Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Biznes klassXasiyyətinizə uyğun iş yeri seçin

İnsanın özünü tanıması, zəif və güclü tərəflərini bilməsi onun istəklərinin, arzularının formalaşmasında xüsusi rol oynayır. Öz gücünə bələd olan insan eyni zamanda hansı peşənin ona daha uyğun olduğunu müəyyənləşdirə bilir. Mütəxəssisləri sözlərinə görə, peşə seçimi insanların xasiyyətindən aslı olaraq da dəyişə bilir. Bu mövzuda aparılan araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, xasiyyətcə sakit insanlar daha çox ünsiyyət bacarığı tələb edən işlərdə, aktiv həyat tərzini sevən insanlar isə passiv iş şəraitində özlərini narahat hiss edirlər. Nəticədə isə tez zamada bu sahədəki karyeralarını yekunlaşdırır və yeni iş axtarışına başlayırlar. Siz də peşə seçimində bu cür problemlərlə qarşılaşmaq istəmirsinizsə, xasiyyətinizə uyğun olan peşələri seçməyə çalışın. Ardı »

Biznes klassHəvəslə işləməyin yolları

Həkimlər bildirirlər ki, müasir dövrdə stres və həyəcan insanların ömrün qısaldan əsas faktorlardan hesab edilir. Günün 8 saatını işləyən insan əksər hallarda işdə bir çox problemli vəziyyətlərlə rastlaşır ki, bu da onun psixoloji vəziyyətinə öz mənfi təsirini göstərir. Buna görə də mütəxəssislər işdə stresdən uzaq olmaq üçün müxtəlif təkliflər irəli sürürülər. Bu təklifləri aşağıdakı kimi qruplaşdırmaq olar:

Sevdiğiniz insanlara zəng vurun: Stres işə adaptasiya olmağınıza mane olur, bu səbəbdən də işin məhsuldarlığı aşağı düşür. Bu zaman inadlı şəkildə çalışmağı, hansısa bir işin öhdəsindən gəlməyi qarşınıza məqsəd qoymağınız ağılabatan variant deyil. Bunun əvəzində daha yaxşı olar ki, işinizə bir neçə dəqiqəlik fasilə verib Ardı »

Biznes klassVaxtı düzgün bölüşdürməyin yolları

Əziz kişilər, qəbul edək ki, bəzən nə gərgin iş qrafiki, nə də vaxtı idarə etmək bacarığı (time management) haqqında oxuduğumuz kitablar, məqalələlər işlərimizi düzgün planlaşdırmaqda bizə kömək etmir. Nəticədə isə vaxtında yerinə yetirə bilmədiyimiz işlərə görə töhmət alır, sabah görməli olduğumuz işlərin sayını iki qat artırırıq. Bəs vaxtımızı düzgün idarə etmək üçün nə etməliyik?
Bu dəfəki məqalədə sizinlə elə bu barədə danışmaq istəyirik. Bunun üçün sizə fərqli və maraqlı “time management” (vaxtı düzgün idarə etmək) strategiyası təqdim edirik. Bu strategiyanın əsasında standartlardan kənar, motivasiyanızı qaldıracaq məqamlar dayanır. Onu da qeyd edək ki, haqqında danışmaq istədiyimiz bu strategiya hazırda işinin həddindən artıq çox Ardı »

Biznes klassİş müsahibəsinə necə hazırlaşmalı?

Əksər iş yerləri yalnız cv-nizi nəzərdən keçirib sizi işə qəbul etməzlər. Cv göndərmək hələ başlanğıcıdır. İkinci mərhələ cv-nizin işə götürən tərəfindən müsbət qarşılanıb-qarşılanmamasıdır. Əgər bu mərhələni də keçsəniz, növbəti pillə kimi sizi müsahibəyə dəvət edəcəklər. Əmin olun ki, müsahibədə işə götürən tərəf üçün yalnız onların verdiyi sualları doğru cavablandırmağınız kifayət deyil. Bu zaman onlar sizin geyiminizdən tutmuş, əl-qol hərəkətlərinizə qədər hər şeyə fikir verəcəklər. Buna görə də əgər getdiyiniz müsahibələrdən “Biz sizinlə əlaqə saxlayarıq” sözlərini eşidib əliboş geri qayıtmaq istəmirsinizsə, işə götürən tərəfin marağında olan hər incə detala fikir verməlisiniz.

Hər şeydən əvvəl diqqətinizi geyiminizə yönəldin. Unutmayın, “İnsanı geyiminə görə qarşılayıb, ağlın Ardı »

Biznes klassBu proqram sizi idarə edəcək

Komputer istehsalçısı olan “Dell” şirkəti 2017-ci ildən etibarən yeni proqramlar istehsal etməyə başlayacaq. Bu proqramların ən böyük üstünlüyü isə onların istifadəçinin psixoloji, ruhi vəziyyətini anlaması və buna uyğun davranması olacaq.

