beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Artıq çəki problemləri olanların diqqətinə

Artıq çəkidən azad olmaq istəyənlər səhər yeməyində pəhriz saxlasalar daha yaxşı olar. Belə ki, bir sıra araşdırmalara görə kiçik səhər yeməyi yeyən insanların artıq çəki problemləri az müşahidə olunub.
Gün ərzində fiziki fəallığı çoxaltmaq, idmanla məşğul olmaq, evdə daha çox hərəkət etmək, lazımi işlərlə məşğul olmaq artıq çəki probleminin həllinə kömək edir.
Bundan əlavə aşağıdakı məsləhətlərə də əməl etmək olar:

1. Kola, hazır meyvə şirələri, qazlı, turşu tərkibli içkilər əvəzinə mineral sular, təzə sıxılmış meyvə şirələri, süd məhsullarından hazırlanan içkilər için.
2. Yeməyi siqnalverici qazanlarda bişirin. Bu qazanlar həm sağlamlıq üçün, həm də praktiki baxımdan yararlıdır.
4. Xörəklərə mümkün qədər az duz səpin, yağını azaldın. Duz əvəzinə nanə, kəklikotu kimi ədviyyatlardan istifadə edin.
5. Zeytun yağı ürək-damar üçün faydalı olsa da, unudulmamalıdır ki, bunun da, digər yağlar kimi enerji dəyəri çox olur, həddən artıq istifadə etdikdə kökəlməyə səbəb olur. Ona görə 1 pay salata 1 desert qaşığından çox yağ tökməyin.


Tarix: 21.01.2015 / 13:27 Müəllif: Aziza Baxılıb: 36 Bölmə: Qidalanma və Dieta