Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

İdman və sağlamlıqHərəkət edin,sağlam olun!

La Satmpa” qəzeti xəbər verir ki, Avstraliyada Queensland (Kuinslend) Universitetində aparılan bir tədqiqatda, masa arxasında çalışanların qısa müddətli fasilələr zamanı az da olsa hərəkət etməsinin, ürək sağlamlığı baxımından faydalı olduğu müəyyənləşib. Mütəxəssislərə görə, bu fasilələr zamanı hərəkət etmək ateroskleroz və şəkər kimi xəstəliklərdən də qorunmağa kömək edir. itv.az-ın məlumatına görə, tədqiqat nəticəsində iş yerində ara-sıra ayağa qalxaraq, hərəkət etməyi vərdiş halına salanların, heç hərəkət etməyənlərə nisbətən bellərinin daha incə olduğu da müşahidə edilib.

“Sağlamlıq üçün daha çox hərəkət edin” çağırışını səsləndirən mütəxəssislərin masa arxasında çalışanlara etdiyi digər məsləhətlər aşağıdakı kimidir:
- Əgər bir iş yoldaşınızla söhbət etməlisinizsə, telefonla əlaqə saxlamaq yerinə, durub yanına Ardı »

İdman və sağlamlıqHərəkət et,yaşa!

Braziliyanın Clinimex klinikasının mütəxəssislərinin tədqiqatlar sonrası gəldiyi qənaətə əsasən yaşlılıq dönəmində daha uzun və sağlam yaşamaq üçün hərəkətliliyi daima davam etdirmək lazımdır.Onların rəyinə görə başqalarının dəstəyi ilə hərəkət etmə meylliyi və ehtiyacı olan kimsələrin digər hərəkətli yaşlılara görə daha erkən ölmək şansı həddindən artıq çoxdur. Mütəxəssislər 50-80 yaş arası 2000 könüllü arasında sadə bir təcrübə aparmış və bunun üzərinə müşahidələrdə alınan nəticələri təhlil etmişlər.İlkin icra edilməli hərəkət isə sadəcə öz gücü hesabına döşəmədə oturaq vəziyyətdən qalxmaq və düz vəziyyət almaqdan ibarət olmuşdur.Praktiki olaraq öz potensialı hesabına bu vəziyyəti ala bilən yaşlılar fiziki olaraq daha sağlam və gümrah olmaqla bərabər gündəlik həyatın Ardı »

İdman və sağlamlıqİdman zamanı maye qəbulu və enerjinin bərpası

Yeni idmanla məşğul olanlar biləməlirdirlr ki, səhər yeməyindən 2 saat, nahardan isə 4 saat kecməmiş idman etmək məsləhət görülmür.

İdmanla məşğul olanlar sağlamlıq üçün bəzi sadə proseduraları tətbiq edə bilər. Onlardan biri edilən məşqlər zamanı itirilən enerjini bərpa etməkdir.

Məlumata görə enerjini artırmaq üçün istəyə uyğun natrium və kalium tərkibli yeməklərlə qidalanmaq və çoxlu maye qəbul etmək olar.

Fiziki aktivliyin ustunlüklərinə baxmayaraq, bəzi insanlar oturaq həyat tərzi keçirir. Buda formada qalmağa mənfi təsir göstərir. Bu baxımdan idman zamanı havanın istiliyi, rütubət, maye qəbulu və çəki kimi bir sıra kənar faktorlar nəzərə alınmalıdır.

Bəzi idmançılar məsləhət görür ki, məşq zamanı mayedən çoxlu qəbul etmək Ardı »

İdman və sağlamlıqİdmana yeni başlayanların nəzərinə

İdmana yeni başlayanlarda isinmə hərəkətləri vacibdir.
Çünki, idman zamanı boyun və bel ağrıları yarana bilər. Bunu Türkiyəli mütəxəssis Dr. İbrahim Sun da bildirib.
Onun sözlərindən aydın olur ki, isinmə həkətləri pataloji xəstəliklərin, bel yırtıqlarının və ağrıların yaranmasını önləyə bilər.

Məlumata görə bel və boyun ağrısı ilə xəstəxanaya müraciət edən 10 xəstədən birində əzələ ağrısı olur. Onurğada dözmə gücü insana görə dəyişgən olduğundan, bu gücün fərqində olmadan aşılması boyun-bel nahiyəsində patoloji xəstəliklərə, bel yırtığı kimi ciddi problemlərə yol açır. Onurğaların ətrafında olan bağların cırılması isə oynaq diskini məcbur edərək yırtıqları inkişaf etdirir. Bunların olmaması üçün idmandan əvvəl mütləq isinmə hərəkətləri etmək lazımdır.

