Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

İdman və sağlamlıqİdman etmək üçün 10 səbəb

İnsan bədəni hərəkət üçün yaranıb. Az hərəkətli həyat tərzi insanın tez yorulmasına, əhval-ruhiyyənin enməsinə, bəzilərində isə depressiyaya gətirib çıxarır. Əgər indiki insanlar bir çox əsrlər əvvəl yaşasaydılar onlar özlərinə qida əldə etmək, yaşayış yeri düzəltmək, geyim hazırlamaq üçün çox çalışmalı olardılar. Bundan başqa, yürüşə çıxar, milli rəqslərlə məşğul olar, dağlardan sürüşər, yüksək fiziki hazırlıq tələb edən müxtəlif oyunlarda iştirak etməklə daim hərəkətdə olardılar.
Bugünkü gündə özünü geyim və yeməklə təmin etmək üçün böyük fiziki güc tələb olunmur. Lakin fiziki iş görmək, fiziki hərəkətlər etmək, piyada gəzmək sağlam olmaq üçün ən əsas şərtlərdən biridir.

Fiziki hərəkətlər nə üçün vacibdir?

1. İdmanla Ardı »

İdman və sağlamlıqİmpotensiya

Yaxın vaxtlara qədər belə hesab olunurdu ki, impotensiya və normal kişi bir-birinə uyğun olmayan anlayışlardır. İndi hamı başa düşür ki, impotensiya – ciddi patologiyadır və demək olar ki, insanlığın güclü yarısının hamısı bununla qarşılaşa bilər.Kişi cins üzvündə ereksiyanın olmaması cinsi aktın baş tutmasına gətirir və impotensiya adlanır. Çox vaxt bu patoloji vəziyyət arzu (libido) və orqazmın yoxluğuna, sürətli toxumaxıtmaya (bu cinsi həyatı keyfiyyət və kəmiyyət baxımından aşağı salır) gətirir və kişinin psixi, emosional statusuna, səxsi və ailə münasibətlərinə xələl gətirir.

Uzun müddət ereksiyanın gücü və müddəti ilə baglı həkimə müraciət edən kişilərin hamısına «impotensiya» diaqnozu qoyulurdu. Lakin pasiyentlərin böyük əksəriyyətində sadəcə Ardı »

İdman və sağlamlıqOyun əsnasında dünyasını dəyişən futbolçular...

Onlar siqaret çəkmirlər .. Sağlam bəslənirlər, davamlı idman edirlər, amma buna baxmayaraq bəziləri oyun əsnasında, bəziləri isə məşqlərdə həyata gözlərini yumur..


Bildiyimiz kimi idman ən təhlükəli peşələrdən biri sayılır, idmançıların həyatı daim təhlükə ilə üzbəüz qalır. Hər idman növündə zədələr, şikəst qalma halları və hətta ölüm hallarının olması qaçılmazdır.Amma bu dəfə oyun zamanı həyatları ilə vidalaşan futbolçuları xatırlayacayıq.
Futbolçular oyun zamanı ya zədələnib dünyasını dəyişir, ya da ürək tutmasından. Bəzilərinin ölümü isə müəmmalı olaraq qalır...
Hər halda sizlərdən çoxu belə hallara oyunlara baxan zaman şahid olmusunuz. Təəssüflər olsun ki, bir neçə dəfə mən də şahid olmuşam. O anları televizordan izləmək insana bu qədər Ardı »

İdman və sağlamlıqQaçış zamanı edilən səhvlər

1. İsinmə və soyuma hərəkətlərinə keçid
Hamımız idmançıları hoppanarkən, tullanarkən, çox yavaş qaçarkən və ya qəribə hərəkətlər edərkən görə bilərik. Bunlar qaçışa başlamazdan əvvəl etdikləri isinmə hərəkətləridir. Qaçışdan sonra edilən bənzər soyuma məşqləri də isinmə hərəkətləri qədər əhəmiyyətlidir. Əgər soyuma hərəkəti edilməsə, bu, əzələlərin ağrımasına səbəb olacaq. İdmana başlayarkən isinmə hərəkətinin edilməməsi ən çox edilən xətadır və saysız narahatlıqlara səbəb olar.

