adlarını, müxtəlif əşyaları unudurlar. Həmin səbəblərə işlərin çoxluğu, depressiya halları da təsir edir. Bu problemlərdən uzaqlaşıb, konsentrasiyanı sadə üsullarla artırmaq üçün, nizamlı yuxu, balanslı qidalanma, spirt istifadənin məhdudlaşdırılması, idman məşqləri vacibdir.
Nizamlı yuxu
Normal yuxu gün içərisində enerjinin sabit qalmasına kömək edir. Gərginlik, diqqətsizlik kimi problemlərə təsirlidir. Gündə 8 saat yuxu konsentrasiya problemi olanlar üçün yetərlidir.
Balanslı qidalanmaq
Diqqət dağınıqlığı olanlar gün ərzində balanslı qidalanmaq və çoxlu su içməklə konsentrasiya problemini həll edə bilərlər.
Meyvələrdən alma, tərkibində olan Ardı »