Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Uşaqlara tərbiyyəUşağım oğurluğa başlayıb

Məktəbəqədərki yaş dövrü 3-6 yaş arasını əhatə edir. Bu yaş dövründə uşaqlarda oğurluq halları müşahidə olunur. Lakin bu yaşlarda müşahidə olunan oğurluq hadisələrinin spesifik motiv və səbəbləri vardır.
Uşaqlarda oğurluq halları yeniyetmələrdən fərqli olaraq "prestij”xarakteri daşımır. Yəni, onlar yeniyetmələr kimi həmyaşıdları arasında öz mövqelərini sübut etmək və ya kiminləsə şərt kəsdiyi üçün oğurluğu planlaşdırmırlar. Eləcə də uşaqlarda qrup halında oğurluq müşahidə olunmur.

Uşaqlar niyə oğurluq edirlər?
Uşaqları oğurluq etməyə sövq edən motivlərin bir neçəsi bunlardır:
1. Nəyəsə sahib olma arzusu (adətən oyuncaqlara);
2. Yaxınlarından kiməsə hədiyyə vermək arzusu;
3. Hər hansı bir əşyaya sahib olduğu üçün yaşıdlarının diqqətini özünə çəkmək istəyi;
4. Kimdənsə acıq almaq duyğusu.
Uşaqları oğurluğa sövq Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəTV uşaqların ictimai inkişafına təsir etmir.

İngilislər tərəfindən edilən yeni bir araşdırmaya görə, kiçik yaşda hər gün televiziya izləmənin uşaqların sosial inkişaflarına sanıldığı qədər mənfi təsirlənmədiyini ortaya qoydu.
Sağlamlıq Araşdırmaları Şurasının 5 yaşındakı 11 mindən çox uşaq üzərində etdiyi araşdırmada, pis davranışları televiziya izləməklə əlaqələndirməyin doğru olmadığını ortaya cıxardı. Archives of Diseases in Childhood jurnalında nümayiş olunan araşdırmada, bu iki ünsür arasında kiçik bir əlaqə olduğu ifadə də valideynlik tərzləri kimi digər ünsürlərin bu mövzuda daha çox rolu ola biləcəyi ifadə edildi.
İZLƏMƏ SAATLARI MƏHDUDLAŞDIRILMALI'
Araşdırmaçılar yenə də uşaqların televiziya izləmə saatlarının məhdudlaşdırılması lazım olduğunu düşünür və şiddət olmayan, təlimatçı, örgədici proqramların gündə 2 saatdan çox izlənilməməsini təklif edirlər. Uşaqların, Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəGözü çox qırpmanın səbəbləri

Uşaqlıq çağındakı kəslərin gözlərini çox qırpmaları, olduqca əhəmiyyətlidir. Çünki uşağın görməklə əlaqədar bir problemi olduğunun ilk əlaməti ola bilər.
Uşaqlarda hipermetropi deyilən, uzağı və yaxını bulanıq görmə göz qüsuru gizli bir şəkildə davam edər. Gözdə sürüşmə yəni çəplik olması halında, bu vəziyyət ailə tərəfindən çox tez fərq edilər. Amma hipermetropisi olan uşaqlarda sürüşmə yoxsa çox tez göz yorulması meydana gəlir.
Televiziya seyr etmə, oxuma, yaxında bir şeylə məşğul olma vəziyyətində, gözün uyğunlaşma gücü qeyri-kafi qaldığı üçün beyin, ilk əlamət olaraq sıx göz qırpmağı meydana gətirər. Sıx göz qırpma, uşaqlıq çağında gizli hipermetropi deyilən göz narahatlığının ən erkən əlamətlərindən bir dənəsi ola bilər.
Gözü sıx Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlar sevgisini necə göstərər

Uşağınızı qarşılıqsız sevdiyiniz üçün bəzən onun sevgi nümayişlərini gözdən qaçıra bilərsiniz. Uşağın inkişafı üçün əhəmiyyətli olan bu detalı necə hiss edəcəksiniz?
Ana və uşaq arasındakı bağ, körpə ana qarınındaykən başlayar. Doğum sonrasında da uşaqla ana arasında xüsusi bir ünsiyyət olar. Ana, uşağını böyük bir sevgiylə böyüdərkən uşaq da sevgisini bəzi yollarla ifadə edər.
• Dünyadakı heç bir şeyi anlamayan yeni doğulan körpənizin bildiyi bir şey varsa, o da gözlərinizin içinə baxdığında sizin əhəmiyyətli olduğunuzdur. Uşağınız zamanla sizə olan sevgisini bəzi yollarla göstərməyə başlayacaq.
• Körpəniz onun yanında olmadığınız zamanlarda sizi düşünməyə başlayıb doğulduğundan 8-12 ay arası bir zaman keçdikdən sonra, onun olmadığı otaqdan ayrıldığınızda Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarda barmaq əmmə halları

