beyaz.az

Haqqinda.az

Axtardığın haqqında - Hər gün yeni məlumat öyrən

İdman və sağlamlıqFiziki hərəkətlər və sağlamlıq

Bizim bədənimizdə 600 müxtəlif əzələ vardır və əzələ liflərini təşkil edən ən əsas hissə isə zülaldır. Əzələ kütləsi yalnız yıgılma və boşalma zamanı saxlanıla və arta bilər, sakit vəziyyətdə isə əzələlər atrofiyalaşır. İnsan yaşlaşdıqca əzələ və piy toxmasının nisbəti potoloji olaraq, hətta qamətli insanlarda belə piy toxumasının artmasına yönəlir. Herontoloqlar əzələ kutləsinin itirilməsini qocalıq əlaməti hesab edirlər, lakin hal-hazırda gənclərin 30%-ə qədərinin əzələ kütləsinin çatışmamazlığı faktdır. Əzələlər təbiyətin unikal təzahürüdür: onlara ehtiyac olmadıqda onlar dərhal atrofiyalaşır. Lakin ən maraqlısı odur ki, onlar fiziki yük və qida alan kimi bərpa olmaq qabiliyyətinə malikdirlər.

Fiziki hərəkətlər nə üçün xeyirlidir?
-Depresiyadan çox gözəl müalicə vasitəsidir: intensiv Ardı »

İdman və sağlamlıqƏzələ yığmaq üçün 30 qızıl qayda

1- Ağırlıq və Bodyfitness işləri əsnasında istirahət etmə, yuxu və bəslənmənizə çox diqqət yetirin.

2- İşlərinizə ən erkən yeməkdən 2-3 saat sonra başlayın. Tox qarınına əsla idman etməyin.

3- başlanğıc-Orta mərhələ-İrəlləyənlər üçün hazırlanan proqramları izləyin, verilən tapşırıqların xaricinə çıxmayın.

4- Hansı hərəkətlərin hansı əzələ qruplarını işlətdiyini bilin, Body building terminologiyasını öyrənin, məşqlərin doğru və ən incə nöqtələrinə diqqət yetirin.

5- Gündəlik işlərinizə mütləq surətlə 5'-7'lik bir istiləşməylə başlayıb nəbzinizi 110-120 atım/dak.arasına gətirdikdən sonra istilənmiş halda tapşırıqlara başlayın. (Bunu qısa vaxtda velosiped, qaçış, ip atlama, yerində sıçrama ilə təmin edə bilərsiniz.

6- Gündəlik işlərinizə istiləndikdən sonra, setlərinizə isə warm-up setlər ilə (yüngül kilo ilə 15-20 təkrarlayar) başlayın.

7- Ardı »

İdman və sağlamlıqSağlam şəkildə idmanla məşğul olmanız üçün bəzi qaydalar

Ətrafınızdakı insanlardan hansısa idman hərəkətlərini öyrənib məlumatsız halda onları təkrarlamanız əsas səhvlərdən biridir.
Vücudunuza uyğun olmayan idman hərəkətlərini etməniz sizi istəyinizə qovuşdurmayacaq.
Yüngül hərəkətlərlə idmana başlamadan qəfildən ağırlıq hərəkətləri etməniz əzələ deşilməsi, liflərdə zədələnmə, hətta qopmalara da səbəb ola bilər.
Buna görə də vücudunuzun ağır hərəkətlərə öyrəşdiyinə əmin olun.
İdman zamanı hansı əzələni hərəkət elətdirmək istədiyinizə zehni cəhətdən özünüzü alışdırın.
Diqqətinizi sadəcə idmana yönəldin və başqa bir şey düşünməyin.
İdman zamanı önəmli bir həcmdə su itkisi yaşanılır Ardı »

İdman və sağlamlıqRəqslə müalicə

Parkinson xəstələrinə müjdə! Rəqs edərək xəstəlikdən xilas ola bilərsiniz!

Parkinson nədir?
Parkinson beyində «dopamin» adını verdiyimiz maddənin əskikliyi ilə yaranan xroniki nevroloji bir xəstəlikdir. Yaşın irəliləməsiylə beyində dopamin ifraz hüceyrələrin azalması və ya ziyana uğramasıyla ortaya çıxan xəstəliyin ən müşahidə edilən əlaməti hərəkət pozulmasıdır.

Xəstəlik əllərdə və ayaqlarda titrəmə, hərəkətlərdə yavaşlama, əzələlərdə sərtlik və getmə çətinliyi ilə qarşımıza çıxır. Duruşun pozulmasına, tarazlığın itməsinə də səbəb olur.

