Sevgi varmı? → Qadin Ve Şeytan
İnsanligin varoldugu ilk zamanlarda bir kiwi weytani tutmaga qerar vermiw. Ancaq bunun ucun Tanriya 40 il ibadet etmesi lazim imiw. Xanimi ile,dostlari ile ve butun dunya ile elaqesini kesmiw,ozunu ibadete hesr etmiw. 40 il sonra Tanri ibadetini qebul etmiw ve ibadetinin qarwiligi olaraq agzi bagli wuwede weytani kiwiye vermiw. Artiq kiwi azadligina qovuwmuw ve dunyada nelerin deyiwdiyini oyrenmek ucun gezmeye getmiw. Gederken de weytani xanimina verib ona yaxwi sahiblenmeyini soylemiw.Qadin weytanla cox maraqlanmiw ve maragina meglub olub wuwenin agzini acmiw. Acinca weytan wuweden cixmiw ve gülerek demiw:- Maragına engel ola bilmedin ve erinin 40 illik ibadetini bowa cixartdin. Qadin cavab vermiw: Ardı »