Sevgi varmı? → Buyurun Esidirem Sizi...
-Buyrun esidirem sizi-
(Nece gozel gozleri var)
-Gozlerimin icine niye baxirsan?
-(Seni sevirem)
-Hey oglan senleyem e niye
susursan ... -Bagislayin fikirem getmisdim !
-Niye?-Bilmirem...
-Of men yoruldum size yaxsi yol me
getmeliyem ...
-Durun...!
-Yaxsi ancaq getmeliyem tez olun ... -Vaxtiniz var...
-Neyleyirsiz vaxti?
-Size bir soz deyecem...
-Ne soz? Buyrun esidirem deyin...
-Yox bele deye bilmerem...
-Niye axi ? -Ele cox xais edirem eger
mumkunduse mene yarim saatinizi
ayirin ...
-Yox bu mumkun deyil,hele burda
dayanmam ble yanlisdi ,men gedirem..
-Ne olar getmeyin! -Uzurlu hesab edin qalmali
oldugumdan cox qaldim ..
.-Niye gedirsiz?
-Sizi tanimiram axi ...
-Tanimaq istemersiz?
-Anlamadim?-Hec... -Hey bir deqiqe siz ne demek
isteyirsiz?
-Yaxsisi budu mende gedim...
-Dayanin
-Tek bir seyim deyim ki ureyini
sorgula ... Oglan uzaqlasir qizsa biraz onun
arxasinca baxir ve basini silkeleyib
cixib Ardı »