Son illərdə bir neçə xəstəliyin müalicəsində alternativ yollar axtarılır. Alternativ tibbi yollardan əlavə, xəstəliklərə qalib gəlmək üçün müalicədə yüksək əhval-ruhiyyənin də vacib olduğunu qeyd edilir. Washington Üniversitetində aparılan araşdırmalara görö rəqs etmək xəstəliyin müalicəsində effektli rol oynayır.

Belə Ardı »

İdman və sağlamlıqİdmanla mütəmadi məşğul olanların nəzərinə

İdmanla məşğul olan şəxslərin idmanla məşğul olmayanlara görə daha çox hərəkətli bir gün keçirməsi onlarda daha çox zülal ehtiyacı yaradır. Xüsusilə olanların əzələləri üçün zülalın əhəmiyyətinin çox olduğu bildirilir. Üzmə, bədən inkişaf etdirmə, ağırlıq qaldırma, boks və s. idman növləri ilə məşğul olanların əzələ sistemlərində zülal ehtiyacı daha çox olur.

Çəkisi 75 kiloqram ağırlıqda olan, boyu isə 175 sm olan kişi idmançılarına növlər baxımından aşağdakı prosedur müəyyən olunub:

1. Bədən inkişaf etdirmə idman növü ilə məşğul olanlar çəki başına 1,4 — 1,8 qram zülal (cəmi = 105-135 qram) qəbul etməlidirlər;

2. Boks + Kikboks-Güləş çəki başına 1,2 — 1.6 qram zülal Ardı »

İdman və sağlamlıqİdman hansı saatlarda edilməlidir

Məlumata görə erkən saatlarda ac qarına idman etmək artıq çəkini azaltmağa kömək edir. Səhər qalxdıqda 8 — 12 saatlıq aclıqdan sonra qanda dolaşan sərbəst yağ turşuları yüksək səviyyədə olur. Bu səbəbdən də ac qarına edilən yüngül hərəkətlər, üzmə, qaçış və velosiped məşqləri artıq yağları əridir.
Eyni zamanda səhər edilən idmanla günə müsbət başlamaq və iştahı nizamlamaq olar.
Ağır məşq proqramları əvəzinə uzun və davamlı məşqlər seçilməlidir. Beləcə məşqə olan adaptasiya və motivasiya orqanizmə daha çox fayda verir.
Lakin, artıq çəkidən əziyyət çəkməyənlər üçün bu vəziyyət fərqlidir. Çünki, səhər erkən oyandıqda gecə enerjisiz qalan orqanizm ac olur.
Buda idman etməyə və qidalanmaya təsir göstərir. Başqa Ardı »

İdman və sağlamlıqFitnes qaydaları

Arıqlamaq üçün əlindən gələni edirsən, amma əla bədən quruluşuna sahib ola bilmirsən? Ola bilsin, bədənin idman hərəkətlərinə tez öyrəşir. Belə ki, bədənini daim formada saxlamaq üçün yeni idman hərəkətləri axtarıb-tapmalısan, - məşqçi Aida Mehdiyeva deyir.

Saatlarla məşq etmək olmaz
Aparılan müşahidələr göstərib ki, müəyyən fasilələrlə idman edən insanlar fasiləsiz məşqdə olanlara nisbətən daha tez lazımi nəticə əldə edirlər.

Cəld, lakin gərgin hərəkətlər etmək olar
Qısa, lakin cəld hərəkətlər etməyə çalış, - Aida deyir. Adətən, biz 30 dəqiqə ərzində edə biləcəyimiz 80% hərəkətin 60%-ni bir saat ərzində edirik. Bu yolla sən idman zalında vaxtını itirmədən eyni nəticəni əldə edə bilərsən.

Sallağı oturmağa tənbəllik etmək olmaz
Sallağı oturmaqla Ardı »

İdman və sağlamlıqÜzgüçülüyə başlamaq üçün 10 səbəb

Üzgüçülük bütün ailə üzvləri tərəfindən məşğul oluna bilən idman növüdür. Bu idman növünü yaşam tərzinizə daxil edin və sağlamlığınıza gətirdiyi faydalardan zövq alın.

1. Üzgüçülük zamanla ürək-damar və tənəffüs sistemlərini gücləndirən aerobik idman növüdür.

2. Üzgüçülük yaralı və ya zəifləmiş əzələləri bərpa etməkdə kömək edə bildiyi kimi kürək və ya oynaq problemləri ilə üzləşən insanlar üçün də ən yaxşı idman növüdür.

3. Üzgüçülük hamilə qadınlar üçün təhlükəsiz idman növüdür.

