Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarda ev işlərinə həvəs yaratmaq

Uşaqların ev işi görməsi, məsuliyyət duyğularının inkişafına köməkçi olduğu kimi özünə inam inkişafını da artırar.
2 yaşındakı uşaqla kiçik vəzifələrə başlaya bilərsiniz. (Məsələn: oynadığı oyuncaqlarını yerinə yığması kimi.) Uşağınıza iş vermədən əvvəl, vəzifələri yaxşı qiymətləndirin və edib-edə bilməyəcəyini yaxşı düşünün. Yaşa görə vəzifələndirmək çox əhəmiyyətlidir. Daşıya bilməyəcəyi yükü uşağa üstləndirmək ona fayda yerinə zərər verər. Uşaqların bu məsuliyyətlərini daşıya bilmələri üçün valideynlərin dəstəyinə, cəsarətinə və motivasiyasına ehtiyacları vardır. Bunu bacara bilmələri üçün onların köməklərinə ehtiyac olunduğunun hissinə qapılmaları və edildikdən sonra təqdir ediləcəyini bilmələri əhəmiyyətlidir.
Bir söyləmənizdə uşağınızın dərhal işə başlayacağını sanmayın. Burada səbrli olmanız lazımdır. Uşağınıza oyunundan özünü ayırması üçün Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlar geyinir yoxsa geyindirilir?

Uşaqlarımızın geyimlərini 2 yaşa qədər özümüz seçirik. 2 yaşdan sonra artıq onlar yavaş - yavaş öz seçimlərini dilə gətirir, sevdikləri rəngi və ya cizgi film qəhramanının şəkli olan geyimləri seçirlər. Bəzən valideynlər şikayətlənir. "Əvvəlki sözə qulaq asan oğlum (qızım) dəyişib, indi çox şıltaqlıq edir, öz istədiyi olmasa, mağazada gileylənir, evə gələndə ağlayır, hətta bəzən aldığımız geyimi geyinmir”. Əslində geyimin keyfiyyəti və qiymətindən, maraqlı görünən hissəsindən əlavə, onun hansı üslubda olmasının, rənginin, cizgi film qəhrəmanın öz məna və uşağınızın psixlogiyası üzərində təsirləri də əsas faktorlardan biridir. Bu o demək deyil ki, valideyn geyim seçimini tamamilə övladının öhdəliyinə buraxmalıdır. Xeyr! Sadəcə, geyim Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşağa xərclik necə verilməli?

Böyük yaşlarda puldan doğru istifadə etmə,balaca vaxtlardan öyrədilən vərdişdən çox asılıdır.Ailələr uşaqlarına xərclik verərkən özünü nəzarətdə saxlamalı və konkret mövqeləri olmalıdırlar.
Xərclik yaxşı bir hərəkətə mükafat və ya hər hansı öhtəliyində olan işinə ödəmə deyildir.Xərclik uşağa seçməyi məsuliyyət hissi daşımağı öyrətmək üçün vasitə olmalıdır.
Ümumiyyətlə,uşaqlara 3-cü sinifin sonlarında,yəni 9-10 yaşlarında pul verilməlidir.Az yaşda uşağa pulun verilməsi ondan(pulu tanımadığına görə ) doğru istifadə edə bilməməmsini,aldığı hər hansı şseyin qalığını geri istəməməsi lazımsız fasd-fooda xərcləməsinə gətirib çıxarır ki,bu da özünü göstərir.

Bəs xərclik necə verilməli?
Uşağa qədərindən çox xərclik vermək ona xoşbəxtlik deyil,bədbəxtlik və doyumsuzluq gətirir.Uşaq gərəkdiyindən çox xərcliyi doğru formada istifadə etmir.Olan dəftər və qələmlərinin yanına Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəYeniyetməlikdə bəzi tipik narahatlıqlar və potensial zərərli vərdişlər (2. yazı)

İnsan, həyatı boyunca dəyişiklik və inkişaf içindədir. Yeniyetməlik bu inkişaf zamanının ən vacib hissəsini təşkil edir. Bu dövrü hər bir valideyin yaşasa da övladları ilə birgə yenidən kəşf etməli olur. Bəs öz kimliyini yeni tanımağa başlayan uşaqlarımıza necə yaxınlaşmalı və hansı narahatlıqlarına qarşı diqqətli olmalıyıq?
Ailə ilə yaxınlıq, yeniyetməlik dövründəki bir gənc üçün hər zamankından daha vacibdir. Buna görə də valideynlər öz yeniyetməlik illərini, duyğu və hisslərini xatırlayıb, özlərini uşaqlarının yerinə qoymağı bacarmalıdırlar. Sağlam və xoşbəxt yetişkin olmaq üçün "yeniyetməlik” adlanan bu dövrdə lazımi bilik, bacarıq, uyğun qərarlılıq və dəyərlər qazanılmalıdır.

