Maraqlı melumatlar → REHMAN Ve REHIM ALLAHIN Adi Ile
HARDA KI,AGIL BIR XEZNE TAPAR,ALLAHIN ADNI EYLYER ACAR.ALLAH AGILLIYA NEVAZI$KARDIR,AGILSIZLARA DA ELACI VARDIR. BINNET Ardı »
Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən
HARDA KI,AGIL BIR XEZNE TAPAR,ALLAHIN ADNI EYLYER ACAR.ALLAH AGILLIYA NEVAZI$KARDIR,AGILSIZLARA DA ELACI VARDIR. BINNET Ardı »
“Müsnəd”də əl-Bər bin Əzibin hədisi rəvayət edilir ki, bir dəfə onlar Peyğəmbərlə (sav) , birgə ənsarların birini dəfn etməyə getdilər. Qəbrə çatdıqda onun aşağı hissəsi hələ hazır deyildi. Allahın Rəsulu , oturdu və sahabələr hətta tərpənməkdən belə qorxaraq onun yanında əyləşdilər. Onun əlində budaq var idi və o torpağı qazıyırdı. Birdən o başını qaldırdı və dedi: “Qəbir əzabından Allaha sığınıram!” O bunu üç dəfə təkrar etdi və sonra dedi: “Saleh qul bu dünyadan köçüb axirətə qovuşduqda, onun yanına səmadan ağ üzlü mələklər gəlirlər. Onların üzü günəş kimi parıldayır, əllərində Cənnət kəfənləri, xoş ətirli Cənnət hanutu (balzam) olur.
Gözün son görmə həddi məsafəsində Ardı »
Dini anlamda Allahın razılığına səbəb olan bütün əməllər, xüsusilə, insanın başqalarına münasibətdə göstərdiyi xeyirxahlıq ehsan sayılır. Ehsan sözünün ərəb dilindən tərcüməsi “yaxşılıq” deməkdir.
Qurani-kərimdə Allah-təala öz bəndələrinə müraciətlə buyurur: “Həqiqətən, Allah ədalətli olmağı, yaxşılıq etməyi, qohumlara (haqqını) verməyi buyurur, zina etməyi, pis işlər görməyi və zülm etməyi isə qadağan edir...” (Nəhl, 90). İslamda ehsan həm Allah-taala tərəfindən öz bəndələrinə ünvanlanmış sonsuz nemətlər mənasında, həm də insanların bir-birinə münasibətdə nümayiş etdirdikləri qarşılıqlı yardım və qayğı anlamında başa düşülür: “...Allah sənə yaxşılıq etdiyi kimi, sən də yaxşılıq et...” (Qəsəs, 77).
Dinimiz tövsiyə edir ki, insanlar həmişə bir-birinə qarşı diqqət və sayğı ilə davransınlar, Ardı »
Allahu Təalə mübarək kitabında bir çox yerdə məxluqata and içmişdir. Məxluqata and içmək məkruh, haram və ya şirk olduğu halda Allahu Təalənin məxluqata and içməsini necə anlamalıyıq? İmam Əbu Abdilləh Muhamməd bin Əli bin Ömər əl-Maziri - rahiməhullah - bu barədə deyir:
“Allahu Təalə demişdir: “Əncirə və zeytuna and olsun!” Bunun mənasının “Əncirin və zeytunun Rəbbinə and olsun” olduğu söylənmişdir. Ya da bununla qəsd olunan bu iki meyvədəki möhtəşəmliyə və onlarla Allahın insanlara etdiyi yaxşılığa diqqət çəkilmişdir və bununla and içmək qəsd olunmur. Əgər heç bir həzf və idmar olmadan and içmənin qəsd olunduğunu qəbul etsək belə Allahın – Subhənəhu – bu Ardı »
Imam Eliden (e) sorusdular:"Allahin en guclu esgeri kimdir?" Buyurdu:
"Demire baxdim,onun mohkemliyini ve sertliyini gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin demir oldugunu dusundum.