4. Üzgüçülük yağsız əzələ toxuması yaradır. Üzmə zamanı suya qarşı müqavimət əzələ gücü yaradır.

5. Üzgüçülük artıq çəkidən əziyyət çəkən insanlar üçün də uyğundur və bütün bədən idmanıdır.

6. İdman növü olaraq üzgüçülüyün əzələ zədələnməsi riski olmadan Ardı »

İdman və sağlamlıqİdmana yeni başlayanların nəzərinə

İdmana yeni başlayanlarda isinmə hərəkətləri vacibdir.
Çünki, idman zamanı boyun və bel ağrıları yarana bilər. Bunu Türkiyəli mütəxəssis Dr. İbrahim Sun da bildirib.
Onun sözlərindən aydın olur ki, isinmə həkətləri pataloji xəstəliklərin, bel yırtıqlarının və ağrıların yaranmasını önləyə bilər.

Məlumata görə bel və boyun ağrısı ilə xəstəxanaya müraciət edən 10 xəstədən birində əzələ ağrısı olur. Onurğada dözmə gücü insana görə dəyişgən olduğundan, bu gücün fərqində olmadan aşılması boyun-bel nahiyəsində patoloji xəstəliklərə, bel yırtığı kimi ciddi problemlərə yol açır. Onurğaların ətrafında olan bağların cırılması isə oynaq diskini məcbur edərək yırtıqları inkişaf etdirir. Bunların olmaması üçün idmandan əvvəl mütləq isinmə hərəkətləri etmək lazımdır.

Bəzilərinin fikrincə Ardı »

İdman və sağlamlıqYaşlılar üçün 4 idman hərəkəti

Müntəzəm idman hər insanın gündəlik həyat rejiminin əsas hissəsi olmalıdır. Ancaq yaşlı fərdlər üçün bəzi idman hərəkətləri digərlərindən daha faydalı olur.

Sağlam idman rejiminə davam etmək hər yaşda həyatın əsas təməli olmalıdır. Xüsusən də 50 və yuxarı yaşda olan insanlar üçün daha yaxşıdır.


Müntəzəm idman əzələ və ürəyi gücləndirməklə xəstəliklərdən mühafizə edir. Bu da yüksək qan təzyiqi və xolesterolun azalmasına kömək edir. Müntəzəm idman və sağlam pəhriz infarkt və iflic riskini yarıya qədər azaldır.

Güc məşqi
Ağır çəki çalışması, ya da idman əzələ yığmaq üçün edilən idman hərəkətləri qan şəkərini nəzarətdə saxlayan maddələr mübadiləsini atrırır.

Balanslaşdırma
Hər il 300 min yaşlı insan sınıq omba şikayəti ilə Ardı »

İdman və sağlamlıq7 möcüzəvi idman növü

Sağlam həyat yaşamaq üçün ən vacib amillərdən biri də müntəzəm olaraq idman etməkdir. İdmanın faydalarından hər birimiz xəbərdarıq. İndi təqdim edəcəyimiz bu idman növləri müntəzəm olaraq edilərsə, möcüzə yaradar.


İplə tullanmaq
Ən təsirli yağ yandırma hərəkətlərindəndir. Hər dəqiqə üçün 10-20 kalori yandırmanıza kömək edəcək bu hərəkət bədəndəki bütün əzələləri hərəkət etdirməklə yanaşı, qadınlarda sellüliti azaldır, ayaq, baldır əzələlərini işlədir, qan dövranını artırır.


Squat (çöməlmə hərəkətləri)
Bədəni şəkil və formaya salan idman hərəkətlərindən biridir. Omba əzələlərini gücləndirib daha qalxıq və yuvarlaq ombaya sahib olmaq istəyən qadınların sevimlisi olan bu idman hərəkəti, yağ yandırmaq üçün ideal seçimdir. Jumping Squat (Tullanma) bədəninizi çalışdırır və ürək ritminizi sürətləndirər. Dumbell Ardı »

İdman və sağlamlıqFitnesin hansı növləri insanı cavanlaşdırır?

Özünüzü bir neçə yaş cavanlaşdırmaq üçün bir tək kosmetoloq və ya plastik cərraha müraciət etməklə deyil, həmçinin fitnesslə məşğul olaraq da etmək mümükündür.

Fitnes — qocalma əlamətlərinin mübarizəsində ən yaxşı müttəfiq sayılır. Buna səbəb, onun bütün orqanizmi əhatə etdiyinə görə sağlamlığa çox xeyirli olmasıdır.Fitnesin isə bir çox növləri olduğundan əldə etmək istədiyiniz nəticə sizin məqəsədinizdən asılıdır.