“Dell” tədqiqat qrupunun rəhbəri Jai Menon bu yeni proqram və başa taxılan cihazla beyin dalğalarını müəyyənləşdirib istifadəçinin şən, kefsiz, əsəbi yaxud sıxılmış olduğunu anlamağın mümkün olacağını söyləyib. Onun sözlərinə görə, əgər istifadəçi müəyyən bir mövzuya diqqətlə yanaşırsa, bu zaman proqram onun diqqətini yayındıra biləcək şeyləri əngəlləməyə başlayacaq. Məsələn, gələn zəngləri telesekretara yönləndirəcək və.s.

Əgər istifadəçi uzun müddətdir bir işin üzərində çalışırsa və yorulubsa, komputer ona fasilə verməyi tövsiyyə edəcək. Eyni zamanda oyun oynayan Ardı »

Biznes klassPulu necə düzgün xərcləməli?

Pulu necə düzgün xərcləməli?

Pulunuzu balanslaşdırmaq və eyni vaxtda xoşbəxt olmaq elə də asan məsələ deyil. Az xərcləsəniz, özünüz üçün bir çox şeyi ertələmiş olacaqsınız, çox xərcləyəndə isə bir müddət sonra özünüzü boğazacan borc içində tapacaqsınız. Ona görə də pul və xoşbəxtliyin arasında balans yaratmaq bir az çətindir, ancaq mümkündür. Budur, sizə bu işdə kömək edəcək maraqlı və ağıllı məsləhətlər təqdim edirik.

1. Həddən artıq mötədil olmayın;

Mötədillik (özünü daha az fikirləşmək) ümümiyyətlə pis bir keyfiyyət deyil, ancaq hər şey kimi bunun da “ağını çıxaranda” xeyirdən çox ziyan gətirir. Özünüzə az pul xərcləsəniz, çox şeyi itirəcək, həyatınızı istədiyiniz kimi yaşamadığınıza görə xoşbəxt olmayacaqsınız. Bu Ardı »

Biznes klassİş həyatına rəng qatmağın yolları

Gördüyümüz işi nə qədər sevməyimizdən asılı olmayaraq stress altında işləmək hər birimizi yora, işdən bezdirə bilər. Bu kimi hallarla rastlaşmamaq üçün daim işimizə rəng qatmağa çalışmalıyıq. Unutmayaq ki, gün ərzində əhvalımızı idarə etmək bilavasitə özümüzdən aslıdır.
Bunun üçün hər şeydən əvvəl yola çıxarkən əhvalınızı müsbətə kökləyin. Günə yaxşı başlamaq üçün o qədər çox hazırlaşmağınıza ehtiyac yoxdur. Səhər ən sevdiyiniz, amma bir o qədər də rahat geyiminizi geyinib ayna qarşısında özünüzə gülümsəyin. Unutmayın ətrafdakılara təsir etməyin ən asan yolu özünə inanmaqdır. Nə olur olsun, özünüzə inanın. Səhər yeməyindən sonra artıq yola çıxa bilərsiniz. Əgər musiqi dinləməyi sevirsinizsə, yolda ən çox sevdiyiniz pozitiv musiqilərə Ardı »

Biznes klassİşə yeni başlayanlar üçün qızıl qaydalar

Bəzən uzun illər hansısa bir işin, vəzifənin xəyalın qurur, bu arzumuzu reallaşdırmaq üçün əlimizdən gəldiyi qədər çalışırıq. Arzumuza çatdıqdan sonra isə heç də hər şeyin bizim təsəvvür etdiyimiz kimi olmadığını görür, seçimimizdə yanıldığımızı fikirləşirirk. Bunun səbəbi nələr olur? Öyrəşmədiyimiz iş mühiti, kobud müdir, ciddi iş yoldaşları və .s. Lakin hansı işdə çalışmağınızdam aslı olmayaraq elə qaydalar var ki, onlara əməl etməklə işinizdə çox asnlıqla yüksələ və kənar təsirlərin işin məhsuldarlığına təsir etməsinin qarşısını ala bilərsiniz. Bu qaydalar hansılardır?

1. Müdirinizin xasiyyətini öyrənin
Müdirlə əlaqənizi gücləndirməyiniz heç də yalançı səmimi münasibət qurmaq kimi nəzərdə tutulmamalıdır. İş mühitinə alışmaq istəyirsinizsə, ən birinci şərt işdəki insanların Ardı »