beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Sanal Awkim

sanal askim!- gercek askim!

ben lise 1e gidiodum. ve cidden msn adresm hemen hemen tüm türkiyede gesiodu. her şehirden insan vardı. hep öle eklerlerdi beni adreslerine ben de her sefernde kabul ederdm hepsini. 500-600 kişi vardı adresmde. aralarından yakışıklılılarını bulup konuşuyodum. o aralar çıktıım birisi de yoktu. zaten beni de o kadar beenen yoktu. benm beendiklerm de zaten beni beenmiodu. yüzüm güzeldi bunu biliodum ama kiloluydum işte. olmuyo bu zamaın erkekleri artık yüze. kalbe diil direk fiziğe dış görünüşe bakıyolardı. bu yüsden de erkek konusunda hiç şanslı diildim. olsun! her neyse yine her zamanki gibi bisürü kişi eklemişti beni. alışmıştım artık garip diildi eklemeler! yine onu da kabul ettm. gördüm o kadar beenmedim ama hiç msni çevrimiçi olan yoktu ve konuşamıyodum kimseyle. bn de mecburen kimse olmadığı için onla konuştum. o zmanlar ogün die birini seviodum ve o beni reddetmişti. ve cidden morale ihtiyacım vardı. ben bunla konuştum. numarasını filan verdi bn de aldım benden de istedi numarasını ama ben vermedim. sora cnm çok sıkkındı ve ona msj attm ben ... die. işte ondan sonra baya samimi olduk. msn e onun için giriodum artık. ve öle can sıkıntısından bn buna aşkım diodum. ama bilmiodum ki onun bunu gerçek anliicanı! neyse bis bunla çıkmya başladık. ikimis de ayrı şehirlerde! ama herşey güsel gidiodu. bn onu artık gerçekten sevmeye başlamıştım. arkadaşlarıma anlattığımda ise herkes gülüodu internetten çıkılır mı filan die ama çıkılıyomuş demek ki. ama bn onu gerçekten çok sevmeye başlamştm. o da beni seviodu biliodum bunu! bigün bu bana oraya gelioum dedi ben inanmamıştım ama gerçek olduuna çok emin gibi konuşuodu. neyse bn inamadım tabi. sora aradı ve işte dedi yok babam vazgeçti gelemioum dedi. ben çok sinirlenmiştim çünkü aynı şei daa önce de yapmıştı. sora 1-2 saat geçti ve beni aradı şu an elimde ne var bilio musun dedi ben de ne varmış dedim. oraya gelioum bilet var elmde dedi. ve cidden çok mutluydu çok güsel geliodu sesi! aşkım geliyorum bkle beni bitanem diip duruyodu! sora u akşam otobüse bindi ve geldi. sabah erkenden kalktım zaten uyuduum sölenemesdi. 4 de kalkmıştım saçıma fön çektim. banyo yaptım. yüzümü yıkadım ellerimi yıkadım. kendimi hazırlamıştım buluşmaya. ondan sora bu 7.30 gibi otogardaydı ama ben saat 8.30da gitmiştim oaraya hatta belki daa da geç! ilk gördüümde o da beni tanımıştı ve bana doru geldi. ellerim titriodu nefesim kesilio, boazım kurumuştu. yanına geldiimde hala titriyodum ve onu öptüm. evet öptüm. o da bana kameradakinden daha güselsin dedi. ben bakışlarından beni beenmediini sanmıştım ama öle diince moralim düseldi. ona dokunmak onu öpmek istiyodum ve elini tuttum. o da tuttu sıkı sıkı! ve gittik 2 gün kaldı yanımda geceyi otelde geçirmişti. hrşey çok güseldi onla geçirdiim her dakika her saniye hatta her an çok güseldi! kim demiş internetten aşık olunmas die! ben onu o da beni çok seviorus şu an birbirimisi. çıkalı 4.5-5 ay oldu. kıskançlıklar dışında herşey çok güsel gidio. ben onu çok seviyorum o da beni çok sevio. daha sonra da yine buluştuk bu sefer ben gittim annemle oraya! gesdik. annem de biliodu onu. o da bni kırmadı ve geldi benle. 4 gün beraberdik yine herşey çok güseldi. hayatımın erkeğini bulduumu düşünüyrum!! inşallah evleneces onla! Allah herkse en güsel sevgiler versin. okuduunus için tşk. amacım insanların birbirini sevmesi için ille de beraber olması gerekmediini anlatmaktı. bisim kalbimis bir! tek olay bu! kalp birliği! ben onu o beni çok sevio! herşey güsel gidio şu an! tşk okuduunus için!!


Tarix: 19.11.2013 / 04:08 Müəllif: Akhundoff Baxılıb: 391 Bölmə: Sevgi varmı?