Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Biznes klassİş müsahibəsinə necə hazırlaşmalı?

Əksər iş yerləri yalnız cv-nizi nəzərdən keçirib sizi işə qəbul etməzlər. Cv göndərmək hələ başlanğıcıdır. İkinci mərhələ cv-nizin işə götürən tərəfindən müsbət qarşılanıb-qarşılanmamasıdır. Əgər bu mərhələni də keçsəniz, növbəti pillə kimi sizi müsahibəyə dəvət edəcəklər. Əmin olun ki, müsahibədə işə götürən tərəf üçün yalnız onların verdiyi sualları doğru cavablandırmağınız kifayət deyil. Bu zaman onlar sizin geyiminizdən tutmuş, əl-qol hərəkətlərinizə qədər hər şeyə fikir verəcəklər. Buna görə də əgər getdiyiniz müsahibələrdən “Biz sizinlə əlaqə saxlayarıq” sözlərini eşidib əliboş geri qayıtmaq istəmirsinizsə, işə götürən tərəfin marağında olan hər incə detala fikir verməlisiniz.

Hər şeydən əvvəl diqqətinizi geyiminizə yönəldin. Unutmayın, “İnsanı geyiminə görə qarşılayıb, ağlın Ardı »

Biznes klassGünahkar hiss etdirən peşələr

Həftəlik maqazin jurnalı olan “Vanity Fair” apardığı bir araşdırmadan sonra dünyadakı ən sıxıcı, arzuolunmaz peşə sahələrinin siyahısnı təqdim edib. Bu nəticəyə gəlmək üçün müxtəlif müəssisə işçiləri və özünə uyğun peşə tapmadığı üçün hazırda heç bir yerdə çalışmadığını bildirən insanlar arasında sorğu keçirib.
Bu sorğudan əldə edilən nəticələrə görə iş yerlərindən, gördükləri işdən ən çox narazı olanlar əsas aşağıdakı vəzifələrdə çalışırlar: fast-food mağazalarında satıcı, barmen və reseption xidmətində.

Fasd food satıcıları
Onların öz işlərini sevməməsinin əsas səbəbi gün ərzində insanların sağlamlığına ziyan vurmaqla məşğul olduqlarını düşünmələridir. Sorğuda iştirak edən satıcılar bildiriblər ki, bu yeməklərin necə hazırlandığını gördükdən sonra onu insanlara xeyirli məhsulmuş kimi təqdim etmək Ardı »

Biznes klassHəvəslə işləməyin yolları

Həkimlər bildirirlər ki, müasir dövrdə stres və həyəcan insanların ömrün qısaldan əsas faktorlardan hesab edilir. Günün 8 saatını işləyən insan əksər hallarda işdə bir çox problemli vəziyyətlərlə rastlaşır ki, bu da onun psixoloji vəziyyətinə öz mənfi təsirini göstərir. Buna görə də mütəxəssislər işdə stresdən uzaq olmaq üçün müxtəlif təkliflər irəli sürürülər. Bu təklifləri aşağıdakı kimi qruplaşdırmaq olar:

Sevdiğiniz insanlara zəng vurun: Stres işə adaptasiya olmağınıza mane olur, bu səbəbdən də işin məhsuldarlığı aşağı düşür. Bu zaman inadlı şəkildə çalışmağı, hansısa bir işin öhdəsindən gəlməyi qarşınıza məqsəd qoymağınız ağılabatan variant deyil. Bunun əvəzində daha yaxşı olar ki, işinizə bir neçə dəqiqəlik fasilə verib Ardı »

Biznes klassXasiyyətinizə uyğun iş yeri seçin

İnsanın özünü tanıması, zəif və güclü tərəflərini bilməsi onun istəklərinin, arzularının formalaşmasında xüsusi rol oynayır. Öz gücünə bələd olan insan eyni zamanda hansı peşənin ona daha uyğun olduğunu müəyyənləşdirə bilir. Mütəxəssisləri sözlərinə görə, peşə seçimi insanların xasiyyətindən aslı olaraq da dəyişə bilir. Bu mövzuda aparılan araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, xasiyyətcə sakit insanlar daha çox ünsiyyət bacarığı tələb edən işlərdə, aktiv həyat tərzini sevən insanlar isə passiv iş şəraitində özlərini narahat hiss edirlər. Nəticədə isə tez zamada bu sahədəki karyeralarını yekunlaşdırır və yeni iş axtarışına başlayırlar. Siz də peşə seçimində bu cür problemlərlə qarşılaşmaq istəmirsinizsə, xasiyyətinizə uyğun olan peşələri seçməyə çalışın. Ardı »

