Yer üzünün ilk məzarı olaraq qəbul edilən Hz. Adəmin oğlu Habilin qəbiri ziyarətçi axınına uğrayır. Ziyarətçilər, Suriyanın paytaxtı Şam yaxınlarında olan məzarı ziyarət edərək Habilin ruhuna Fatihə oxuyur. Gənci, yaşlısı, qadını, kişisi, dünyanın bir çox ölkəsindən gələn ziyarətçilər isə 6 metrlik məzarı görüncə təəccübünü gizləyə bilmir.
Habilin məzarı Suriyanın paytaxtı Şamın təxminən 40 kilometr yaxınlığında Kasyun dağında yerləşir. İnsanlığın yer üzünə gəlişindən günümüzə qədər çata bilən qəbir, mərmərlərlə çevrilərək gözəl bir görünüşə qovuşdurulmuşdur. Məzarın ətrafına bir türbə tikilərək qoruma altına alınmışdır. Qəbirin girişində Habilin qardaşı Qabil tərəfindən necə öldürüldüyü ilə əlaqədar hekayəni izah edən bir yazı var.
Gələn ziyarətçilər ilk olaraq qəbir başında Fatihə oxuyur. Ardından oxuduqları Quranı Kərimi Habilin ruhuna hədiyyə edir. Bəziləri isə qəbirin yanında olan məsciddə namazını qılır.
Ziyarətçilərin bütün ehtiyaclarını qarşılamaları üçün bir bazar yeri də yaradılmışdır. Ziyarətçilər Habilin məzarını ziyarət edərkən geyim, hədiyyəlik əşya kimi bir çox ehtiyacını qarşılama imkanı tapır. Habilin təvazökar bir türbədə olan qəbiri bölgə xalqı olan Dürzilər tərəfindən qorunur. Qəbiri böyük etina ilə qoruyan Dürzilər, Habili bir peyğəmbər olaraq qəbul edir.Habil insanoğlunun ilk şəhidi olarkən, Qabil ilk qatil olma talehsizliyinə düşdü." deyirlər.
"Hz. Adəm və Hz. Həvvanın hər dəfə əkiz olmaq üzrə 4 uşaqları olar. İlk əkizlər Habil ilə Lebuda və ikinci doğumda isə Qabil ilə İklimya dünyaya gəlir. Uşaqları evlilik çağına gəldiyində Hz. Adəm ilk oğlan olan Qabili, Habilin əkizi olan Lebuda ilə evləndirmək istəyir. Qabillə doğan qızı İklimyanı da Habillə evləndirməyi düşünür. Beləcə onlar arasında az da olsa uzaqlıq olacaq, əkiz qardaşla evlənmə maneə törədilmiş olacaqdı. Ancaq Hz. Adəmin bu hökmünə Qabil razı olmaz və ‘Hər kəs öz əkiziylə evlənsin.' deyər və öz əkizi olan İklimya ilə evlənmək istədiyini söyləyər. Habil isə həm peyğəmbər həm də atası olan Hz. Adəmə itaət edər.
Bunun üzərinə Hz. Adəm, iki qardaşa qurban kəsmələrini; kimin qurbanı qəbul olsa İklimyan onun götürməsini təklif edər. Qabil də, Habil də qəbul edər. Qabil cütçülüklə, Habil isə heyvandarlıqla məşğul olmaqdadır. Rəvayətə görə o dövrdə qurbanlar bir meydana buraxılmaqda və səmadan bir nur gəlib o qurbanın üzərini işıqlandırmaqdadır. Qabil bir dəstə buğda, Habil də bir qoyun gətirər. Gözlənilən nur səmadan enər Habilin qurbanını işıqlandırar. Ancaq bu vəziyyət Qabili hirsləndirər və Habilə ‘Səni mütləq öldürəcəyəm.' deyər.
Əslində Qabil ölümün necə bir şey olduğunu bilmirdir və Habili hirsi dayanana qədər döyməyi düşünməkdədir. Sonunda bir gün Kasyun Dağında qoyunlarını otladarkən Habilə arxasından yaxınlaşar və əlinə aldığı daşla başına vurar. Habil cansız bir şəkildə olduğu yerə yıxılar. Ölümün nə olduğunu bilməyən Qabil, bir müddət qardaşının yanında qalxmasını gözləyər. Baxar ki qalxmır, səs vermir. Tutub özü qaldırar, yelləyər baxar. Heç bir reaksiya olmayınca da qorxusundan qaçar.
Daha sonra bəlkə qalxmışdır ümidiylə geriyə gəlir; ancaq qardaşı hələ yerdə cansız yatmaqdadır. Yanına oturar, səhərə qədər gözləyər. Nə edəcəyini bilə bilməz halda sağa sola vurnuxur. Götürüb aparmaq istəyir amma atasından çəkinir.
Bu vaxt döyüşməkdə olan iki qarğa görür və bir müddət sonra qarğalardan biri, digərini öldürür. Döyüşdə ayaqda qalan qarğa torpağı qazır, kiçik bir çuxur açır, yerə sərilən qarğanı bu çuxurun içinə çəkərək basdırır və üzərinə torpaq tökür, sonra uçur gedir. Bu mənzərəni izləyən Qabil də qardaşını Şamın yaxınlığında olan Kasyun dağına basdırır.
Fikrinizi bildirməyi unutmayın!!!
Tarix: 21.11.2012 / 13:58 Müəllif: [Ram] Baxılıb: 1046 Bölmə: Maraqlı melumatlar