Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariƏmtəə fetişizmi

Əmtəə fetişizmi – əmtəə istehsalı şəraitində istehsal münasibətlərinin insanlar arasında maddiləşməsi(fransızca fétiche-fetiş, pərəstişgah; portuqalca feitico-sehirbazlıq, tilsim deməkdir).

Bu anlayışın özü tamamilə Karl Marksa məxsusdur. Əmtəə fetişizminin mahiyyəti insanlar arasındakı münasibətlərin əşyalaşmasında, əşya-əmtəənin onlar üzərində hakimiyyətidir. Burada insanlar üzərində hakim isehsal münasibətlərnin kortəbiiliyi zahirən onların üzərində müəyyən şeylərin hakimliyi təzahür edir. Əmtəə istehsalçısı özünün hər günki təcrübəsində əmin olur ki, onun maddi rifah halı əmtəənin bazarda "özünü aparmasından",onların satılıb-satılmamasından, baha və ya ucuz satılmasından asılıdır. Beləliklə, əmtəəyə çevrilmiş əşyalar sanki "canlı ruha" malik olurlar, yəni əmtəə forması almış əmək məhsulları insanın taleyini idarə edirlər. Buradan da əmtəəyə fövqəltəbii qüvvə kimi mistik münasibət əmələ Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariF-15

F-15 Qartal (ing. McDonnell Douglas F-15 Eagle)- ABŞ istehsalı olan IV nəsil taktiki-qırıcı təyyarə. İstənilən hava şərtlərində fəaliyyət göstərmək imkanına malik olan təyyarə havada üstünlük əldə etmək üçün yaradılmışdır.

1976-cı ildə silahlanmaya qəbul edilən F-15 Eagle ABŞ-İraq müharibələri zamanı, Yaxın Şərqdə və keçmiş Yuqoslaviya ərazisindəki konfliktlərdə geniş istifadə edilmişdir. 2025-ci ilə kimi ABŞ Hava Qüvvələrinin silahlanmasında saxlanılması planlaşdırılan F-15 daha çox heç bir döyüşdə məhv edilməməsi ilə məşhurdur.

F-15 təcillənmə, silah təchizatı və inkişaf etmiş avionika avadanlığına (radar, istiqamət tapma sistemi və s.) görə, çox təkmil təyyarədir; elektronik sistem birdən çox düşmən təyyarəsini təsbit etmə, məlumat toplama, izləmə və hücum bacarığına malikdir.

ABŞ-la yanaşı Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariAIDA (marketinq)

AIDA (ing. attention, ing. interest, ing. Desire, ing. action sözlərinin ilk hərflərindən yaranıb) – hər hansı bir malı almaq qərarını verəndə alıcı reaksiyasının baş verən ardıcıl etaplarıdır. 1896-cı ildə E. Levis tərəfindən yaradılıb. Attention-diqqət,İnterest-maraq,Desire-arzu və Action-fəaliyyət ingilis sözlərinin baş hərflərindən ibarət abviaturadır.Mündəricat [gizlə]
1 Attention-diqqət
2 İnterest-maraq
3 Desire-arzu
4 Action-fəaliyyət, hərəkət

[redaktə]
Attention-diqqət

İlk mərhələdə alıcının diqqətini cəlb etmək lazımdır. Bu zaman etibar üçün zəmin yaradılır. Maksimum səmərəlilik üçün qabaqcadan istehlakçı haqqında məlumat olmalıdır, onun dəyərləri, motivləri, stimulları öyrənilməlidir. Diqqəti cəlb etməkdən ötrü bir arqumentdən istifadə etməlisiniz. Bu ən güclü arqument olmalıdır ki, istehlakçının düşüncəsini sizin təklifdə cəmləşdirəsiniz. Əks halda onun fikri yayınar və siz Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariEidos Interactive

Eidos Interactive (deyilişi /ˈaɪdɒs/, eye-dos) – mərkəzi ofisi İngiltərədə yerləşən, oyun yaradan və nəşr edən şirkət. Hal-hazırda Square Enix şirkətinin tərkib hissəsidir. Eidos – həmçinin həyat bloklarının genetik koduna, Aristotel tərəfindən qoyulan addır.

