Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

FilimlerAğ atlı oğlan (film, 1995)

Məzmun
Romantik filmdə Qarabağın azadlığı uğrunda erməni qəsbkarlarına qarşı aparılan müharibədə yaşlılarla bərabər məktəbli oğlanın da qəhrəmanlıqla vuruşmasından söhbət gedir. Film tamaşaçıları fədakarlığa, vətənpərvərliyə çağırır.
Filmin qəhrəmanı nağıllar aləmində yaşayan, tez-tez nənəsinin danışdığı nağılları yada salan 12-13 yaşlı Muraddır (Abbasqulu Əbluc). Onun ən çox sevdiyi "Ağ atlı oğlan" nağılıdır. Bu nağılın qəhrəmanı hər dəfə ağ paltarda, ağ atda gözlənilmədən meydanda görünəndə xalq ədalətin, xeyrin şər üzərində qələbəsinin şahidi olur. Və günlərin birində Qarabağ uğrunda döyüşlərdə Murad da öz ağ tankında meydanda görünür...
Film nikbin sonluqla bitir. Çünki romantik qəhrəman Azərbaycanın rəmzi səviyyəsinə qaldırılır. Bu qəhrəman Azərbaycan xalqının möhkəm iradəsini, ölməzliyini bir daha nümayiş etdirir
[redaktə]
Film Ardı »

FilimlerTeatral həyat (film, 2009)

Məzmun

Filmdəki hadisələr Sovet İttifaqı dağılandan sonrakı illərə təsadüf edir. Filmin qəhrəmanı əyalət teatrlarından birinin aktyorudur. Yaşadığı dövrün xaotik əhval-ruhiyyəsi onun xarakterinə, ruhi vəziyyətinə birbaşa təsir eləyib. Qəhrəman depressiya keçirir. Onun valideynləri də aktyor olub, uşaqlığı səhnədə keçib, səhnədə böyüyüb. Keçmişi çox yaxşı olub, amma indi düşdüyü mühit, təklik onu sıxır, psixoloji sarsıntı içindədir. O, həm də teatrdakı tərəf müqabili Leylanı sevir. Daha doğrusu, bir tamaşaçı olaraq biz deyirik ki, sevir. Əslində qəhrəmanımızın bütün hisslərinin xaotik olduğunu görürük. Təsəvvür edin ki, sevir, amma "sevirəm" deyə bilmir. Nifrət eləyir, nifrətini büruzə verə bilmir. Yalnız özü-özüylə danışır. Lakin elə bir an gəlir ki, "hər Ardı »

Filimlerİlişdin (film, 1898)

[color=#fe5e5e]Məzmun
Kinosüjetdə Bakı şəhər bağında baş vermiş məzəli əhvalat öz əksini tapır.
Bakı. Şəhər bağı. Əlində günəş çətiri tutmuş zadəgan xanım gəlib skamyalardan birində oturur. Arxadan xanıma yaxınlaşan bir cibgir ehmallıca onun qolundan salladığı əl çantasından pulu götürmək istərkən möhkəm və ağır bir əl oğrunun qolundan yapışır. Bunu gözləməyən cibgir gözləri qorxudan bərəlmiş halda dönüb onu yaxalayan adama yazıq-yazıq baxır. Jandarm özündən razı halda gülümsəyir və cibgirə deyir: İlişdin.
[redaktə]
Film haqqında
Kinosüjet Bakıda V.İ.Vasilyev-Vyatskinin teatr-sirkində avqustun 2-də axşam saat 21.00-da ayrıca proqramla nümayiş etdirilmişdir.
"İlişdin" kinosüjeti ilə Azərbaycan bədii kinosunun əsası qoyulmuşdur.
Kinolent barədə məlumat "Kaspi qəzeti"ndə verilmişdir.
Kinosüjet "Canlı Fotoşəkillər" kolleksiyası adı altında 1900-cü ildə Parisdə Ümumdünya Ardı »

FilimlerMüxtəlif sahillərdə (film, 1926)

Məzmun
Film neft mədənlərində gərgin əməklə məşğul olan fəhlə və mühəndislərlə qarşı çıxan qüvvələrin konflikti ətrafında qurulub. Sovet hakimiyyətinin ilk illərində Azərbaycanda fəhlə sinfinin neft sənayesinin inkişafı uğrunda gördüyü işlərdən söhbət açılır. Dağıdılmış təsərrüfatı yenidən bərpa etmək üçün Azərbaycana Amerikadan mütəxəssislər dəvət olunur. Bu mütəxəssislərin bəziləri onlara tapşırılan işi qəsdən yerinə yetirmirlər. Bunu görən yerli mütəxəssislərin özləri mədənlərdə işi qaydaya salmağa çalışırlar. Beləliklə, yerli və gəlmə mütəxəssislər arasında münaqişə yaranır və getdikcə kəskin şəkil alır. Məhz bu münaqişə filmin əsasını təşkil edir.
[redaktə]
Filmin heyəti
[redaktə]
Filmin üzərində işləyənlər
Ssenari müəllifi : Aleksandr Litvinov, P. Vaynşteyn, İvan Tartakovski
Quruluşçu rejissor : Aleksandr Litvinov
Quruluşçu operator : İvan Tartakovski
Quruluşçu rəssam Ardı »