Oda baxdim,onun demiri eritdiyini gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin od oldugunu dusundum.
Suya baxdim ,onun odu sondurduyunu gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin su oldugunu dusundum.
Buludlara baxdim,onlarin sulari dasidigini gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin buludlar oldugunu dusundum.
Kuleye baxdim,onun buludlari herekete getirdiyini gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin kulek oldugunu dusundum.
Daglara baxdim,onlarin kuleye sine gerdiyini gorub Allahin en guclu ve ezemetli esgerinin daglar oldugunu dusundum.
Insana nezer saldin,onun daglari feth etdiyini gorub Allahin en guclu ve Ardı »
Çaşqın fikirlər və dinə zidd olan vəsvəsələr ölü qəlbə heç bir təsir göstərmir. Çünki bu qəlb ölü olduğundan şeytan onun düşdüyü bu durumdan artıq heç bir şey istəmir.
İbn Abbas, ya da İbn Məsuda belə deyirlər: Yəhudilərin dediyinə görə onlara namazda şeytanın heç bir vəsvəsəsi toxunmur, yəni çaşdırıcı fikirlərlə qarşılaşmırlar. O isə cavabında bildirdi ki, Yəhudilər doğru deyirlər. Şeytan üçün xarab olmuş bir qəlbin əhəmiyyəti yoxdur.
Əgər qəlb diri və imanlı olarsa, şeytan rəhimsiz və ara kəsmədən ona hücumlar edər, qulun şeytana təslim olduğu təqdirdə onu məhv edəcək ən böyük təhlükəyə çevrilən dininə zidd vəsvəsələr yağdırar, hətta onun öz Rəbbi, dini Ardı »
Həmdun əl-Qassar (rahiməhullah) buyurur:
- Qardaşlarınız arasından birinin ayağı büdrədikdə, o zaman onun üçün yetmiş üzr axtarın. Qəlbiniz bunu qəbul etməsə, o zaman bilin ki, xəta sizin nəfsinizdədir. Çünki müsəlman üçün yetmiş üzr yeri qoyulduğu halda qəlbiniz bunu qəbul etmədi![1]
Muhəmməd İbn Sirin (rahiməhullah) buyurur:
- Qardaşınız haqqında sizə bir xəbər gəldikdə, o zaman onun üçün üzr axtarın. Əgər onun üçün üzr tapa bilməsəniz, o zaman: “Onun üzrü var”- deyin.[2]
[1]- İmam Beyhəqi, Şuəbul İmən, 6/323
[2]- İmam Beyhəqi, Şuəbul İmən, 7/552
__________
əz-Zubeyr Ardı »
Kiməsə xeyirxahlıq etmək təşəbbüsündə olduğumuz zaman, həmin əngəllər səbəbindən təşəbbüsümüz nəticəsiz qalır.
Sanki içimizdə “sabah edərsən”, “hələ vaxta var” kimi hisslər bizi bu xeyir işlərdən uzaqlaşdırır. Uca rəbbimizin rızası üçün bir işə başlamaq istədiyimiz zaman bu hiss bizi öz çıxılmaz bataqlığında boğur. Düşünürəm ki, günümüxdə hər kəs “sabah edərsən” hissinin onların həyatında buraxdığı acı izləri asanlıqla görə bilər. Neçə-neçə xeyir iş, neçə-neçə haqq söz sabaha buraxıldığı üçün edilməmiş, söylənilməmişdir.
Nəfsin xoşlandığı şeylərin dərhal edilməsini istəyən şeytan, həqiqiət və xeyir işlərdə hər zaman “sabah edərsən” düşüncəsi ilə insana vəsvəsə vermişdir. Həyatımıza nəzər salsaq, “sabah edərsən”, “ bir azdan edərəm” kimi düşüncələrin nəticəsini görmək bizə Ardı »