Məqsəd: orqanizmin bütün sistemlərini cavanlaşdırmaq
Güc sərf olunan məşğələlərdən əzələlərdə yaranan gərginlik orqanizm tərəfindən stress kimi qəbul olunur, orqanizmin buna olan təbii reaksiyası isə hormonların intensiv atılmasıdır. Məhz hormonların olmaması isə qocalma prosesini tezləşdirir. Bu maddələr olduğu halda orqanizm yaxşı işləyir, bu da dərinin Ardı »

İdman və sağlamlıqBootcamp

Arıqlamaq üçün hər dəfə fərqli idman hərəkətləri ilə tanış oluruq. Hazırda ən geniş yayılmış idman çalışmalarından biri bootcamp adlanır. Əsgərlik rejimindəymiş kmi edilən bu idman nəylə fərqlənir?

Həm pilates, həm yoqa, həm də digər idman növləriylə məşğul olsanız da, bədən Ardı »

İdman və sağlamlıqDaxili-İntizam və Fiziki hazırlıq

Mükəmməl fiziki hazırlığa yiyələnmək və daim saxlamaq üçün güclü daxili-intizam və iradə lazımdır. İşin yaxşı tərəfi isə odur ki, fiziki hazırlıq özü mükafatdır. Siz yalnız fiziki hərəkətlər edərkən deyil, yerdə qalan bütün vaxtıda özünüzü yaxşı hiss edirsiniz. Məqsədiniz uzun, sağlam həyat yaşamaq və daim mükəmməl fiziki hazırlığa malik olmaqdırsa, bu istəyinizdə heç bir məhdudiyyət yoxdur. Fiziki hazırlığınızı təmin etmək üçün Olimpiya oyunlarına və ya beatlon yarışlarına hazırlaşmağa ehtiyac yoxdur. Gündəlik həyatınıza sadəcə otuz-qırx dəqiqəlik fiziki hərəkətlər daxil etməklə bunu təmin etmək olar.

Ekspertlərə qulaq asın.

Fiziki hazırlıq instruktorlarının çoxu, istədiyiniz fiziki hazırlığa malik olmaq üçün həftədə 200-300 dəqiqə məşq etmək lazım Ardı »

İdman və sağlamlıqTai-chinin faydaları

Hərəkətləri təbiətdən götürən və sağlamlıq üçün bir çox faydası olan idman növlərindən biri də tai-chi adlanır. Adına bəlkə də ilk dəfə rast gəldiyiniz bu idman növünün faydalarını təqdim edir.

Keçmiş tətbiqlər müasir insanların diqqətini çox cəlb edib. Zehin və beyin üçün faydalı olan, yoqanın bir növü sayılan meditasiya da gedərək populyar hal alıb. Yoqa kimi tai-chi də hərəkətli meditasiyadır. Nəfəs və hərəkət asanlığı şərtdir. Tai-chi sağlamlıq üçün də çox faydalıdır.

* Nəfəsə və fiziki hərəkətlərə aludə olaraq, insan bədəndəki yaşam gücünü artırır.

* Xəstəliyin qarşısını almağa və sağalmağa kömək edir.

* Sümük yorğunluğunu, revmatizm xəstələrində ağrını azaltmağa, ürək sağlamlığını artırmağa kömək edir.

* Təzyiqi Ardı »

İdman və sağlamlıqİdman salonlarında bunlara diqqət etmək lazımdır

İdmanın faydaları saymaqla bitmir. O, bədənimizə enerji və tonallıq verir, metabolizmi sürətləndirir. Müntəzəm məşqlər isə artıq yağları əritməyə kömək edir.

Lakin, idmanla məşğul olanlar onuda bilməlidir ki, yüksək performans üçün bəzi vərdişlər zərərlidir. Bu vərdişlərə bədənin öyrəşmədiyi idman fəaliyyətləri ilə məşğul olmaq, məşq zamanı başqa işlərə meyl etmək, idmana başlamazdan əvvəl bədəni qızışdırmamaq, daimi olaraq edilən kardio və ağır idman məşqləri də daxildir.

Bildiyimiz kimi idmanla ciddi məşğul olmayanlarda yeni idman növlərinə meyl etmək ilk həftə ərzində asan olmur. Daha çox bədən əzələləri bu prosesə öyrəşə bilmir. İlk günlərdə edilən məşqlər isə əzələ-oynaq ağrıları yaradır.

Günümüzdə elə insanlar var ki, idmanla məşğul olan Ardı »

İdman və sağlamlıqGəncləşdirən 5 idman növü

İdman sağlamlığın rəhnidir. Hər bir idmanın bədənin bir hissəsinə faydası olduğu danılmazdır. İdman yaşlanmanı ləngidir, qırışların qarşısını alır.