Biznes klass“Microsoft” u səhv çıxaran 5 yaşlı uşaq

Amerika Birləşmiş Ştatlarında yaşayan beş yaşlı uşaq- Kristoffer Von Hassel atasının Xbox Live adresinin parolunu bilmədiyi halda onun hesabına daxil olmağı bacarıb. Bunun üçün isə o hər hansısa xakker proqramından istifadə etməyib. Bəs beş yaşlı bunu necə bacarıb?
O sadəcə olaraq atası kompyuter masasını tərk etdikdən sonra onun kompyuteri ilə oynamağa başlayıb. Bu vaxt dəfələrlə klaviaturadakı boşluq düyməsinə vuran Kristoffer bunun ardınca açılan pəncərədə təsadüfi şriftlərdən istifadə edərək hər hanısa bir parol yığıb və təsdiq düyməsini basıb. Nəticədə isə o özü də nə etdiyini bilmədən atasının Xbox Live adresinə daxil ola bilib. Bundan xəbərdar olan uşağın atası isə Microsoft şirkətinə zəng edərək Ardı »

Biznes klass7 saniyədə işə qəbul olunmaq

Bəzən iş görüşünə aylarla hazırlaşmağınıza baxmayaraq, işəgötürən tərəf sizə sadəcə bir neçə dəqiqə vaxt ayırır. Qısa zaman ərzində özünüzü tanıtmaq üçün sizə yetərincə vaxt ayrılmadığını düşünürsünüzsə, yalnış fikirdəsiniz. Çünki çox vaxt sizin müraciət etdiyiniz şirkətə gün ərzində onlarla insan iş üçün müraciət edir. Sizi işə qəbul edən şəxslər isə artıq insan sərrafına çevrildiklərindən iş görüşü zamanı yalnız danışığınıza deyil, bütün davranışlarınıza hətta geyiminizin hər incə detalına belə diqqətlə yanaşırlar. Buna görə də görüşün ilk yeddi saniyəsində artıq sizi işə qəbul edib-etməmək mövzusunda dəqiq qənaətə gəlirlər. Yəni, yeddi saniyə ərzində asanlıqla işə qəbul oluna bilərsiniz. İndi bununla bağlı sizə bir neçə məsləhət Ardı »

Biznes klassVaxtı düzgün bölüşdürməyin yolları

Əziz kişilər, qəbul edək ki, bəzən nə gərgin iş qrafiki, nə də vaxtı idarə etmək bacarığı (time management) haqqında oxuduğumuz kitablar, məqalələlər işlərimizi düzgün planlaşdırmaqda bizə kömək etmir. Nəticədə isə vaxtında yerinə yetirə bilmədiyimiz işlərə görə töhmət alır, sabah görməli olduğumuz işlərin sayını iki qat artırırıq. Bəs vaxtımızı düzgün idarə etmək üçün nə etməliyik?
Bu dəfəki məqalədə sizinlə elə bu barədə danışmaq istəyirik. Bunun üçün sizə fərqli və maraqlı “time management” (vaxtı düzgün idarə etmək) strategiyası təqdim edirik. Bu strategiyanın əsasında standartlardan kənar, motivasiyanızı qaldıracaq məqamlar dayanır. Onu da qeyd edək ki, haqqında danışmaq istədiyimiz bu strategiya hazırda işinin həddindən artıq çox Ardı »

Biznes klassİş yerinizdə bu qadağalar yoxdursa, şanslısınız

Demək olar ki, əksər iş yerlərinin özünəməxsus qayda-qanunları var, amma bu heç də o demək deyil ki, bütün işçilər bu qaydalarla tam razıdırlar.
Amerikada “İş yerinizdə heç cür razılaşmadığınız qayda hansıdır?” sualı ətrafında keçirilən sorğu aşağıdakı nəticələri üzə çıxarıb. 17 min 456 nəfərin iştirak etdiyi bu sorğu nəticələrinə əsasən, işçilərin lazımsız hesab etdiyi qaydalar aşağıdakı kimi qruplaşdırılıb.

Əsnəmək qadağası
Bu qadağanı irəli sürən müdiriyyət əsməyin yoluxucu olduğunu, bunun digər əməkdaşların iş keyfiyyətinə mənfi təsir etdiyini bildirib.

Qəhvə rəngi geyinmək qadağandır
Bu qadağanın səbəbi kimi isə rəngin iş mühitində xoşagəlməz abu-hava yaratması göstərilib.

Başqasından dərman istəmək
Səbəb: Hər kəs öz qayğısına qalmağı bacarmalı, problemləri ilə digər insanları narahat etməməlidir.

İş Ardı »