Sevgi varmı? → Gullu Basma
GÜLLÜ BASMA
GÜLLÜ BASMA "film öyküsü"
HAPİSHANE KOĞUŞU -İÇ-AKŞAM
Hapishane koğuşu. ,İç-Akşam- çift ranzalı
karyola..Mahkumlar, kimi uyuyor ,kimi yanın
dakiyle konuşuyor. Mert Ali, elleri ensesinde
gözleri tavana dikili bakıyor. Bir gardiyan içeri
giriyor-demir-zincirli kapı- "sayım var diyor"
Mahkumlara bakıp sayıyor.
GÖRÜŞ GÜNÜ- HAPİSANE AVLUSU DIŞ-GÜN
Mahkumları ziyarete gelen, kadın-erkek -köylü
şehirli-her meslekten -insan var. Kalabalığın
içinde Mert Ali'nin annesi de var. Bir bankta
oturuyor. Yanında da bir genç kadın var.
Genç kadın, "Teyze içerde senin kimin var ?"
diye soruyor. Yaşlı kadın, " Oğlum var diyor
Genç kadın, "Suçu ne die soruyor. Yaşlı kadın
gözlerini kırpıştırarak, Ardı »