Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Maraqlı melumatlarTilavət, şükr və səhv səcdələri haqqında geniş məlumat...

Tilavət səcdəsi:[1]
İbn Həzm “Əl-Muhəllə” adlı kitabında (5/ 105-106) deyir:
«Quranda on dörd yerdə səcdə məqamı vardır. Birincisi əl-Əraf surəsinin sonundadır[2]. Sonra ər-Rəəd surəsində[3]. Sonra ən-Nəhl surəsində[4]. Sonra əl-İsra surəsində[5]. Sonra Məryəm surəsində[6]. Sonra əl-Həcc surəsində[7]. Amma bu surənin sonlarında səcdə ayəsi yoxdur[8]. Sonra əl-Furqan surəsində[9]. Sonra ən-Nəml surəsində[10]. Sonra əs-Səcdə surəsində[11]. Sonra Sad surəsində[12]. Sonra Fussilət surəsində[13]. Sonra ən-Nəcm surəsinin sonunda[14]. Sonra əl-İnşiqaq surəsində uca Allahın “Lə yəscudun” sözündə[15]. Sonra əl-Ələq surəsinin sonunda[16]».

Tilavət səcdəsinin hökmü:
İbn Həzm deyir ki, tilavət səcdəsini etmək fərz deyil, bəyənilən əməldir. Bu səcdə həm fərz, həm də nafilə namazlarda ola bilər. Ümumiyyətlə namaz xaricində istənilən vaxt bu səcdəni Ardı »

Maraqlı melumatlarNamaz

kişilər üçün azan və iqamənin oxunması fərzul kifayədir. Müsafir və təklikdə olanlar üçün müstəhəb, qadınlar üçün isə məkruhdur. Azan və iqamə vaxtından əvvəl olduqda məqbul sayılmır.

Namazın şərtləri:
1. İslam.
2. Əql.
3. Seçmək bacarığı.
4. İmkan daxilində təmiz olmaq.
5. Namaz vaxtının daxil olması. Zöhr namazının vaxtı günəşin zenit xəttini keçməsindən sonra hər şeyin kölgəsinin özü mislində olduğu vaxta qədərdir. Bundan sonra əsr namazının vaxtı başlayır. Bu namazın ixtiyari (İxtiyari: Yəni bu vaxt ərzində namazı qılmaq ixtiyaridir.) vaxtı hər şeyin kölgəsi iki özü mislində olana qədər davam edir. Sonra isə günəş batana qədər zəruri vaxtıdır. Günəş batdıqdan sonra məğrib namazının Ardı »

Maraqlı melumatlarSehirbazın Qazancının Haram Olması

Əbu Məsud əl-Bədri (r.a) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (s.a.v) itdən gələn pulu, zinakarın qazancını və falçılıqdan gələn pulu götürməyi qadağan etmişdir".
(əl-Buxari 2237, Muslim 1567. )

Zeyd ibn Ərqam (r.a) rəvayət edir ki, Əbu Bəkrin (r.a) bir qulluqçusu var idi. Onunla şərt kəsmişdi ki, özünü satın alıb azad edəcəkdir. Hər dəfə o, bir şey gətirdikdə Əbu Bəkr (r.a) ondan soruşardı: “Bu haradandır?” Əgər cavab onu qane edərdisə yeyərdi, qane etmədikdə isə yeməzdi. Oruclu günlərin birində qulluqçusu ona yemək gətirdi. Əbu Bəkr (r.a) yeməyin haradan olduğunu soruşmağı unudaraq yeməkdən bir loxma ağzına qoydu. Xatırladığı zaman: “Bu yemək haradandır?”- deyə soruşdu. O: “Cahiliyyə vaxtı mən Ardı »

Maraqlı melumatlarMüsəlman ananı üstün tutmalıdır , yoxsa həyat yoldaşını (qadın)?

Sual-Kişi kimə daha çox üstünlük verməlidir: ana yoxsa həyat yoldaşına?

cavab-Həmd Allaha məxsusdur.

Müsəlman həmişə öz anasına üstünlük verməlidir. Çünki hədisdə varid olmuşdur ki, bir nəfər peyğəmbərdən sallallahu aleyhi və səlləm soruşdu: “Ey Allahın elçisi! Ən çox kimin qayğı göstərilməyə haqqı var?” Dedi: Ananın!” (Yenə) soruşdu: “Sonra kimin?” Dedi: “Ananın” (Yenə) soruşdu: “Sonra kimin?” Dedi: “Ananın”...(əl-Buxari 5514; Müslim 4621)

Bununla belə həyat yoldaşı (qadın) ana üzərində yalnız bir halda üstünlük təşkil edir ki, bu da (nəfəqə) xərcləmək məsələsidir. Əgər ər həm arvadı, həm da ansına kasıb olduğundan pul xərcləməyə gücü çatmırsa, o zaman bu halda öz həyat yoldaşı anasından ön plana keçməlidir. Ardı »

Maraqlı melumatlarKibir, təvazökarlıq, yumşaqlıq, comərdlik, xəsislik, həsəd,

• Harisə ibn Vəhb (r.a) Rəsulullahın (s.ə.s) belə buyurduğunu rəvayət edir: “... Sizə cəhənnəm əhlindən xəbər verimmi? Bunlar; kobud, xəsis və kibirli adamlardır.” (Səhihi-Buxari, Kitabul-Ədəb, 61; Sünəni-Tirmizi, Babül-Cəhənnəm, 2608.)

