Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

loading...

Qidalanma və DietaHiperaktiv olan uşaqların qidalanması

Konsentrasiya əksikliyi olan bəzi uşaqlar hiperaktiv olur.
Kids&Gourmet jurnalında dərc olunan məqalədə diqqət çatışmazlığı və hiperaktivliyin nevro-psixiatrik bir narahatlıq olduğu bildirilib.
Həmin uşaqlarda özünə xas qidalanma formaları olduğundan düzgün qidalanma prosedurları gözlənilməlidir.
Edilən tədqiqatlarda süni qida rəngləndiricilərinin və aromatların, konfet və dadlandırıcıların hiperaktiv uşaqlarda diqqət əksikliyinə, yaddaş problemlərinə səbəb olduğunu göstərib.
Türkiyəli psixoloq Dr. Emelin sözlərinə görə daha çox zülal ağırlıqlı qidalanmaya üstünlük vermək lazımdır.
Gün içində uşağın bu cür qidalanması diqqətsizlik və yaddaş probleminə təsir göstərir. Xüsusilə yumurta və pendir məhsulları təsirli hesab olunur.
Bundan əlavə fındıqdan hazırlanmış dadlandırıcılara, şirin süd və meyvə sularına fikir vermək lazımdır. Çünki, bu qidalar uşağın daha çox hərəkət Ardı »

Qidalanma və DietaRamazan ayında qidalanma

Ramazan ayı insanlara Allahı sevmək prinsiplərini öyrədərək oruc tutan hər kəsə öz iradə qüvvələrini, dözümlüyünü yoxlamaq imkanı verir.
Həmçinin onları gözütoxluğa, təmizliyə və vicdanlı olmağa yönəldir. Məhz, bu ayda oruc tutanların sağlam bir şəkildə qidalanması olduqca vacibdir.
İftarda orucu açarkən diqqət yetirməniz lazım olan bəzi nöqtələr var. Belə ki, Ramazan bayramı yay dövründə olacağından 17-18 saatlıq oruc tutmaq maddələr mübadiləsinin yavaşlamasına səbəb olur. Bundan əlavə orqanizmə yağın asan yığılmasına və həzmsizliyə gətirib çıxarır. Bu baxımdan iftarda oruc açarkən diqqət yetirilməsi lazım olan bəzi məsələlər var:

• İmsaka şübhəsiz qalxmaq lazımdır. Çünki, aclıq müddəti uzanar və maddələr mübadiləsi yavaşlayar və bədən normaldan daha az Ardı »

Qidalanma və DietaÇərəzin möcüzəvi təsirləri

Günümüzdə insan sağlamlığı üçün vacib sayılan qidalarla yanaşı əyləncə zamanı istifadə etdiyimiz cipsilər, müxtəlif çərəzlər istirahətimizə yeni rənglər əlavə edir.
Hansı çərəzlərin hansı xəstəliyə xeyirli olduğunu bilmək, sağlamlıq üçün möcüzəvi təsirlərini öyrənmək hər kəs üçün maraqlıdır. Bu baxımdan ilk öncə həmin qidalardan uyğun bir şəkildə istifadə önəmlidir. İnsan sağlamlığı üçün faydalı olan çərəzlərə fındığı, fıstığı (Antep), yer fındığını, günəbaxan tumunu, ağ və sarı ləbləbini, qozu, balqabaq tumunu və s. misal göstərmək olar.
Fındıq. Bu çərəzin bədəni qüvvətləndirdiyi bildirilir. Ürək narahatlıqlarının səbəbi kimi tanınan yüksək xolestrolun salınmasında ən əhəmiyyətli köməkçi hesab olunur. Fındıqda insan bədəninə faydalı kalsium, dəmir, karbohidrat, yağ və sink olduğu Ardı »

Qidalanma və DietaFındığın faydaları

Fındıq vitaminlə zəngin meyvələrdən biridir, onun tərkibi dəmir, kalsium, maqnezium, sink, protein kimi minerallar, E vitamini ilə zəngindir. Hər gün 25-30 qram fındıq yemək gündəlik E vitamini ethiyacını 100 faiz ödəyir.

Fındıq ürək-damar sağlamlığı üçün faydalı olan doymamış yağla da boldur. Azərbaycanda da bol yetişdirilən fındıq enerji qaynağıdır. Bədənə güc və enerji verir, soyuqdəymə, ağciyər xəstəliklərində faydalıdır. Zehni, fiziki yorğunuğu aradan qaldırır. Bundan əlavə bu dadlı meyvə xolestrolu salır, ürək ritmini tənzimləməyə kömək edir. Müntəzəm olaraq hər gün fındıq yemək infarkt riskini azaldır. Qanazlığına, sümüklərin inkişafına kömək edir.

Bu qədər faydası olan fındıqdan neсə istifadə etmək lazımdır?

