beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Uşaqlar üçün hansı qidalar təklif olunur

Uşaqlarımız hansı qidalardan hansı vitaminləri ala bilər? Məhz ana və atalara təkliflər və əhəmiyyətli məlumatlar.
Uşaqlarımız hər gün kifayət qədər vitamin almazlarsa özlərini güclü hiss edə bilməzlər. Beləcə xəstəliklərə qarşı daha müdafiəsiz olarlar. Bu səbəblə bəzi qidalardan lazımlı vitaminləri qarşılamaq mümkündür.
1. Süd, qatıq və pendir istehlakı xüsusilə sümük və əzələ inkişafına təsirlidir!
Bədənimiz üçün lazımlı olan kalsiumun ən yaxşı mənbəyi olan süd, qatıq və pendir qrupu uşaqların xüsusilə sümük və diş sağlamlığı üçün böyük əhəmiyyət daşıyır. Zülal, fosfor ilə B2 B12 və A vitamininlə zəngin olan bu qrup məhsullar, böyümə və inkişaf, toxumaların inkişafı, sümük və dişlərin inkişafı, sinir və əzələlərin nizamlı çalışması xəstəliklərə qarşı müqavimət meydana gəlməsində fəal rol oynayır. Uşaqlar üçün gündə 3-4 boşqab istehlak təklif edilən süd, qatıq və pendir qrupu qidalarını qidalanma çantasında mütləq yer verilməsi lazımdır.
2. Uşaq üçün gündə iki boşqab ət və yumurta.
Ət, yumurta və quru paxlalılar kimi qidaların olduğu qida qrupundakı elementlərdən digər qidalarla müqayisədə daha çox zülal tapılar. Dəmir, sink, fosfor, maqnezium ilə B vitaminləri ilə zəngin olan bu qida qrupu istehlakının böyümə, inkişaf, hüceyrə yenilənməsi, , qan istehsalı, sinir, həzm sistemi və dəri sağlamlığı ilə xəstəliklərə qarşı müqavimət üçün əhəmiyyətlidir. Xüsusilə heyvani qaynaqlı qidalar dəmir baxımından zəngindir.
3. Meyvə və Tərəvəzlər xüsusilə diqqəti çəkir.
Hər cür tərəvəz və meyvə birləşimlərinin əhəmiyyətli hissəsi sudur. Bu səbəblə tərəvəz və meyvələr günlük enerji və zülal baxımından zəngin olmasının yanında, minerallar və vitaminlər baxımından da son dərəcə zəngindir. Meyvə və tərəvəz qrupundakı qidalar və bunların sularını istehlak, böyümə və inkişaf, hüceyrə yenilənməsi, dəri və göz sağlamlığı, diş və diş əti sağlamlığı, qan istehsalı və xəstəliklərə qarşı müqavimətin meydana gəlməsində təsirlidir. Gündə 5 meyvə, ya da tərəvəz yeyilməsi və ya sularının içilməsi təklif edilməkdədir.
4. Karbohidrat cəhətdən zəngin taxıllı qidalar uşağınızın ehtiyacı olan enerjinin ən böyük dəstəkçisidir.
Buğda, düyü, qarğıdalı və bunlardan əldə edilən un, çörək, makaron, yarma və bənzəri qidalar uşaqların qidalanmasında əhəmiyyətli bir yerə malikdir. Taxıllar bədənin əsas enerji qaynağıdır. Uşaqların xüsusilə sıx fəaliyyətlərində ehtiyac duyduqları enerjini təmin etməkdədir. Bu qrup; sinir, həzm sistemi ilə dəri sağlamlığı və xəstəliklərə qarşı müqavimət meydana gəlməsində da əhəmiyyətli rol oynayır.


Tarix: 03.01.2015 / 12:05 Müəllif: Aziza Baxılıb: 35 Bölmə: Körpəyə qulluq