2. Çox uzaq məsafə
Bu səhv yeni idmançılar arasında ən məşhur olanıdır və səbəbini görmək isə çox asandır. Daha çox məsafəni daha sürətli bir şəkildə qaçmaq olduqca təbii bir hədəfdir, deyilmi? Amma bu məsafələri uzatmaq çox zaman təhlükəlidir. Mütəxəsislər yaralanmalardan qaçınmaq üçün qaçma Ardı »

İdman və sağlamlıqİdmana yeni başlayanların nəzərinə

İdmana yeni başlayanlarda isinmə hərəkətləri vacibdir.
Çünki, idman zamanı boyun və bel ağrıları yarana bilər. Bunu Türkiyəli mütəxəssis Dr. İbrahim Sun da bildirib.
Onun sözlərindən aydın olur ki, isinmə həkətləri pataloji xəstəliklərin, bel yırtıqlarının və ağrıların yaranmasını önləyə bilər.

Məlumata görə bel və boyun ağrısı ilə xəstəxanaya müraciət edən 10 xəstədən birində əzələ ağrısı olur. Onurğada dözmə gücü insana görə dəyişgən olduğundan, bu gücün fərqində olmadan aşılması boyun-bel nahiyəsində patoloji xəstəliklərə, bel yırtığı kimi ciddi problemlərə yol açır. Onurğaların ətrafında olan bağların cırılması isə oynaq diskini məcbur edərək yırtıqları inkişaf etdirir. Bunların olmaması üçün idmandan əvvəl mütləq isinmə hərəkətləri etmək lazımdır.

Bəzilərinin fikrincə Ardı »

İdman və sağlamlıqSağlam şəkildə idmanla məşğul olmanız üçün bəzi qaydalar

Ətrafınızdakı insanlardan hansısa idman hərəkətlərini öyrənib məlumatsız halda onları təkrarlamanız əsas səhvlərdən biridir.
Vücudunuza uyğun olmayan idman hərəkətlərini etməniz sizi istəyinizə qovuşdurmayacaq.
Yüngül hərəkətlərlə idmana başlamadan qəfildən ağırlıq hərəkətləri etməniz əzələ deşilməsi, liflərdə zədələnmə, hətta qopmalara da səbəb ola bilər.
Buna görə də vücudunuzun ağır hərəkətlərə öyrəşdiyinə əmin olun.
İdman zamanı hansı əzələni hərəkət elətdirmək istədiyinizə zehni cəhətdən özünüzü alışdırın.
Diqqətinizi sadəcə idmana yönəldin və başqa bir şey düşünməyin.
İdman zamanı önəmli bir həcmdə su itkisi yaşanılır Ardı »

İdman və sağlamlıqDaxili-İntizam və Fiziki hazırlıq

Mükəmməl fiziki hazırlığa yiyələnmək və daim saxlamaq üçün güclü daxili-intizam və iradə lazımdır. İşin yaxşı tərəfi isə odur ki, fiziki hazırlıq özü mükafatdır. Siz yalnız fiziki hərəkətlər edərkən deyil, yerdə qalan bütün vaxtıda özünüzü yaxşı hiss edirsiniz. Məqsədiniz uzun, sağlam həyat yaşamaq və daim mükəmməl fiziki hazırlığa malik olmaqdırsa, bu istəyinizdə heç bir məhdudiyyət yoxdur. Fiziki hazırlığınızı təmin etmək üçün Olimpiya oyunlarına və ya beatlon yarışlarına hazırlaşmağa ehtiyac yoxdur. Gündəlik həyatınıza sadəcə otuz-qırx dəqiqəlik fiziki hərəkətlər daxil etməklə bunu təmin etmək olar.

Ekspertlərə qulaq asın.

Fiziki hazırlıq instruktorlarının çoxu, istədiyiniz fiziki hazırlığa malik olmaq üçün həftədə 200-300 dəqiqə məşq etmək lazım Ardı »

İdman və sağlamlıqArıqlamaq üçün hərəkətlər

Ümumiyyətlə arıqlamaq üçün idman etmək istəyən xanımlar səhər duranda ilk 10-15 dəqiqə sadəcə gözəl bir rəqs musiqisi ilə oynayaraq isinmə hərəkətləri etsə yaxşıdır. Oynaq,şən bir musiqi seçin. Bundan sonra 10 və ya 8 dəqiqəlik ayrı-ayrı qısa idman hərəkətlərinə başlamaq olar..
Şeypinq (ingilis sözü olan shape-dən götürülüb, “forma”, “forma vermək” mənalarında işlənir) – arıqlamaq üçün məşqlər sistemidir. Bu, uzunmüddətli, lakin intensivliyi az olan məşqlər yolu ilə yağların yandırılması ideyasına əsaslanır. Bunun üçün şeypinqdə bütün bədənə deyil, konkret olaraq problemli bölgələrə yönəldilmiş kompleks çəşqlərdən istifadə olunur. Hər bir hərəkət müəyyən bir əzələ qrupunu (ayrıca olaraq budu öndən, arxadan, kənarlardan və s. buna oxşar şəkildə) Ardı »