beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Uşaqları vaxtında yatırdın!

Günorta yuxusunun saatları fəslə görə dəyişənlik göstərir

Altı aylıq körpələrin gündüzləri səhər, günortan, günortadan sonra olmaq üzrə iki ya da üç dəfə bir saat yatması normaldır. 18. aydan etibarən isə gündə bir dəfə yatmaq uşaqlar üçün kifayətdir. Uşaqlarda günorta yuxusu vərdişi üç və ya dörd yaşına qədər davam etməlidir. Günorta yuxusu üçün qış aylarında 13.30 u, yay aylarında isə 14.30 u keçilməməsi lazımlıdır. Bu saatlara diqqət edib, səhər cəhd et və günortan yuxusu saatı mövzusunda bir nizam izlənilməsində fayda var. Lakin bəzi vəziyyətlərdə bu qaydaların xaricinə çıxıla bilər. Məsələn: uşağın həddindən artıq efor sərf etdiyi vəziyyətlərdə istirahət etməyə daha çox ehtiyacı vardır.

Gündüz çətin yatan ya da gec yatan 2-3 yaş dövründəki uşaqlar, günorta saatlarında yatırdılmadıqları təqdirdə axşam daha erkən və asan yatar. Bir çox ailə bu üsulu istifadə edər. Ancaq bu üsul həkimlərin doğru tapdığı bir üsul deyil. Günorta yuxusu ehtiyacı olan bir uşağı axşam erkən yatsın deyərək gündüz yatırtmamaq tamamilə uşağa edilən bir haqsızlıqdır. Bunun yerinə uşağın səhər erkən saatlarda qalxmasına işləmək və günorta yuxusuna daha tez yatırtmağı təmin etmək lazımdır. Zamanla bu nizam oturacaq.

Gündüz yatan uşaqlar daha sağlam

Səhərlər gec oyanan uşaqları günorta saatlarında yuxuya yatırtmaq olduqca çətindir. Uşaq tez oyansa, günorta saatlarında yata bilər.Tez oyanan və planlı saatlarda yatan uşağın inkişafı daha düz olar. Nizamsız yatan uşaqların bir naharı ümumiyyətlə itər. Uşaqlar səhərlər daha iştahlıdır və bu iştah günortaya doğru itər. Gündüz yuxusu yatan uşağın böyümə və inkişafı araşdırmalara görə daha sağlamdır.

Nizamlı yuxu saatları uşaqda güvən duyğusunu dəstəklər

Uşaqlar, yuxusu gəldiyində müxtəlif ifadə edilər göstərər. Bu ifadə edilər hər uşaqda eyni deyil. Analar uşaqlarının nə vaxt yatması lazım olduğunu ya da uşaqlarında görünən ifadə edilərin neyə işarə etdiyini yaxşı bilərlər amma ümumiyyətlə uşaqlar yuxuları gəldiyində gözlərini ovuşturur, deyinməyə başlar.

Nizamlı yuxu saatları uşaqda güvən hissini yaradar, hər gün eyni saatda uşağı yuxuya hazırlamaq əhəmiyyətlidir. Əgər uşaq öz tapdığı nizama görə yatmağa başlarsa, analar yuxu nizamını qurmaqda çətinlik yaşaya bilər. Bu müddətdə uşaqların yuxu saatlarına bərabər gələn fəaliyyətlərdən qaçmaq lazımdır. Analar mümkünsə uşağın yuxu saatlarında evdə olmalıdır. Nizamlı yuxu saatları, ana üçün uşağın yemək və digər ehtiyaclarının işləyişini asanlaşdırar və ananın özünə zaman ayırmasını təmin edər.

Uşaqlar hər gün eyni yerdə, səssiz və qaranlıq mühitlərdə yatırdılmalıdır

Hər uşağın yuxuya keçmə müddəti fərqlidir. Uşağı yuxuya çağırmaq üçün fərqli bir vərdiş inkişaf etdirilə bilər. Əvvəl uşağın yuxuya hazırlanması lazımdır. Bu, uşağın pijamalarını geyməsi, südünü içməsi kimi bir hadisə ola bilər. Bu vəziyyətdə əhəmiyyətli olan hər yuxudan əvvəl bu davranışların təkrar edilməsi və yuxu zamanının gəldiyinin uşağa hiss etdirilməsidir. Uşaqlar hər dəyişikliyi fərq edər və fərqli mühitlərdə, fərqli yerlərdə yatmaqdan xoşlanmazlar. Uşaqlar hər gün eyni yerdə, səssiz və mümkünsə qaranlıq mühitlərdə yatırdılmalıdır. Uşağı yelləmək ya da digər yollar ananı yoracaq. Buna görə bu üsulları təklif edilməz.


Tarix: 06.01.2015 / 14:17 Müəllif: Aziza Baxılıb: 56 Bölmə: Valideynə məsləhət