Eidos Interactive – in ABŞ, Kanada, Almaniya, Fransa, Avstraliya və Yaponiya da filialları vardır.

Eidos 22 aprel 2009-cu ildə rəsmən Square Enix şirkətinin bir hissəsi olub. Square Enix Avropa filialının yenidən təşkilatlanmasından sonra Eidos Interactive yeni yaradılacaq Square Enix Europe adı altında birləşdiriləcəkdir.[1]Mündəricat [gizlə]
1 Tarix
1.1 Şirkətin yaranması və inkişafı
1.2 SCi tərəfindən udulma
1.3 Square Enix Europe
2 Studiyalar
2.1 İndiki
2.2 Yarı sahibi olan
2.3 Qapadılan
3 Oyunları
4 İstinadlar
5 Xarici keçidlər

[redaktə]
Tarix
[redaktə]
Şirkətin yaranması Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariAzeurotel

AzEuroTel Azərbaycan-Britaniya Birgə Müəssisəsi 1995-ci ildə Azərbaycan Respublikası Rabitə Nazirliyi və «Lukoil Europe ltd» (Böyük Britaiya) şirkəti tərəfindən yaradılıb. «AzEuroTel» «GRT ltd» Britaniya şirkətinin «SYSTEM X» texnologiyası əsasında qurulan müasir rəqəmli 492/497/437 ATS-nın operatorudur.
[redaktə]
Tə’sisçilər
«Lukoil Europe Ltd» (Böyük Britaniya)- tə’sis sərmayəsinin 50%
Azərbaycan Respublikası Rabitə Nazirliyi- tə’sis sərmayəsinin 50%
[redaktə]
Lisenziya

«Azeurotel» BM-si aşağıdakı fəaliyyət növlərinin göstərilməsi üzrə Rabitə Nazirliyinin liseziyasına (002 saylı 01.07.1996-cı il tarixli) malikdir:
erli telefon şəbəkəsinin yaradılması və istismar edilməsi;
peyk rabitəsinin ayrılmış beynəlxalq və şəhərlərarası kanallarının təşkili;
telematik rabitə və mə’lumatların ötürülməsi şəbəkələrinin yaradılması;
video-konfrans rabitəsi xidmətlərinin göstərilməsi;
danışıq məntəqələrinin təşkili, yeni yerli, şəhərlərarası, beynəlxalq taksofonların quraşdırılması və istismar edilməsi; Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariBiodizel

Biogizel — bitki və ya heyvan yağlarından, eləcə də bitki və heyvan məhsullarının eterifikasiyasından alınan bioyanacaq.

Biodizel nümunəsi

ABŞ, Fransa və bir sıra başqa inkişaf etmiş ölkələrdə alternativ enerji vasitəsi kimi külək, günəş enerjisi ilə yanaşı ağac, saman, ərzaq tullantıları və s.-dən alınan bioetanol, biodizel kimi yanacağın enerjisindən istifadə edilməsinə üstünlük verilməyə başlanılmışdır. Bioyanacaq üçün xammal kimi taxıl, qarğıdalı, raps və s-dən istifadə edilir.[1] Ardı »

İqtisadiyyat ve dunya iqtisadiyyatcilariRaqnar Friş

Raqnar Anton Kittil Friş (Ragnar Anton Kittil Frisch) (3 mart, 1895 – 31 yanvar, 1973) norveçli iqtisadçı və Yan Tinbergen ilə birlikdə 1969-cu ildə birinci İqtisadiyyat üzrə Nobel mükafatınının alıcısı olmuşdur.
[redaktə]
Seçilmiş işlər
Frisch, Ragnar (1926). «Kvantitativ formulering av den teoretiske økonomikks lover [Quantitative formulation of the laws of economic theory]». Statsøkonomisk Tidsskrift 40: 299–334.
Frisch, Ragnar (1926). «Sur un problème d'économie pure [On a problem in pure economics]». Norsk Matematisk Forenings Skrifter, Oslo 1 (16): 1–40.
Frisch, Ragnar (1927). «Sammenhengen mellem primærinvestering og reinvestering [The relationship between primary investment and reinvestment]». Statsøkonomisk Tidsskrift 41: 117–152.
Frisch, Ragnar (1929). «Correlation and scatter in statistical variables». Nordic Ardı »