Ziqmund Freyd şəxsiyyəti psixoseksual inkişaf baxımından araşdıran və şəxsiyyətin təməl xarakter quruluşunda körpəlik və uşaqlıq illərinin əhəmiyyətini ifadə edən ilk psixoanalitikdir.Freydin psixoseksual inkişaf mərhələsində birinci mərhələ oral mərhələ adlanır. Oral dövrdə errogen zona ağızətrafı sahə, təməl həzz mərkəzi əmmədir. Əmmə passiv və asılı bir davranışdır. Əmmə funksiyası yeni doğulmuş uşaqlarda çox qüvvətlidir. Ancaq barmaq əmmə və dil əmmə vərdişləri ilk 1.5 il normal olmaqla birlikdə 2 yaşın sonunda itər. Ancaq barmaq əmmə, əmzik əmmə vərdişi davam edəcək olsa hələ də inkişaf etməkdə olan əzələ və sümük strukturları üzərinə təzyiq tətbiq edərək dişlərin yer dəyişdirməsinə gətirib çıxarar. Bu vəziyyətdə üst ön dişlər Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarda yeməkdən imtina xəstəlik əlamətidir mi?

Analar uşaq dünyaya gəldiyi andan onların yemə və gigenik normlarına xüsusi diqqət yetirirlər. Xüsusən yemək yedizdirərkən normasını aşaraq "zəifləyəcək” düşüncəsi ilə zorla yedirirlər. Sevgisini körpəsini çox yetizdirərək göstərən ana zaman keçdikcə rolları dəyişərək yeməkdən qaçan uşaq və əziyyət verən ana roluna çevrilir. Bu problem zamanı hər cür vasitələrdən istifadə edilir. Məsələn, onlarla şərt kəsir, şantaj edir, fiziki cəzalandırır, mükafatlandırı heç biri təsir etməsə ən sonda yerə uzadaraq zorla ağzına qoymaya cəhd edir. Amma bu heç də uşaq kaprizi dediyimiz vəziyyət olmaya bilər. Bu əlamətlər anoreksiya dediyimiz klinik- psixoloji problemin başlanğıcı ola bilər.
Əsasən anoreksiya uşağın 14-15 yaşlarında müşahidə olunsa da artıq Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşağa kitabı necə sevdirməli?

Uşaqlara kitab seçərkən uşaqların yaşı nəzərə alınmalıdır, çünki seçilən kitab uşağın yaş dövrünə uyğun olmadıqda uşaq o kitabdan zövq ala bilməz və kitaba marağı azalar. 2-3 yaşlı uşaqların nağıl qəhrəmanları onların hər hansı bir əşyası olmalıdır. Məsələn: sevdiyi oyuncaq, xoşladığı cizgi qəhrəmanı və s. Bu yaşda uşaqlar hər hansı təkrarlayıcı hərəkətləri olan nağılları sevirlər.

4-6 yaşlı uşaqlar daha çox sehrli nağılları dinləməyi sevirlər.

7 yaşdan sonra uşaqlar sehrli nağıllarla bərabər, döyüş, müharibə, faciə, eyni zamanda tərbiyəvi süjetli (xeyir və şər, pislik və yaxşılıq və s.) müxtəlif nağılları dinləyə bilərlər. Valideynlər bu nüansları nəzərə alıb uşaqlarına kitablar seçsələr, uşaqlarında kitablara maraq yaradarlar.

Uşaq kitab oxumursa, Ardı »

Uşaqlara tərbiyyəUşaqlarınızı tənbeh edərkən bunları nəzərə alın

Qanun-qaydaya sövq edilməyən uşaq azadlığın mahiyyətini dərk edə bilməz. Təəssüf ki, bəzi valideynlər qanunları azadlıq hissinə zidd hesab edirlər. Onlar uşaq üçün çərçivəsiz bir mühit yaradırlar. Çərçivəsiz mühitdə yaşayan uşaq valideynin diqqət və sevgisini dəyərləndirə bilməyəcək. Bu isə böyük faciədir. Qayda-qanunsuz mühitdə yaşayan uşaq özünü idarə edə bilmir və öz ətrafına dağıdıcı münasibət göstərir. Bu tip uşaqların cinayətə, vəhşiliyə daha çox meyli olur. Fitrətən mərhəmətli olan bir varlıq yanlış tərbiyə nəticəsində amansızlaşa bilər.

Bəzən elə adamlarla rastlaşırıq ki, uşaqlığını tam azad mühitdə keçirdiyindən gələcəyini təyin etmək qabiliyyətini itirmişdir. Onlar valideynin əvəzində özləri üçün qanunlar tətbiq etmiş və bu yetərsiz qanunların nəticəsində yaradıcılıq Ardı »