Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaQoz yeyin hər şey qoz kimi olacaq

ABŞ-ın Qərbi Vircina ştatında yerləşən Marshall Universiteti əməkdaşlarının araşdırmaları nəticəsində məlum olmuşdur ki,qoz süd vəzi xərçənginin qarşısını alır.Təcrübələrində süd vəzi xərçənginə tutula bilən siçan növlərindən istifadə eden elm adamları laboratoriya şəraitində bir qrup siçani normal qida ilə bəslədikləri halda digər bir qrupa isə hər gün bir ovuc qoz yedirmişlər.Nəticədə qoz yeyen siçanlarda süd vəzi xərçəngi əlamətlərinin digərlərinə nisbətən yox dərəcəsində olduğu qeydə alınmışdır.

Araşdırmanın rəhbəri Elaine Hardman qoz və bu kimi qida məhsulları ilə qidalanmaqla bir çox xroniki xəstəliklərin qarşısını almağın mümkün olduğunu vurğulamışdır.

Amerika Xərçəng Tədqiqatı Birliyinə təqdim olunan təcrübədə qozun tərkibində xərçəngin inkişafina mane olan omeqa 3 turşusu,antioksidan və bitki mənşəli Ardı »

Qidalanma və DietaGün ərzində 1 alma yemək insanı ateroskleroz xəstəliyindən müdafiə edir

ABŞ alim və tədqiqatçıları qeyd ediblər ki, gün ərzində yalnız bir alma yeməklə insan özünü ateroskleroz xəstəliyindən müdafiə edər və xəstəliyin riskini azaltmış olur. Ateroskleroz - Arteriya intimasında plazma mənşəli aterogenik lipoproteinlərin toplanması nəticəsində yaranan iltihabi-fibroproliferativ prosesdir.
Ateroskleroz ateromalar və ya ateromatoz və ya fibroz-yağlı lövhələr damar mənfəzinə doğru qabaran və mənfəzi daraldan, tunica medianı zəiflədən və ciddi ağırlaşmalar törədə bilən intima qişasının zədələnmələri ilə xarakterikdir. Ateroskleroz əsasən elastik tipli arteriyalarda (məs, aorta, yuxu və qalça arteriyaları)böyük və orta ölçülü əzələ tipli arteriyalarda (məs, koronar və dizaltı arteriayalar) olur.
Məlum olduğu kimi, ateroskleroz inkişafı zamanı sərbəst radikalların hərəkəti sayəsində xolestrinin tərkibində oksidləşmə Ardı »

Qidalanma və DietaGöbələk haqqında bilmədiklərimiz

On minlərlə növü olan göbələk zülal, dəmir, A, B, D, P və K vitaminləri, kalsium, kalium, fosfor və mis mineralları ilə zəngindir. Göbələk immunitet sistemini qüvvətləndirərək orqanizmin xəstəliklərə qarşı müqavimətini artırır, fiziki və zehni inkişafı gücləndirir, qavrama qabiliyyətini artırır, yorğunluğu aradan qaldırır.
Bol miqdarda dəmir mineralına malik olan göbələk qanda xolesterolun səviyyəsini aşağı salaraq insanı ürək-damar xəstəliklərindən, həmçinin infarktdan qoruyur. Göbələyin zülal dəyəri yüksək olsa da, yağ nisbəti aşağıdır. Ona görə də pəhriz zamanı daha çox istifadə olunur. Lakin zəhərli və yeməli göbələyi mütləq ayırmaq lazımdır. Buna görə də göbələyin mütəxəssislər tərəfindən toplanması məsləhətdir.

Qeyd: revmatizm xəstələrinə göbələk yemək tövsiyə olunmur. Ardı »

Qidalanma və DietaToyuq dönəri yeyənlərin nəzərinə

Türkiyədə toyuq dönərinin maya dəyərini aşağı salmaq məqsədilə qidanın içinə dəri, içalat kimi məhsullarla yanaşı, inəyin əmcəyinin də qatıldığı məlum olub.

Dönərin vətəni sayılan Türkiyədə Restorançılar Federasiyasının nümayəndəsi Şefik Aslan Anadolu xəbər agentliyinə müsahibəsində bildirib ki, bəzi işbazlar qazanclarını artırmaq məqsədilə müxtəlif hiylələrə əl atır.

Onun sözlərinə görə, içalatdan tutmuş bağırsağa qədər, toyuq dərisindən büzdümünə qədər bir çox artıq maddə toyuq dönərində istifadə edilir.

"Toyuq satılan və kəsilən yerlərdə, zibilə atılmalı olan içalat və xüsusilə toyuq dərisi bəzi işçilər tərəfindən torbalara yığılaraq zibilə atılmaq əvəzinə, dönərçilərə satılır", deyə Ş. Aslan qeyd edib.

