Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

SaglamliqKöklük və onun fəsadları

Elm adamları köklüyün xarici görünüşə təsiri ilə yanaşı zəkaya, intellektə, ağıla və s təsirini də aşkar etmişlər.
"Neurology" jurnalında nəşr olunan tədqiqatlarda qeyd olunub ki, elm adamları təcrübələrində 6000 ingilis vətəndaşının səhətinə 10 ildən çox müddətdə ciddi nəzarət ediblər. Tədqiqat və təcrübələrdə iştirak edənlər 35 və 55 yaş arasında olan insan qrupları olub.
Onları nizamlı olaraq yaddaş və dərk etmə testlərinə cəlb ediblər. Bu sahə üzrə fəaliyyət göstərən mütəxəssislər öz təcrübələrində qavramaya, dərk etməyə kökləndiklərini, intellekt və ağıl məsələlərində isə heç bir iş görmədiklərini bildiriblər.

Bununla belə onlar adi və normal yaşlanma ilə idrak qabiliyyətinin azalması və ağıl məsələlərində mövcud olan Ardı »

SaglamliqTəmizlənmək istəyirsiz?

[color=#c238dd]Daxili orqanların zərərli maddələrdən təmizlənməsi

Qaraciyər üçün:
Yarım stəkan duzlu kələmin suyu və yarım stəkan təzə sıxılmış pomidor şirəsi götürülüb, qarışdırılır. Hər gün 3 dəfə yeməkdən sonra qəbul edin.
Təzə tərəvəzlərdən (yerkökü 20 qr, cəfəri 60 qr, kərəviz 150 qr) salat hazırlayıb, yeməkdən sonra gündə 3 dəfə yeyin.

Böyrəklər üçün:
Hər gün qarağat yarpaqlarının şirəsini içmək məsləhətdir. Bunun üçün 3 xörək qaşığı qarağat yarpağını yarım litr suda 15-20 dəqiqə saxlayın. Sonra yarpaqları sıxıb, atın. Şirəni qaynadın, sonra onun içinə 2 xörək qaşığı təzə qarağat meyvəsi əlavə edin. Çökənə qədər gözləyin. Hər dəfə yeməkdən əvvəl yarım stəkan için.
Bərabər miqdarda kətan, boranı və dazıotu toxumlarını 1 xörək qaşığı Ardı »

SaglamliqDərmanlardan düzgün istifadə edin

Sakitləşdirici dərmanlardan istifadə edənlər mütləq həkim məsləhətinə fikir verməlidirlər. Bu dərmanlar səhv istifadə olunarsa əks təsirlər göstərməklə insanı komaya sala bilər. Xüsusi ilə uşaqlar və yaşlılar buna fikir verməlidirlər.
Uşaqlar yetkinlərə görə daha kiçik və yüngül olduqlarından kiçik dozalarda sakitləşdiricilər belə onlara təsir göstərir. Həmçinin yaşlı insanlarda həssaslıq olduğundan bu hal baş verə bilər.
Sakitləşdirici dərmanlar müəyyən olunmuş dozalarda istifadə olunmalıdır. Lazımi dəstək miqdarı da adamın əlamətlərindən asılıdır. Əgər adamın nəfəs almaqda çətinliyi yoxdursa o qədər problem olmur. Lakin nəfəs almada çətinlikləri olanlar dərmanların təsiri keçənə qədər bir tənəffüs cihazı istifadə edə bilər. Bir çox hallarda mədə ağrıları üçün aktiv kömür verilir. Bu Ardı »

SaglamliqXanımlar diqqət: kosmetik vasitələrdə zəhərli maddələr tapılıb

Kanadalı alimlərin apardıqları araşdırmalar nəticəsində milyonlarla qadını qorxudacaq nəticələr əldə olunub.

Ekspertlər populyar kosmetik vasitələrdə insan orqanizmi üçün zərərli kimyəvi birləşmələr tapıb.

"Environmental Defence" təşkilatı dünyanın ən populyar kosmetika vasitələri arasından 49 nümunəni seçərək araşdırma testləri aparıblar. Məlum olub ki, həmin kosmetik preparatlarda aralarında qurğuşun və mərgümüş olan 8 zəhərli kimyəvi maddə var.
İstisnasız olaraq bütün vasitələrdə iki ağır metal tapılıb.

Kanadanın Səhiyyə Nazirliyi kosmetika istehsalçılarına öz məhsullarına kadmium və ya qurğuşun təki metalların qatılmasını qəti qadağan edir.

