beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

Qadınlar 20 yasində qadın pianino kimidir. Hər dili ayri bir səs verər 25 yasində qadın skripka

Mütəxəssislər onların pula yanaşmalarındakı fərqləri də üzə çıxarmağa çalışıb. Aparılan araşdırmaları ümumiləşdirən tədqiqat müəllifləri yanaşmadakı fərqi bir neçə məqamla izah etməyə çalışıb.Məsələn, kişi musiqi mərkəzi almaq istəyirsə, əvvəlcə onun haqqında çoxlu məlumat toplamağa çalışır. İnterneti «eşir», həmin modelin keyfiyyəti, uzunömürlülüyü və sair haqda mümkün qədər çox xəbər öyrənməyə çalışır. Piştaxtanın qarşısında dayanarkən də kişilər daha çox düşünür və yalnız bunun məhz axtardığı mal olduğuna əmin olduqdan sonra onu alır. Üstəlik, kişilər belə mala nə qədər desən pul ödəməyə hazırdır.
Qadın isə müsiqi mərkəzini seçərkən onun xarici görünüşünə, evdə interyerə nə qədər uyğun gələcəyinə diqqət etməklə yanaşı… minimum məbləğə ən yaxşı mal almağı düşünür. Amma burda bir maraqlı məqam da var: qadınlar kosmetika və parfümeriya alışı zamanı «kişi yanaşması»ndan istifadə edir.
Əyləncəyə pul xərclənməsinə də kişilərlə qadınlar arasında yanaşma fərqlidir. Bar və ya gecə klubuna gəlmiş kişi menyunun yarısını sifariş, ətrafındakıları hər şeyə qonaq edə bilər. Düşüncə belədir: «Dincəlməyə gəlmişiksə, dincələk!»
Qadınlar isə bu işdə özlərini tam fərqli aparır. Çünki onun beyinində yalnız bir fikr var: barda xərcləyəcəyi məbləğə nələr ala bilərdi…


Tarix: 22.05.2013 / 21:23 Müəllif: *_*M_O_N_I_K_A*_* Baxılıb: 73 Bölmə: Maraqli Melumatlar ve gozellik sirleri