Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Maraqlı melumatlarDünya Və Axirət Arasındakı Nöqtə

Sual:
Dünya sevgisi haqqında fərqli qiymətləndirmələr edilir. Bəziləri dünya zövqündən başqa bir şey düşünməzlərkən, bəziləri də dünyanın hər cür zövqünə qarşı çıxır, yalnız axirət üçün çalışmaq lazım olduğunu söyləyirlər. Bu iki ucun bir orta nöqtəsi yoxdurmu?

Cavab:

Rəsulullah Əfəndimiz , 'İnsanlar yuxudadırlar, ölüncə oyanarlar.' buyurmaqla, dünyanın bu üçüncü üzü ilə əylənənlərin qəflətini gözəlcə dilə gətirmişdir.

Rəbbimiz, bu dünya həyatının bir oyun və əyləncədən başqa bir şey olmadığını bizə xəbər verir (Ən'am Surəsi, 32). Oyunla ancaq uşaqlar əylənər, əyləncə isə ancaq səfehləri təmin edər.

İnsan uşaqlıqdan xilas oldumu, dəfələrlə söküb yığdığı oyuncaq evləri buraxar, daimi bir yuva axtarışına keçər. Və yenə insan böyüdümü, onun dünyasında əyləncənin Ardı »

Maraqlı melumatlarALLAHLA, ONUN AYƏLƏRİ, PEYĞƏMBƏRİ, ŞƏRİƏTİ VƏ YA BUNLARDAN HƏR HANSI BİRİ İLƏ İSTEHZA EDİB ZARAFATLA

Bütün Peyğəmbərlər insanları Tövhidə dəvət etdikləri zaman istehza (lağlağa) ilə qarşılaşmışlar. Nuhdan (aleyhissalam) başlayaraq Muhəmməd Peyğəmbərə (s.a.v) qədər Peyğəmbərlər qövmləri tərəfdən bu əziyyəti çəkmişlər; "Eləcə də (səndən əvvəl) hər Peyğəmbər üçün günahkarlardan bir düşmən etmişdik. Rəbbinin sənə bir rəhbər, bir mədədkar olması kifayət edər". (əl-Furqan 31).

"Onlar səni gördükdə ancaq məsxərəyə qoyur (və belə deyirlər): “Allahın Peyğəmbər göndərdiyi şəxs budurmu". (əl-Furqan 41). "Biz sizdən əvvəlkilərə də neçə-neçə Peyğəmbərlər göndərmişdik. Onlara elə bir Peyğəmbər gəlməzdi ki, ona istəehza etməsinlər". (əz-Zuxruf 6-7). "Nuh gəmini düzəldir, ümmətinin əyan-əşrafı isə yanından ötüb-keçdikcə onu məsxərəyə qoyurdular. Nuh onlara deyirdi: “Əgər (indi) siz bizi məsxərəyə qoyursunuzsa, biz də Ardı »

Maraqlı melumatlarGözəl Bir Hacət Duası

[b]İmam Kurtubi Həzrətləri belə buyurmuşlar: Bir kimsə, çox önəmli bir işinin və ya önəmli bir diləyinin gerçəkləşməsiyi, ya da üzərində davam edib duran böyük bir bəlanın üzərindən çəkilib getməsi (qalxması) üçün “Salavati – Təfriciyə”ni (4444) dəfə oxuyub, bu mübarək Salavati Salamı ilə Uca Peyğəmbərimizi vəsilə edincə, heç şübhə və tərəddüd yoxdur ki, Uca ALLAH, oxuyanın istək və muradının olması üçün xeyirli bir səbəb yaradar və ona muradını verər. Və ya hər gün 41 dəfə bunu oxuyan şəxsin ALLAH bütün çətin işlərini asan edər.

Allahumə səlli salatən kamilətən və səllim səlamən tammən əla Səyyidinə Məhəmmədinilləzi tənhalubihil ukadu və tənfəricu bihil-kurəbu və tukda bihil-havaiçu Ardı »

Maraqlı melumatlarBABALI "FACEBOOK"UN BOYNUNA...

Yaşadığımız əsr hər sahədə olduğu kimi, insan münasibətlərində də dərin və köklü dəyişikliklərin yaşandığı bir dönəmdir. Və bu dəyişikliklərlə bərabər, yaşamımıza yeni qavramlar girdi – “Sosial paylaşım saytları” kimi… Bu paylaşım saytları insanların bir şəkildə sosiallaşmasını təmin edir. Ancaq burada önəmli olan məqam bu sosiallaşmanın insanlar üzərindəki təsiridir. Milyonlarca insan internetdəki sosial paylaşım saytları aracılığı ilə özlərinə dost tapırlar, söhbət edirlər, hətta həyatlarını birləşdirirlər. Bunlar təbii ki, virtual aləmin müsbət yönləridir.

Babalı ‘Facəbook’-un boynuna, amma son zamanlar ‘Facebook’ daxil sosial paylaşım saytlarının adları boşanma olayları ilə paralel çəkilir, ‘Facebook’-un evlilik müəssisələri üzərindəki neqativ təsiri sıxca gündəmə gətirilir.