İndi isə yeniyetməlikdə ən çox rastlanan bəzi narahatlıqlar və onların aradan Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarda Zəka Tipi

Budur bilinən zəka tipləri:

Şifahi zəka: Sözləri təsirli istifadə etmə qabiliyyətidir. Bu uşaqlar dinləyərək öyrənməyi sevər, duyğu və düşüncələrini şifahi ifadələrlə köçürərlər.
Yaxşı yazarlar, yaxşı izah edərlər, kitab oxumağı sevərlər. Ana-atanın onu danışdırmağa çalışması faydalı olar. Bu növdən daha çox şair, yazar, jurnalist və siyasətçi olar.
Məntiqi zəka: Köhnədən edilən zəka testlərində yalnız bu zəka növü ölçülürdü. Səbəb-nəticə əlaqəsi qərargahı və "səbəb" deməyi sevərlər, çox sual soruşarlar. Bu uşaqlar hesab etməyi, ədəd saymağı, məntiq icra etməyi, bir maşını söküb necə işləməyini görməyi sevərlər. Elm insanı, riyaziyyatçı və kompüter proqramçısı olma ehtimalları yüksəkdir.
Virtual zəka: Bu uşaqlar eşitdiyi bir şeyi deyil də, gördüyü bir şeyi daha Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəAilənin tək uşağı necə böyüdülməlidir?

Uşaqların ailədə ən çox güvəndikləri partnyor - hərdən savaşsalar da, əsəbləşib bir-birlərinə "səni sevmirəm" desələr də - bacı-qardaşlarıdır. Onların əlaqəsi uşaqların problemləri bərabər həll etməsi və bir-birlərinə arxa, dayaq durmağı öyrənmələri üçün ən gözəl vasitədir. Evin tək uşağı digər uşaqlarla, öz yaşıdlarıyla və qohumlarıyla qaynayıb-qarışsalar da bacı, qardaş sevgisinin nə olduğunu bilmirlər.

Ana-atalar tək uşağı digər uşaqlara görə ətrafdakılardan qoruyub, üzərində çox əsərək hər kəsdən, hər şeydən qoruyurlar. Tək uşaq evin göz bəbəyi olur və hər kəs üstündə əsir deyə uşağın üstünə çox düşürlər.

Araşdırılmalara görə, tək uşaqların tək uşaq olmayan sinif yoldaşları ilə eyni sayda dostlarının olduğu və dostlarının xüsusiyyətinin də eyni Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəKörpələrdə barmaq əmmə vərdişinin qarşısını necə almaq olar?

Ananın sinəninin yerini tutan barmağı əmməkdən imtina etmək, irəliləyən dövrlərdə çox da asan deyil…
Barmaq əmmək, uşağın həyatının ilk aylarından etibarən görülə bilən bir davranışdır. Körpələrin və ya uşaqların rahatlamaq istiqamətli etdiyi bu davranış zaman içərisində ananın olmadığı və uşaqların özlərini çətinlikdə hiss etdiyi hər vəziyyətdə qarşımıza çıxa bilər.
Körpələrin hər ağlamas və narahatlıq hiss etdikləri vəziyyətləri əmizdirərək keçirməyə çalışması həmin asılılığa çevrilməsini təmin edər. Halbuki onlarla ünsiyyət qurmanın və özlərini rahat hiss etmələrini təmin etmənin bir çox yolu var.
Körpələrlə qurulan əlaqənin romantik keyfiyyəti, ehtiyaclarının doğru başa düşülməsi və zamanında qarşılanması bu əlaqəni gücləndirəcək.
1.Yuxuya gedən zaman oyuncaq kimi mənimsəyə biləcəyi əşyaları yatağına qoymaq Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqların pis vərdişi: saçla oynamaq

Bəzi uşaqlarda, əsasən də qız uşaqlarında saçları barmağına dolayaraq onlarla oynamaq vərdişi olur. Adətən uşaqlar yatarkən saçları ilə oynayır. Bununla da onlar sanki əsəblərini sakitləşdirir, özlərinə lay-lay çalırlar. Lakin yaşı daha çox olan uşaqlarda bu hərəkətin altında başqa səbəblər gizlənə bilər.

Yaşı 1- 3 arası olan qız və ya oğlan uşaqlarında bu cür vərdişlər daha çox olur. Bununla onlar özlərini güvəndə hiss edirlər. Əgər uşağınızda saçı ilə oynamaq vərdişi varsa, çalışmaq lazımdır ki, o bu hərəkətini tərgitsin. Bunun üçün siz müxtəlif üsullara müraciət edə bilərsiniz.

1. Övladınızın gün ərzində nəylə məşğul olmasına nəzarət edin. Onunla oynamağa, daha çox vaxt keçirməyə çalışın ki, onun Ardı »