İstehsalçı şirkətlər isə bildirirlər ki, həmin metallar xammalın tərkibindədir. Ardı »

SaglamliqMula sodhana

[color=#e287f4]Hindistanda və müsəlman aləmində tualet kağızından istifadə pintilik hesab olunur, halbuki, yuyunma və düz bağırsağın yuyulması qərb insanlarda iyrənmə hissi yaradır. Onlar hesab edirlər ki, tualet kağızından istifadə etdikdən sonra anusu və əlləri yumağa ehtiyac olmur.

Lakin bu fikir yanlışdır və təklif olunan mula şodhana üsulu həm şərq, həm də qərb insanlar üçün böyük fayda verə bilər.

Üsulun icrası:

Çömələrək oturun. Orta barmağınızı yaş edib və ya istənilən yağ ya sabun çəkib düz bağırsağınıza 2 sm-ə qədər daxil edin. Barmağınızı sağa-sola fırlatmaqla onu mümkün qədər dərin daxil etməyə çalışın. Barmağınızı anusdan çıxardıb yuyun. Bu üsulu bir neçə dəfə təkrar edin. Düz bağırsağın divarlarının masajını Ardı »

SaglamliqKişilər üçün sağlamlıq məsləhətləri

Kişisinizsə və daha sağlam bir həyat sürmək istəyirsinizsə təməl olaraq 10 nöqtəyə diqqət yetirməniz lazımdır. American Newsweek jurnalı, kişilərə daha uzun ömürlü olmalarının sirrini verdi. Xəbərdə dünyadakı qadınların ortalama olaraq 80,4 il yaşadığı, kişilərinsə bundan 5,2 il daha az həyatda qaldığı ifadə olundu. Newsweek ə görə sağlam olmaq üçün yerinə yetirməli lazım olan 10 qayda belədir:

1) Siqaret və narkotikadan qaçının.

2) Nizamlı olaraq idman edin.

3) Sağlam bəslənin.

4) Kök olmayın.

5) Gündə ən çox bir və ya iki "rumka" spirt qəbul edin.

6) Həddindən artıq stresdən uzaq durun.

7) Avtomobildə təhlükəsizlik kəməri taxın.

8) Radiasiya, kimyəvi çirkliliyi və ya digər ətraf çirkliliklərindən uzaq yaşamağa çalışın.

9) Cinsi yolla Ardı »

SaglamliqDəmlənmiş çayınızı əsla atmayın!

[color=#173bd3]Xalqımızın çox sevdiyi bir içki olan çayın o qədər faydalı tərəfləri varki onları öyrənincə, sözün əsil mənasında təəccüblənəcəksiniz. Bədən üçün xüsusi faydası olan çay haqda mütəxəssislər danışıblar.
Saç üçün faydası

Əgər saçınız qurudursa o zaman saçınızı şampunlayıb yuduqdan sonra bir çaydan ilıq çay ilə saçınızı durulaya bilərsiniz. Bu üsulla saçınız parlaq görünəcək və canlanacaq.

Bundan başqa 10 gün ərzində bir ləyən ilıq çayda ayaqlarınızı vanna etsəniz ayaq qoxusundan azad ola bilərsiniz. Bu ayaq qoxunuz üçün dərman kimidir. Hər gün yatmazdan öncə 10 dəqiqənizi buna ayırmaq kifayət edər.

Boğaz ağrılarında isə ilıq çayla qarqara işinizə yaraya bilər.

Çay üz dərisindəki yaraların sağalması üçün də təsirli vasitədir. Onu Ardı »

SaglamliqYuxu ehtiyacı nələrə bağlıdır?

Məlumata görə yaş və sağlamlıq vəziyyəti kimi faktorlar insanlarda yuxu ehtiyacına təsir edir.
Yaş
Hesablamalara görə körpələrin və uşaqların sağlamlıq baxımından çoxlu yuxu saatı olmalıdır.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, gecələri 9 - 10 saat yatmaqdan əlavə gündüz vaxtları da istirahət vacibdir.
Biliklə məşğul olan uşaqlar və yeniyetmələr isə gecələri 9 və 11 saat yatmalıdırlar. Yetkinlərin 7 - 8 saat yatmağı yuxu ehtiyacını təmin etmək üçün yetərlidir.
Məlumatda oda bildirilir ki, tədqiqatlar zamanı yetkin və yeniyetmələrin yuxu ehtiyacları müqayisə olunub. Nəticədə yetkinlərin yüngül, qısa və periodik yatdıqları müşahidə edilmişdir. Bunu balanslaşdırmaq üçün onlara daha çox istirahət etmək məsləhət görülür.
Hamiləlik
Hamiləlik əsnasında bir qadının Ardı »