Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Uşaqlara tərbiyyəUşaq tərbiyəsi nədir?

Uşaq tərbiyəsinin nə mənanı verdiyini ifadə etmədən əvvəl anaların tərbiyəni necə qiymətləndirdiyinə bir nəzər salaq. Bir ana " Mən uşağımı hörmətli, əxlaqlı və dürüst olaraq öyrətmək istəyirəm" deyirsə bu ananın uşaq təhsili deyə nəzərdə tutduğu şey əslində uşaq tərbiyəsidir.
Analar, çox vaxt fərqində olmadan , "uşaq tərbiyəsi" yerinə " uşaq təhsili" sözünü istifadə etməkdədir.
Yaxşı, uşaq təhsili ilə uşaq tərbiyəsi arasında nə fərq vardır? Uşaq təhsilində, ümumiyyətlə əxlaqi qayda və dəyərlər ön planda deyil. Halbuki uşaq tərbiyəsində, uşağı öyrətmək üçün istifadə edilən yol və üsullarda, ictimai qəbul görmüş dəyərlərdən, əxlaq, din, mədəniyyət kimi dəyərlərdən istinad götürər.
Bu kiçik izahdan yola çıxaraq deyə bilərik ki Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlara tualet vərdişinin öyrədilməsi

Yeni doğulmuş uşaqlarda sidik kisəsini əhatə edən əzələlər qeyri iradi olur. Yəni uşaqlar sidik ifrazını böyüklər kimi nəzarətdə saxlaya bilmir. Lakin bir yaş yarımdan sonra uşaqlar artıq tualet vərdişınə yiyələnməyə hazır olurlar. Daha dəqiq desək qızlar 29 ayından, oğlanlar 30 aylığından etibarən bu vərdişə yiyələnə bilərlər. Bu yaşdan əvvəl uşağınıza tualet vərdişi öyrətməyə tələsməyin. Əvvəlcə istərdim onu qeyd edim ki, tualet vərdişinə başlamaq vaxtını necə müəyyən edə bilərsiniz:
• Fikir verin uşağınız gündüz vaxdı sərbəst şəkildə ən azı 2 saat altını quru saxlaya bilirsə
• Uşağınız böyük tualetə gizli gedir və sonradan sizə xəbər verirsə
• Tualetini etdiyini hərəkətləri və mimikaları ilə sizə başa Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlara pulun nə olduğunu öyrətmə üsulları

Uşağa erkən yaşda pulunu doğru xərcləmə ilə əlaqədar məlumat verilməli ki, yetkin olduğunda pulun dəyərini bilsin və öz impulslarını idarə edə bilsin.
Pul hamımız üçün qərar vermə, özümüzü idarə etmə, impulslarımızı nəzarət etmə və variantları qiymətləndirmə bacarıqlarımızla əlaqədar məlumat verən bir vasitə olaraq görülər. Uşaqlarda isə pul dediyimizdə cibxərcliyi, bayram cibxərcliyiləri, oyuncaq kimi anlayışları məlum etməklə birlikdə, fərqli demoqrafik xüsusiyyətlərə sahib mühitlərə də bağlı olaraq çox pul xərcləyən, heç pul xərcləməyən, pul anlayışını bilən və ya gec öyrənən uşaqlar kateqoriyaları ortaya çıxar. Bu istiqamətdə, uşağa pulun nə olduğunu və necə istifadə edildiyini öyrətmək, şəxsiyyət inkişafında əhəmiyyətli rol oynayar.

Üsküdar Universiteti Eiler Poliklinikası uşaq-Yetkin Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşağa cəza vermək doğrudur?

Uşağa tərbiyə vermək üçün necə bir üsul tətbiq olunmalıdır? Uşağa qaydalar necə öyrədilməlidir? Vurmaq, uşağa sərhəd qoymaq üçün doğru bir yoldur? Cavabları bu yazımızda var.
Uşaqlara sərhəd qoyma mövzusunda bir çox fərqli görüş var. Lakin bu görüşlərin ortaq yanı, fiziki zorakılıqla tərbiyə etmə mövzusunun artıq qəbul edilmədiyidir. Vurmaq, hörmət edilməsini təmin etməz və uşağın özünə olan etibarını zədələyər. Fiziki zorakılıq tətbiq olunan uşaqlarda, hirs yığılar və bu hirs uşağın irəliləyən həyatında ortaya çıxar. Bu səbəblə, intizama, cəza deyil bir öyrətmə müddəti olaraq baxılmalıdır. Bu müddət, uşağın qaydaları daxililəşdirməsinə köməkçi olar.

