beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qadınların 70% -i Yuxu Problemini Yaşayır

Qadınların yüzdə 70-i yuxu problemi yaşıyır.Görülən işlər qadınların yüzdə 70inin yuxu problemi yaşadığını göstərir...
Edilən işlər qadınların yüzdə 70-inin həyatlarının dəyişik zamanlarında yuxu pozuqluğu problemi yaşadığını göstərməkdədir. Yuxu problemlərinin başında yuxusuzluq gəlməkdədir.
International Hospital Sinə Xəstəlikləri Mütəxəssisi Prof. Dr. Bülent Tutluoğlu, Qərbli ölkələrdə qadınların yüzdə 30unun ən az həftədə bir neçə dəfə yatmaq üçün dərman götürmək məcburiyyətində qaldığının bildirildiyini ifadə etdi. Qadınlarda yaş irəlilədikcə yuxusuzluq problemi artmaqdadır. 18-24 yaş arası qadınlarda yuxu ilə əlaqədar problemlər yüzdə 33 ətrafında ikən, 55-64 yaş qadınlarda bu nisbət yüzdə 48ə çıxar.
Qadınlarda yuxunu təsir edən faktorlar nələrdir?
• Hormon səviyyələrində dəyişmə, stress, həyat stili, yuxu mühiti sıx ağla gələn faktorlardır.
• Bir çox qadında premenstrüel yuxu problemləri vardır.
• Yuxuya getmədə çətinlik, gecə oyanıb bir daha yata bilməmə, oyanmada çətinlik və gündüz yuxululuq halı bu dövrlərdə görülə bilən vəziyyətlərdir.
• Bir çox qadında da iş və ailə mühitindəki problemlərə bağlı stress və buna bağlı yuxu problemlərinə rast gəlinməkdədir. Bunun nəticəsində yorğunluq, iş performansında düşmə, konsentrasiya çətinliyi və ictimai əlaqələrdə pozulmalar ortaya çıxa bilər.
• İşləyən qadınlarda yuxu problemləri daha çox görülməkdədir.
• Qəhvə çay və siqaret istifadəsi də yuxuya getmə baxımından əhəmiyyətli problemlərdir.
• Spirt isə yuxu bölünməsi və kabus görmələrə yol aça bilməkdədir.
• Hamiləlik də yuxu üzərinə təsirli bir vəziyyətdir. Hamiləliyin ilk 3 ayında qadınlar daha çox yuxuya ehtiyac göstərərlər və gündüz yuxuya meyl mövcuddur.
• Hamiləliyin 3-6 ayında yuxu normalkən 6 aydan sonra hamilələr daha az yatmağa başlarlar. Bunun səbəbləri sıx sidiyə çıxma, sinədə yanma, ümumi rahatlıqsızlıq, körpə hərəkətləri, bel ağrısı və kabus görmələrdir.
• Edilən araşdırmalar hamilələrdə narahat qıç sindromu deyilən gecə boyunca istəksiz qıç hərəkətlərinin artdığını göstəməktə və buna bağlı olaraq da hamilələrdə yuxu mənfi təsirlənməkdədir.
• Menopozdakı qadınların 2/3-ündə yuxu problemləri vardır. Menopozla birlikdə östrojen səviyyələrində düşmə nəticəsi istilik basması nəticəsi də yuxu problemləri görülər.
• Menopoz əvvəli dövrlərdə obstruktif yuxu apne sindromu və xor görmə kişilərə nisbətlə daha az görülməkdə ikən menopozdan sonra bu nisbət bərabərlənməkdədir.
• Yuxu pozuqluqlarını düzəltmək üçün bəzi qadınlarda dərman istifadəsinə ehtiyac olmaqla birlikdə əksəriyyətlə həyat stilində dəyişikliklər etmək yaxşı bir yuxu üçün kafi ola bilər.
Qadınlara yaxşı bir yuxu üçün nələr təklif edirsiniz?
• Çay və qəhvəni qəti
• Spirti məhdudlaşdırın
• Gecə yuxunuzu mənfi olaraq təsir edə biləcək enerji içkilərindən uzaq durun
• Yatmadan əvvəl boşalın
• Doğru zamanda məşq edin (gecə edilən ağır məşqlər yuxunuzu mənfi təsir edə bilər)
• Paltarınız rahat olsun və sizi sıxmasın
• Yataq otağınıq səssiz, loş və yatağınız və yastığınız rahat olsun
• Yeməklərinizə diqqət yetirin (axşam məğlub yeyilən ağır və ədviyyatlı yeməklər yuxunuzu mənfi təsir edər)
• Siqareti buraxın
• Gündüz mürgüləmələrini qəti
• Evcil heyvanları yataq otağından uzaq yapış
• Yataqda televizora baxmayın
• Neçədə yatsanız yatın cəhd et saatınız sabit olsun. Beləcə yuxu ritminiz pozmamış olarsınız.
• Gündüz kəsələrindən qaçının.


Tarix: 10.05.2013 / 19:24 Müəllif: *_*M_O_N_I_K_A*_* Baxılıb: 271 Bölmə: Maraqli Melumatlar ve gozellik sirleri