Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Ümumi PsixologiyaSubliminal mesajlar

Görmədiyimiz kadrlar
Şüuraltı sözünü, yəqin ki, bir çoxlarınız eşitmisiniz. Şüuraltına təsir, şüuraltı fikir və s. Bəs nədir şüuraltı? O heç vaxt yatmır. Hətta biz yuxudaykən belə. O həmişə fəaliyyətdədir. O, gün ərzində gördüklərimizin, eşitdiklərimizin yığıldığı bir “evdir”. Gün ərzində siz avtobusa minirsiniz, yemək yeyirsiniz, müxtəlif insanlarla və hadisələrlə qarşılaşırsınız. Ancaq siz bunların bir çoxunu günün sonunda xatırlamırsınız. Ancaq şüuraltımız bunların hər birini qeyd edir. Siz istəsəniz də, istəməsəniz də. Uşaq yaşlarınızdan indiyə qədər yaşadığınız, yaddaşınızda olan və olmayan hər şey oradadır. Amma bəzən görmədiklərimiz də şüuraltına yazıla bilir. Necə? 25-ci kadr və ya digər adıyla subliminal mesaj vasitəsilə.

Məsələn: 1957-ci il, Amerika Birləşmiş Ardı »

Ümumi PsixologiyaHafizə

İnsanın duyub və qavradıqlarının, psixikasında baş verənlərin hamısı izsiz ötüşmür, müəyyən mənada orada hifz olunur. Bəziləri isə ömürlük qalır. Keçmişdə baş verənlərin psixikada "izi", işarələri, kodu, sürəti qalır. Bizlərdən hər birimiz təsdiq edə bilərik ki, təkrarən duyduğumuz və qavradıqlarımızı tanıyır və onu əvvəllərdə məhz o şəkildə yaşadığımızı söyləyərik.
Psixikanın mühüm universal xüsusiyyətlərindən biri də informasiyanın fasiləsiz olaraq toplanması qabiliyyətidir. Bu proses psixi fəaliyyətin bütün dövr və sahələrini əhatə etməklə bir çox hallarda avtomatlaşır, hətta az qala qeyri-şüuri mahiyyət kəsb edir. Nümunə olaraq psixologiyada iki mötəbər tarixi fakt kimi göstərilən hadisəni vermək istərdik.
Tamamilə savadsız qadın xəstələnir və həyəcanlı, yüksək tonla mənasını özünun də Ardı »

Ümumi PsixologiyaUşağı səliqə səhman yaratmağa necə öyrətmək olar?

Sizin körpəniz ilk addımlarını atmağa başlayan andan etibarən dolabçaların və dolabların içində olanlarla tanış olmağa can atır, öz oyuncaqlarıyla oynamağa bir o qədər aktiv maraq göstərmir, hər bir ana bu zaman özünə sual verir: Necə edim ki, uşaq səliqə səhman yaratmağı öyrənsin.

Uşaqdan dərhal şeyləri öz yerinə qoymağı tələb etmək lazım deyil, çünki uşaq hələ anlamır, “öz yeri” nədir. Bunun üçün əvvəlcə ona izah etmək lazımdır, haradır bu yer, niyə məhz ora qoymaq lazımdır.

Hamısından yaxşı bunu oyun vasitəsi ilə məşq etmək (tətbiq etmək) lazımdır. Əgər siz körpənizə desəniz ki, oyuncaqları yığmaq lazımdır 99 % zəmanətlə deyə bilərəm ki, körpə bunu etməyəcək, amma Ardı »

Ümumi PsixologiyaSözümüz mən depressiyadayam deyənlərədir

Sözümüz mən depressiyadayam deyənlərədir

Depressiyaya necə qalib gələk?
"Depressiyadan azad olun!" başlığı altında yüzlərlə məqalə və araşdırmalar var. İnsanlar müxtəlifdir: qaydalara əməl edib sona kimi gedən və yarı yolda bezib, öz depressiyasına davam edən adamlar.

Araşdırmalar göstərir ki, depressiyadan azad olmağın ən yaxşı üsulu kiminsə depressiyadan azad olmasına yardımçı olmaqdır.

Əlbəttə, biz həkimin "ağır depressiya" diaqnozundan danışmırıq. Sözümüz "mən depressiyadayam" deyən adamlaradır.