• Peyğəmbər (s.ə.s) buyurmuşdur: “İnsanlar! Bilin ki, Rəbbiniz birdir. Atanız da birdir, hamınız Adəmdənsiniz, Adəm də torpaqdandır... Ərəbin ərəb olmayana üstünlüyü yoxdur. Üstünlük ancaq təqva ilədir.” (Səhihi-Müslim, c. 2, səh. 890)

• Əbu Hüreyrə (r.a) Rəsulullahın (s.ə.s) belə buyurduğunu rəvayət etmişdir: “...Allah Təala, günah bağışlayan kimsənin şərəfini artırır; Allah rizası üçün təvazökar olan şəxsləri ucaldır...” (Səhihi-Müslim, Kitabul-Birr, 19.)

• Əbu Hüreyrə (r.a) Rəsulullahın (s.ə.s) belə buyurduğunu rəvayət etmişdir: “Comərd mömin Allaha yaxındır, cənnətə Ardı »

Maraqlı melumatlarƏshabələr barəsində yayılmış şübhələr və cavabı(1-5 )

Birinci şübhə
«Peyğəmbərin (s.a.v) hovuz haqqında söylədiyi hədis»

Bidət əhli Peyğəmbərin (s.a.v) hovuz haqqında dediyi hədisi əsas gətirirlər. Hədisdə deyilir: "(Mən Qiyamət günü hovuz başında olarkən) məni tanıyan və mənim tanıdığım bir qrup insanlar mənim yanıma gələcəklər. Lakin (mələklər) onları hovuzdan uzaqlaşdıracaqlar. Mən deyəcəyəm: "onlar mənim əshabələrimdir, onlar mənim əshabələrimdir". (Mələklər) Mənə deyəcəklər: "Sən, onların səndən sonra nə törətdiklərini bilmirsən"." ( Səhih əl-Buxari, Kitabut Təfsir, Bab "Kəmə Bədənə Əvvələ Xalqin Nuiduhu", 4740. Həmçinin, Kitabul Fitnə, Bab, "Vattaqu Fitnətən" ayəsi.)

Bu hədisin, sənəd və məzmun baxımından rəvayətləri çoxdur. Bəzi rəvayətlərdə deyilir: "Mən hovuzun başında dayanıb yanıma gələnlərə baxdığım halda, bəzi insanların mənə yaxınlaşmasına mane olunacaq. Ardı »

Maraqlı melumatlarHicabin Vacibliyini

Hicabin vacibliyini xanimlara catdirmaq Hicabin vacibliyini xanimlara catdirmaq isdiyirem Namaz qilin, zekat verin, Allaha ve Resuluna itaet edin. Muselman olmayan qadinin cemiyyeti pozacaq shekilde ortaliqda gezmesi de duzgun deyil. chunki, ele ictimai edebler var ki, bunlara muvafiq emel etmek her bir insan uchun vacibdir. Cemiyyeti bu cur edebsizliklerden qorumaq hem muselmanlaren, hem de qeyri-muselmanlarin borcudur. Bu cur ictimai edebler islamin sheriet siyasetidir ki, bunlari her bir muselman olkesinde tetbiq etmek lazimdir. Muselmanlarin daha bashqa bir borcu da 10 yashina giren qiz ushaqlarinin bashlarini ortmeye alishdirmaqdir. Bu da terbiye baximindan gereklidir. chunki, namazda da beledir. Emr bin Shueyb (r.a.) Resulullahdan (s.e.s) bele Ardı »

Maraqlı melumatlarNamazın savabını vəfat etmiş insana hədiyyə etmək

insana hədiyyə edə bilərəm və bunun savabı ona çatırmı?

Cavab: Əda etdiyiniz namazın savabını vəfat etmiş insana hədiyyə etmək icazəli deyil, əksinə bu bidətdir. Çünki bu əməl nə peyğəmbərdən sallallahu aleyhi və səlləm, nə də onun səhabələrindən varid olmamışdır. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm demişdir: “Kim bizim bu dinimizdə olmayan bir şey ihdas (yenilik) edərsə və onu dinə qatmağa çalışarsa o (əməl, söz və s.) rədd edilir.” (Səhih əl-Buxari 2697; Səhih Müslim 1718)”

Müvəffəq edən Allahdır. Allahın salamı və salavatı Peyğəmbərimizə, onun ailəsinə və səhabələrinin üzərinə olsun.

Əl-Bid`u vəl-Muhdəsət və məə lə Əslə ləhu-səh.292

Fətəvə əl-Ləcnə əd-Dəimə lil-Buhus əl-İlmiyyə vəl-İftə-Fətva N Ardı »