Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Ümumi Psixologiyaİşığa doğru...

Bir dəstə arını və milçəyi şüşə qaba salırlar. Şüşənin açıq, yəni ağız tərəfini qaranlığa, bağlı, yəni dib tərəfini isə işığa doğru yerləşdirirlər. Arıların hamısı işıq olan tərəfə uçurlar. Ancaq şüşənin dibi bağlı olduğu üçün qaça bilmirlər. Milçəklər isə qaranlıq olan tərəfə uçurlar və şüşənin ağzı açıq olduğu üçün qaça bilirlər. Təcrübə davam edir və nə qədər qəribə də olsa, heç bir arı ( hətta şüşənin ağzıaçıq olmasına baxmayaraq) qaranlıq tərəfə getmir. İlk baxışdan arıların ağılsız olduqlarını düşünmək olar. Ancaq daha dərindən düşündükdə çox əhəmiyyətsiz görünən bu hadisədə böyük bir hikmət olduğunu görmək olar...

Bəli, işığa can atanların qarşısında həmişə maneələr var. Ancaq Ardı »

Ümumi PsixologiyaUşaqlarda davranış pozuqluğu - inadçılıq

Uşaqlarda inadçılıq, uşağın müəyyən bir məqbul səbəbi olmadan, bir hərəkətdə israr etməsi, davranışını, düşüncəsini, vəziyyətini dəyişdirməməsi şəklində təyin oluna bilər. İnadçılıq uşağın ruhsal inkişafının bir nəticəsidir və ən çox 3-6 yaş arasında özünü daha qabarıq şəkildə göstərir. Bu yaşlarda inadçılıq normaldır. Çünki bu dönəmdə uşağın mən duyğusu və azad olma duyğusu inkişaf edir. Məsələn, uşaq hər şeyi özü etmək istəyir, etdiyi şeylər xoşuna gəlir, ətrafından gələn reaksiyalara qarşı müqavimət göstərməyə başlayır. Öz varlığını hiss etdirməyə, qəbul etdirməyə çalışır. Özünə görə o həmişə haqlıdır.

İnadçılığın davranış pozuqluğuna çevrilməsinə maneə törətmək üçün mütəxəssislər bu nöqtələrə diqqət yetirməyin lazım olduğunu söyləyir :

• Uşaq böyüdərkən daha Ardı »

Ümumi PsixologiyaQadınların sevgidə etdiyi 10 "yanlış davranış"

Əgər sevdiyiniz insan varsa və siz ona dəyər verib, qiymətləndirirsinizsə onda sizin də bir sıra tipik səhvlər etməməyi öyrənməyiniz məsləhətdir.

Psixoloqlar «yanlış davranışın» 10 əsas bəndini hazırladılar

1. Birinci və eyni zamanda yəqin ki ən təsirli qıcıqlandırıcı — isterika və məsləhətdir. Bu naşükür vəziyyətə qapılaraq sizin sözləriniz yalnız dinlənilməz olacaq və eyni zamanda həm də gizli qıcıqlanma obyekti olacaqsınız. Daim narazılıq kimi həyatda heç nə münasibətləri belə öldürmür.

2. Gündə 24 saat kişinin sizin yanınızda qalmaq arzunuza baxmayaraq düşünməlisiniz ki, baxmayaraq ki sizin yanınızdadır, o normal ehtiyaclarını- yaxın dostunu görmək, balıq tutmağa və ya futbola getmək arzusu kimi ehtiyaclarını hiss etməyə davam edir. Fikirləşməlisiniz Ardı »

Ümumi PsixologiyaBirinci qanun:Heç vaxt özünü rəhbərdən yüksək tutma

Qanunun məzmunu

Həmişə rəhbərin yuxarıda özünü rahat hiss etməsinə nail olmağa çalışın.Öz istedadınızı nümayiş etdirərək onun yoluna çıxmaqda və ya özünüz haqqında yaxşı təəssürat yaratmaqda çox da uzağa getməyin.Yoxsa əks nəticəyə düçar olmaq təhlükəsi əmələ gələr:onlarda qorxu və inamsızlıq hissi yaradarsız.
Rəhbərinizi məcbur edin ki,onlar özlərinə əslində olduqlarından daha əzəmətli görünsünlər.

The 48 Laws of the Power (Robert Greene)

Mötəbər fikir

Çalış rəhbərdən yüksəkdən dayanma.İstənilən üstünlük çox pisdir.Vassalın knyaz üzərindəki üstünlüyü nəinki axmaqlıdır,hətta məhvedicidir.Bu göydəki ulduzların bizə verdiyi ibrət dərsinə bənzəyir.Ola bilsin ulduzlar da günəşə bənzəyirlər və onun kimi parlaq işıq saçırlar,ancaq heç vaxt onunla bir yerdə ola bilmirlər.
Baltazar Qratsian.1601-1658

Medalın iç üzü

Rəqabətə girdiyiniz hər bir adamdan Ardı »

Ümumi PsixologiyaNecə sosiallaşaq?