FilimlerVar olun, qızlar... (film, 1972)

Məzmun
Film həqiqətən baş vermiş hadisə – 1958-ci ilin yayında Abşeron çimərliklərindən birində dənizdə batan uşaqları xilas edərkən özü həlak olan Bakı məktəblisi Tofiq Hüseynova ithaf edilmişdir. Kinolent həlak olmuş gəncin məhz kimləri xilas etdiyi, xilas edilmiş qızların sonrakı taleyi barədə söhbət açır, filmdə müxtəlif talelər, xarakterlər açıqlanır.
[redaktə]
Film haqqında
Film aktyor Rafael Dadaşovun kinoda ilk işidir.
Filmdə mövzudan mövzuya keçid o qədər dəqiq qurulmamışdır. Həmçinin rejissor filmdə aktyorluq qabiliyyəti olmayan şəxsləri çəkmişdir. Yazıçı Anar Murad rolunun öhdəsindən gələ bilmir.
Maraqlıdır ki, 1958-ci ildə dənizdə baş vermiş faciəli hadisə filmin çəkilişi zamanı yenidən təkrar olunacaqdı : bərk külək sahilə yaxın yerdə çimən balaca uşağı çəkib dənizin Ardı »

FilimlerGörüş (film, 1955)

Məzmun
Film bir-birilə yarışan Azərbaycan və Özbəkistan pambıqçılarının ənənəvi dostluğuna həsr edilmişdir. Filmin mərkəzində iki gəncin — özbək qızı Lala (Nelli Ataullayeva) ilə azərbaycanlı Kamilin (Arif Mirzəquliyev) saf məhəbbəti durur. Əmək qəhrəmanı, məşhur pambıqçı Lalaya olan saf məhəbbəti tənbəl və qayğısız Kamili kənd təsərrüfatı qabaqcılları sırasına gətirib çıxarır. Filmdə belə bir fikir irəli sürülür: Əmək insanı zinətləndirir, onu camaatın gözündə qaldırır və ona xoşbəxtlik gətirir.
[redaktə]
Film haqqında
Film quruluşçu rejissor Tofiq Tağızadə kinoda ilk müstəqil işidir.
Film aktyor Əliağa Ağayevin kinoda ilk işidir.
Film aktrisa Barat Şəkinskayanın kinoda ilk işidir.
Film aktyor Ceyhun Mirzəyevin kinoda ilk işidir.
[redaktə]
Səhvlər
Davamlılıq : Meşədə Musa Lalanı Bilqeyis zənn edib ona yaxınlaşanda Lalanın Ardı »

FilimlerQışqırıq 3 (film, 2003)

İlk iki filmin qəhrəmanı Sidni Preskott, Vudsbor qəsəbəsində və Vindsor Universitetində yaşadığı hadisələrdən sonra, qarabasma maskalı qatillərdən qorunmaq üçün Kaliforniya dağlarının ətəklərindəki bir dağ evinə yerləşmişdir. Lora taxma adı və saxta şəxsiyyətlə özünü ola biləcək təhlükələrdən qorumaqda, eyni zamanda problemli insanlara telefonla məsləhət etməkdədir. Hər şey çox təkrarlanan bir axış içərisində ikən, qarabasma maskalı qatilin yenidən ortaya çıxıb Kotton Viri və sevgilisi Kristin Hamiltonu öldürməsi nəticəsində çətinlikli müddət yenidən başlayır. Ancaq polis bu iki cinayətin ardıcıl qatil tərəfindən törədildikdə, "Bıçaq 3" filminin oyunçularının ssenariyə uyğun olaraq tək-tək öldürülməyə başlanması ilə razı olacaqdır. Maskali qatil təkrar ortaya çıxmışdır və əsas hədəfi Morin Ardı »

FilimlerCaz və kino

Caz və kino yaradıcılıq müstəvisində ayrı-ayrı istiqamətlərdə dayansalar da, onları bir-birinə yaxınlaşdıran ümumi bir sənət nöqtəsi var. Demək olar ki, eyni dövrdə yaranmış caz və kinonu yaşıd sənətlər də hesab etmək olar. Hələ XIX əsrin sonunda səssiz kinonun yarandığı dövrdə kinoteatrlarda filmlər pianoçunun kadrlara uyğun ifa etdiyi caz improvizasiyalarının sədaları altında nümayiş olunurdu.
Beləliklə, caz və kinonun birgə əməkdaşlığı səsli kinonun yaranmasına bir təkan oldu. Məhz bu əməkdaşlığın nəticəsidir ki, 1927-ci ildə rejissor Alan Croslandın “Caz ifaçısı” (“The jazz singer”), 1930-cu ildə rejissor Con M. Andersonun “Caz kralı” (“King of jazz”) adlı musiqili filmləri meydana çıxdı. Tədricən belə filmlərdə əsrarəngiz caz musiqilərinin Ardı »