Hətta keçən günlərdə xristian aləminin Cedrik Ardı »

Maraqlı melumatlarMÖCÜZƏ haqda nəyi bilməliyik

Möcüzə – peyğəmbərlərin öz haqlılıqlarını sübut etmək üçün Allahın izni və yardımı ilə yerinə yetirdikləri fəvqəl-təbii və qeyri-adi əməllərə deyilir. Ərəb dilindən tərcümədə “başqalarının yerinə yetirməyə aciz olduğu iş” deməkdir.
Qəbul edilmiş qaydadır ki, hər bir iddiaçı öz iddiasını sübut etmək üçün dəlil gətirməlidir. Məsələn, insan ali təhsil aldığını sübut etmək istəyirsə diplomunu göstərməli, mağazadan nə isə almaq isətyirsə kassa çekini təqdim etməlidir. Allahdan vəhy aldığını söyləyən peyğəmbər də yalan danışmadığını möcüzələrlə sübuta yetirməlidir. Əgər bunu edə bilməsə, heç kəs ona inanmaz və arxasınca getməz. Möcüzə peyğəmbərliyin ən əsas sübutudur.
Peyğəmbərlər adətən iki cür möcüzə göstərmişlər:
1. Birinci növ möcüzələrə qeyb aləmindən verilən Ardı »

Maraqlı melumatlarMÜSƏLMANLARI SÖYMƏK VƏ LAĞA QOYMAQ

Allah taala buyurur: “Ey iman gətirənlər! Bir qövm digərini lağa qoymasın. Ola bilsin ki, onlar (lağa qoyulanlar) o birilərindən (lağa qoyanlardan Allah yanında) daha yaxşı olsunlar. Qadınlar da bir-birinə (rişxənd eləməsinlər). Bəlkə, onlar (rişxənd olunanlar) o birilərindən (rişxənd edənlərdən) daha yaxşıdırlar. Bir-birinizə tə’nə etməyin (ayıb tutmayın) və bir-birinizi pis ləqəblərlə (ey kafir, ey fasiq, ey münafiq və i. a.) çağırmayın. İman gətirdikdən sonra fasiq adını qazanmaq necə də pisdir. Məhz tövbə etməyənlər zalımlardır”. (əl-Hucurat, 11)

Əbu Hureyrə (Allah ondan razı olsun!) rəvayət edir ki, rəsulullah (s) buyurur: “Səhabələrimi söyməyin! Canım əlində olana and olsun ki, əgər sizlərdən biriniz Uhud dağı boyda qızıl Ardı »

Maraqlı melumatlarCAN VERƏRKƏN DÜNYANI RAHATLIQ İÇİNDƏ TƏRК ETMƏYİN

İslam Peyğəmbəri tövsiyə edirdi ki, ölüm yatağında olan insan can verərkən yaxınları ona ”La ilahə illəllah“ cümləsini təlqin etsinlər; yəni kəlmeyi-şəhadəti söyləyib tələb etsinlər ki, o da bunu təkrarlasın (bax: Sünənü İbn Macə, hədis 1444 və 1445; Sünənün-Nəsai, hədis 1827-1828). Mömin və günahsız (yəni günahı az olan) şəxslər adətən kəlmeyi-şəhadəti könüllü surətdə təkrar edir və həyatda son sözləri də Allahla bağlı olur. Amma bəzi günahlar insana mane olur ki, ölüm anında kəlmeyi-şəhadəti söyləsin. Məsələn, valideynin üzünə ağ olmaq və onu narazı salmaq bu cür günahlardandır. Bu barədə maraqlı bir hadisə dini mənbələrdə öz əksini tapıb (hərçənd ki, bir çoxları bu hədisi Ardı »

Maraqlı melumatlarQeyri-müsəlman bir kəs Mədinəyə daxil ola bilərmi?

47736-Sual: Qeyri-müsəlman bir kəs Mədinəyə, yəni (harama) (ehtiyacdan dolayı) daxil ola bilər?

Cavab: Həmd Allaha məxsusdur.

Birincisi:

Kafirlərin Ərəb Yarımadasında məskunlaşmasına imkan vermək olmaz. Elm əhli Ərəb Yarımadasının sərhədlərinin izahında ixtilaf etmişdirlər. Lakin onlar Mədinənin (Peyğəmbərin şəhəri) (Ərəb Yarımadasının) bir hissəsi olması həqiqəti barəsində ixtilaf etməmişdirlər.

İbn Qudamə demişdir:

Onlardan (kafirlərdən) hər hansı birinin Hicazda yaşaması icazəli deyil. Malik və Şafi bu cür söyləmişdirlər. Lakin Malik demişdir: “Mənim rəyim budur ki, onlar bütün Ərəb torpaqlarından çıxarılmalıdırlar, çünki Allah Rəsulu sallallahu aleyhi və səlləm demişdir: “Ərəb Yarımadasında iki din bir yerdə cəm ola bilməz”. Əbu Davud öz isnadı ilə Ömərdən rəvayət edir Ardı »