Əgər təkbaşına olmağı, hər işinizi tək görməyi xoşlayırsınızsa, cəmiyyət içərisində rahat olmursunuzsa və ya insanların toplu şəkildə olduğu yerlərdən uzaq durursunuzsa, sosial cəhətdən aktiv olmaq bir qədər çətin ola bilər.

İlk öncə sizin sosiallaşmağınıza əngəl olan amilləri müəyyənləşdirin. Daha sonra isə bu maneələri dəf etməyə çalışın. Gündəlik həyatınızda çox insanla ünsiyyət qurun. Salamlaşdıqdan sonra hal-əhval tutaraq, iş, hətta hava və ya digər mövzular barədə danışmaq olar. Nəticədə ünsiyyətdə olduğunuz insan ona diqqət göstərdiyinizin fərqində olacaq, həmçinin nəticədə söhbət də uzana bilər. İnsanlarla daha çox üzbəüz ünsiyyətə üstünlük verin. Çünki bu yolla bədən hərəkətləri və ya mimika, jestlərdən necə istifadə etməyi də öyrənə Ardı »

Ümumi PsixologiyaTəxəyyül surətlərinin yaradılması prosesi

Təxəyyül surətlərinin yaradılması prosesi mühüm fikri proseslər olan təhlil-tərkib fəaliyyəti ilə bağlıdır. Təhlil və tərkib(analiz və sintez) təkcə təfək­kür fəaliyyətinin əsasını deyil, həm də təxəyyül surətlərinin yaradılmasının əsa­sını təşkil edir. Bu cəhət yaradıcılığın bütün sahələrində həm elmi, texniki, həm də ədəbi yaradıcılıq sahəsində çox aydın şəkildə özünü göstərir.
Yazıçı bu və ya digər surəti yaratmaq üçün müşahidələr aparır, həyatda rastlaşdığı insanları, onların hərəkətlərini təhlildən keçirir, daha sonra müxtəlif adamlarda müşahidə etdiyi xüsusiyyətləri, əlamətləri birləşdirir.
Surətlərin yaradılmasında yazıçının həyata keçirdiyi bu tərkib, sintez­ləşdirmə fəaliyyəti müxtəlif tərzlərdə özünü göstərir. Məsələn, böyük rus yazıçısı L.N.Tolstoy «Hərb və sülh» əsərindəki Nataşa Rostova Ardı »

Ümumi Psixologiyaİstək, inam - əngəl tanımır

Annalisa Minetti adını eşitmisinizmi? Annalisa Minettinin çox təsiredici və maraqlı həyatı var. Onun müvəffəq olduğu işlər insanı təəccübləndirir. Hələ uşaq ikən görmə qabiliyyəti zəifləyən Annalisa 18 yaşına çatanda tamam kor olur. Amma o, əsla rühdan düşmür və bu halda həyatını ən gözəl şəkildə yaşayır. O, həm gözəllik yarışmasında dərəcə alan bir model, həm musiqi yarışmasında birinci olan müğənni, həm də olimpiada da medal qazanan bir idmançı olur.

Annalisa Minetti 1997-ci ildə, 20 yaşındaykən İtaliya gözəllik yarışmasına qatılır. İlk 10 gənc qız arasında seçilir və «Miss Gambissime» (Miss super ayaqlar) ünvanını alır. «MissItalia»da finala qalanlar arasında görmə əlilli bir yarışmaçı olduğu ortaya çıxır. Ardı »

Ümumi PsixologiyaTelevizor almağa pulumuz olmadığı üçün Allah da bizə bu kinoları göstərir

Müəllim yuxu görməklə bağlı bir tədqiqat aparırdı. Yuxu görmənin insan üçün nə qədər vacib olduğunu deyəndən sonra:

— İndi deyin görüm, bu gecə yuxunuzda nə görmüsünüz?.. — deyə soruşdu.

Uşaqlar bir-bir əl qaldırıb yuxularını danışmağa başladılar. O həftəki yuxuların çoxu üç gün əvvəl baş verən qatar qəzası və qətl hadisəsi ilə bağlı idi. Müəllim arxa partada oturan bir şagirdin əl qaldırmadığını gördü. Ona yaxınlaşıb: — Bəs sən niyə əl qaldırmırsan. Yoxsa, sən heç yuxu görmürsən? — deyə sorşudu.

— Əlbəttə görürəm, — şagird gülümsədi, — Ancaq mənim yuxularım bir az başqa cürdür…

— Elə isə gördüklərini danış. Yuxunun başqaları ilə eyni olması vacib Ardı »