Sevgi varmı? → .Adin Sen Sec.1hisse...ManyakWowu
Evelce salam eslinde menim kimi
qizlarin salamini bele almirlar.
Adlarina leke getirerem die.
Menim adim var coxdu. Beli meni
Turkiyede natawa( f...e qadnlari
olar bele adlandirir) öz ölkemde
ayka diyirler. Dubayda xurma
(ereb olkelerind bu yolun
adamlarini bele cagrirlar). Indi
bildiz yeqin men kimem. Dunya
alemind menim kimilere geywa
diyrler. Menim ucun daim gece
zulmetdir. Men gunewn nece
dogdugunu nece batdgni
gormurem. Men sadce yatax ve
qaranliq gorurem. Menim
kimisindn hami cekinir ele beke
send oxuyarken mendn iyrendin
ceknme men özum ozumdn
iyrenirem . Meni bu yola öz
dogma qardawm surukleyb.
Mend senin kimi siradan bir qiz
idim. Beli qiz 15 yawm vardi.
Hami kimiydm heckmi ozumdn
ferqli saymrdm. Qardawimin 20
yawi vardi. Onu hedsiz cox
istyrdm hemin gece kimi....
Atamgil kendde ölen
qohumumuzun yasina
getmwdiler. Qardawma meni
emanet etdiler. Emanete Ardı »