Fındıq yaş və quru şəkildə qəbul edilə Ardı »

Qidalanma və DietaBahar yorğunluğu üçün süd

Yaz aylarında bəzi insanlarda müxtəlif səbəblərdən yorğunluq halları, konsentrasiya əskikliyi yaranır. Bura insanın yaşlanması, ekoloji faktorlar, mövsümi dəyişikliklərlə əlaqədar yaranan maddi və mənəvi sıxıntılar, ətraf mühitdə olan çatışmazlıqlar da təsir edir.
Məlumata görə bu cür halların aradan qaldırılmasında təsirli vasitələrdən biri düzgün və enerjili qidalanmadır.
Bədən müqavimətini artırmaq, yorğunluq və konsentrasiya əskikliyini tamamlamaq, enerjili olmaq üçün süd içkisi də əhəmiyyətlidir.
Bir sıra mütəxəssislər bildiriblər ki, hər gün nizamlı olaraq içilən 2 stəkan süd bahar yorğunluğunu aradan qaldırmağa kömək edir.
Bu daha çox depressiya və stress keçirənlərə yaxşı təsir göstərir, onların rahatlamasını təmin edir.
Bildiyimiz kimi, yorğunluq halları həyat keyfiyyətinə də təsir göstərir.
Bu baxımdan elm Ardı »

Qidalanma və DietaMeyvələrin insan orqanizmine faydası

Çiyələk

Strese xeyr edir, sakitləşdirici təsiri vardır,siqaret tüstüsün təsirini azaldır.Siqaret çəkilən bir otağdaykən gün boyunca ağıza ən az 2 çiyələk atılması məsləhətdir.Uşaq iflici və ağız-dəri yaralarına yol açan virusları öldürücü təsirə malikdir.


Kivi

Kivi bütünlüklə C vitamini mənbəyidir, bir ədəd kividə bir günlük alınması lazım olan C vitamini ehtiyacindan daha çoxu var. Qandakı şəkərin nəzarətdə saxlanması üçün yararlıdır.Xərçəngin yaranmasına mane olur,Qan təmizləyici xüsusiyyətiylə qan laxtalanması riskini əhəmiyyətli bir şəkildə salmaqda və qanınızdakı yağ miqdarını azaltmaqdadır.


Banan

Ürəyə və əzələ sisteminə yararlıdır,yorgunluğa xeyr edir, yüksək təzyiqin qarşısını alır.Yuxunu rejimə salır,mədə xorasının qarşısını alır və onların müalicəsinə kömək edir.Xolestrolu azaldır və mədə ağrısına faydalıdır .Böyrəkdəki iltihablanmada müalicə edici Ardı »

Qidalanma və DietaƏt yeməklərini portağal suyu ilə qəbul edin

Meyvə şirələrindən hazırlanan içkilərin tərkibində sağlamlıq üçün lazımi mineral və vitaminlər var. Xüsusi ilə vitaminlər təsirli olan qida əlavələrindən biridir.

C vitaminli içkilər və portağal suyu sağlamlığa faydası olan xörəklərlə birlikdə istifadə etdikdə bədənə yaxşı təsir göstərir. Maddələr mübadiləsinə kömək edir.

Onuda qeyd etmək lazımdır ki, meyvə içkilərində dəmir, B12 vitamini və sink maddələri var. Bu istiqamətdə portağal suyu da əhəmiyyətlidir.

Türkiyəli qida və pəhriz mütəxəssisi Prof. Dr. Nerimanın sözlərindən aydın olur ki, C, A və B vitaminləri bədəndə daha əlverişli istifadə edilə bilər.
Bəzi xörəklərə amin turşulardan (tirozin və triptofan maddələrindən) hazırlanan və maddələr mübadiləsini sürətləndirən C vitamini lazımdır.
Qırmızı ət, portağal suyu kimi C Ardı »

Qidalanma və DietaYeməkdən doymayanlar bu xəbəri diqqətlə oxuyun

Qarnınız doyub, amma gözünüz yenə də yemək axtarır? Yemək yediyiniz halda hələ də doymadığınızı hiss etmisinizmi? Bəs bu nəyə görə belə olur? Bu problemin öhdəsindən gəlmək üçün üçün sizə bir neçə sirr açacağıq.

1. Bu problemin ən böyük səbəbi "xoşbəxtlik hormonu" olan serotonin çatışmazlığıdır. Eyni zamanda aclıq, stress, yemək kimi faktorlar da serotonin miqdarına təsir edir.

2. Unutmayın ki, serotonin beyində nə qədər çox olarsa, beyninizin göndərdiyi "yenə ye" siqnalı da sönəcək.

3. Sıxıntı yaşayan insanların xoşbəxtliyi yeməklərdə axtarmağa çalışmasının səbəbi də serotoninlə bağlıdır.
Bəzi qidalar həqiqətən də özünüzü daha yaxşı hiss etmənizi təmin edir.

4. Serotonin karbohidratlar, şirniyyat və nişastalı qidalarda olur.

5. Ardı »