Sərhəd qoyularkən:
- Uşaq, bir qaydanı pozduğunda davranışının təsdiqlənmədiyini bilməlidir.
- Fikirlər ona qarşı deyil Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəİdmanla məşğul olan uşaqlar daha güclüdür

Uşaqlıq dövründə edilən idmanın, yalnız köklüyə maneə törətməklə qalmadığı, sümük inkişafına da müsbət təsiri olduğu müəyyən olundu.
Ankara Təhsil və Araşdırma Xəstəxanası Uşaq Poliklinikasında mütəxəssis Dr. Yavuz Sayar, Dos. Dr. Fatma İ. Arıkan, Dos. Dr. Ulduz Budaqlar Müdrik tərəfindən icra edilən, "Nizamlı İdman Edən və Etməyən Sağlam Adölesanların Sümük Mineral Sıxlığının Kantitatif Ultrason ilə Qiymətləndirilməsi" işində maraqlı tapıntılara çatıldı.
İş daxilində, 9-18 yaşları arasında nizamlı idman edən 55, etməyən də 56 sağlam yetkin izlənildi. İş sonunda, sümük mineral sıxlığı ölçümləri və D vitamini səviyyələri, nizamlı idman edənlərdə etməyən qrupa görə mənalı dərəcədə yüksək oldu.
Yetkinlik mərhələləri, boy və bədən ağırlığı dəyişənləri arasında hər Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşağınız "nankor"luq edir? Səbəbi, ÖZÜNÜZSÜNÜZ!

Uşaqların həyatında belə bir dönəm olur ki, onlar durmadan təkrar edirlər: "Mən hamıdan birinci yedim”, " Mən hamıdan güclüyəm”, " Ana, sənin sözünə qulaq asıram, bacı yox, hə?” , " mən heç nədən qorxmuram” və s. Bütün bunlar özündən müşdəbehlik və razılıq kimi qəbul edilməməlidir. Əslində uşaq öz gücünü və imkanlarını, istəklərini bildirmək , öz "mən” ini göstərmək istəyir ki, bu da təbiidir. O , istəyir ki, hər kəs bilsin ki, o hər şeyi edə bilər, birincini , ikincini, üçüncünü də.

Belə anlarda valideynlər laqeyd dura bilmirlər, uşağının bu sevincini gördükdə həvəslə bunu yaxınlarına , dostlarına danışırlar, hətta uşağın yanında belə onu Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarda barmaq əmmə halları

Ziqmund Freyd şəxsiyyəti psixoseksual inkişaf baxımından araşdıran və şəxsiyyətin təməl xarakter quruluşunda körpəlik və uşaqlıq illərinin əhəmiyyətini ifadə edən ilk psixoanalitikdir.Freydin psixoseksual inkişaf mərhələsində birinci mərhələ oral mərhələ adlanır. Oral dövrdə errogen zona ağızətrafı sahə, təməl həzz mərkəzi əmmədir. Əmmə passiv və asılı bir davranışdır. Əmmə funksiyası yeni doğulmuş uşaqlarda çox qüvvətlidir. Ancaq barmaq əmmə və dil əmmə vərdişləri ilk 1.5 il normal olmaqla birlikdə 2 yaşın sonunda itər. Ancaq barmaq əmmə, əmzik əmmə vərdişi davam edəcək olsa hələ də inkişaf etməkdə olan əzələ və sümük strukturları üzərinə təzyiq tətbiq edərək dişlərin yer dəyişdirməsinə gətirib çıxarar. Bu vəziyyətdə üst ön dişlər Ardı »

Uşaqlara tərbiyyə10 yaşına qədər qazanılması lazım olan bacarıqlar

Uşaqlarda ətraf mühiti dərketmə bacarıqları kiçik yaşlardan etibarən formalaşır. Bu baxımdan uşaqlarda həyat boyu davam edən öyrənmə vərdişləri, özünə xidmət və s. işlərə 10 yaşına qədər ciddi nəzarət edilməlidir. Bu dövrdə uşağın zəkası, diqqəti, konsentrasiyası, davranış bacarıqları, nevroloji və fiziki inkişafı daim diqqət mərkəzində olmalıdır. 10 yaş dövrünün inkişaf xüsusiyyətləri dil-idrak, fiziki və əqli inkişaf, romantik duyğular, ictimai inkişaf və s. mərhələlərdən ibarətdir. Həmin mərhələlərə fiziki olaraq boy uzaması və çəki ağırlığı, məntiqli düşünmə bacarığı, söz xəzinəsinin inkişafı, ailə və ictimai mühitin təsirləri də aiddir.

1. Fiziki olaraq boy uzanması və çəki ağırlığı
Məlumata görə bu dövrdə xüsusən qız uşaqlarının inkişafı sürətli olur. Ardı »