Sevgi varmı? → Hasret Bitecek Sevgilim
HASRET BİTİCEK SEVGİLİM!!
Sevmeye sonbaharda başladım ve hala seviyorum.üzerinden tam 3 yıl geçmişti.onu ilk gördüğüm yer ve an hala aklımdaın bir köşesinde.3 yıl hiç bahsetmedim onu sevdiğimi ve bir an olsun sevgimde bir eksilme olmamıştı.fakat artık bu habersiz aşk içimi acıtmaktan öteye gidiyor adeta yakıyordu.bir gece yarısı oturdum,düşündüm ve içime bir hırs doğdu.gördüğüm ilk yerde artık duygularımı söyleyecektim ona.günlerden Kurban Bayramı idi.tahmin ettiğim gibi o da gelmişti.onu yalnız bulduğum bir yerde içimden geçen herşeyi anlattım ona.ama bir yandan anlatıyorum bir yandan da kalbim pır pır ediyor yerinden çıkacakmış gibi!onun hakkındaki düşüncelerimi biliyordu artık.sıra ondaydı.lafa "bu söylediklerini duyunca çok şaşırdım."diyerek başladı."senin hissettiklerin tek Ardı »