Bəzilərinin fikrincə Ardı »

İdman və sağlamlıqDüzgün idman edin

Düzdür, idman orqanizmi xəstəliklərdən qorumaqla yanaşı, sağlam saxlayır və bədən daha möhkəm və daha müqavimətli olur.
Lakin düzgün idman etmədikdə, daha doğrusu, idman edərkən qaydalara düzgün əməl etmədikdə orqanizm sağlamlıq əvəzinə xəstəlik, hətta, belə demək mümkünsə, şikəstlik tapır. Bir sözlə, idman etdikdə müəyyən qaydalara əməl etmək lazımdır. Elə isə bunun üçün nə etməlisiniz?

idman1. İdmana başlamazdan ən azı yarım saat əvvəl yemək-içməyi dayandırmalısınız. Çünki məşq əsnasında mədənin dolu olması məsləhət deyil. Əgər vaxtınız yoxdursa, aclığı aradan qaldırmaq üçün alma, banan və s. yeyə bilərsiniz.

2. Salona daxil olarkən çantanızda sizin üçün daha rahat olan idman paltarı və ayaqqabı olmalıdır.

3. İdmana makiyajsız başlayın. Çünki hərəkət Ardı »

İdman və sağlamlıqQaçış zamanı edilən səhvlər

1. İsinmə və soyuma hərəkətlərinə keçid
Hamımız idmançıları hoppanarkən, tullanarkən, çox yavaş qaçarkən və ya qəribə hərəkətlər edərkən görə bilərik. Bunlar qaçışa başlamazdan əvvəl etdikləri isinmə hərəkətləridir. Qaçışdan sonra edilən bənzər soyuma məşqləri də isinmə hərəkətləri qədər əhəmiyyətlidir. Əgər soyuma hərəkəti edilməsə, bu, əzələlərin ağrımasına səbəb olacaq. İdmana başlayarkən isinmə hərəkətinin edilməməsi ən çox edilən xətadır və saysız narahatlıqlara səbəb olar.

2. Çox uzaq məsafə
Bu səhv yeni idmançılar arasında ən məşhur olanıdır və səbəbini görmək isə çox asandır. Daha çox məsafəni daha sürətli bir şəkildə qaçmaq olduqca təbii bir hədəfdir, deyilmi? Amma bu məsafələri uzatmaq çox zaman təhlükəlidir. Mütəxəsislər yaralanmalardan qaçınmaq üçün qaçma Ardı »

İdman və sağlamlıqÜzgüçülüyə başlamaq üçün 10 səbəb

Üzgüçülük bütün ailə üzvləri tərəfindən məşğul oluna bilən idman növüdür. Bu idman növünü yaşam tərzinizə daxil edin və sağlamlığınıza gətirdiyi faydalardan zövq alın.

1. Üzgüçülük zamanla ürək-damar və tənəffüs sistemlərini gücləndirən aerobik idman növüdür.

2. Üzgüçülük yaralı və ya zəifləmiş əzələləri bərpa etməkdə kömək edə bildiyi kimi kürək və ya oynaq problemləri ilə üzləşən insanlar üçün də ən yaxşı idman növüdür.

3. Üzgüçülük hamilə qadınlar üçün təhlükəsiz idman növüdür.

4. Üzgüçülük yağsız əzələ toxuması yaradır. Üzmə zamanı suya qarşı müqavimət əzələ gücü yaradır.

5. Üzgüçülük artıq çəkidən əziyyət çəkən insanlar üçün də uyğundur və bütün bədən idmanıdır.

6. İdman növü olaraq üzgüçülüyün əzələ zədələnməsi riski olmadan Ardı »

İdman və sağlamlıqİdman salonlarında bunlara diqqət etmək lazımdır

İdmanın faydaları saymaqla bitmir. O, bədənimizə enerji və tonallıq verir, metabolizmi sürətləndirir. Müntəzəm məşqlər isə artıq yağları əritməyə kömək edir.

Lakin, idmanla məşğul olanlar onuda bilməlidir ki, yüksək performans üçün bəzi vərdişlər zərərlidir. Bu vərdişlərə bədənin öyrəşmədiyi idman fəaliyyətləri ilə məşğul olmaq, məşq zamanı başqa işlərə meyl etmək, idmana başlamazdan əvvəl bədəni qızışdırmamaq, daimi olaraq edilən kardio və ağır idman məşqləri də daxildir.

Bildiyimiz kimi idmanla ciddi məşğul olmayanlarda yeni idman növlərinə meyl etmək ilk həftə ərzində asan olmur. Daha çox bədən əzələləri bu prosesə öyrəşə bilmir. İlk günlərdə edilən məşqlər isə əzələ-oynaq ağrıları yaradır.

Günümüzdə elə insanlar var ki, idmanla məşğul olan Ardı »