Sevgi varmı? → Onu Seviyorum
onu seviyorum
ben henüz 17 yasında bir erkeğim ve lise okuyorum liseye ilk basladığımda yan sınıfta gördüğüm kıza direk aşık olmustum nasıl bir duyguydu bilmiorum ama olmuştum işde böle uzaktan uzaktan glüşünü sinirlenişini koşuşunu herşeyini izliyordum ama benle cıkmayacaktı içimden öle geliyordu...bu nu bilinç altıma yerleştirmemde beni kahretti ve kendi sınıfımdan bir kızla cıkmaya basladım ama onu sevemiyordum çok iyi bir kızdı beni cok seviyordu bunu her fırsatta sölerdi ama ben yapamıyordum dayanamadım o kızın kalbinide kırmış olsam ayrıldım ondan ilk senem bitmişti ama ben hala yan sınıftaki kızdan baska birşey düşünemez oldum yazın ortalarında utanarak sıkılarak telefon numarasını aldım ve konusmaya Ardı »