Sevgi varmı? → Hocam Seviyorum Sizi
HOCAM SEVİYORUM SİZİ
Biliyorum belki de bana kızacaksınız ama ne yapayım .Şimdi anlatacaklarım bir çok kişinin başından geçmiştir.
lisede okuyorum.ve öğretmenime aşığım.ama nasıl acı çekiyorum bir bilseniz.obu görünce nefesim kesiliyor.ben başka bir ben oluyorum.ama o evli ve benden çok büyük.ama ne yapayım ki gönül dinlemiyor.saçma sebeplerle yanına gidiyorum.soru sormak bahane sadece onu görmek ve konuşmak.keşke diyorum karşıma geçsede saatlerce izlesem on bıkmadan yorulmadan en sevdiğim gün paartesi çünkü o okul nöbetçisi.sabah okula gittiğimde ilk onla karşılaşıyorum okulda sadece o ve ben oluyorum.gözlerinin ta içine bakarak "günaydın hocam diyorum"."hocam" bu kelime nekadar yakıyor içimi bir bilseniz.bazen beni dalgın gördüğünde "neyin var"diyor.ben birşey demiyorum.ne söyleyim Ardı »