beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Uşaqlara tərəvəzi sevdirmə yollarl

Ana və uşaqlar arasında zaman - zaman yeməklər, xüsusilə tərəvəz yeməkləri mövzusunda anlaşılmazlıq ola bilər. "Bir tərəvəzi yeməsi üçün uşağa israr etməyin.

Uşağa sevmədiyi tərəvəzi yedirmə mövzusunda israr etməyin, uşaqla inadlaşmayın. Dəyişik bişirmə üsulları ilə sevdirməyə çalışın. Məsələn ispanaq yeməyini sevmirsə şorbaya qarışdırın.
İndiki vaxtda qəbizlik artıq geniş şəkildə uşaqlarda da görülməyə başlandı. Bu səbəblə uşaqların qidalanmasında lif ağırlıqlı tərəvəzlərə yer verməyə diqqət edin. Balqabaq, ispanaq, yaşıl paxla uşaqlar üçün çox faydalı lifli tərəvəzlərdir.
Tərəvəz yeyən uşaq kilo almaz deyə bir şey yox. Əhəmiyyətli olan çox tərəvəz meyvə yedirmək deyil, nizamlı qidalanma vərdişinin qazandırılmasıdır. Uşaq nə qədər tərəvəz meyvə yeyirsə yesin, əgər qablaşdırılmış hazır qidaları çox çox istehlak edir, balanssız bəslənirsə kilo alması qaçınılmazdır.

"Bu gün, uşaqlıq çağı obezitesi bu anda dünyadakı ən böyük sağlamlıq problemlərindən biri. Yemə vərdişlərinin dəyişməsi, hərəkətlilik səviyyəsinin azalması, televiziya və kompüterlər qarşısında keçirilən müddətlərin artması ilə birlikdə gün keçdikcə uşaqlar kökəlməyə başladı. Hazır qidaların bu qədər yayılması, yağı və şəkəri yüksək yeməklərin, ucuz və asan çatıla bilər olması səbəbi ilə uşaqların yemə vərdişləriharadasa tamamilə dəyişdi. Əsrin gizli təhlükəsi, yəni obezite uşaqları əsir almağa başladı. Obezitenin ortaya çıxışı uşaqlıq çağında görməyə vərdiş etmədiyimiz xəstəlikləri uçqun kimi böyütməyə başladı. Artıq uşaqlarda qan yağı yüksəklikləri, qaraciyər yağlanılması, xüsusilə yetkinlik diyabeti dediyimiz tip 2 diyabet və insilin müqaviməti kilolu uşaqlarda vərdiş halına gəldi. Artıq meydana gəlmiş olan köklüklə mübarizədən çox, köklük ortaya çıxmadan doğru yemə vərdişlərini qazandıra bilmək üçün 7-8 yaşından etibarən uşaqlara doğru bəslənmənin öyrədilməsi lazımdır."

"Sağlam uşaq qidalanması üçün nizamlı naharlarda qidalanma bir vərdiş halına gətirilməli, ara və ana naharlarda balanslı qida seçimi, şəkər tərkibi və yağ tərkibi yüksək yeməklərin azaldılması, xüsusilə təzə tərəvəz və meyvə yemənin etina etdirilməsi lazımdır. Yeməklərin yanında çay, kola kimi içkilər yerinə süd və ya ayran seçilməlidir. Ayrıca uşaqları fizika məşqə təşviq edərək hərəkət etmələri təmin edilməlidir."


Tarix: 06.01.2015 / 15:21 Müəllif: Aziza Baxılıb: 32 Bölmə: Valideynə məsləhət