Maraqlı Melumatlar → Məşhur avtomobillərin loqotipləri necə yaranib?
Bəzi avtomobillərin loqotiplərinin mənası belədir.
Audi avtomobil markasının loqotipindəki dörd halqa nişanı 1932-ci ildə yaradılmışdı. Bu Auto Union şirkətini təşkil edən 4 avtomobil şirkətini – Audi, Horch, DKW və Wanderer simvolizə edirdi.
1919-cu ildə rəqiblər Avqust Horxanı onun adını daşıyan «Horch» zavodunun idarə heyətinin tərkibindən çıxardılar. Buna cavab olaraq o, yeni bir rəqib şirkət yaratdı. Yeni müəssisənin adı Audi – yəni, onun soyadının latın dilinə tərcüməsi (horch – qədim alman dilində «qulaq as») qoyuldu. Audi markası altında o dövrdə yalnızca yarış maşınları buraxılırdı.
BMW 1916-cı ildə Münhendə aviasiya mühərrikləri zavodu kimi yarandı. Buradan da BMW-nin loqotipi – fırlanan ağ-mavi rəngli propeller Ardı »