Onun sözlərinə görə, dönərin tərkibindəki artıqların dadının bilinməməsi üçün qidaya çoxlu ədviyyat Ardı »

Qidalanma və DietaHamilə qadınlara kofeinin təsiri

Hamilə qadınlara çox kofe içmək məsləhət görülmür. Amerikan alimləri sübüt etmişdilər ki, gundə 200 mg kofe hamilə qadınlarda erkən doğum və ya heç bir digər qüsur yaratmır. Lakin bu miqdardan artığı yarana biləcək riskləri artırır.

Doktor Uliyam Bartın dediyinə görə:
"Gün ərzində az bir miqdarda kofein erkən doğuma və ya düşük ehtimalına hər hansı bir təsiri müşahidə olunmur" və bu faktları nəzərə nalaraq, gün ərzində bir fincan kofenin heç bir zərəri olmayacağını xanimlarımıza anlatmalıyıq.

Kofe dünyada ən çox içilən içkilərdən biridir və eyni zamanda kofein psixoaktiv maddələr içində ən çox istifadə olunanlar sırasındadır.
Kofeinin yaratdığı bəzi effektlər, məsələn həyacanlılıq, digər kokain və amfitomin kimi Ardı »

Qidalanma və DietaHamiləlik dövründə qidalanma

Hamiləlik dövründə ananın diqqət yetirməsi tələb olunan ən vacib məsələlərdən biri bəlkədə birincisi onun qidalanmasına diqqət etməsidir. Lakin təssüflər ki, bəzən xanımlarımız bu məsələyə olduqca biganə yanaşırlar.
Hamilə xanımlar nece qidalanmalıdır?

Britaniya tədqiqatçılarının araşdırmalarına əsasən hamiləlik dövründə bəzi dəniz məhsullarından istifadə etmək çox təhlükəlidir. Belə ki, bu cür məhsullar civənin miqdarının artmasina gətirib çixarır ki, bu da körpənin sinir sisteminin inkişafına mənfi təsir edir.

Həmçinin bu dövrdə ət və quş əti məhsullarından da istifadə zamanı diqqətli olmaq məsləhət görülür. Hər şeydən əvvəl bu kimi məhsulların tam bişməsinə diqqət olunmalıdır əks halda körpənin sağlamlığı üçün ciddi problemlərə gətirib çıxara bilər. Kolbasa, sosiska və hisə verilmiş Ardı »

Qidalanma və DietaKökəlmək üçün nə etmək lazımdır?

Bu gün insanlar daha çox artıq çəkidən əziyyət çəkir. Bunun üçün də daima pəhriz axtarışındadırlar. Ancaq zəif olub, heç cür çəkisini artıra bilməyənlər də var. İnsanın kökəlməməsinin bir neçə səbəbi var. Əgər insanın istifadə etdiyi enerji, qazandığından çoxdursa, əgər siqaret çəkirs,ə (yeməklərin dadını və qoxusunu ala bilmir nəticədə iştahsızlıq yaranır), əgər bağırsaqlarında qurd varsa, stress, depresiya, xəstəlikdən əziyyət çəkirsə kökəlmək çətinləşir. İştahsızlıq yarandığı təqdirə insan ac olsa da beyninə toxluq siqnalları göndərilir.

Sağlam şəkildə kökəlmək üçün:

Kökəlmək üçün nizamsız qida qəbuluna başlamaq lazım deyil. Bu zaman yalnız qarında şişlik meydana gələcək.
Hər gün 3 əsas, 3 ara yemək yeyin. Yeməkləri ötürməyin.
Yeməkdən öncə idman edin, Ardı »

Qidalanma və DietaYuxuya görə qidalanma

ABŞ-ın Pensilvaniya Universiteti yuxi ilə qidalanlmaya dair maraqlı araşdırma aparıb. Məlumatda bildirilir ki, nə qədər yatdığımız hansı xəstəliklərə yoluxma riskimizin daha çox olduğunu müəyyən edir. Yuxu tipinizi bilərək həm xəstəliklərdən qoruna, həm də necə qidalanacağınızı öyrənə bilərsiniz.

1 tip
Çox az yatanlar 0-4 saat
Gün ərzində özlərini halsız, yuxulu hiss edirlər. Bədənləri çox zaman susuz qalır və xəstəliklərlə bağlı mübarizədə aciz olur.
Piylənmə və diabet kimi xsətəliklər riski böyük olur. Hüceyrələrdəki şəkər hormonunu tənzimləyən insulin azalır. Bu şəkildə yatmaq yüksək təzyiq riskini artırır və nəticədə diabet yaranır. Çox az yatanlar çəki artırmağada meyilli olurlar. Onlarda stress hormonu olan kortizolun səviyyəsi yüksəlir və iştahları açılır.
Bu tipdə Ardı »