1. Başqasına depressiyadan azad olmağa yardımçı olmaq özünü bu vəziyyətdən xilas etməkdən daha asandır. Əvvəla, ona görə ki, siz depressiyadan azad olmağa cəhd etsəniz belə, nəticələrə ümidsiz yanaşırsınız. Kiməsə kömək etmək istəyəndə isə hər gün beyniniz yeni üsul, əyləncə axtarışında olur. Nəticədə siz qarşı tərəfin uğurlarına sevinib, Ardı »

Ümumi PsixologiyaÜnsiyyət informasiya mübadiləsi kimi

İnformasiya mübadiləsi və onun ünsiyyətdə yeri. İnsanların bir-biri ilə informasiya mübadiləsi ünsiyyətin daha geniş yayılmış tərəfi, cəhəti olmaqla psixoloji ədəbiyyatda ünsiyyətin kommunikativ tərəfi adlanır. İnformasiya mübadiləsi prosesində insanlar bir-birlərinin fikirləri, ideyaları, hissləri, istək və arzuları və s. ilə tanış olurlar. Başqa sözlə insanlar bu prosesdə həyat və fəaliyyətləri üçün zəruri olan informasiya mübadiləsini həyata keçirirlər. Bu cür informasiya mübadiləsi olmadan insanların birgə yaşayışı və fəaliyyəti çətinləşər, mümkün olmazdı.
Ünsiyyət zamanı həyata keçirilən informasiya mübadiləsində iki tərəf iştirak edir: məlumatı, informasiyanı verən və məlumatı qəbul edən. Birinci tərəf – informasiyanı verən kommunikator, ikinci tərəf – informasiyanı qəbul edən isə resipient adlandırılır. Beləliklə Ardı »

Ümumi PsixologiyaXəyanət....

Əvvəl o da vardı, mən də. Sonra iki oldunuz, mən az oldum

Üç olanda o, o biri və sən vardın, lap azaldım mən

Siz dörd olanda, mən yox idim artıq. Ümidimə sığındım.

Biz beşincini görəndə… ümidim “bəsdir!”, dedi!

Əlvida dedi və getdi !

Tək qaldım sonra nifrətim gəldi!

Onunla saymağa başladım. Əvvəl pıçıltı ilə ürəyimdə sayırdım

Hər dəfə gözlərim dolurdu, qəhərlənirdim...

İndi edama məhkum olunanı cəllada təhvil verən icraçı məmur kimi sayırdım...

Beş! Altı! Yeddi!...

Başım saylara elə qarışdı ki, sayı da, səni də itirdim...

Artıq saymıram xəyanətlərini!

Nifrətim də gedib!...Təkəm deyəsən...

Aynada tənhalığın, xəyanətin rəsminə baxım dedim, özümə yəni...

Özüməmi?....Nə yaxşı yadıma düşdüm! Özümə ehtiyacım var! “Sənə məndən danışmaq istəyirəm” dedim...

— Dostlara danışsan...

Ardı »

Ümumi PsixologiyaYumruq..

Deyilənə görə, İsaak Nyuton doğulanda o qədər zəif olub ki, sağ qalacağına heç kəs inanmayıb. Sən demə, fiziki baxımdan cılız şagird olan Nyutonu elmin göylərinə ucaldan, onu dünyanın ən dahi insanlarından biri halına gətirən əsas səbəblərdən biri sinif yoldaşının onun qarnına yumruq vurması olub.
Bir dəfə dərsini danışan Nyutonu müəllim tərifləyir. Bunu həzm edə bilməyən sinif yoldaşı bir daha dərs öyrənməməsi üçün İsaakın qarnına möhkəm bir yumruq vurur. Yumruq vuran uşaq məktəbin ən yaxşı şagirdi idi və istəmirdi ki, heç kəs onu ötsün.
Uşaqlıq illərində hansımızın qarnına yumruq dəyməyib ki? Ancaq heç birimiz Nyuton ola bilməmişik. Bilirsinizmi niyə? Bizlərə yumruq dəyəndə ya Ardı »

Ümumi PsixologiyaPsixologiya

Psixologiya (yun. ruh, ruhi alem; bilik, öyrenmek, elm) — "psixika haqqında elm" demekdir. Psixologiya termini evristik baxımdan elmin predmetini deqiq ifade edir: psixologiya psixika haqqında elmdir. Psixologiya elminin predmeti mürekkeb ve çoxcehetlidir.

Psixologiya elmi hem de fealiyyet ve ünsiyyetin psixoloji problemlerini öyrenir. Psixika fealiyyet ve ünsiyyet prosesinde müxtelif formalarda tezahür edir. Psixologiya beyinde obyektiv alemin subyektiv sureti kimi emele gelen psixikanın faktları, qanunauyğunluqları ve mexanizmleri haqqında elmdir.

Psixologiyaya tarixi
Psixologiya elmi qedim tarixe malikdir. Psixoloji anlayışlar sistem şeklinde ilk defe olaraq Aristotelin (eramızdan evvel ıv esr) “Ruh haqqında” traktatında şerh olunmuşdur. Traktatın adına diqqet edin: o, psixologiya deyil, “ruh haqqında” adlanır. Ardı »