beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Meyvə qəbulunda edilən səhvlər kilo aldırar

Bunları bilirsinizmi?

• Fərqli meyvələr, fərqli qida ehtiva etdikləri üçün müxtəlif rəng və növlərdə meyvə qəbul edilməlidir.
• Qidalanma planında müxtəlif meyvələr qəbul edən fərdlərin xroniki xəstəliklərə (ürək damar xəstəlikləri, hipertansiyon, bəzi xərçəng növləri) tutulma riski, nizamlı meyvə qəbul etməyənlərə nisbətlə olduqca aşağıdır.
• Tərkiblərindəki posaile doyumluq hissi təmin edərlər və bağırsaqların nizamlı işinə köməkçi olarlar.
• Bir çox vitamin və mineralın ən yaxşı qaynaqlarından olan meyvələr, immunitet sistemini gücləndirərək xəstəliklərdən qoruyar və hüceyrə yenilənməsi ilə toxu təmirini təmin edər.
• Quru meyvələr minerallar baxımından olduqca zəngindir və enerji dəyərləri yüksəkdir. Ancaq qurutma əməliyyatı sırasında dəmir meydana gəlməkdədir.

Meyvələri qəbul edərkən bunlara diqqət edin

- Bütün meyvələr qida dəyəri, tərkibi və ekonom olması baxımından öz fəslində, bol və ucuz olduğu dövrdə qəbul edilməlidir.
- Meyvələr bol suda yuyulmalı və yeyilə bilən qabıqları soyulmadan qəbul edilməlidir. Bir çox vitamin və mineral, meyvələrin qabığında və qabığa yaxın qisimində olar.
- Uzun müddət gözləyən meyvə sularında vitamin itkinləri meydana gələcəyindən, təzə sıxılmış olanları seçmək lazımdır.
- Seçdiyiniz bir meyvəni qatığa və ya südə əlavə edərək, öz ara naharınızı və ya şirininizi edə bilərsiniz.
- Meyvələri blenderdan keçirərək hazırlayacağınız smoothieleri (meyvə püresi və buz), səhər yeməyi,ara naharlarda qəbul edə bilərsiniz.
- Bir neçə damla limon və ya portağal suyu, meyvə salatının qaralmasını önləyəcək.
- Canınız şirin bir şeylər istədiyində; meyvələrin sağlam seçkilər olacağını unutmayın.
- Meyvələr çiy olaraq qəbul edilə biləcəyi kimi, kompot şəklində, bişirilərək və ya qurudularaq da fərqli şəkillərdə qəbul edilə bilər.
- Quru meyvələr daşıma və saxlama asanlığı səbəbi ilə, çöldə və ya iş yerlərində seçim edilə biləcək atıştırmalıqlardandır.

Boşqab və qəbul təklifləri

Meyvənin növünə, glisemik indeks və glisemik yükünə görə dəyişməklə birlikdə təzə meyvələrin 1 boşqabı təxminən 100 qrama bərabərdir. Quru meyvələrin boşqab ağırlıqlarının daha az olduğunu unutmayın.

Məsələn:

• 3-4 ədəd təzə ərik 100-120 qram ilə 1 boşqaba bərabərkən,
• 3-4 ədəd quru ərik 30-35 qram ilə 1 boşqabı qarşılamaqdadır.

Gündə 2-4 boşqab meyvə qəbul edilməlidir

Qəbul edilməsi təklif edilən miqdar, yaş, cinsiyyət və fizioloji vəziyyət (böyümə və inkişaf dövrü, hamiləlik və əmziklilik, yaşlılıq), fiziki fəaliyyət səviyyəsi kimi fərdi fərqliliklərə görə dəyişə bilər.


Tarix: 25.11.2014 / 12:37 Müəllif: Aziza Baxılıb: 134 Bölmə: Maraqli Melumatlar ve gozellik sirleri