Bəziləri divanda yataraq gənclik dərmanı arzusunda olduğu bir zamanda Kanada universitetinin alimləri ilk sınağı siçanlar üzərində aparıblar.
Belə ki, bir qrup heyvan təkərdə bir həftədə 3 gün 45 dəqiqiə qaçır. 8 aydan sonra nəticələr yoxlanılıb.

Nəticədə bəlli olub ki, idman etməyən heyvanlar qocalıblar. Onların tükləri bozarıb, əzələləri yumşalıb, beynin həcmi kiçilib. Qaçanlar isə olduqları kimi qalıblar.

35-40 yaşdan sonra əzələ kütləsində azalma başlayır, bədən elastikliyini itirir. Lakin bəzi hərəkətləri vaxtında etməklə siz uzun müddət dərinizin gözəlliyini qoruya bilərsiniz.

Hansı idman növünün nəyə faydalı Ardı »

İdman və sağlamlıqÜzgüçülük və onun faydaları haqqında

İdeal bədən və əzələ quruluşuna sahib olmağımız üçün üzgüçülük xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Bununla yanaşı üzgüçülük həm də beyin üçün faydalıdır. Bu qənaətə gəlmək üçün avstraliyalı mütəxəssislər uzunmüddətli təcrübə işləri aparıblar. Bu təcrübələrə rəhbərlik edən Avstraliya Universitetinin professoru Howardın sözlərinə görə, üzgüçülük beyində qanın yaxşı işləməsinə səbəb olur. Bədəndəki adrenalinin miqdarını yüksəldir ki, bu da damarları rahatlaşdırır.

Davamlı idman hərəkəti edərkən insan bədənində temperaturun 30-32 dərəcəyə çatır. Bu isə öz növbəsində insanlarda qavrama qabiliyyətini inkişaf etdirir. Lakin mütəxəssislərin sözlərinə görə, üzgüçülüyün insan orqanizminə təsir göstərməsi üçün gündə ən azı 10 dəqiqə müddətində bu idmanla məşğul olmaq lazımdır. Əgər siz müntəzəm şəkildə bu Ardı »

İdman və sağlamlıqOyun əsnasında dünyasını dəyişən futbolçular...

Onlar siqaret çəkmirlər .. Sağlam bəslənirlər, davamlı idman edirlər, amma buna baxmayaraq bəziləri oyun əsnasında, bəziləri isə məşqlərdə həyata gözlərini yumur..


Bildiyimiz kimi idman ən təhlükəli peşələrdən biri sayılır, idmançıların həyatı daim təhlükə ilə üzbəüz qalır. Hər idman növündə zədələr, şikəst qalma halları və hətta ölüm hallarının olması qaçılmazdır.Amma bu dəfə oyun zamanı həyatları ilə vidalaşan futbolçuları xatırlayacayıq.
Futbolçular oyun zamanı ya zədələnib dünyasını dəyişir, ya da ürək tutmasından. Bəzilərinin ölümü isə müəmmalı olaraq qalır...
Hər halda sizlərdən çoxu belə hallara oyunlara baxan zaman şahid olmusunuz. Təəssüflər olsun ki, bir neçə dəfə mən də şahid olmuşam. O anları televizordan izləmək insana bu qədər Ardı »

İdman və sağlamlıqHərəkət edin,sağlam olun!

La Satmpa” qəzeti xəbər verir ki, Avstraliyada Queensland (Kuinslend) Universitetində aparılan bir tədqiqatda, masa arxasında çalışanların qısa müddətli fasilələr zamanı az da olsa hərəkət etməsinin, ürək sağlamlığı baxımından faydalı olduğu müəyyənləşib. Mütəxəssislərə görə, bu fasilələr zamanı hərəkət etmək ateroskleroz və şəkər kimi xəstəliklərdən də qorunmağa kömək edir. itv.az-ın məlumatına görə, tədqiqat nəticəsində iş yerində ara-sıra ayağa qalxaraq, hərəkət etməyi vərdiş halına salanların, heç hərəkət etməyənlərə nisbətən bellərinin daha incə olduğu da müşahidə edilib.

“Sağlamlıq üçün daha çox hərəkət edin” çağırışını səsləndirən mütəxəssislərin masa arxasında çalışanlara etdiyi digər məsləhətlər aşağıdakı kimidir:
- Əgər bir iş yoldaşınızla söhbət etməlisinizsə, telefonla əlaqə saxlamaq yerinə, durub yanına Ardı »