Sevgi varmı? → Olumune Sevgi Dedikleri Bu Olsa Gerek
ölümüne sevmek dedikleri bu olsa gerek
Ölümüne sevmek dedikleri bu olsa gerek seni senle yaşamayadıktann sonra bana bu dünyada yar olan kızla her sevişimde senin hayalin gözümde olacak sensiz bir hayat haram bana yaşayamam ölümün kıyısına gelmek nedir senden sonra tattım senle yaşarken yaşamımın en tatlı anlarıydı senle yaşamak senle ölmek yakışırdı bana ama olmadı gitmek istedin aptalca bi nedenle gittin veda bile etmedin bana olsun sen dokunamicam kadar seni yaşmayacağım kadar uzaksın bana böle olsun bende istemezdim sana arkadaçça yaklasmamın da tek sebebi seni görebilmekti biras daha yakındada olsa sensizlik revaymıs bana öle oldu sendin benim en değerli varlığım olmadı canım Ardı »